
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Najděte deset rozdílů
14:16:20
28.11.2006
28.11.2006

Labros
-> Tuner#2: Na Tvou nejapnou poznámku o převlečeném Vašinovi na virtu jsem se rozhodl nereflektovat 

14:00:04
28.11.2006
28.11.2006

Labros
Jestli můžu ještě otevřít tohle téma.
-> Tuner#2: Mně se eMko taky líbí víc, než většina dnešních aut. Ale to neznamená, že jeho design není zastaralý
Prostě v roce 1988 už ta karoserie navržená o 12 let dřív zastaralá byla, s tím se nedá nic dělat.
Náhon na přední nebo na zadní, pořád posuzuješ jenom jízdní vlastnosti, ale já mluvím o praktičnosti. Vždyť už jen to, když přijdu s obrovskou taškou k autu, a s ulehčením otevřu zadní vrata a hodím to někam dovnitř, nebo když přijdu ke škodovce, otevřu dveře u spolujezdce, zašátrám někde pod palubkou, otevřu kufr, přemístím se ke kapotě, nadzdvihnu ji, zajistím, s námahou přenesu tu těžkou tašku přes blatník nebo přední stěnu, a kapotu zase za pomoci obou rukou zavřu (anebo jednou, ale ušpinim si bundu.)
Pochop prosímtě už, že se snažím srovnávat škodovku s konkurencí z 80.let ne očima fanatika ze škodavirtu, ale očima normálního motoristy.
-> Tuner#2: Mně se eMko taky líbí víc, než většina dnešních aut. Ale to neznamená, že jeho design není zastaralý
Prostě v roce 1988 už ta karoserie navržená o 12 let dřív zastaralá byla, s tím se nedá nic dělat.Náhon na přední nebo na zadní, pořád posuzuješ jenom jízdní vlastnosti, ale já mluvím o praktičnosti. Vždyť už jen to, když přijdu s obrovskou taškou k autu, a s ulehčením otevřu zadní vrata a hodím to někam dovnitř, nebo když přijdu ke škodovce, otevřu dveře u spolujezdce, zašátrám někde pod palubkou, otevřu kufr, přemístím se ke kapotě, nadzdvihnu ji, zajistím, s námahou přenesu tu těžkou tašku přes blatník nebo přední stěnu, a kapotu zase za pomoci obou rukou zavřu (anebo jednou, ale ušpinim si bundu.)
Pochop prosímtě už, že se snažím srovnávat škodovku s konkurencí z 80.let ne očima fanatika ze škodavirtu, ale očima normálního motoristy.
15:17:07
23.11.2006
23.11.2006

Labros
-> JoseA: Tak zase pokud stál tolik jako emko tak myslim že tim kufrem a vnitřním prostorem konkurovat mohl. Pak se ale divim že jich tu nejezdilo víc - asi soudruzi v NDR nestíhali vyrábět.
14:52:32
23.11.2006
23.11.2006

Bagrr- máma mele Emu
-> JoseA: Rám taky až tak silnej nejni, mam teď doma na dvorku z naší w353 a když na něj ve prostředku šlápnu se svýma 68kg tak se prohne o docela dost velkej kus... Jinak ne že bych ho hanil ale šádes je podle mě dvakrát lepší co se všeho tíče krom velikosti kufru:o)
23:40:57
22.11.2006
22.11.2006

JoseA
-> Labros: nekde by to šlo určitě zjistit kolik stál, ale otec aj děda tvrdili že to byla cena přibližně stejná jak u š105/120. Jasné že shnily za těch třicet let taky, dyť ty kastle žádnou antikorozní ochranu neměly, ale byly to plechy daleko silnější než u škodovek a ikdyž shnil na povrchu, tak ta podkova co ho drží pohromadě hned tak nepovolila. Design je trochu popelnicový a taky se mi víc líbí eMko. Hlavně si ale myslím, že lidi chtěli spíš auta s čtyřdobýma motorama, z benzínek už stejně zmizely směšovače na olej, a každý věděl jak nedokonalé spalování má dvoutakt. A s motorem 1,3 od VW to už nezachránili, protože začátkem devadesátých let už původní popelnicový design nemohl nikomu konkurovat. Ale nový Wartburg V8 možná oživí legendu (aspoň jménem)
11:19:54
20.11.2006
20.11.2006

Labros
-> JoseA: Dneska když vidim wartburgy na silnicích, tak nejsou o nic míň shnilý, než 105ky. A navíc, hnusnější auto si snad už ani nelze představit.
Hřeben měly všechny škodovky od 1982, čtyřpístky jen dražší typy (ale myslím, že ten wartburg taky něco stál).
Hřeben měly všechny škodovky od 1982, čtyřpístky jen dražší typy (ale myslím, že ten wartburg taky něco stál).
11:14:50
20.11.2006
20.11.2006

aDAm
-> JoseA: no tak co sem videl video z vyroby E36 tak tam uz pozink davali...
09:08:57
20.11.2006
20.11.2006

JoseA
-> Adam Radimovič: nebo s tím pozinkem nevím jestli na tom nejaký je, ale soused měl taky BMW E36 a docela mu kvetlo
09:06:21
20.11.2006
20.11.2006

JoseA
-> Adam Radimovič: Dyť má pravdu, když vezmeš v potaz trojkové BMW tak to není nic moc. Borec z práce má 318 E36, r.v. 94, žádný pozink, pěkně začíná hnít, minulý týden mu upadl zhnilý výfuk, tak si v práci vařil dočasný než našetří na nový 7 tis
, jako vezl mě a jede to hodně pěkně, ale výbava taky nic moc, žádné el. okna, dokonce ani otáčkoměr, pěkně hodiny jak v bídnější feldě, centrál bez dálky. Zas taková bomba to není
, jako vezl mě a jede to hodně pěkně, ale výbava taky nic moc, žádné el. okna, dokonce ani otáčkoměr, pěkně hodiny jak v bídnější feldě, centrál bez dálky. Zas taková bomba to není08:16:26
20.11.2006
20.11.2006

aDAm
-> Tuxik: no tak to musis mit velkou odvahu nazvat bawko plechovkou;) ale budiz je to tvuj nazor ;)
00:15:38
20.11.2006
20.11.2006

JoseA
-> Bagrr: Ten obrovský kufr ve kterém sem vozil z pole pytle s trnkama, kompresor na stříkání auta, atd..., velký vnitřní prostor, čtyřpístkové brzdy, hřebenové řízení, a hlavně robustní a pevná karoserie s masivním rámem, vím co říkám, hodně sem wartburgem lítal vzduchem. Wartburg sem používal prakticky i jako traktor, vyvezl nejednu 50tku bečku do hory po cestě od LKT, škodovky tam vřely asi v 1/3 cesty

00:03:35
20.11.2006
20.11.2006

JoseA
-> Bagrr: www.w353.cz/isrovnani.htm
l
hodně objektivní test, wartburg byl rozhodně největší konkurent škodovky. Můj děda dodnes lituje, že se nechal přemluvit od nějakých kamarádů a koupil místo wartburgu škodu 105, jezdil s ní jen svátečně (v zimě vůbec), ale bohužel ji furt umýval, takže byla zhnilá už když měla najeto cca 10 tis km, myslím že se nedožila ani 50tis km
hodně objektivní test, wartburg byl rozhodně největší konkurent škodovky. Můj děda dodnes lituje, že se nechal přemluvit od nějakých kamarádů a koupil místo wartburgu škodu 105, jezdil s ní jen svátečně (v zimě vůbec), ale bohužel ji furt umýval, takže byla zhnilá už když měla najeto cca 10 tis km, myslím že se nedožila ani 50tis km
20:09:41
19.11.2006
19.11.2006

Tuxik
-> Adam Radimovič: pro mne je treba zas plechovka baworak... nikdy bych ho nechtel
kazdymu se libi jiny auto, jsi na skodovackym webu takze by se dalo predpokladat ze lidi tady obhajujou skodovky
kazdymu se libi jiny auto, jsi na skodovackym webu takze by se dalo predpokladat ze lidi tady obhajujou skodovky19:17:39
19.11.2006
19.11.2006

Bagrr- máma mele Emu
-> JoseA: Jelikož sem jezdil celý mládí ve waranu a teď jezdim ve škodofce, v jakých ohledech byl lepší???? Komfort jízdy? A co dál....
10:13:31
19.11.2006
19.11.2006

JoseA
A co Oltcity, Dacie, Tavrie, Lady a nevím jaké další zmetky, jako jediný škodovce konkuroval Wartburg, ten byl za uplně srovnatelnou cenu, a byl ve většině ohledů lepší
09:49:40
19.11.2006
19.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: Tak pak nechápu Tvůj příspěvek a ušetřím Tě hledání - za tu cenu nic lepšího nebylo. A srovnávat Škodovku s Audi a Volvem - to je jako srovnávat Fábii s BMW řady 5 - taky je lepší Bavorák

09:29:17
19.11.2006
19.11.2006

aDAm
-> Tuner#2: tak nema tu ceniky z 80tych let tak ti nemuzu rict co bylo za stejne prachy...
23:18:57
18.11.2006
18.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: V tom s tím Golfem a užovkou máš pravdu, ale který auto ve stejný cenový hladině bylo teda lepší než Mko? A neříkej Audi a Volvo jak tu zaznělo - to je jako hrušky a jablka.
22:51:37
18.11.2006
18.11.2006

JoseA
-> M a r c e l - GARDE: Tak možná jo, ale stejně myslím že kdyby měli dostatek podpory tak by to šlo, když už udělali nejeden velice úspěšný prototyp
22:40:41
18.11.2006
18.11.2006

M a r c e l
-> JoseA 18.11.06 18:59:18: ono slo spis predevsim o to, ze by museli komplet predelat cele vyrobni linky, dostavet a predelat zavody atd, obcas si o tom neco prectu a neni to jen o tom, co chtel nebo nechtel soudruh bratr Rus ...
19:15:51
18.11.2006
18.11.2006

JoseA
18:59:18
18.11.2006
18.11.2006

JoseA
-> petas: To je ono, proč nešly do výroby prototypy škodovek, 120tka s motorem z lady vepřed, nebo škoda 720 z roku 1969. Prostě to nebylo vhodné pro tehdejší izolovaný režim nabízet auto světové úrovně. Bohužel si škodovka moc nedupla ani pozděj, protože VW jim taky moc prostoru v vývoji nedal
18:10:20
18.11.2006
18.11.2006

Nemky
co je cesky to je hezky

16:53:27
18.11.2006
18.11.2006

aDAm
-> Honza M: jo sou to plechovky ;) akorat jinak pobouchane ;)
01:33:35
18.11.2006
18.11.2006

petas
Co třeba ferat ... to byla kára! Prototypy vypadaly slibně. Škoda, že se to nehodilo režimu do krámu
23:52:16
17.11.2006
17.11.2006

Skoda RBK - zrušená registrace
kua, ja si mylim ze velku ulohu zohraval aj rezim u nas, ved my sme mal tolko skvelych odbornikov a napadov (neodsudzujem uplne byvaly rezim, mal aj super stranky... len to bolo u nas do urcitej miery brzdene)...zapadniari mali urcite viecej rozpoctu na vyvoj atd...
minule som sa bavil s jednym starsim panom ktory sa pohyboval v sfere aut, priemyslu a on mi povedal ze Golf I bol vyvijany vych nemcami v zwikau a rezim ho jednoducho predal kapitalistom, neviem co je na tom pravdy ale zacuj som to od viacerich ludi....
minule som sa bavil s jednym starsim panom ktory sa pohyboval v sfere aut, priemyslu a on mi povedal ze Golf I bol vyvijany vych nemcami v zwikau a rezim ho jednoducho predal kapitalistom, neviem co je na tom pravdy ale zacuj som to od viacerich ludi....
23:15:16
17.11.2006
17.11.2006

Honza M
-> Adam Radimovič: a jako golf 1 a 2 nejsou plechovky?
23:10:52
17.11.2006
17.11.2006

aDAm
-> Bagrr: golf II kopii golf I .... na to je ma odpoved....eMko je kopii uzovky.....myslim z v dobe ery skodovek typu 742 bylo vic lepsich aut, hezcich aut, propracovanejsich aut....atd atd....
ale jinak zajimave jak tu ty plechovky furt tvrde hajite ;)
ale jinak zajimave jak tu ty plechovky furt tvrde hajite ;)
21:24:49
17.11.2006
17.11.2006

Esso
-> Tuner#2: poradny auta sou ctyrkolky :-))
20:53:19
17.11.2006
17.11.2006

Bagrr- máma mele Emu
Škoda zadohrab navždy...
Ohledně zastaralého designu již během výroby, eMko je designově nezastaralý pro mě ještě dnes... Vemte ku příkladu profláklej Golf II, to je kopie Golfa I akorát drobátko povyrost, jinak sou to designově skoro identický auta.... Escort stejný ročník jako moje Emko je podle mě designově ještě horší, fiesta to samý, prostě ať kouknu na jakýkoli auto z těch dob a srovnám ho je to buď obdobný, nebo jen drobátko lepší... Hlavně že sou to předohraby... Prostě a jednodue můj (možná špatný) názor je že škodofka v té době byla na stejné úrovni možná malinko horší jak konkurence. Rozhodně né tak, jak se stává trendem dneška tvrdit že je brutálně horší...
Ohledně zastaralého designu již během výroby, eMko je designově nezastaralý pro mě ještě dnes... Vemte ku příkladu profláklej Golf II, to je kopie Golfa I akorát drobátko povyrost, jinak sou to designově skoro identický auta.... Escort stejný ročník jako moje Emko je podle mě designově ještě horší, fiesta to samý, prostě ať kouknu na jakýkoli auto z těch dob a srovnám ho je to buď obdobný, nebo jen drobátko lepší... Hlavně že sou to předohraby... Prostě a jednodue můj (možná špatný) názor je že škodofka v té době byla na stejné úrovni možná malinko horší jak konkurence. Rozhodně né tak, jak se stává trendem dneška tvrdit že je brutálně horší...
17:27:30
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: Nebo spíš nejlevnější? Proč třeba pořádný auta jsou pořád zadokolky i v oblasti sedanů jako je BMW? Něco na tom zadku bude - já předku nemůžu při sportovní jízdě přijít na chuť ať je to jakékoliv auto - prostě mě to v zatáčce tahá za ruce, kor u těch mrch přeposilovanejch
U předku je všechno lacinější a zadní náprava nejlépe formou ohnuté trubky a je to.

U předku je všechno lacinější a zadní náprava nejlépe formou ohnuté trubky a je to.

17:22:35
16.11.2006
16.11.2006

Luukkyy
-> Tuner#2: Ale zase mnohem hůř vyjížděli zasněžené kopce 
-> gim: Nikdo neřiká, že byli špatný, navíc většina Escortů byla ve všech kategoriích úplně jinde než Škodovka (1,6 motor, lepší výbava, pohodlnější sedadla atd), ale cenově byli taky jinde.
-> Labros: V Belgii konkuroval Škodě 120 kromě zmíněného Escortu ve verzi holobyt ještě třeba Golf s motorizací 1,1 s dechberoucím výkonem 37 kW. Vybavení rovněž social edition. Troufnu si tvrdit, že ani jeden z nich si stodvácu rozhodně nenabouchá do zadku.
To, že v ČSSR bylo posunuté vnímání aut o třídu, tedy v EHS byla Škodovka nákupní taška, u nás rodiné auto, Sierra v EHS rodiné auto, u nás luxusní bourák a auta, vnímaná v EHS jako luxusní sme tu znali leda z vobrázku, je věc jiná.
Stejně jako že Škodovka přešla na předohrab dvacet let potom, co se ve světě tahle koncepce ukázala jako nejvýhodnější

-> gim: Nikdo neřiká, že byli špatný, navíc většina Escortů byla ve všech kategoriích úplně jinde než Škodovka (1,6 motor, lepší výbava, pohodlnější sedadla atd), ale cenově byli taky jinde.
-> Labros: V Belgii konkuroval Škodě 120 kromě zmíněného Escortu ve verzi holobyt ještě třeba Golf s motorizací 1,1 s dechberoucím výkonem 37 kW. Vybavení rovněž social edition. Troufnu si tvrdit, že ani jeden z nich si stodvácu rozhodně nenabouchá do zadku.
To, že v ČSSR bylo posunuté vnímání aut o třídu, tedy v EHS byla Škodovka nákupní taška, u nás rodiné auto, Sierra v EHS rodiné auto, u nás luxusní bourák a auta, vnímaná v EHS jako luxusní sme tu znali leda z vobrázku, je věc jiná.
Stejně jako že Škodovka přešla na předohrab dvacet let potom, co se ve světě tahle koncepce ukázala jako nejvýhodnější

17:04:22
16.11.2006
16.11.2006

gim
-> Luukkyy: nevim no strejda pred pul rokem prodaval takovydleho z 87 se supr kastli a dostal za nej 1500. a to do nej tejden pred tim vrazil 4500.... ale jinak supr auticko
16:57:23
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: Výhoda těchdle aut bylo topení díky motoru v předu, ale tím to tak končí, nehledě na kupní cenu v té době. Hnije to mnohdy víc jak škodovka.
16:50:04
16.11.2006
16.11.2006

Luukkyy
Komfortní interiér

16:49:26
16.11.2006
16.11.2006

Luukkyy
-> Tuner#2: Konkurent Škodovky stodvacítky bylo ve své době toto:
16:43:39
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Za poslední větou mě vypadnul smajlík :o))
16:28:38
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Zastaralý design??? No promiň, ale pro mě Mko nikdy zastarlé nebude a jeho disign se mě líbí daleko víc než dnešní auta bez identity, která každé dva roky potřebují facelift aby se líbili.
Nejsi převlečený Vašina řádící na virtu?
Nejsi převlečený Vašina řádící na virtu?
16:26:06
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Proč srovnáváš levné auto se špičkou střední a vyšší třídy jako je Audi a Volvo? Porovnávej to třeba s Fiatem, VW apod. ve stejné třídě a myslím si, že se škodovka neměla zač stydět. mě jízdní vlastnosti vyhovují víc než u vyrachtané 205tky a nebo II. Golfu a přední náhon nevidím jako výhru. padající kola jsou syndromem doby až teď, kdy se o 20 let staré auto nikdo nestará a jezdí s povoleným bubnem a pak se to stane... 120Sko taky měla jen kejvačku a jak jezdila a čeho dosáhla a neslyšel jsem nikdy o upadlém kole. Musíš porovnávat auta ve stejné třídě jako byla 120 a trehdy to bylo opravdu jedno z nejlevnějších aut na trhu a když myslím trh, tak světově.

15:59:35
16.11.2006
16.11.2006

Labros
mohl bych pokračovat: zastaralý design ze 70.let, nepříjemné ovládání - velká citlivost na boční vítr, skoro žádná zvláštní výbava, atd.
15:55:33
16.11.2006
16.11.2006

Labros
-> Tuner#2: -> Luukkyy: Pravda je to o nadšencích a kolenech v AZNP, i o 130RS, ale jinak musím nesouhlasit.
Škodovky byly v 70.a 80.letech opravdu zoufale zastaralé a s konkurencí nesrovnatelné. Kdyby škodovka v půlce 80.let vyráběla něco, jako Audi nebo Volvo, tak bychom se dneska bavili o něčem jiným. Dále, škodovky nebyly levné, to v žádném případě - jen pro západní evropu byly levné, protože pro ně byla levná většina zboží z východu.
Jen si přiznejme, co Škodovka před Favoritem vyráběla: auto s motorem vzadu, s nepraktickým a malým kufrem, s (podstatě) jedním motorem, i když ve své době byl jeden z prvních s blokem tlakově litým do hliníku, což zákazníka pramálo zajímalo. Auto mělo spoustu konstrukčních vad (upadávající kola), málo učinné topení a větrání, poměrně hlučné, v naprosté většině s čtyřstupňovou převodovkou, ručním sytičem, zastaralým karburátorem, velkou náchylnosti k poruchám chlazení. Zadní náhon se hodil právě jen pro rallye speciály, ovšem se speciální zadní nápravou, běžná stodvacítka se musela spokojit s "kejvačkou" s úděsnými jízdními vlastnostmi. Auto bylo v Británii terčem vtipů o nejhorších autech, stejně tak dodneška si třeba Finové pamatují škodovky jako jedny z nejhorších aut co byly kdy vyrobeny. Samozřejmě, že škodovky mají i spoustu kladných stránek, a že spousta nedostatků se dá svést na dodavatele komponentů, ale zkuste se tím hájit před tím Švédem, Finem nebo Angličanem. Jen to podtrhne úroveň našeho tehdejšího průmyslu. Že jsme měli špičkové slévárny hliníku nám nikdo nevezme, ale ani nás to tehdy nevytrhlo.
Škodovky byly v 70.a 80.letech opravdu zoufale zastaralé a s konkurencí nesrovnatelné. Kdyby škodovka v půlce 80.let vyráběla něco, jako Audi nebo Volvo, tak bychom se dneska bavili o něčem jiným. Dále, škodovky nebyly levné, to v žádném případě - jen pro západní evropu byly levné, protože pro ně byla levná většina zboží z východu.
Jen si přiznejme, co Škodovka před Favoritem vyráběla: auto s motorem vzadu, s nepraktickým a malým kufrem, s (podstatě) jedním motorem, i když ve své době byl jeden z prvních s blokem tlakově litým do hliníku, což zákazníka pramálo zajímalo. Auto mělo spoustu konstrukčních vad (upadávající kola), málo učinné topení a větrání, poměrně hlučné, v naprosté většině s čtyřstupňovou převodovkou, ručním sytičem, zastaralým karburátorem, velkou náchylnosti k poruchám chlazení. Zadní náhon se hodil právě jen pro rallye speciály, ovšem se speciální zadní nápravou, běžná stodvacítka se musela spokojit s "kejvačkou" s úděsnými jízdními vlastnostmi. Auto bylo v Británii terčem vtipů o nejhorších autech, stejně tak dodneška si třeba Finové pamatují škodovky jako jedny z nejhorších aut co byly kdy vyrobeny. Samozřejmě, že škodovky mají i spoustu kladných stránek, a že spousta nedostatků se dá svést na dodavatele komponentů, ale zkuste se tím hájit před tím Švédem, Finem nebo Angličanem. Jen to podtrhne úroveň našeho tehdejšího průmyslu. Že jsme měli špičkové slévárny hliníku nám nikdo nevezme, ale ani nás to tehdy nevytrhlo.
15:07:44
16.11.2006
16.11.2006

Luukkyy
-> Tuner#2: Přesně. Přebíráme kdejakou blbost, kterou v Evropě ani nemají a existuje jen v hlavách bruselských ouřadů, ale to co funguje tam a u nás ne, to si chráníme jako národní bohatství.
A teď si vem, že by třeba TUNER dostal od Automobilky cenu za nejlépe upravenou Škodovku. U nás sci fi, ve Švédsku jak vidno realita.
A teď si vem, že by třeba TUNER dostal od Automobilky cenu za nejlépe upravenou Škodovku. U nás sci fi, ve Švédsku jak vidno realita.
14:59:09
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luukkyy: Přesně tak - spíš je teď špatná politika pod taktovkou VW - za každou cenu díky nedostatku náhradních dílů odradit a nejlépe zakoupit Fábii a hlavně taky vlády a jejímu stavění se k úpravám - proč když jsem v EU už takovou dobu a přebíráme kulaté rohy ve výrobnách masa, záchody na fotobuňku, proč už ku*va u nás není obdoba TUV jako je to v jiných státech.
14:49:34
16.11.2006
16.11.2006

Luukkyy
-> Labros: Ani Škodovka, ani Volvo se nemají za co stydět. Škodovka prostě do r. 1989 vyráběla relativně kvalitní a velmi levná auta a jak píše T2, nadšenci v AZNP kolikrát udělali doslova na koleně zázraky např. 130 RS.
14:43:02
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: A za co by se měla Škodovka asi tak podle Tebe stydět? Za to, že v době komunizmu, kde jsme byli obehnaný ostnatým drátem získala 130RS v 81 titul mistra světa? za to, že 130LR, RH byli tak úspěšný ve svých třídách i absolutně? a že třeba uměli odlévat hliník i na blok už v dobách dávno minulých a němcům se to trhalo a jezdili k nám na radu???!!! To je fakt, který jsme probírali s jedním inženýrem v Boleslavi

14:32:30
16.11.2006
16.11.2006

Labros
no jo, jenže kdyby slyšeli Švédi že srovnáváte Volvo se Škodovkou, tak by vám řekli něco ve smyslu že na rozdíl od Škodovky se Volvo nemá co stydět. (Totéž by vám řekli ve Škodovce ale to vás asi nepřekvapí.)
14:03:31
16.11.2006
16.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
Ta zasklená převodovka to je prostě mazééééééééééééééééc.
Holt jiné automoobilky a hlavně stát má k tomu jiný přístup
Holt jiné automoobilky a hlavně stát má k tomu jiný přístup
13:52:18
16.11.2006
16.11.2006

Tomik...
To chci!!!!

13:33:20
16.11.2006
16.11.2006

Luukkyy
Takto přistupuje k tuningu svých výrobků automobilka Volvo: www.tuning.cz/article/...
/volvo-amazon-600
Napište prosím, čím se to podle Vás liší od automobilky Škoda
Napište prosím, čím se to podle Vás liší od automobilky Škoda

