
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stk Pohořelice
-> erko1.1: Prej dobry a von ze jo

-> erko1.1: Proto když mi někdo řiká zprava dobrý tak se podívam

-> erko1.1: ale zato zodpovifa ridic
a motor v kufru to je bomba, to mel jako dva
?


můj strejda dělá na stk-čku a jednou tam měl zaměstnaného chlapa kterej byl blbej až to bolelo jednou tam prej přijela 120 v tuningu s papírama na skodu 120 ale v kufru měl 136 favorita ale ten debil vytáhl telefon a začal si jí fotim po 15 minutách ho ten chlap ve 120 upozornil že by rád doďál tu technickou ale ten debil ten motor nepoznal nenápadně koukl na štítek na zadním čele kde stálo 120M vylepil známku a že prošlo fakt čurák
no to byl jeho první průser jeho druhej byl když zkoušeli ňákou v3s strejda řídil a čurák vedle něho žral chleba a přikusoval salám po půl hodině na křižovatce se zeptal jestli dobry ale sprava tak ten debil myslel jako tu jeho sváču a řekl že jo tak skoro odepsali v3s strejda jí musel dát opravit a sebrali mu na rok a půl řidíčák
ZASTŘELIT TAKOVÉHO VOLA
no to byl jeho první průser jeho druhej byl když zkoušeli ňákou v3s strejda řídil a čurák vedle něho žral chleba a přikusoval salám po půl hodině na křižovatce se zeptal jestli dobry ale sprava tak ten debil myslel jako tu jeho sváču a řekl že jo tak skoro odepsali v3s strejda jí musel dát opravit a sebrali mu na rok a půl řidíčák
ZASTŘELIT TAKOVÉHO VOLA




Tak takhle jsem dopadnul v Novým Městě nad Metují. Technik mi na evideční kontrole odborným okem kouknul na motor ( 742.135 ) a prohlásil, že to mi nesedí, že žádné kýče na téma favorit motor v rapidu nesnese a vyhodil mě...a dvě kyla v.... Na co se hádat s pitomcem .........
Shrnul bych to jako: motory 742.135/136 jsou asi pro některé naše instituce trošku neznámé ovoce a neumí si stím poradit....
Shrnul bych to jako: motory 742.135/136 jsou asi pro některé naše instituce trošku neznámé ovoce a neumí si stím poradit....

-> Tom.t: taktak
-> ondie: to je odborný termín. pokud použiješ nový blok, který nemá vyražené číslo, nebo novou kastli která nemá číslo kastle, nebo se dělá změna karoserie. tak úřad nebo ministerstvo ti přidělí číslo a ty si ho potom necháš u odborníků vyrazit, pak na dopravce ti zapíšou do papírů že máš číslo raženo náhradní technologii.
tadle Š120LS má jen motor, brácha má formana a ten má náhradní technologii ražený číslo kastle i číslo motoru.
Takže motor je 7/9 7777 a kastle má číslo 7/9 7778 . Docela výhoda protože na STK nikdo nezkoumá co to je za typ ( na bloku není uveden) pouze se zkontroluje jestli odpovídá číslo.
tadle Š120LS má jen motor, brácha má formana a ten má náhradní technologii ražený číslo kastle i číslo motoru.
Takže motor je 7/9 7777 a kastle má číslo 7/9 7778 . Docela výhoda protože na STK nikdo nezkoumá co to je za typ ( na bloku není uveden) pouze se zkontroluje jestli odpovídá číslo.
-> Gryzly: náhradní technologie

-> Gryzly: presne

-> Rapid135: tak si jim měl říct at ti ukážou prohlášení od škodovky a tam je ten typ motoru uvedenej několikrát.
Já byl dvakrát na STK s autem který má číslo motoru vyraženo náhradní technologii. na emisích i na STk všude napsali že motor je 742.12X tak jak je psáno v papírech.
a stačilo by kouknout na barvu na hlavě, na žebro na bloku + par dalších identifikátorů a každej kdo tomu trochu rozumí pochopí že to je 742.13.
Ale tvrdit že motor 135 je 130 a nebo dokonce nedokazat určit typ motoru u českého motoru který má originální číslo od výrobce, tak to je vrchol.
Já byl dvakrát na STK s autem který má číslo motoru vyraženo náhradní technologii. na emisích i na STk všude napsali že motor je 742.12X tak jak je psáno v papírech.
a stačilo by kouknout na barvu na hlavě, na žebro na bloku + par dalších identifikátorů a každej kdo tomu trochu rozumí pochopí že to je 742.13.
Ale tvrdit že motor 135 je 130 a nebo dokonce nedokazat určit typ motoru u českého motoru který má originální číslo od výrobce, tak to je vrchol.
-> Nwkt: -> Rapid135: njn, me u roadstera rikli, ze neprojde, ze mam nanytovany vin, tak rikam zavolejte si do metalexu nebo na vas podam zalobu.... tak nikam nevolal a auto proslo

-> Rapid135: vem knížku a zajed tam znova. Třeba se aspon poučí co se montovalo za motory...
-> Rapid135:
kdyby byĺi tak blby i vsichni cajti


-> Jarda: ale oni to nemohli ani najit!!!!!!!! jen priznali ze takovej typ motoru existuje ale toto neni on ze vypada jinak a toto cislo ho taky neidentifikuje,proste moc des bes a hruza.tam uz me nikdo nikdy neuvidi
Oni sice nemusia rozumiet vsetkym autam ale maju mat tabulky, prip. program v PC kde si potrebne informacie najdu a nespoliehat sa na to ze ako studaci drali zadky v otcovej 120 a teda su experti na skodovky.
ale kdyby to na tom motoru nebylo napsaný
, sice tam není 742 ale 135 jo. A navíc když už je to český auto, tak by aspoň mohli vědět o co jde

-> Jarda: Ale vem si kolik škodovek jezdí

-> Rapid135: a ty by jsi rozumel vsem autum? oni maji jen vedet, kde to najit....

-> Dušan: asi to tak dopadne,protoze ja este ted vztekem skoro nevidim,ze sem nemel povinou vybavu a jel okolo bengu me bylo u¨plne fuk protoze ja nebyl schopnej ani nejakyho premysleni
být tebou, tak vezmu knížku aby jezdily i po roce 2000 a jel jim to tam ukázat. Podle mě to byli nějací vymatlaní borci co neznají nic než 105/120/130
Podobný debily neznám, ale pohádka na dobrou noc dobrá.

Tak mile deti povim vam pohadku:
Asi pred dvema hodinama sem navstivil se svym cervenackem(Rapid135 export nemecko na ceskych papirech Rapida130),po asi 15 minutach cekani dosel clovek co chtel videt motor a kufr,kouknul se a ODBORNYM okem usoudil ze zjistil typ motoru a do protokolu napsal 742.13(kolonka v TP kde je toto napisany je skrknuta a je tam odkaz na str.6,na ni je napsano par kecu ohledne vymeny karoserie vcetne VIN TMB135OOGK..... ale to neni podstatny.Podstatny je ze cislo motoru je 5908986/135-8). no a tendle pan odbornik technik me tvrdil ze je jasnej motor s130 ale pritom pred nim stala kompletni jednotka 742.135. Uplne me dostalo kdyz sem mu rekl co me ma zapsat za typ motoru na tu evidencku,rekl sem ze je to 742.135,na to me bylo odpovezeno ze takovej motor neexistuje,to uz sem se musel chytit blatniku jinak bych se asi slozil. Tak milej pan ze pozve odbornika,chvilku se tam radili a sceli me napsat do protokolu ze typ motoru nerozpoznan a potom ze typ nesouhlasi s TP.tak sem udelal bordel ze tu evidencku nescu ze v tom pripade je me to k h... .vratli me 2kila a jel plnej vzteku dom. tak a toto sou ti co maji autum rozumet vic jak ucebnice. Znate nekdo podobny debily?
Asi pred dvema hodinama sem navstivil se svym cervenackem(Rapid135 export nemecko na ceskych papirech Rapida130),po asi 15 minutach cekani dosel clovek co chtel videt motor a kufr,kouknul se a ODBORNYM okem usoudil ze zjistil typ motoru a do protokolu napsal 742.13(kolonka v TP kde je toto napisany je skrknuta a je tam odkaz na str.6,na ni je napsano par kecu ohledne vymeny karoserie vcetne VIN TMB135OOGK..... ale to neni podstatny.Podstatny je ze cislo motoru je 5908986/135-8). no a tendle pan odbornik technik me tvrdil ze je jasnej motor s130 ale pritom pred nim stala kompletni jednotka 742.135. Uplne me dostalo kdyz sem mu rekl co me ma zapsat za typ motoru na tu evidencku,rekl sem ze je to 742.135,na to me bylo odpovezeno ze takovej motor neexistuje,to uz sem se musel chytit blatniku jinak bych se asi slozil. Tak milej pan ze pozve odbornika,chvilku se tam radili a sceli me napsat do protokolu ze typ motoru nerozpoznan a potom ze typ nesouhlasi s TP.tak sem udelal bordel ze tu evidencku nescu ze v tom pripade je me to k h... .vratli me 2kila a jel plnej vzteku dom. tak a toto sou ti co maji autum rozumet vic jak ucebnice. Znate nekdo podobny debily?