-> kirri: jj presne tak, ja mel karticku s atestem na ktere bylo napsano vyrobce vystavil pro potreby stk a na jednom okne jsem mel nalepku s atestem, ze plati pro cele vozidlo....
proste videl tuning a vybral si upravu, ktera se mu nejvice nelibila a ..... skoda mluvit
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem byl na Stk s feldou
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 26.05.2006 do 30.05.2006, založil/a Jarda - zrušená registrace
11:55:19
30.05.2006
30.05.2006

Jarda - zrušená registrace
19:39:48
27.05.2006
27.05.2006

Honza M
-> kirri: mě ne 

19:06:47
27.05.2006
27.05.2006

kirri
-> Honza M: co nadelas, me je to jedno
19:04:34
27.05.2006
27.05.2006

Honza M
-> kirri: já mám zas někde dokument z MDCR myslím a tam je vyloženě napsáno že na předním skle nesmí být dotatečně nic lepeno!! Jenom úprava která je provedena od výrobce je povolená
18:58:23
27.05.2006
27.05.2006

kirri
-> Honza M:
mám to někde z internetu, ale to samé slovo od slova je napsané taky v AUTO-MOTO speciál 2005
mám to někde z internetu, ale to samé slovo od slova je napsané taky v AUTO-MOTO speciál 2005
18:43:50
27.05.2006
27.05.2006

Honza M
-> kirri: Z čeho jsi čerpal? Podle mě nesmí být na předním skle žádný proužek...
18:19:27
27.05.2006
27.05.2006

kirri
-> Max: TÜV by se mohlo zavést aj tu, to je fakt nebo něco na stejným principu.
-> Baghira: podle toho co se děje teď je tohle hodně sci-fi, ale jinak fajnová myšlenka, mohlo by to tak být, ostatně veteránisti mají taky jiné pravidla, tak proč by to nemohlo být i tu.
-> Syny: To máš sice pravdu, ale podle Jardy ho drbali za úplně legální věc, prostě srážka s blbcem je někdy o nervy.
-> Jarda: Já kdybych měl čas, tak si zajedu na 2technickou a pak mu tam ten papír z toho vlepím před oči, protože by si normálně prošel, bych byl zvědavý co by řekl...
Jinak co jsem o fóliích vyčetl z důvěryhodných zdrojů:
co dovolují předpisy aneb fólie na oknech
Obecně platí, že přední boční skla automobilů musí mít propustnost nejméně 70procent světla. Z toholze odvodit, že zatmavení může dosáhnout maximálně 30procent. U zadních skel a také zadních bočních skel není propustnost definována, čili si je můžete nechat zatmavit, jak chcete. Pokud jde o čelní skla, je u nich požadována celková propustnost světla 75procent, takže mohou být zatmavena až o 25procent. Může to však být pouze úpravou provedenou přímo při výrobě skla. Čelní skla tedy není povoleno zatmavit dodatečně. Nesmí se na ně nalepit žádná fólie, a to ani čirá, která slouží jako ochrana před rozbitím skla zloději. Vyjímkou je úzký proužek okna nahoře, který může být polepen protisluneční fólií, nesmí však řidiči bránit ve výhledu v rozsahu, jenž definuje evropský předpis EHK43. Prakticky to znamená, že při průměrném sklonu čelního okna osobního automobilu by proužek neměl být širší než 13 centimetrů.
Jsou to asi obecně známé údaje, ale aspoň tak no.
-> Baghira: podle toho co se děje teď je tohle hodně sci-fi, ale jinak fajnová myšlenka, mohlo by to tak být, ostatně veteránisti mají taky jiné pravidla, tak proč by to nemohlo být i tu.
-> Syny: To máš sice pravdu, ale podle Jardy ho drbali za úplně legální věc, prostě srážka s blbcem je někdy o nervy.
-> Jarda: Já kdybych měl čas, tak si zajedu na 2technickou a pak mu tam ten papír z toho vlepím před oči, protože by si normálně prošel, bych byl zvědavý co by řekl...
Jinak co jsem o fóliích vyčetl z důvěryhodných zdrojů:
co dovolují předpisy aneb fólie na oknech
Obecně platí, že přední boční skla automobilů musí mít propustnost nejméně 70procent světla. Z toholze odvodit, že zatmavení může dosáhnout maximálně 30procent. U zadních skel a také zadních bočních skel není propustnost definována, čili si je můžete nechat zatmavit, jak chcete. Pokud jde o čelní skla, je u nich požadována celková propustnost světla 75procent, takže mohou být zatmavena až o 25procent. Může to však být pouze úpravou provedenou přímo při výrobě skla. Čelní skla tedy není povoleno zatmavit dodatečně. Nesmí se na ně nalepit žádná fólie, a to ani čirá, která slouží jako ochrana před rozbitím skla zloději. Vyjímkou je úzký proužek okna nahoře, který může být polepen protisluneční fólií, nesmí však řidiči bránit ve výhledu v rozsahu, jenž definuje evropský předpis EHK43. Prakticky to znamená, že při průměrném sklonu čelního okna osobního automobilu by proužek neměl být širší než 13 centimetrů.
Jsou to asi obecně známé údaje, ale aspoň tak no.
17:13:05
27.05.2006
27.05.2006

Syny
Mozna by stacilo auto udrzovat porad v origo stavu a bylo by vse v pohode... A legane

16:02:58
27.05.2006
27.05.2006

zufo
jj řešit by to chtělo
21:26:41
26.05.2006
26.05.2006

Max
no chtělo by to řešit. Nějak konstruktivně....jak piše Baghira. Jenže to by jsme chtěli v naší zemi moc....radši se nastolí sytím,že kdokoliv bude jezdit je s nálepkou jinde než ostatní,tak ho policajti sejmou (přehánim...) Na druhou stranu spousta aut je upravená uplně hrozně a jezděj vnich naprostý hovádka.
Kdyby to bylo něco jako TÜV tak by bylo vše vyřešeno
Kdyby to bylo něco jako TÜV tak by bylo vše vyřešeno
10:39:42
26.05.2006
26.05.2006

Borin - Král tuzerů
-> Nojmis: T oj oale kdyby to bylo tak jak říká -> Baghira tak by jsme nebyly mimo zákon jako teď...
10:23:58
26.05.2006
26.05.2006

Nojmis
-> Baghira: jj hezky plan ale stejne bude jednodussi najit si nekoho kdo s tim aute projede za priplatek treba 300kc
09:16:31
26.05.2006
26.05.2006

Baghira
-> Jarda: Zrovna nedávno jsme to probírali s jední kámošem, jak by se dalo legalizovat upravený auto. Došli jsme k tomu, aby byli všichni spokolený, že tuningový auta by měli speciální registračku, začínající třeba T. Povinko by bylo stejně drahý, nebo o nějakých 20% dražší, aby byla pojišťovna spokojená a auta by mohli ročně najezdit maximálně řekněme 5000 km. Každej rok by byla technické, která by se ovšem soustředila na běžný věci, tedy...brzdí jak má, svítí, nic neteče, nic neodpadá + vizuální kontrola upravenejch věcí. Myslim, že by to bylo pro hodně lidí celkem východiskem, než složitě obcházet nynější technický. Akorát by na ministerstvu musel sedět někdo, kdo jen nezahřejvá židli, ale taky něco konstruktivního dělá.
07:44:38
26.05.2006
26.05.2006

Jarda - zrušená registrace
correction: my
pro jirika......
pro jirika......07:42:11
26.05.2006
26.05.2006

Jarda - zrušená registrace
vedel jsem tak o par vecech, co by se mu mohlo nelibit:
podlozky pod zadnimi bubny
hydrokorektor svetel
zavareny pate dvere a premistena SPZ
vyfuk
no a predstavte si, za co me vyhodil, za legalni tonovana skla od jirmaska, mel jsem i karticku
ukazal jsem mu to a on ze tam musi byt zapsana jednotliva skla a na vsech sklech nalepky, ja mel jednu a na ni psano, ze to plati pro vse
zajel jsem za jirmaskem, ten mi vystavil novou..... a dal nalepky a pak mel stejne kecy, jak je to mozny, ze predek je vic nez 70 procent atd. nechapu, copak ja jsem vyrobce, at si to sakra resi s nim...
pak se mu jeste dost nelibil HP podvozek a predni chlazene kotouce, rikam mu mi nikdy nebudeme opravdovou zemi EU s touto legislativou
napsal mi lehka zavada na vozidle upravy
podlozky pod zadnimi bubny
hydrokorektor svetel
zavareny pate dvere a premistena SPZ
vyfuk
no a predstavte si, za co me vyhodil, za legalni tonovana skla od jirmaska, mel jsem i karticku
ukazal jsem mu to a on ze tam musi byt zapsana jednotliva skla a na vsech sklech nalepky, ja mel jednu a na ni psano, ze to plati pro vsezajel jsem za jirmaskem, ten mi vystavil novou..... a dal nalepky a pak mel stejne kecy, jak je to mozny, ze predek je vic nez 70 procent atd. nechapu, copak ja jsem vyrobce, at si to sakra resi s nim...
pak se mu jeste dost nelibil HP podvozek a predni chlazene kotouce, rikam mu mi nikdy nebudeme opravdovou zemi EU s touto legislativou
napsal mi lehka zavada na vozidle upravy

