Zkušenosti uživatele: Škoda 120

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.09.2006 do 08.09.2006, založil/a p.b.
řadit dle data
17:43:58
08.09.2006
minno
-> Syny: nerieš to nie je podstané
15:50:53
08.09.2006
Syny
-> Labros: Ale v priplatku... Jina kdyz nekdo rekne obycejna seriova 120tak tak si teda nepredstavim 5q.
-> JoseA: Tat ji ma - znam, ale to je 125L on psal 120...
15:37:30
08.09.2006
Labros
ale i 120ky některý měly 5tikvalt
15:34:47
08.09.2006
JoseA
-> Syny: no tak to myslel asi typ 125 (120 s 5q). To je poslední model obyč 120tky, jenom s pětikvaltem
10:52:21
08.09.2006
Labros
-> King: a jestli nebudou chtít jezdit na rodinný vejlety, tak doporučuju Hogo fogo Homolka, to je pravá škodovácká nostalgie, to nemůže nechat chladnýho nikoho... No řeknu vám, s tim auťákem, to je pohádka. Kam pojedem teďka? Na letiště!! Nó, abyste se z toho auťáku neposrali. 1
22:39:50
07.09.2006
King
-> Labros: Danke náčelníku, že ses mě zastal :)
22:27:44
07.09.2006
Syny
-> minno: 3 3 3 Stejne4 3
19:42:38
07.09.2006
minno
-> Syny: 1149
09:43:22
07.09.2006
Syny
Jako v necem ma pravdu, to se musi nechat, ale 90% tech jeho poruch, vubec nemuselo bejt kdyby vubec vedel co se Shade delat... Uz jen to jak napsal, ze kdyz jezdil na 3 valce ze na to sral az kdzy jel na 2 tak to zacal resit... Tak to uz vypovida o jeho IQ 40 Vubec nechapu proc si takovyhle lidi kupujou auto... Uz vidim jak by z nejakym BMW takhle jezdil na 2 valce a nevysralo by se... Myslim si ze si spoustu poruch zavinil sam tim, ze tomu vubec nerozumel... a pak napsal takovejhle usmevnej clanek40 Nemluvim o tom ze nevim kdy se delala seriova 120tak s 5q a objemem 1148 3 3 3
09:29:00
07.09.2006
Labros
-> King: Sakra copak může bejt léto bez vedra? Letní výlet v klimatizaci, to člověk ani nepostřehne, že to byl letní výlet. Nemluvě o negativních zdravotních účincích klimatizace. Uvidíš, jak bude v zimě rodinka vzpomínat.. jéžiš tenkrát v létě v tý škodovce, to bylo teploučko!!
00:58:41
07.09.2006
Rabbit
King:
Tak dlouho sem v ní eště nejel. Asi máš pravdu.

Baghira:
Nerad to řikám ale máš pravdu. Máme to rok a už museli otce 2x odtáhnout do autorizovanýho servisu a hledat chybu. Dneska mu tam měnili nějakou cívku (nevim, nebyl sem snim). Ale když to zrovna jede, tak to jede dobře.
22:26:33
06.09.2006
Mišell
ubohý
22:18:52
06.09.2006
King
-> ps: Ne, díky :) Posledních 6 let dojíždění škodivkou do práce mi už stačilo. Teď si to připomínám, když se mi podaří v rodinný radě prosadit plynivku jako přemísťovadlo pro víkendovej vejlet. Největší úspěch jsem sklidil za trip do Slatiňan v největším červencovým pařáku, kdy můj klimatizovanej služebák jen tiše záviděl odjíždějící shade :) Zato posádka shade si užila vedra až do dna. Chlubil jsem se tím extrémním zážitkem i bývalým kolegům z práce a jeden z nich to vyprávěl doma manželce. Její spontání reakce byla, cituji: "To je debil!" :))))
22:11:43
06.09.2006
petr s
-> King: To chtělo jezdit celý rok a měls invalidní důchod
22:09:01
06.09.2006
King
-> Rabbit: No dobrá "do Hradce na tuning" je to z našich končin cca hodinka jízdy, ale zkoušels v tom někdy prosedět 6 nebo 7 hodin denně. Svýho času jsem měl období, kdy mi ježdění shadinou vydělávalo peníze na další úpravy, ale po 14ti dnech takovýho záhulu jsem byl zralej na ortopeda :)
21:39:35
06.09.2006
Baghira
No zrovna s Renaultama bych moc 120cu nesrovnával, protože hlavně ty nový jsou co do poruchovosti na stejný úrovni jako dvacetiletá škodivka.
Ovšem pisetele článku mohu ujistit, že pokud by si místo škodovky koupil třeba Uno z roku 86, tak těch závad bude mít uplně stejně a potěchu z jízdy taktéž příliš nezažije...prostě by neměl mísit hrušky s jablkama.
15:31:08
06.09.2006
Rabbit
King:
Ne to vtip opravdu nebyl. Když sme jeli s Thalií na moravu tak sem měl někde za Hradcem přesezenej zadek. Oproti tomu když jsem jel se Škodovkou do Hradce na tuning, tak sem pak vyskočil z auta a nic mi nebylo. A to se škodovkou jezdim pomalejc takže doba strávená v autě byla delší. Asi de hold o zvyk. Já potřebuju sedět na měkym.
Ale jednim dechem dodávám, že opěradla na škodováckejch sedačkách sou děsný. Když za tebou sedí někdo dlouhej tak máš perfektní masáž bederní páteře a boční vedení taky nejni. Ale já mám opěráky vyztužený tak 0.5 plechem (odhed, válel se v dílně) a po s tranách mám so toho prosezenýho molitanu vražený dvě polystyrenový bočnice. Takže kolena pasažéra za sebou už mě netrápěj.
14:07:30
06.09.2006
Labros
-> King: Tak jo, ale nedovedu si představit, že by si redaktor takovýho Světa motorů vlastnoručně natáhnul od karburátoru do kabiny špagátek a dovedl takto ovládat akceleraci. To se dřív náš pes naučí mluvit :)))
14:03:16
06.09.2006
Labros
-> Rabbit: Možná je to tím, že jsem škodovácký nezažil nový, neprosezený. Teda jako malej, ale to už si nepamatuju. Klasický stodvacítkový sedačky jsou dneska šíleně měkký, držení těla není absolutně žádný a v každý zatáčce má člověk pocit, že mu z ní sklouzne zadek.
13:52:24
06.09.2006
pavlas
-> Rabbit: Já jsem měnil žárovku u novýho Megana a ke hlavnímu světlometu se dostaneš krytem v předním podběhu a abych se tam dostal rukou, tak jsem musel zvednout heverem předek. Taky metoda. Nejspíš se s tím u Renaultu moc neserou.
13:21:43
06.09.2006
Rabbit
King:
To víš, u takovýho auta se nepočítá s tim, že nějaká žárovka praskne. To je jako u otcový Thalie: "žárovka v prdním blikači se mění po odejmutí části karoserie (asi blatníku)" 9 9 . To sem nestíhal čumět. Aby vyměnili blbou žárovku, tak se musí rozebrat půl auta.
13:18:15
06.09.2006
King
-> Rabbit: Jsem asi ten poslední, co by házel špínu na shade, ale to s těma sedačkama byl asi jenom vtip, že? ?:)) Já jsem taky do nedávna uchcával z nově pořízenejch sedaček z Rapida a pravidelný bolesti páteře a hlavy jsem sváděl na svoje sedavý zaměstnání. Tak nějak jsem ignoroval, že v shade prosedím min. 2 hodiny denně a pak jsem okusil ty "tvrdý, nepohodlný" sicny Mondeu a za tejden jsem byl fit. Záleží s čím to srovnáváš - třeba fábie či felda je ve srovnání se 120cou o krůček ve předu, ale pohodlí za volantem je o krapítek něčem jinym 4
13:11:07
06.09.2006
King
-> Labros: No jo, ale přece jenom když jsem levej na zavazování tkaniček od bot, asi bych si měl na ježdění koupit auto nový, přinejhorším lehce jetý a max. "předškolního věku" a ne 15ti letou shade4 Já jsem svoje první přibližovadlo kupoval po autoškole v 96tym a vzal jsem nabídku kolegy z práce na Š100 r.v. 70 a předem mi bylo jasný, že do toho auta nejdřív budu muset narvat sumu srovnatelnou s pořizovací cenou a následně se "vyučit automechanikem", protože provoz v rozsahu 20tkm/rok se prostě bez občasnýho troubleshootingu veterána a pravidelných maintenance sissions neobejde :) Začínal jsem jako totální "ryba" a postupně jsem se dopracoval do pozice admina S100 :)
Stejně jako autor a jeho anabáze se shade, můžu i já popsat často neuvěřitelně-nekonečný historky s poruchama na různejch autech různýho stáří. Např.Opel kadet combi "voňavka ze švýcar, voe", kterej se kdysi z pořizovací ceny 65tkč, vyšplhal častýma opravama na 110tkč jenom v ND (práce grátis), načež byl s poslední závadou a pod nákupkou prodán ve stavu max. nasrání (r.v. rozhodně mladší než shade). Nebo Fobie 1.4 r.v.2000, první majitel (podobný přístup k autu jako recenzent), která kolem 100tkm vygenerovala takou spoustu závad a s takovou "kadencí", že chudák kolega musel zamyslet nad ekonomikou provozu, protože průměrně 3tkč každej měsíc za opravy, bylo už i na něj moc :) atd. atd. Neříkám, že shade by byla schopná např. v německejch žebříčkách spolehlivosti aut, ale charakter závad je obvykle takovej, že stačí advanced sada nářadí, pár minut, troška šmíru na rukách a jede se dál. Aspoň mě se za posledních 10 let nestalo, abych nedojel z bodu a do vytyčenýho bodu B - pokud dobře počítám, tak celkem 250tkm v sahde 100&105. V rámci objektivity ovšem nutno dodat, že kolikrát z původního HW zůstaly jenom zadní sedačky, topení a volant a jinak všechno bylo za chodu upgradováno či vyměněno :) Ovšem většinou kvůli majitelově touze něco montovat, vylepšovat, štelovat.....Kupříkladu před půl rokem jsem nafasoval služební Mondeo, takže škodifka teď spálí plnou nádrž LPG v průměru za 2 měsíce oproti předchozím 6ti letům, kdy jsem tankoval plnou kolikrát 2x tejdně. Úměrně tomu klesnul i počet urgentních servisních zásahů za poslední půlrok na nulu (teda když nepočítám nedávnoui manželčinu snahu o převychování shade na off routa :) Za to když mám teď provést banální úkon výměny halogenky v předním světle na Mondeu.....zlatááááá shááádeeee - tedy "banální" - troufnu si tvrdit, že 9 z 10ti lidí si po přečtení manuálu a nebo po neúspěšným pokusu o výměnu, radši zajede do servisu a zacáluje, protože nebejt prstů trénovanejch v rafinovanejch zákoutích shade, asi bych tam tu H7 nedostal nikdy, takhle to bylo jenom cca 20minut 9
13:06:50
06.09.2006
Rabbit
Labros:
S těma sedačkama v novejch autech s tebou můžu jen nesouhlasit. Mě přídou v novejch autech strašně tvrdý, hlavně sedáky. To potom člověk po 100km cesty už neví jak by si sednul. Ale nadruhou stranu je asi pravda, že opěradla mají lepčí.
11:35:11
06.09.2006
Labros
Tak řekl bych, že je to celkem objektivní článek, až na to, že měl štěstí na nějakej mimořádně poruchovej kus (3x prasklá struna plynu.) Jinak těm závadám věřím. Stačí pročítat tady ta témata (Už zase....) :)))

A myslím, že technicky je na tom autor o dost líp, než většina redaktorů Světa Motorů.

Samozřejmě škodovky neodsuzuju jako on, při objektivním srovnání s dnešním novým autem to ale takhle může dopadnout. I když i nová auta mívají kufr naprd, naopak sedačky má snad každý nový auto lepší, než stodvacítka.
10:50:26
06.09.2006
Petr Šťastný
ono se stačí podívat na zdroj (tipcars). Skoro mi to příjde účelově napsaný s cílem přesvědčit lidi o koupi jinýho auta na jejich stránkách.1
06:47:34
06.09.2006
minno
-> Rabbit 05.09.06 23:22:25: keby si myslel že do bežných séríových 120 sa dával 5q tak to napíše iným štýlom, takto len vyzdvihol že je to sériová 120, akurát s 5q :-)
23:42:37
05.09.2006
trestament
-> Shade Nouf: hmm dopis tydne ;-)...super, pekne napsane

-> Rabbit: presne tak jsem to myslel, taky jsem mu chtel psat kdyz se tady objevila jen ta obalka, ale cekal sem jesi neprihodi fakt ten clanek ;-))
23:28:46
05.09.2006
Rabbit
Shade Nouf:
Pěkně si jim to napsal.
23:24:36
05.09.2006
Shade Nouf
Když jsem si jako každej týden ten časák pročítal tak jsem měl radost, že je tam něco o škodovce a dost mě překvapilo že je to můj dopis :) Divil jsem se že ho otiskli přesně tak jak jsem jim ho poslal :)
23:23:54
05.09.2006
Tuxik
-> Shade Nouf: 6 105
23:23:19
05.09.2006
Rabbit
Shade Nouf:
Aha, ty si to zrovna přidával.
23:22:25
05.09.2006
Rabbit
All:
Co říct? Je to kus idiota. Když si koupí rachotinu o kterou se x let nikdo nestaral, tak už je jedno jestli to škodovka nebo něco jinýho.
Nejvíc mě dostal obrat :"běžnou sériovou škodu 120 s pětistupňovou převodovkou". To se jako v 89tym dával do 120tek 5Q jo?

trestament:
On asi myslel ať vyfotíš nebo oskenuješ ten článek a někam to dáš.
23:19:09
05.09.2006
havlik
-> Shade Nouf: pěkně si mu to napsal4
23:16:50
05.09.2006
RadstaR
Tohle uz je v pohode. Normalne se to da precist a to je hlavni.
23:16:40
05.09.2006
minno
-> Shade Nouf: uz som to precital. no pekne :-)
23:15:51
05.09.2006
Shade Nouf
nemám skener a ted je noc takze kvalita fotek nic moc skusim to zitra za denniho svetla, pri zarovke je to na nic
23:14:53
05.09.2006
Shade Nouf
posledni cast
zvětšit Zkušenosti uživatele: Škoda 120 - obrázek od Shade Nouf vložen 05.09.2006 23:14:53
23:13:29
05.09.2006
Shade Nouf
tak po castech
zvětšit Zkušenosti uživatele: Škoda 120 - obrázek od Shade Nouf vložen 05.09.2006 23:13:29
23:08:45
05.09.2006
minno
-> Shade Nouf: neslo by to trochu vacsie, neda sa to citat10
23:07:03
05.09.2006
Shade Nouf
jediný co jsem si tam upravil byla ta bouracka v 70-ce tu jsem nezazil ja ale kamos. Tu shade co šla přez střechu jsem pomahal odtahovat a rozebirat, jeji majitel je SHADE-CINI
23:05:22
05.09.2006
Shade Nouf
23:04:54
05.09.2006
Shade Nouf
23:04:10
05.09.2006
Shade Nouf
22:48:51
05.09.2006
trestament
-> Shade Nouf: naskenovat, ukazat :-)
22:43:51
05.09.2006
Shade Nouf
je fakt ze skodovka chce svou dávku pozornosti ale pekne me krknul....hned bych mu neco "peknyho" napsal ale kam(neni odkaz)......uz jsem takhle jednou odepsal, bylo to asi pred mesicem do casopisu CARAUTO ktery pravidelne odbiram.......v uvodniku se trefovali do skodovek a protoze jsem uz ten den narazil asi na dva clánky který pomlouvali skodovky tak jsem jim napsal. A vite co? oni to otiskli :) viz CARAUTO 34/2006 na straně 32.....článek ŠKODOVKA NAD ZLATO.........docela mi tím udělali radost
22:22:38
05.09.2006
JoseA
Ale dyť je to normálka. ono to na člověka dost zaúůsobí když koupí křáp, který se furt sere. Znám to z vlastní zkušenosti a nejhorší auto co sem měl byl Opel kadett 1,3 LS. Jak sa sere jedno za druhým v také hojnosti, že to člověk nestíhá spravovat, tak to je potom rudo před očima. A zase su rád, že tady všeci škodovky enom nevychvalujú jak to bylo na stránkách příznivců vozů Opel kadett a astra. Tam sem si za sebou docela zabouchl vrátka když mně opět z práce táhl kámoš na laně a já sem rozzuřený mrknul doma na stránky a tam se všichni zdravili : Přeju hezké ráno všem majitelům luxusních, spolehlivých, kultivovaných a bla bla bla vozů opel kadett160 a já sem tam byl černá ovce co nepochopila tu grandióznost starých opelů . A nejak mi podvědomě opely nevoní dodnes 78
22:20:43
05.09.2006
Honza "Bobr"
-> Hurdis: Budiž tedy považovám za běžného problému neznalého greenhorna, který ve snaze se dostat do povědomí internetových brouzdačů dokázal díky perifernímu zařízení u Pc v jednom okamžiku uvést do pohybu hned dvě skutečnosti z nichž ovšem pravděpodobně předpokládal jen jednu. Zvedl jak vlnu poměrně kladných ohlasů ve skupině lidí jejichž oborem je jazyk český a dále nastal zřejmě nechtěný anebo právě možná chtěný ohlas pravověrných lidí, lidí z druhu ŠkodaSapiens.

Druh těchto lidí se vyskytuje hlavně v zemích bývalého východního bloku, především pak na území dnešní České Republiky a Slovenska. Tento druh se až na výjimyky vyznačuje dobrou komunikační schopností, nadprůměrnou zručností a trpělivostí. Za zmínku teké stojí, že člověk tohot druhu je schopen se zorientovat až zázračnou rychlostí v jakémkoliv jízdním řádu na celém světě 1
22:09:43
05.09.2006
haso
-> Hurdis: 105 velmi pekne si to napisal...
21:59:45
05.09.2006
Hurdis
autorem formulované postřehy jsou zcela relevantní ve většině případů náhodného výběru z množiny exemplářů vozidel 742.x pohybujících se po našich bídných komunikacích, nicméně už z písemného projevu je patrné, že člověk zjevně technickým talentem oplývající v množství menším než malém, mohl ubít čas mnohem vhodnějším způsobem
Extreme Tyres