
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
supr sportovní výfuk:-)
21:15:29
15.08.2006
15.08.2006

petřík
tudíž pozice 1) a 2) zustanou stejný ale pozice 3) totálně vypadne. takže na pozici 2) bude navazuvat rovnou pozice 4)-(malý V-čko) a na to bude navazovat 30-35cm trubka s vnitřním průměrem 35mm.

21:11:51
15.08.2006
15.08.2006

petřík
tak už jsem si sehnal potřebný suroviny a budu to dělat podobně jako je to v tom odkazu co jsem dal níž.

21:36:32
13.08.2006
13.08.2006

petřík
...
21:33:00
13.08.2006
13.08.2006

petřík
takže jsem to trochu předělal.
mělo by to být tak trochu jako je to na tom odkazu co jsem tam dal.
mělo by to být tak trochu jako je to na tom odkazu co jsem tam dal.20:23:58
13.08.2006
13.08.2006

petřík
20:23:37
13.08.2006
13.08.2006

petřík
tenhle obrázek mě inspiroval. taky to jsou jen svody a na konci asi 30cm trubka tak proč by to moje mělo být krátký a tím i špatný?
20:11:34
13.08.2006
13.08.2006

petřík
jo a ještě k té délce. každá ta větev má 78cm.
19:23:28
13.08.2006
13.08.2006

petřík
-> hany: jak jako plivat zpět?

16:56:42
13.08.2006
13.08.2006

hany
s trubkama jsem jezdil, celkem to šlo, ale to co zamýšlíš ty je krátký... musíš tam dát ještě kolena a prodloužit ho na příč, jinak ti to bude plivat zpět a tím brzdit 

16:07:43
13.08.2006
13.08.2006

Crack
Petros má ten vejfuk jen holou trubku se svody a má to na vrchy
11:18:57
13.08.2006
13.08.2006

Mr.Din
-> petřík: jj, přesně na těch..
10:39:29
13.08.2006
13.08.2006

Aladin
-> petřík: nech si udělat výfuk i se svody...
09:13:18
13.08.2006
13.08.2006

petřík
-> Aladin: to poznám no

08:38:16
13.08.2006
13.08.2006

Aladin
celkem odvaha si jen tak od oka vyrobit výfuk na sprinty... abys nakonec ten sprint nezajel s horším časem než ze seriovým výfukem 

08:03:07
13.08.2006
13.08.2006

petřík
-> Gryzly: bezva díky.
00:44:59
13.08.2006
13.08.2006

Gryzly
-> petřík: není to sportovní ale tuning výfuk takže každa větev je trošku jinší.
21:30:01
12.08.2006
12.08.2006

petřík
-> Mr.Din: a máš to na těch svodech co si mi posílal mailem?
19:47:21
12.08.2006
12.08.2006

Mr.Din
já má tenhle special vlastní výrobi, zvuk to má výbornej..,
16:26:34
12.08.2006
12.08.2006

petřík
-> Gryzly: jj. dík a nemáš prosim tě fotku těch svodů ?
15:03:40
12.08.2006
12.08.2006

Gryzly
-> petřík: já su tvor testovací a tak jsem jednou v lese v komcu shodil příčnák a nechal jen svody který končili pod nárazníkem. zkoušel jsem to na benzín i LPG a podle mě to jelo tak nastejno i do kopce, ale já su dost necitlivej na drobný změny výkonu. A taky možná ten rachot přidal těch chybějících deset koňů a tři veverky. Ale jeden poznatek jsem měl když jsem z vyšších otáček na LPg ubral plyn tak to efektně zamlátilo a zabublalo. a když jsem to pak zkoušel na stojícím autě, že jsem tahal za páčku na karbecu tak z trubky lítali asi 10ti centimertový modrý plameny. fakt mazec. na efekt dobrý. ALe nastavil jsem si nižší bohatost a už to nedělalo.
Až to budeš testovat tak doporučuju výfuk vyměnit až v polích za vesnicou, protože to je jako by to za prdelí startoval mesršmit. kór když si otevřeš okýnka.
Až to budeš testovat tak doporučuju výfuk vyměnit až v polích za vesnicou, protože to je jako by to za prdelí startoval mesršmit. kór když si otevřeš okýnka.
21:55:34
06.08.2006
06.08.2006

havlik
-> JoseA: já mluvim o rapidu
já fáčko nemam
já fáčko nemam21:50:20
06.08.2006
06.08.2006

JoseA
-> havlik: no na fáčku nee, já mluvím o škodovce, na fáčku ti zvuk utlumí jenom střeďák. Když sem dělal výfuk, tak sem zkoušel projet to jenom s rezonátorem a v autě byl hluk srovnatelný s jízdou ve 120tce
21:46:53
06.08.2006
06.08.2006

havlik
-> JoseA: ale tak bez tlumiče to nejni tak hrozný taky mi jednou upadl ale v autě mi ten kravál nepřišel sice cyklisti padali z kol když sem jel okolo ale šlo to


21:42:18
06.08.2006
06.08.2006

JoseA
-> petřík: Nejrychlej si to vyzkoušíš když zhodíš uplně výfuk, nebo tam dáš jenom svody od nejakého zrezlého výfuku. Auto ti hovno pojede a odspodu to neroztáhneš (o spotřebě ani nemluvím), Myslím taky že to sníží krouťák, svoje opodstatnění to má až v hoooodně vysokých otáčkách kdy už je volná průchodnost spalin výhodou a k tomu patří odvedení spalin od každého válce zvlášt, ale obávám sa že tak vysokých otáček se sériovým motorem nedosáhneš aby ti to bylo k dobré věci. PS: Nezapomeň si dát špunty do uší nebo klapky až to pujdeš projet 

20:41:12
06.08.2006
06.08.2006

petřík
-> Don Carlos: no uvidím za vyskoušení nic nedám:)
20:19:45
06.08.2006
06.08.2006

Honza M
-> petřík: No však. Ale jak píše Don Carlos. To není že si jen uděláš trubku a budeš mít sportovní výfuk na sprinty...
20:03:44
06.08.2006
06.08.2006

petřík
20:03:14
06.08.2006
06.08.2006

Don Carlos
-> petřík: Jestli ti to přidá na výkonu, tak to nevím. Spíš ne. Jen budeš slyšet ohromný kravál a to ti bude přidávat pomyslné oře. Výfuky jsou alchymie. Není to jen tak. RSy měly jen trubky, ale jak dlouhé! A jaký průměr... Taky poloměry ohybů... Toto ti asi fungovat moc dobře nebude.
20:01:27
06.08.2006
06.08.2006

havlik
-> Honza M: jj asi jo taky sem to na konci příspěvku radši uvedl

20:00:27
06.08.2006
06.08.2006

Honza M
-> havlik: tak třeba na vrchy to podle mě byla trubka. Nebo dvě spojené trubky do jedné příčné...
19:50:20
06.08.2006
06.08.2006

petřík
-> JoseA: no já si myslim že to je určitě o něco lepší (co se týče výkonu) než seriovej výfuk. tlak je stejnej v celym výfukovym systému, obě větve jsou stejně dlouhý a nikde tam nejsou ostrý záhyby.

19:49:44
06.08.2006
06.08.2006

havlik
-> Honza M: je trubku? tys asi nikdy neviděl dokumentaci na vejfuk 130RS co? i když asi záleží na jaký soutěže to používali
19:49:21
06.08.2006
06.08.2006

Fén
-> petřík: Pokud to spojíš do jedné trubky a uděláš to delší napříč auta tak ti to přidá na výkonu, ale ubere na krouťáku.
19:47:50
06.08.2006
06.08.2006

Honza M
-> JoseA: Taky si říkám že výfuk musí mít nějaký odpor. Ale třeba 130RS měly taky jen trubku tak nevím...
Asi to potom záleží na naladění motoru.
-> petřík: Rozhodně pokud dáš toto na normální fáčko nebo co tam plánuješ tak ti to výkon nepřidá... SPíš naopak
Asi to potom záleží na naladění motoru.
-> petřík: Rozhodně pokud dáš toto na normální fáčko nebo co tam plánuješ tak ti to výkon nepřidá... SPíš naopak
19:45:52
06.08.2006
06.08.2006

JoseA
-> petřík: právě že výfuk musí mít správný odpor, totok je nanic, mosel bys udělat aj svody a výfuk podle nejaké závodní dokumentace
19:42:42
06.08.2006
06.08.2006

petřík
-> JoseA: mimochodem nikdo s nickem "fištrooon" tady není registrovaný

19:39:22
06.08.2006
06.08.2006

petřík
-> JoseA: a proč jako je to výfuk kterej nemá žádnej odpor a trubky maji stejnej průměr jako normální seriový výfuk takže tlaky jsou zachovaný. jak píšu není to na normální ježdění jen na sprinty a podobně.

19:37:40
06.08.2006
06.08.2006

petřík
-> Honza M: jj
17:53:40
06.08.2006
06.08.2006

JoseA
-> petřík:
to zrovna zahoď, škoda drátu a plynu
Sa zeptaj fištrooona, ten takové úlety jednu dobu měl
to zrovna zahoď, škoda drátu a plynu
Sa zeptaj fištrooona, ten takové úlety jednu dobu měl17:45:21
06.08.2006
06.08.2006

Honza M
a to je jako celý? Kompletní?
15:34:16
06.08.2006
06.08.2006

petřík
tak jsem si udělal super sportovní lauf :-) bude jen na sprinty a podobně. co na to říkáte? máte někdo s podobným výtvorem zkušenosti? myslíte že z toho budou lítat jiskry?
P.S.: ještě to nemám svařený to až v zimě k vánocum totiž bude CO2

P.S.: ještě to nemám svařený to až v zimě k vánocum totiž bude CO2


