Dnes som odbocil do zakazu odbocenia. Chtili ma fizli. Bavil som blbeho ze o tom neviem[ dufam ze tu ten fizel nieje

] ze je tam zakaz atd. No nieco mi nehralo

Nebol to zeleny fizel[ani dopravak taky pochodzkar] ale taky cierny a na ciapke mal pasku kockovano cierno bileu. No a to je moja prva otazka to je mestsky? A to mi nehra. Pytal odomna len obcianku

Toto ma totalne zarazilo... no nic ja som hral poslusenho, on tvrdeho fizla ci viem aky je za to postih ja ze ano a on ako to vyriesime. Tak som povedal ze je to na nom. A medzitym som trepal ze som student a zarabam si na brigadach...On na to ze urobime cenu. Studentsku.[Vsimol som si ze udaje z obcianky zapisoval len an obycajny papierik.