Jak Dušan níčí výfuky

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.11.2006 do 06.12.2006, založil/a Karel.
řadit dle data
14:14:03
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: -> rolls: 1
13:22:49
06.12.2006
rolls
-> Tuner#2: ono tu je -> chooki: asi ako maskot virtu...by sa mala ta nalepka virtu prerobit a doplnit tam chookiho face...najlepsie rano po prebudeni4 3
13:19:27
06.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: Se ví, ještě aby jsi Šukiho bral vážně. 3 1
10:37:24
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Však já to vážně neberu, stejně jako ostaní příspěvky by chooki.4
23:37:43
05.12.2006
minno
-> chooki: no čo čo1
23:28:29
05.12.2006
chooki
-> minno: 2
22:44:12
05.12.2006
minno
-> Tuner#2: -> Tuner#2: sranda musí byť, rýpnuť si treba1 neber to tak vážne4
17:25:30
05.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: Pokud vím, tak debata tehdy skončila na tom, že ten jeden pár pístků co je zapojenej zvášť, tak to přece jen pomůže, takže nechápu tu Tvojí narážku?
16:52:39
05.12.2006
chooki
-> Tuner#2: a mas tedy jednoukruhove nebo jsi je predelal uz na ty dvouokruhove ??3
13:36:04
05.12.2006
Labros
-> COL: Tak jsem to špatně pochopil 4
17:54:14
01.12.2006
COL
Hej Labrosi , ja jsem nikde nepsal, ze mi neco upadlo na silnici (jen vyletel z priruby), je totiz normalni, ze vyfuk drzi jeste v te "podkove" - tedy pokud se ho tam nekdo obtezuje primontovat. Co ze mne odpadne to sbiram - ovsem nevzpominam si, kdy se neco takoveho stalo naposledy... No a obcas dokonce sbiram veci co spadnou z jinych...8
16:03:13
01.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rolls: Moje řeč4
15:58:31
01.12.2006
rolls
kua...nejako nerozumiem preco by bubny vzdu mali byt horsie ako kotucaky. bubny brzdia tiez dobre akurat je ich nevyhoda v chladeni to je cele. takze pri sportovej jazde by boli lepsie do zadu kotucaky kvoli chladeniu. inac nevidim dovod to menit za kotucaky ak sa teda nejazdi nejaka rally alebo nieco podobne5 v predu 4-piesty popripade chladene kotuce ako pise -> Tuner#2: a je to pohodicka4
15:00:59
01.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: To jo, nervy má šlušný - já bych je neměl 1
12:09:13
01.12.2006
VeTeV
-> Tuner#2: nahodou vasina je borec - ja bejt v jeho kuzi tak nekterym nejmenovanym jdu osobne nakopat prdel 3
16:32:16
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: -> VeTëV: JJ to jste oba dva 3 1
13:55:43
30.11.2006
Labros
-> VeTëV: Ty jsi taky převlečenej Vašina, stejně jak já 3
12:37:35
30.11.2006
VeTeV
-> Tuner#2: se nesmej - jak rikam na moje jezdeni to staci - a kdyz si vemu skodovku jako celek a jeji jizdni vlastnosti - tak jsem kolikrat rad ze me to vubec doveze z bodu A do bodu B a nic neupadne, nerozpadne se atd...3
11:35:51
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: 1
11:06:02
30.11.2006
VeTeV
-> Tuner#2: nemas jezdit jak nejakej utrzenej zavodnik 3
10:55:36
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Na sériovou užovku jo, ale Mko už přeci jen sedí lépe a tam už mě na žlutce párkát nestačili. Ale je to hodně o stylu jízdy. 4
10:50:50
30.11.2006
VeTeV
-> Tuner#2: tak ja vychazim ze svych aut - jedno bile s rozvrkocenym motorm s kterym jezdim v ramci moznosti a druhe GLS na spalkach :-)))
sam si priznal ze na seriovou vec to staci uplne 4
13:29:32
24.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: OK beru a vím, že to byla spíš narážka - ostatně odemě tady taky4

-> VeTëV: Nemůžu prostě s Tebou souhlasit. Já pokud jedu ostře, tak jezdím hodně na brzdy a prostě jednoduchý kotouče u 120 a třeba i feliny ten nápor nevydrží. Měl jsem na ňa žlutce dvoupísty a prostě to nestačilo při razantní jízdě. S GLSem jezdím taky svižně, ale v běžném provozu, to stačí, ale ostrou jízdu zas nemá GLSo podvozek :o))
10:31:50
24.11.2006
Gabriel
3 3 3
10:05:57
24.11.2006
Labros
Kterej výfuk má taky vydržet ten brutální výkon, že jo 3
10:03:49
24.11.2006
Labros
-> COL: Vidíš, zlobíš se co lidi vyhazujou na dálnici a přitom tam sám odhazuješ výfuky 4
07:52:46
24.11.2006
VeTeV
-> Tuner#2: porad s tema brzdama - ty ses brzdo kroutic - me stacej seriove renovovane 2pistky a nemam porblem - na ten vykon co to auto ma 3
06:52:14
24.11.2006
Karel.
-> Tuner#2: jako sorry, ale já tě nepomlouval8 Přiznávám, že lehká nerážka to byla, ale nebylo to myšleno nic ve zlým,omlouvám se143
00:20:06
24.11.2006
havlik
-> ps: ok za předpokladu že by udělal hydraulickou ručku
23:22:14
23.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ps: Nebrzdí víc, ale brzdí stále a klidně i ze 180km/h bez přehřívání a tím pádem Ti nezačne rezonovat celý předek, jak se kotouče kroutí. I na felici jsem schopen odpravit kotouče na druhém brždění a pak to dělá bordel než zas vychladnou, což se mě tady ještě nestalo a budny zrovna málo nebrzdí. Vždyť 1000MB je měla i v předu a šlo s ní zašlajfovat bez problému.
23:19:17
23.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: Místo pomluv, že tady něco moderuju se podívej jak mám řešený brzdy já. Rozhodně než do zadu cpát kotouče a řešit co z ručkou a mít na technické problémy, tak bych nechal vzadu bubny a do předu bych dal chlaďáky a je to nebetičný rozdíl v brždění. kotouče se totiž narozdíl od jednoduchých nepřehřejí a na technické, pokud nebude šťoura se toho ani nevšimne - pod normálním kolem to není vůbec vidět, za to kotouče vzadu jo. Havlík a minno Ti radí dobře.4
23:08:46
23.11.2006
Karel.
-> ps: 9 tak se teda rozhodněte já tomu až tak nerozumím ale souhlasím s tebou4
23:05:27
23.11.2006
petr s
-> Karel.: Nenech se zviklat vzadu zapojuješ na nožní jenom polovinu a druhá polovina je na ruční brzdu a bude ti ruční brzda brzdit, chladáky víc nebrzdí
22:57:36
23.11.2006
Karel.
jste se na mě domluvili co?3 3
22:54:55
23.11.2006
havlik
-> minno: 5
22:54:02
23.11.2006
minno
-> Karel.: mal by si "rovnako apgrejnut" predok aj zadok, lebo ak das len dozadu kotuce a vpredu zostanu seriove kotuce tak budes mat zadok prebrzdeny
22:53:45
23.11.2006
havlik
-> Karel.: no podle základů fyziky se ti všechen tlak sune dopředu tudíž proto sou vzádou vždy horší brzdy a pokud ty bys nechal předek seriovej a zadek naladil stejně tak ti zadek bude brzdit víc než bude potřeba tudíž půjde do smyku. Napadá mi případně použití omezovačů tlaku z favorita
22:50:58
23.11.2006
Karel.
-> havlik: to si nemyslím8 nebo nějak mi to vysvětli, nechápu, že když dáš lepší brzdy tak by to mělo hůřbrzfit????
22:49:11
23.11.2006
havlik
-> Karel.: a jééééééééé3 ale stejně si myslim že dokud nebude vepředu taky lepší brždění tak to nemá cenu
22:47:55
23.11.2006
Karel.
-> havlik: v klidu všechno bude5 časem totiž plánuju jinej motor1
22:45:36
23.11.2006
havlik
-> Karel.: kotouče na vlečku? no proč ne a to si od toho slibuješ takovej rozdíl? pokud dopředu nedáš nějaký chlaďáky tam si myslim že to bude horší když ti bude zadek brzdit stejně jako přdek přičemž zadek bude odlehčenej
22:43:31
23.11.2006
Karel.
-> havlik: časem určo, teď dát vlečku a kotouče2
22:41:55
23.11.2006
havlik
-> Karel.: njn já sice tušil ale přesto se tohoto nevzdávam1 všechno bude časem
22:40:27
23.11.2006
Karel.
-> minno: 9 jako fakt?sakra tak to já nemám v plný palbě8 chybí mi totiž čelní okno3
-> havlik: tak třeba časem jsem netušil, že je to takováá pálka8
22:19:33
23.11.2006
minno
-> Karel.: jj mimoriadná výbava...autá s vačkami mali okrem toho aj volant, 4x kolesá a 3x pedále3 tzv. v plnej paľbe3
22:16:29
23.11.2006
havlik
-> Karel.: no u hřičiny za ně vykvičíš 5000 a za 4do1 na podelnej výfuk 5500
22:11:57
23.11.2006
Karel.
-> havlik: aha tak to nic8
22:11:46
23.11.2006
Karel.
-> minno: hele vačku nemá každej to byla výbava na přání3 3 že ty mě vždycky chytneš za slovo4
21:53:19
23.11.2006
tomapa
3
21:37:52
23.11.2006
Tuxik
-> minno: 3
Extreme Tyres