Náklaďáčky

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.12.2003 do 14.01.2004, založil/a
řadit dle data
18:05:00
14.01.2004
Luděk
-> u-geen: v týhle době,ty hroudo jeden brejlatej,byly právě ty nejlepší auta,co vůbec existujou na celým světě,protže to byl a gold time for automobilismus5
18:36:19
13.01.2004
Kurvapes
-> u-geen:Náhodou Luděk je o deset let mladší a já když jsem chodil do školky tak už některý auta měli gumový kola.
16:14:46
13.01.2004
U-Geen
-> Luděk: v tý době už byly auta?
15:44:58
13.01.2004
Luděk
-> Kurvapes: fakt nevím,když začaly jezdit na našich silnicích Avie,taxem byl prťous,který se učil číst z tátova Světu motorů a seděl u silnice a poznával auta,nestojím si za tím.
19:27:48
12.01.2004
Kurvapes
-> Luděk:Já se Luďo nechci ani trochu hádat.
Prostě jsem čtyřicítku nikdy neviděl nebo jsem o tom nevěděl.Jestli fakt tohle auto znáš tak ho tady trochu popiš sím.
17:41:42
12.01.2004
Luděk
-> Kurvapes: no já jsem jednou něco takovýho viděl amělo to snad být opravdu z prvních a posledních,možná,že jsem tenkrát ještě dobře nerozeznával čísla a tak mi splynula 40tka s 30tkou
-> Max: moc dobře víš,že 1203skám a Barkasům hovím taky4
21:33:38
04.01.2004
Max
-> Kurvapes: jo jo.... v tom bych souhlasil. Vono stačí se kouknout co dělaj teďka. Podobně do bylo i dříve. Třeba na stejnym podvozku několik délek a výšek
12:19:03
04.01.2004
Kurvapes
-> Fantozzi:A15 a A20 mají na zadní nápravě jednoduchou montáž. To je jedno a jedno kolo myslim,že zadní péra jsou vinutý.Tonáž je asi 1,5 a 2 tuny hlavní rozdíl mezi A15 a A20 je asi v délce brzdového pedálu.Do A20 prostě dali pedál trochu delší,čímž zvětšili brzdný účinek a mohli tedy zvětšit tonáž.
A30 a A31 mají na zadní nápravě tupláky větší obsah motoru a tonáž.Je to cca 3 500 kg ovšem v závislosti na nástavbě.Čím těžší nástavba tím nižší tonáž.
04:44:12
04.01.2004
Fantozzi
-> Kurvapes: A ja si do tedka myslel, ze to bylo podle dylky. Pac A15 vzdycky byly takovy maly valnicky, nebo furgony a A30 a A31 byly vzdycky delsi. Tak jsem si az do dneska myslel, ze ty nejdelsi byly nutne A40 :-)
20:45:22
03.01.2004
Kurvapes
Jo delší se dělali to jo ale pořád A30 nebo A31
jenom jiný podvozek byly tři délky.
20:05:21
03.01.2004
Fantozzi
-> Kurvapes: Nejsem si jistej, ale myslím, že jsem to viděl. Jednoduše proto, že otec měl kdysi A30 a kdysi vedle neho na benzince prijela jeste jedna a ta byla delsi :-) Ale ruku do ohne za to nedam, pac jsem byl malinkej
18:45:26
03.01.2004
Kurvapes
-> Luděk:Nechci rejt Lúďo,ale A40 sem nikdy neviděl a volantem sem se živil fakt dlouho.
Vyráběla se vůbec?
12:37:54
03.01.2004
Max
chybí tam čárky vy šťourové...nebo dvě mezery a jedno písmenko "a"
03:16:02
03.01.2004
Fantozzi
-> u-geen: a ma mirnej facelift :-))
03:08:42
03.01.2004
U-Geen
to je asi normalni 1203ka ktery nejde jeden valec :-)
01:31:08
03.01.2004
Samantus
1203 barkas? co to je? jakysi sprc?
19:30:32
02.01.2004
Max
-> Luděk: koukám že seš i aiviatik,jo ? :o)))) hehehe....
No a co mi povíš o bájném stroji 1203 barkas? Něco už vim,tak schválně,jestli mám dobrý informace :o)))
15:28:01
02.01.2004
Fantozzi
-> Luděk: Asi se to fakt podle roku nedá soudit, páč jak říkám - rok 88, řazení na podlaze, 5q, žhaviče teda nevim a je samozřejmě bez turba a posilovače, teda má posilovač řidiče :-))
09:21:38
02.01.2004
Luděk
-> Max: -> Kurvapes: k těm Aviím přesně to nevím,ale zkusím to odhadnout:
původní verze byla: A15 A30 A40 (to bylo drsně v licenci Saviem),lišily se hlavně tonáží (A30 A40) A15 byl prťous,většinou furgon,co nemá dvoumontáž na zadku)
posléze stále ještě v dobách hluboké totality se zvětšila tonáž,resp. vznikla A20 a zmizela A40,aby vzápětí měly označení A21 A31
to všechno byly 4Qvalty bez turba a s jednou žhavící svíčkou,samozřejmě bez posilovače
zhruba okolo roku 90 dostaly motory hlavu se 4ma žhavícíma svíčkama,kvůli lepšímu startování a cca v roce 92 turbo a pětikvalt (první měly ještě pod volantem,později na podlaze),v tý době se taky začalo dávat servo.
Modely na malých kolech (rok 97 a výš) už mají sklápěcí kabinu a plný turbo (intercooler),ale ty motory se už objevovaly i v posledních autech na velkých kolech bez sklopné kabiny.
Jinak se to ale podle roku výroby nedá souidit,protože tyhle auta se hodně repasovaly výměnným spůsobem kus za kus a serva,motory a převodovky se taky vyměňovaly jako na běžícím páse.
Konec vyslínání pro aviatiky1
19:44:50
01.01.2004
Fantozzi
-> Boss: No vidíš :-)) To sme skoro sousedi :-))
19:15:40
01.01.2004
Boss
Tož tak to znám..Já jsem z litovle..:o))
17:56:24
01.01.2004
Fantozzi
-> Boss: Alien, ale já jezdím jenom jako osvětlovač a když zvukař neudrží nervy na uzdě (říkáme mu Adrenalin), tak sem tam udržuju zvuk (spíš se snažím :-)). Mám svou kapelku, ale ta je mladá a založená na hráčích co nemají talent :-))
17:54:25
01.01.2004
Fantozzi
-> Kurvapes: Tak to já se náčelníka zeptám, estli to čistil :-) Já osobně jsem jenom spolujezedec a to ještě někdy
17:23:16
01.01.2004
Boss
Fantozzi..A jakou že to máte kapelu?Vidím totiž že v tvým mailu je cholina,a pokud je to teda obec,tak ta je blízko..:o)
10:36:38
01.01.2004
Kurvapes
Termíny pro číštění a výměnu hrubého a jemného čističe paliva určitě každý výrobce stanovil,já je ale neznám.
Obvikle se to dělá když jsou zasraný.Na hrubém čističi paliva (skleničce) je to vidět prostě je tam bordel a kal.Jinak je to poznat i na tom jak auto jede netáhne jede to jako když bys táhnul vagón,prostě spíš nejede.
23:21:19
31.12.2003
Fantozzi
-> Kurvapes: Možná taky blbej dotaz, ale jak často se to má čistit a měnit? Najzdíme tak cca 3000km ročně a jezdíme na normální naftu, ne na biohumus :-))
22:13:52
29.12.2003
Kurvapes
-> Fantozzi:Možná blbej dotaz,ale čistili jste skleničku a dávali novej palivovej filtr?
14:10:09
29.12.2003
Max
-> u-geen: nech toho,nebo tě naložíme třeba na nějakou ávku a někam odvezem :o)))
20:39:38
28.12.2003
Fantozzi
-> Kurvapes: Tak nějak :-)
20:31:20
28.12.2003
Kurvapes
-> Fantozzi:Ti nevim proč mam pořád pocit,že Avia a Škoda 105-136 jsou příbuzný.:-)
20:23:42
28.12.2003
Fantozzi
No, v kapele máme Avii, rok 88, když se před třema rokama kupovala, lítala jak ďas, jenomže je imrvére přetížená a jezdí jenom pátek a sobota, takže teď když se chce v zimě startovat, tak se musí aspoň půl hoďky nahřívat blok :-(( A taky už vůbec netáhne, motor ztratil sílu. Pětka tak z kopce :-)) A taky klesá nafta, takže se občas musí lít z vrchu aby to vůbec chytlo a taky se furt něco sere. Tu upadne výuk, tu se vyserou brzdy a furt a furt a furt, ale jinak ju máme rádi :-))
19:29:14
28.12.2003
U-Geen
-> Max: jojo, kš kš :-)
19:24:12
28.12.2003
Kurvapes
Dobře.
19:23:08
28.12.2003
Max
-> Kurvapes: kdyby jsi ještě něco zjistil,tak mi kliďo napiš mail,aby neřekli že tu z toho děláme truckweb :o)
18:56:31
28.12.2003
Kurvapes
:-)))
23:31:35
26.12.2003
Max
myslel jsem 1203ku :o)
23:04:21
25.12.2003
Max
to samý (s tim startovánim) platí o tý 1205ce...tak bych jí asi měl koupit teď v zimě :o)
Jinak fotky veru vyloženě ilustrativně.....
Já jsem takovej,že když se o něco zanu zajímat,tak o tom scháním co nejvíc informací.... a když kupuju...tak koukám,šahám... a sem nedůvěřivej. :o)
Jinak dík moc za snahu.
21:46:00
24.12.2003
Kurvapes
Max: A30 je prakticky nejstarší A31 byl následující typ potom turba,ale jak to šlo podle letopočtů to nevím.
Jak už jsem psal nejsem zrovna fanda Avií,je to prostě základní výrobní prostředek.Když jsem potřeboval náklaďáček tak na nic lepšího nebylo.Pak se dělal motor měnil čtyřkvalt za pětikvalt atd. no a teď se musí investované peníze vrátit.
Jak to je s typama skusím zjistit.Já se naopak bojim nakupovat podle fotek,rád se kouknu a ještě radši si šáhnu.Zima je dobrý období pro nákup Avie,v zimě špatně startujou čím větší střep tím hůř.
Samantus:Děkuju aspoň si připadám mladší.
13:51:14
24.12.2003
Max
-> Kurvapes: to že je turbo vidět a slyšet....to je sice pěkný...já myslel od kdy se dávalo (model) když mám fotku tak,ty se se zvukama nedodávaj :o)
Náhodou dělání do palet může bejt i dobrý.. :o)
A k tý ceně...počítám že jeslti se něco koupí (až tak na jaře) tak se do toho bude muset něco dát,aby to každou chvíli někde nevidelo...
Teď sem koukal po nějaký 1203ce.... inzeráty soua,le asi to nechám na jaro. Podle textu inzerátu moc nesoudim...bojim se na to jet podívat :o)
20:31:11
23.12.2003
Bob
-> Samantus: 47 47 47
20:27:57
23.12.2003
M-Viper
-> Kurvapes: Nic ve zlým:
-> Samantus: To bylo dobrý1 1 1
20:26:45
23.12.2003
Samantus
pomoooooooooooc
20:23:05
23.12.2003
Kurvapes
-> Samantus:169 Asi tě přetrhnu jak hada.:-)
20:12:42
23.12.2003
Samantus
-> Kurvapes: od ty doby co soused delal do vcel, a mel furt popichanou prdel, si nic nez delani do hajzlu, neumim predstavit, natoz do palet, co pak ty trisky????
20:02:20
23.12.2003
Kurvapes
Turbo je přece vidět a slišet.Cena slušný Avie je asi
30 000.-.Rok výroby nevim musel bych se juknout je to muzeum Avia 30.
S autodopravou jsem skončil před šesti lety v současné době dělám do palet.
19:00:41
22.12.2003
Max
NO jo.... právě že jsem o nich na netu moc nenašel.... jestli tam dám hranatý světla nebo plastovou masku s kulatejma..... to zas tak rozhodující nejni.
Spíš mi jde o to,jestli se nějak pozná,která má turbo a která ne. Když pominu to,že se nad kabinou tyčí ten černej plast co vede vzduch dulů. Nebo to poznám podle toho? To se mi zas nezdá....
No já bych to tak viděl...na takovýho levnýho pracanta.
nejni to tak úplně pro mě...
J8 asi koupim barkáska nebo 1203ku teda TAZ 1500.
Většina lidí mi řekne že sem magor,ale potřebudu doma udělat velkej pořádej,pád věcí zbourat a postavit dvojgaráž. A na to mi to stačí. Když si spočitám co stojí přistavení kontejneru a odvezení na skládku.....
To tu 1203ku pak klidně odvezu dop šrotu :o)
Ještě jakej máš rok ty ? Myslim ty ávky....
Mimo jiný...že sem tak zvědavej,to máš autodopravu nebo makaj v nějaký firmě?
21:00:55
21.12.2003
Kurvapes
Plošina zvedne cca 600-800kg nebo až tunu.Záleží na tech stavu.Převodovka 4 nebo 5 kvaltů výkon motoru malej tonáž 3500kg s plošinou 2400kg.Je to sráč,ale když ho nehoníš tak nadělá dost práce nechce moc honit. Já mám plošinu a taky jsem na ní vezl 6t váženo.
Nejstarší mají hranatá světla novější kulatá,ale neplatí to bez výhrady je to samej tůner.Turba jsou samo výkonější a taky dražší mívají větsí tonáž.
23:27:35
20.12.2003
Max
taky by mě zajímalo,kolik je možný na tý plošině zvedat....nevíš ? Dík
11:34:52
19.12.2003
Max
no já neřikám že to jsou supr auta.... :o)
Zajímalo by mě od kdy se dávali turba (jeslti už je měli A31) a tak celkově o co se to liší (hlavní rysy) od tý novější (ne nejnovější) Že je to strší konstrukce vim taky,mě zajímaj konkrétní věci. Jaký máš ?
Vim že měli i řazení pod volantem,ale to už sou ty nejstrší babičky,ne ?
Mě by nejvíc zajímala valníková(i s plachtou),vzadu s hydralickou plošinou. To jen tak na okraj
18:17:27
14.12.2003
Kurvapes
-> Max:Co tě konkrétně zajímá na smradlavkách já mám Avie momentálně dvě,ale moc šťastnej z toho nejsem.
Extreme Tyres