Pls o radu jaky auto

prohledat
94 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.02.2007 do 07.02.2007, založil/a WGeorge
řadit dle data
21:58:32
07.02.2007
U-Geen
-> JoseA: cervenou metlu sem mel taky, super barva na Toledu
20:14:17
07.02.2007
krtkom
-> JoseA: ja som odporúčal ale 1.6-316i (318i-neodporúčam!!!). Ako som uz pisal ND nie su lacne ale je to kvalita! Takzte podla mna jednoznacne BMW 90 90 90
14:44:12
07.02.2007
JoseA
mám rád baworáky a vždycky sa mi líbily, ale pokud chce dotyčný auto na (viz první příspěvek: ma levny naklady na provoz(spotreba,ND)), tak přece nebudu doporučovat baworáka, když ještě napsal že by chtěl něco jako felicii nebo fiat punto. Já sem baworáka nikdy neměl, ale spolupracovník má E36, 318i, (r.v. 94) a říkal že se spotřebou se dá stlačit aj na (potažmo pod) 8 litrů, ale to si nezajezdí. Nechci tím naznačit že je potřeba s baworákem jezdit jak prase, ale nechtěl bych jezdit skoro na volnoběh s takovým autem abych stlači spotřebul do osmi litrů. Na běžné každodenní jezdění mu vychází průměr 9-10 litrů, když se chce svižně povozit tak cca 12 l. Jinak já sem včera měl koupit SEAT Toledo 1,9 TDi (dle inzerátu), r.v. 96, byl to krasavec po prvním majiteli, červená metalíza, jediná koroze byl puchýř 0,5cm u zaní kliky dveří. Problém by v tom, že to nebylo TDi, ale TD, což údajně dotyčný nevěděl že je v tom rozdíl, takže z toho zešlo. Osobně bych chtěl do těch 60-80 tis něco takového, ještě pojedu mrknout na VW Vento 1,9 TDi za 75 tis. Kč, ale je téměř bez výbavy, což mi trošku chybí.
23:48:37
06.02.2007
krtkom
-> JoseA: ty asi nemas rad baworaky........? 69
22:57:16
06.02.2007
JoseA
-> krtkom: já ti to věřím, ale nejde pořád jezdit z kopca
17:54:31
06.02.2007
krtkom
-> JoseA: mal som 318i a dokazalo to jazdit na 7l 2
17:42:26
06.02.2007
Don Carlos
-> JoseA: To je vůůůů.3
17:40:48
06.02.2007
JoseA
-> krtkom: aby sa s baworákem dostal se spotřebú pod osm, tak by ho mosel občas tlačit3 4
17:34:49
06.02.2007
krtkom
jednoznacne BMW E30 alebo E36, ak chces nizku spotrebo tak 1.6. Diely nie su najlacnejsie, ale moc sa to nekazi 5
09:02:58
06.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> Targa: Aby nevypustil duschi. 1 Tobě by se taky nelíbilo, když bych po tobě dupal a chtěl lepší pracovní výkony. 3
-> WGeorge: Ty z roku 1996 - 97 pochybuji, aspoň jsem je vždycky viděl v rozkvětu.
Ty nový už ja. Dávaj na to záruku jak na Fabii.
Na ty nový Ibizy (+ předposlední), tak dokonce 12 let.
18:28:57
05.02.2007
Targa
-> Labros: -> Jirik : mame tohle vozitko doma je to litřík 5ti dveř z roku 1999 a dal sem s nim 170 v pohode benzin do toho lejem nat.98 kdyz se na nej dupe tak bere maximalne 7 litru
17:13:15
05.02.2007
WGeorge
nevim ale ty seaty asi nemaj pozink co?
16:41:14
05.02.2007
marcin
taky mi nejde nak kombinace 1l motor, 170km/hod a nic nezere1
16:38:11
05.02.2007
Labros
-> Jirik : 3 3
16:36:11
05.02.2007
Don Carlos
-> Jirik : Jo ale myslím 96 a výš už mají ty celoplastové. A není problém to předělat i na starší ročníky - můj případ.
16:22:16
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: 3 3 3 A v tom se probudil a měl ruku v nočníku. 3 3 3 Kua ten byl dobrej, řekněte mi ještě nějakej. 1 1 1
Hnus je na těch starejch Ibizách a Cordobách, že to nemá celoplastové nárazníky, ale dole pod ním je takové plechové lízadlo, vpředu aj vzadu, mno a to se rádo oklepe o šutry, často je vídáno zohýbané od obrubníků, je to šajze.
16:11:24
05.02.2007
Labros
-> Targa: to si děláš srandu že s motorem 1,0 je maximálka 170? 9
16:10:06
05.02.2007
Don Carlos
-> Crestik: Jde o to že je tam kratší skříň.Nevím, jak felda 1,6, ale 1,3 felda myslím váží stejně jak ibiza.
15:59:27
05.02.2007
Targa
muj navrch: SEAT IBIZA/CORDOBA (1997-1999) cena se pohybuje okolo 60000,- nejlevnejsi motor na jizdu je 1,0MPI kterej ma 998ccm takze levna poistka a moc nežere maximalka kolem 170km/h nebo pak 1,4mpi 4
13:30:13
05.02.2007
MATTESS
-> Jirik : 3
12:44:43
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> MATTESS: Páč jsi pipíšek 1
12:36:18
05.02.2007
MATTESS
-> Jirik : nemám v práci fotky
12:25:57
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> MATTESS: Ale to tvoje je na těch alu heký 1
12:20:23
05.02.2007
MATTESS
-> Jirik : a proč? ZX zná každý....
11:52:22
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> MATTESS: Daj sem fotku toho tvého na alu.. 4
11:46:36
05.02.2007
MATTESS
-> WGeorge: jak píše Jiřík - mám ZX 3 roky, najeto s ním cca 50t a celkově 192t (1,6). A snad ještě něco vydrží než našetřim na C41
11:24:15
05.02.2007
Sušenka
-> WGeorge:
Citroen ZX
Seat Toledo
Peugeot 306
Fiat Punto
VW Golf III

a rozhodne nebrat nejakou felicii nebo tak - ty lidi nevedi, co by za to chteli...
10:19:53
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Jj, převodovky jsou na Francouzích divný, sice vydrží, ale nějaký rychlokvaltování jim moc nesedí. Nejsou moc přesné. Teď jsem četl recenzi Pežota 207 GT a to samé.
10:06:49
05.02.2007
Labros
-> Jirik : Averze je způsobená právě špatnou pověstí starších typů, možná že se zanedbanou údržbou. Ale i obecně lidi považujou citróny za mr*ky. Kolega koupil před 6ti lety novýho a hnedka na něj nadával (špatná převodovka+další závady)
10:04:50
05.02.2007
Labros
-> WGeorge: Jirik má Xantii
09:53:02
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> WGeorge: Já nemám ZX. Motor mám 1.8. Opravy hydročástí jsou v normě, nestojí to víc než na jiná auta tlumiče atd.
Co se týká hydropneumatiky u BX, tak je to ještě starší typ pérování a je to o dodržování výměnných intervalů u kapalin. Na to zapomíná nebo sere 90 pct lidí v ČR.
09:37:41
05.02.2007
WGeorge
-> Jirik : A co mas za motor 1.4? A kolik to tak papa na 100km
09:31:17
05.02.2007
WGeorge
-> Jirik : No u me je to predevsim zpusobeno tim, ze lidi okolo me ho meli a meli dost problemu. Hlavne u BX se sralo zvedani a servo-opravy byly pomerne drahe. I kdyz to uz ZX bejt nemusi. Dokonce kamos nadava i na svoji c3 a to ji kupoval novou.
09:20:05
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> WGeorge 05.02.07 08:38:52: Zeptej se Mattessa, kolik už na něm má najeto. 3 Já mám teď 128 600 km a mám někdy pocit, že ten motor teprve zajíždím. 1
Jinak znám rekordmana, který měl na staré krabici fujtajxlové BXku najeto přes 400 000 km s jedním motorem bez GO a s jednou spojkou. 1 Jediné pravidelný servis a spotřebničina jako rozvody a takový ty sračky kolem. Až to najedeš s tím Puntem tak dej vědět.
09:17:48
05.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> WGeorge 05.02.07 08:38:52: Právě tohle drží ceny Citronů na příznivé hladině. Nicméně nikdo nedokáže tu averzi vysvětlit.
08:41:11
05.02.2007
Trax
-> WGeorge: A co takhle Suzuki Swift 1.6/16V? nakej rok 96. Ten se da koupit taky za slusny prachy, nebo 1.3, kuli povinymu...
08:38:52
05.02.2007
WGeorge
-> Jirik : -> gim: Proti citronum mam taky takovou nejakou averzy. Asi pujdu do Punta je to taky pozink vybava je slusna a spotreba okolo 6l je taky v pohode. Navic je vetsi nez tak 306-aspon to tak z fotek vypada, budu si muset do toho sednout. Ona bohuzel ta 306 se pohybuje slusna kolem 80k a to je na me uz dost
23:59:06
04.02.2007
gim
-> WGeorge: kdyz evropana tak tu 306 nebo ZX. citrony nesnasim ale neco na nich je :-) mozna este ten golf ale ty se dost kradou a z japanu bych pokukoval po 323F, civku sedan, nebo corole.
23:24:09
04.02.2007
Jirik - zrušená registrace
-> MerHanz: Tak tak, 306ku nebo nějakýho Citrona. Ten pozink je k nezaplacení. 4
22:17:39
04.02.2007
Crestik
-> Don Carlos: v tom Seatu jsem ještě nejel, hmotnostně jsou snad stejné, Fel snad lehčí, ale když vezmu "jen" papírové hodnoty, tak 300ccm a 15kW navrch feliny....hmm....dost odvážné, že neměly šanci...
20:28:25
04.02.2007
MerHanz
mujSoused sehnal 306ku z 95týho ,model 96 v el s 1.4kou za 50. A je to v poho kárka, jel sem s ní a 2kou skoro do 90ti a pak dál.Žere to prdlajs, prostě vo pohodě, ale je fakt, že ten fiat je asi živější.
20:15:26
04.02.2007
charon
-> WGeorge: Hele, jestli mas v planu 306tku, tak zkus Jawora, jestli je teda jeste clen, ten si 306tku koupil, tusim 1.6, nechal do ni dat plyn a byl s ni naramne spokojenej.
20:10:57
04.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> WGeorge: Do 306 se vejdou tři lidi v poho...
20:04:49
04.02.2007
WGeorge
-> MerHanz: No ted se tak nejak rozhoduju mezi Puntem a 306. Pro Punto hraje vetsi zavazadelnik a asi i vic mista, levnejsi pojistka. Pro 306 zase spolehlivost-ale zase ty 1.9td je drahy ruceni a navic porizoavcka je neco kolem 80k:(
19:42:26
04.02.2007
MerHanz
V 306ce sem vzadu seděl ve třech, není to žádný pohodlí ale nechá se to unýst. A hlavně peugeot ti neshnije je pozinkovanej a galvanizovanej. A díly se nechaj sehnat taky skoro za pakatel 6
19:23:00
04.02.2007
Don Carlos
A co takhle seat ibiza/cordoba? Osobně vlastním ibizu 1,3i 40 kW, 5Dv, r.v.10/93 (7 měsíců po zavedení kulatého modelu). Koupil jsem ji, když měla najeto 148 tis km (a možná i víc - bazar). Zradila mně jen jednou, odešel snímač na rozdělovači. Do dneška jsem jsem najezdil cca 81 tis km.Dnes jsem oslavil 239 400km. Denně, v létě, zimě. Odjezdil jsem s ní celý ročník slalomového seriálu. Jedinný problém je, že už je zhnilá a motor, po té, co sem ho vlastní vinnou uvařil už není, co dřív. Když byl ještě v kondici, tak feldy 1,6 neměly šanci. Takže taková cordoba v 1,4 i r.v. 96 by nebyla špatná volba.4
19:22:17
04.02.2007
WGeorge
-> Bagrr: JJ o 306 taky premyslim vypadato jako velice spolehlivy auto s malou spotrebou. Jen nevim jestli si dozadu sednou tri lidi.
-> charon: Osobne bych taky bral nejradeji formana na lpg, ale jelikoz mam 60k(od statu ) tak to chci vyuzit v plnej vysi.
18:57:04
04.02.2007
charon
Ja vosobne bych zustal verny znacce - nejakej peknej sedan nebo favo, to sou auta ktery si opravim doma za peknou cenu. Golfa mam a nejni to zadna slava, ceny dilu sou sice v pohode, ale na opravy proste nemam doma vybaveni a hlavne ta elektronika, to mi dejde pod fousy.
18:53:08
04.02.2007
michalik-ten sedmý
golf
18:06:43
04.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
Peugeot 306....
Extreme Tyres