DIESEL - Ford Transit

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 11.11.2003 do 19.12.2003, založil/a
řadit dle data
16:31:08
19.12.2003
Komár 1981
-> Max: Ja vim o jedny stary vykopavce, jeste typ s ksiltama na strese... snad jeden z prvnich typu! Z 90% uz je vyvarena a naprskana zbytkama nitra... ale je to superiozni maslostroj!!! Chcete foto? Nekde bych ho nasel!
11:49:28
19.12.2003
Max
V servisech sou někdy pěkný kurvy :o)
Taky sem v létě jezdil autem a dělal v servise....
Starý Ducato - žhavící svíčka jen jedna a žhavení v létě ani nebliklo. Taky sem se divil :o)
Nový ducato - žhaví pořád,léto zima. Autoi se kupovalo když sem tam byl (je to 1997-dovoz SRN)
Jezdilo asi 14bez problémů a pak se taky vysralo.
Nakonec se zjistilo,že prostě vylítla pružina a spadnul spadnul ventil
1203ky sou super stroje,ne ?:o) Maj nějakou hooodně straou vykopávku nebo taz 1500 ? jen zvědavost...
07:27:28
17.12.2003
Kurvapes
Tak tohle dost připomíná mojí skušenost se servisem Frolík-Rataj v Praze 10.Výměnu el. cívky která ve vstřikovacím čerpadle zavírá po vypnutí klíčku naftu ukončili dvouhodinovým divadlem a prohlášením vadné čerpadlo.Přezkoušení v čerpadlárně bez opravy cca 15 000,- prostě to už nenastartovali.Tuhle kravinu jsem odmítl a odtáhnul auto domů(Siera 2,3D).Pravda i sprostej jsem tam byl.
Když mě přešel vztek tak oprava upozorňuju,že pouze odvzdušnění palivového systému trvala 10min.
HOVADA zlodějský jsou to.
23:43:04
16.12.2003
Sita
Takze jak se situace vyviji:
1. dali to do Auto future, CB: tam demontovali cepradlo, rozebrali ho do sroubku a rekli, ze je 'vydreny' a ze naklady na GO cepradla jsou 45tis nebo novy 90tis.
Takze s nima skoncili. Mimo jine za to rozhozeni a ocisteni si rekli 7tis.

2. Dily z cerpadla sesypali do krabice a auto odtahli do dalsiho servisu. Tam jim rekli, ze to daj dohromady do 10ti tisic. Cerpadlo slozili, vymenili vstriky za novy a rekli, ze je OK, nicmene po nahozeni auto stejne slo na 3 valce. Takze jejich diagnoza: propaleny pist a minimalne cena za GO motoru: 100tis. Takze s nima taky skoncili.

3. Transit stoji na dvore a jezdi se 1203kou, jako pred 6ti lety, kdy toho Transita za melouna koupili.

Co bude dal, zatim nevi. Nicmene 100klacku na opravu nemaj... Jo a v toim druhym servisu jim rekli, ze to o nich odkoupi za 40tis, ze si do toho sezenou jinej motor :-)

20:33:25
12.11.2003
Petr/Škoda 130
Tak trysky přídou zhruba na13000Kč a oprava čerpadla 5000-15000Kč zaleží co s ním je nejdraší je obal ten stojí10000Kč+prace atd.Ja bych skontroloval nastavení motoru.
17:06:26
12.11.2003
Milošek
doma se to da zvladnout urcite my jsme s kamose, na parkovisti ozivovaly ford fiesta 1,6 a byla to brnkacka akorat to musis pak odvzdusnit-postupne jak tece palivo>filtr>cerpad lo>a pak vstriky to povolis ty prevlecny matice trochu a pak zastartujes(pokud to nema rucni cerpadylko vetsinou na telese filtru)a az zacne chcat nafta tak to dotahnete-ty matice.pokud je to uz common rail tak tam je to trosku jiny tam se dela na liste ze ktery vedou vys.tlak.trubky ke vstrikum ventilky jako mas na gumach:)tak ten potom zmacknes jako kdyz sousedovy vypoustis kola a az z toho zacne chcat nafta tak prestanes a melo by to zapnout.akorat si nerekl jakou ma barvu ten kour jestli bilou-voda>tesneni( prdla) hlava nebo cernej>moc bohaty(u dieslu se tento vyraz nepouziva:))nebo spatne serizenej doraz max.davky pri plnym kotli.ale je to novyt ak to bude mit na starosti RJ tak to budou ty vstriky-jestly to chces seridit a zkusit ty vstriky s cerpadlem tak to zkus na kosirich v servisu maj tam zk.stolice jak na cerpadla tak i na vstriky a jsou levny!delaj tam i autobusy a pod...kurva to je roman-sorry6
15:12:17
12.11.2003
Vici
kdyz je to firemni tak to dejte opravit do poradneho servisu a je to ne? da se to stejne do nakladu....
14:39:42
12.11.2003
Sita
2Saky: vubec netusim ;-)
2Ludek: asi mas pravdu - koneckoncu je to podnikovy auto. K servisum nemame duveru, tak se tu ptam, jestli to treba nejde zvladnout doma.

30ku Zetora jsme motorove zprovoznili, tak jsme si mysleli, ze tohle bude podobny...
14:35:04
12.11.2003
Saky
to je normalni ze tranzit zhavi az kdyz je venku minus 10? peugeot zhavi i kdyz je v lete na slunicku 50 -) i kdyz treba jen okamzik tak to by tranzity do afriky nemuseli vybavovat zhavenim-))
14:29:14
12.11.2003
Luděk
-> Sita: s tím žhavením je to v pořádku,takhle to má Transit normálně,jenomže problém bude už v tom,že právě najel 220k km,aniž by na to kdy šáhnul,takže teď ho nějaká investice nemine.Nová žhavící svíčka ho každopádně nezachrání a nevím,jestli ho zachrání ty vstřiky,obzvláště,pokud to sám ještě nikdy nevyměňoval.Mám zkušenosti,že s tímhle mají problémy i autodílny,který nikdy nedělaly diesely,takže pokud chce bezproblémově jezdit dalších xx tisíc km,tak bych asi věřil tomu,co mu řekli v tom servisu a rozhodně bych nepolemizoval o tom,jestli si chce z toho někdo udělat na začátku listopadu pěknýho jéžíška,protože díly na těhle motorech stojí docela dost velký peníze.
14:24:36
12.11.2003
Saky
no tak to je podle me spatne a ted jeste otazka cim to je? jestli za to muzou zhavici svicky nebo jestli tam je jeste neco co je ridi kdy maj a kdy nemaj zhavit nebo jestli je to soucasti svicky
14:14:25
12.11.2003
Sita
jo je tam kontrolka. a prave ze se rozsviti az pri -10ti...
13:40:24
12.11.2003
Saky
jen jedna svicka? normalni auta maj jednu na valec-) co se tyka zhaveni tak nevim jak u tranzita ale u vsech dieslu co jsem videl zhavej svicky porad (v lete v zime) akorad ze v lete zhavis treba 3s nez zhasne kontrolka a v zime treba 15s jak se mu zda ze zhavi? na to je snad kontrolka ne?
11:51:44
12.11.2003
Sita
Takze se rozhodl, ze si koupi zhavici svicku (je tam jen jedna) a novy trysky a zkusi to vymenit sam.

Ma tyhle otazky:
1. Je tezky ty trysky vymenit? On neni uplne laik (opravar zemedelskych stroju), ale jeste tohle nedelal. Co je k tomu potreba - da se to zvladnout v domacich podminkach?

2. Pri jaky teplote by mela zhavit svicka? Jemu se zda,ze mu zhavi az pri -10C

Pak sem dam vedet, jak to dopadlo...
22:34:58
11.11.2003
Sita
tak to se ma mozna na co tesit... takova prdla hlava - to asi nebude nejlevnejsi, co? No jo no, asi spis meli jezdit 1203kou, co maj na dvore... Ale kdyz ten Transit jezdil, tak to bylo super, byl to ten nejdelsi a nejvyssi model, spotreba 8 litru a udelalo to i 140km/h. Delal jsem u nich kazdy leto brigadu a s tim tranzitem jsem jenom ja najezdil tipuju takovejch 40tkm... a ted todle
21:23:49
11.11.2003
Samantus
Tak uplne stejnej problem sme meli na fordu scorpio, takovej ten novej model 98 myslim (mam z nej madlo a manzetu na rucni brzde a dokonce myslim i sedacky:-)))), s tou rozsklebenou maskou, myslim ze to byl 2,5litr a mel delenou hlavu, no a jedna ta hlava prdla a bylo foukly i tesneni, proste se to nastartovalo, chvili ok, pak vylit kurevsky volnobeh, svinsky to hulilo, jako dymovnice a vubec to neslo chcipnout, jedine pres rychlost, no a zavadu sem uz popsal
21:04:12
11.11.2003
Kurvapes
Trysky nevím seřízení čerpadla v čerpadlárně s nějakým tím dílem + - 15 000.-Kč.Nevím jak v Budějicích ale v Praze jsou i drobnější servisy které nabízejí výhradně opravy naftových motrů trysky a čerpadla asi bych šel tam.Jinak výměna trysek ve vstřikovačích a jejich seřízení není takový boj.ceny materiálu ale nevím.Mám Sieru 2,3 starou bábu a motor stále šlape bez větších oprav(pouze žhavení).
20:52:49
11.11.2003
Sita
Kolik myslis, ze si v servisu muzou maximalne rict za vymenu tech trysek za novy a za serizeni cerpadla (material + prace)?
20:35:42
11.11.2003
Kurvapes
Jestli motor jak píšeš rachtá a kouří tak diagnóza trysky a čerpadlo není hloupost.Ale udělal bych to postupně napřed trysky a potom čerpadlo seřídit na stolici.Jesli motor dělá to,že jede chvíly na tři pak to v něm zabouchá a na chvilku zvýší otáčky přičemž se to celé opakuje tak to vypadá,že některá tryska nerozprašuje,ale kape.Hrozí propálení pístu-určitě vyměnit trysky(všechny).Čerpadlo až když by to nepomohlo.
20:25:35
11.11.2003
Sita
Fajn. Tranzita koupili novyho a najeli s minimalni udrzbou 220tkm. Az do minulyho mesice jezdil spolehlive. Pred 14ti dnema to zacalo delat tohle: Rano to nastartoval a kdyz pak jel z po 2km zkopce a brzdil motorem, tak se vzdy strasne zvysil volnobeh, motor zacal dost rachtat a strasne kourit.

Po chvili to prestalo a celej den, kdyz s tim jezdil, tak to bylo v pohode.

No a ted se to chova tak, ze i za tepla to porad strasne rachta a vibruje - jako kdyby to slo na 3 valce. A porad to strasne kouri...

Jel s tim do servisu a manik se na to ani nekouk a rekl, ze to chce novy trysky a vstrik. cerpadlo a mozna dalsi veci a ze ma pocitat s cenou 15 - 40tis.

Zda se mu to trochu moc a nechce, aby si na nem ten mekanik udelal pekny vanoce. Navic se rika, ze tenhle motor najede pul milionu jen s vymenama oleje...
20:07:46
11.11.2003
Kurvapes
Co má za problém?
18:45:40
11.11.2003
Samantus
v dieselech primo ne ale va fordech trochu co je za problem?
14:41:38
11.11.2003
Sita
Cau, nevyznate se nekdo v dieselech. Bratranec ma nejakej problem s motorem (Fordem Transit 2.0D r.v.1997) a potreboval by poradit.
Extreme Tyres