skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
DIESEL - Ford Transit
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 11.11.2003 do 19.12.2003, založil/a
16:31:08
19.12.2003
19.12.2003

Komár 1981
-> Max: Ja vim o jedny stary vykopavce, jeste typ s ksiltama na strese... snad jeden z prvnich typu! Z 90% uz je vyvarena a naprskana zbytkama nitra... ale je to superiozni maslostroj!!! Chcete foto? Nekde bych ho nasel!
11:49:28
19.12.2003
19.12.2003

Max
V servisech sou někdy pěkný kurvy :o)
Taky sem v létě jezdil autem a dělal v servise....
Starý Ducato - žhavící svíčka jen jedna a žhavení v létě ani nebliklo. Taky sem se divil :o)
Nový ducato - žhaví pořád,léto zima. Autoi se kupovalo když sem tam byl (je to 1997-dovoz SRN)
Jezdilo asi 14bez problémů a pak se taky vysralo.
Nakonec se zjistilo,že prostě vylítla pružina a spadnul spadnul ventil
1203ky sou super stroje,ne ?:o) Maj nějakou hooodně straou vykopávku nebo taz 1500 ? jen zvědavost...
Taky sem v létě jezdil autem a dělal v servise....
Starý Ducato - žhavící svíčka jen jedna a žhavení v létě ani nebliklo. Taky sem se divil :o)
Nový ducato - žhaví pořád,léto zima. Autoi se kupovalo když sem tam byl (je to 1997-dovoz SRN)
Jezdilo asi 14bez problémů a pak se taky vysralo.
Nakonec se zjistilo,že prostě vylítla pružina a spadnul spadnul ventil
1203ky sou super stroje,ne ?:o) Maj nějakou hooodně straou vykopávku nebo taz 1500 ? jen zvědavost...
07:27:28
17.12.2003
17.12.2003

Kurvapes
Tak tohle dost připomíná mojí skušenost se servisem Frolík-Rataj v Praze 10.Výměnu el. cívky která ve vstřikovacím čerpadle zavírá po vypnutí klíčku naftu ukončili dvouhodinovým divadlem a prohlášením vadné čerpadlo.Přezkoušení v čerpadlárně bez opravy cca 15 000,- prostě to už nenastartovali.Tuhle kravinu jsem odmítl a odtáhnul auto domů(Siera 2,3D).Pravda i sprostej jsem tam byl.
Když mě přešel vztek tak oprava upozorňuju,že pouze odvzdušnění palivového systému trvala 10min.
HOVADA zlodějský jsou to.
Když mě přešel vztek tak oprava upozorňuju,že pouze odvzdušnění palivového systému trvala 10min.
HOVADA zlodějský jsou to.
23:43:04
16.12.2003
16.12.2003

Sita
Takze jak se situace vyviji:
1. dali to do Auto future, CB: tam demontovali cepradlo, rozebrali ho do sroubku a rekli, ze je 'vydreny' a ze naklady na GO cepradla jsou 45tis nebo novy 90tis.
Takze s nima skoncili. Mimo jine za to rozhozeni a ocisteni si rekli 7tis.
2. Dily z cerpadla sesypali do krabice a auto odtahli do dalsiho servisu. Tam jim rekli, ze to daj dohromady do 10ti tisic. Cerpadlo slozili, vymenili vstriky za novy a rekli, ze je OK, nicmene po nahozeni auto stejne slo na 3 valce. Takze jejich diagnoza: propaleny pist a minimalne cena za GO motoru: 100tis. Takze s nima taky skoncili.
3. Transit stoji na dvore a jezdi se 1203kou, jako pred 6ti lety, kdy toho Transita za melouna koupili.
Co bude dal, zatim nevi. Nicmene 100klacku na opravu nemaj... Jo a v toim druhym servisu jim rekli, ze to o nich odkoupi za 40tis, ze si do toho sezenou jinej motor :-)
1. dali to do Auto future, CB: tam demontovali cepradlo, rozebrali ho do sroubku a rekli, ze je 'vydreny' a ze naklady na GO cepradla jsou 45tis nebo novy 90tis.
Takze s nima skoncili. Mimo jine za to rozhozeni a ocisteni si rekli 7tis.
2. Dily z cerpadla sesypali do krabice a auto odtahli do dalsiho servisu. Tam jim rekli, ze to daj dohromady do 10ti tisic. Cerpadlo slozili, vymenili vstriky za novy a rekli, ze je OK, nicmene po nahozeni auto stejne slo na 3 valce. Takze jejich diagnoza: propaleny pist a minimalne cena za GO motoru: 100tis. Takze s nima taky skoncili.
3. Transit stoji na dvore a jezdi se 1203kou, jako pred 6ti lety, kdy toho Transita za melouna koupili.
Co bude dal, zatim nevi. Nicmene 100klacku na opravu nemaj... Jo a v toim druhym servisu jim rekli, ze to o nich odkoupi za 40tis, ze si do toho sezenou jinej motor :-)
20:33:25
12.11.2003
12.11.2003

Petr/Škoda 130
Tak trysky přídou zhruba na13000Kč a oprava čerpadla 5000-15000Kč zaleží co s ním je nejdraší je obal ten stojí10000Kč+prace atd.Ja bych skontroloval nastavení motoru.
17:06:26
12.11.2003
12.11.2003

Milošek
doma se to da zvladnout urcite my jsme s kamose, na parkovisti ozivovaly ford fiesta 1,6 a byla to brnkacka akorat to musis pak odvzdusnit-postupne jak tece palivo>filtr>cerpad
lo>a pak vstriky to povolis ty prevlecny matice trochu a pak zastartujes(pokud to nema rucni cerpadylko vetsinou na telese filtru)a az zacne chcat nafta tak to dotahnete-ty matice.pokud je to uz common rail tak tam je to trosku jiny tam se dela na liste ze ktery vedou vys.tlak.trubky ke vstrikum ventilky jako mas na gumach:)tak ten potom zmacknes jako kdyz sousedovy vypoustis kola a az z toho zacne chcat nafta tak prestanes a melo by to zapnout.akorat si nerekl jakou ma barvu ten kour jestli bilou-voda>tesneni( prdla) hlava nebo cernej>moc bohaty(u dieslu se tento vyraz nepouziva:))nebo spatne serizenej doraz max.davky pri plnym kotli.ale je to novyt ak to bude mit na starosti RJ tak to budou ty vstriky-jestly to chces seridit a zkusit ty vstriky s cerpadlem tak to zkus na kosirich v servisu maj tam zk.stolice jak na cerpadla tak i na vstriky a jsou levny!delaj tam i autobusy a pod...kurva to je roman-sorry

15:12:17
12.11.2003
12.11.2003

Vici
kdyz je to firemni tak to dejte opravit do poradneho servisu a je to ne? da se to stejne do nakladu....
14:39:42
12.11.2003
12.11.2003

Sita
2Saky: vubec netusim ;-)
2Ludek: asi mas pravdu - koneckoncu je to podnikovy auto. K servisum nemame duveru, tak se tu ptam, jestli to treba nejde zvladnout doma.
30ku Zetora jsme motorove zprovoznili, tak jsme si mysleli, ze tohle bude podobny...
2Ludek: asi mas pravdu - koneckoncu je to podnikovy auto. K servisum nemame duveru, tak se tu ptam, jestli to treba nejde zvladnout doma.
30ku Zetora jsme motorove zprovoznili, tak jsme si mysleli, ze tohle bude podobny...
14:35:04
12.11.2003
12.11.2003

Saky
to je normalni ze tranzit zhavi az kdyz je venku minus 10? peugeot zhavi i kdyz je v lete na slunicku 50 -) i kdyz treba jen okamzik tak to by tranzity do afriky nemuseli vybavovat zhavenim-))
14:29:14
12.11.2003
12.11.2003

Luděk
-> Sita: s tím žhavením je to v pořádku,takhle to má Transit normálně,jenomže problém bude už v tom,že právě najel 220k km,aniž by na to kdy šáhnul,takže teď ho nějaká investice nemine.Nová žhavící svíčka ho každopádně nezachrání a nevím,jestli ho zachrání ty vstřiky,obzvláště,pokud to sám ještě nikdy nevyměňoval.Mám zkušenosti,že s tímhle mají problémy i autodílny,který nikdy nedělaly diesely,takže pokud chce bezproblémově jezdit dalších xx tisíc km,tak bych asi věřil tomu,co mu řekli v tom servisu a rozhodně bych nepolemizoval o tom,jestli si chce z toho někdo udělat na začátku listopadu pěknýho jéžíška,protože díly na těhle motorech stojí docela dost velký peníze.
14:24:36
12.11.2003
12.11.2003

Saky
no tak to je podle me spatne a ted jeste otazka cim to je? jestli za to muzou zhavici svicky nebo jestli tam je jeste neco co je ridi kdy maj a kdy nemaj zhavit nebo jestli je to soucasti svicky
14:14:25
12.11.2003
12.11.2003

Sita
jo je tam kontrolka. a prave ze se rozsviti az pri -10ti...
13:40:24
12.11.2003
12.11.2003

Saky
jen jedna svicka? normalni auta maj jednu na valec-) co se tyka zhaveni tak nevim jak u tranzita ale u vsech dieslu co jsem videl zhavej svicky porad (v lete v zime) akorad ze v lete zhavis treba 3s nez zhasne kontrolka a v zime treba 15s jak se mu zda ze zhavi? na to je snad kontrolka ne?
11:51:44
12.11.2003
12.11.2003

Sita
Takze se rozhodl, ze si koupi zhavici svicku (je tam jen jedna) a novy trysky a zkusi to vymenit sam.
Ma tyhle otazky:
1. Je tezky ty trysky vymenit? On neni uplne laik (opravar zemedelskych stroju), ale jeste tohle nedelal. Co je k tomu potreba - da se to zvladnout v domacich podminkach?
2. Pri jaky teplote by mela zhavit svicka? Jemu se zda,ze mu zhavi az pri -10C
Pak sem dam vedet, jak to dopadlo...
Ma tyhle otazky:
1. Je tezky ty trysky vymenit? On neni uplne laik (opravar zemedelskych stroju), ale jeste tohle nedelal. Co je k tomu potreba - da se to zvladnout v domacich podminkach?
2. Pri jaky teplote by mela zhavit svicka? Jemu se zda,ze mu zhavi az pri -10C
Pak sem dam vedet, jak to dopadlo...
22:34:58
11.11.2003
11.11.2003

Sita
tak to se ma mozna na co tesit... takova prdla hlava - to asi nebude nejlevnejsi, co? No jo no, asi spis meli jezdit 1203kou, co maj na dvore... Ale kdyz ten Transit jezdil, tak to bylo super, byl to ten nejdelsi a nejvyssi model, spotreba 8 litru a udelalo to i 140km/h. Delal jsem u nich kazdy leto brigadu a s tim tranzitem jsem jenom ja najezdil tipuju takovejch 40tkm... a ted todle
21:23:49
11.11.2003
11.11.2003

Samantus
Tak uplne stejnej problem sme meli na fordu scorpio, takovej ten novej model 98 myslim (mam z nej madlo a manzetu na rucni brzde a dokonce myslim i sedacky:-)))), s tou rozsklebenou maskou, myslim ze to byl 2,5litr a mel delenou hlavu, no a jedna ta hlava prdla a bylo foukly i tesneni, proste se to nastartovalo, chvili ok, pak vylit kurevsky volnobeh, svinsky to hulilo, jako dymovnice a vubec to neslo chcipnout, jedine pres rychlost, no a zavadu sem uz popsal
21:04:12
11.11.2003
11.11.2003

Kurvapes
Trysky nevím seřízení čerpadla v čerpadlárně s nějakým tím dílem + - 15 000.-Kč.Nevím jak v Budějicích ale v Praze jsou i drobnější servisy které nabízejí výhradně opravy naftových motrů trysky a čerpadla asi bych šel tam.Jinak výměna trysek ve vstřikovačích a jejich seřízení není takový boj.ceny materiálu ale nevím.Mám Sieru 2,3 starou bábu a motor stále šlape bez větších oprav(pouze žhavení).
20:52:49
11.11.2003
11.11.2003

Sita
Kolik myslis, ze si v servisu muzou maximalne rict za vymenu tech trysek za novy a za serizeni cerpadla (material + prace)?
20:35:42
11.11.2003
11.11.2003

Kurvapes
Jestli motor jak píšeš rachtá a kouří tak diagnóza trysky a čerpadlo není hloupost.Ale udělal bych to postupně napřed trysky a potom čerpadlo seřídit na stolici.Jesli motor dělá to,že jede chvíly na tři pak to v něm zabouchá a na chvilku zvýší otáčky přičemž se to celé opakuje tak to vypadá,že některá tryska nerozprašuje,ale kape.Hrozí propálení pístu-určitě vyměnit trysky(všechny).Čerpadlo až když by to nepomohlo.
20:25:35
11.11.2003
11.11.2003

Sita
Fajn. Tranzita koupili novyho a najeli s minimalni udrzbou 220tkm. Az do minulyho mesice jezdil spolehlive. Pred 14ti dnema to zacalo delat tohle: Rano to nastartoval a kdyz pak jel z po 2km zkopce a brzdil motorem, tak se vzdy strasne zvysil volnobeh, motor zacal dost rachtat a strasne kourit.
Po chvili to prestalo a celej den, kdyz s tim jezdil, tak to bylo v pohode.
No a ted se to chova tak, ze i za tepla to porad strasne rachta a vibruje - jako kdyby to slo na 3 valce. A porad to strasne kouri...
Jel s tim do servisu a manik se na to ani nekouk a rekl, ze to chce novy trysky a vstrik. cerpadlo a mozna dalsi veci a ze ma pocitat s cenou 15 - 40tis.
Zda se mu to trochu moc a nechce, aby si na nem ten mekanik udelal pekny vanoce. Navic se rika, ze tenhle motor najede pul milionu jen s vymenama oleje...
Po chvili to prestalo a celej den, kdyz s tim jezdil, tak to bylo v pohode.
No a ted se to chova tak, ze i za tepla to porad strasne rachta a vibruje - jako kdyby to slo na 3 valce. A porad to strasne kouri...
Jel s tim do servisu a manik se na to ani nekouk a rekl, ze to chce novy trysky a vstrik. cerpadlo a mozna dalsi veci a ze ma pocitat s cenou 15 - 40tis.
Zda se mu to trochu moc a nechce, aby si na nem ten mekanik udelal pekny vanoce. Navic se rika, ze tenhle motor najede pul milionu jen s vymenama oleje...
20:07:46
11.11.2003
11.11.2003

Kurvapes
Co má za problém?
18:45:40
11.11.2003
11.11.2003

Samantus
v dieselech primo ne ale va fordech trochu co je za problem?
14:41:38
11.11.2003
11.11.2003

Sita
Cau, nevyznate se nekdo v dieselech. Bratranec ma nejakej problem s motorem (Fordem Transit 2.0D r.v.1997) a potreboval by poradit.
