skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dotaz - naba Felda vs. Vw vs. Favo
13:22:10
11.04.2006
11.04.2006

Gryzly
-> Jirik: Ale jde to sundat, mě to sundával maník když jsem z jeho auta kupoval volant, nedrřív jsme zkoušeli stahovák a nakonec to vyhrál majzlík. číslo dílu je 6U0 419 514 adaptér od 08/96
10:26:52
10.04.2006
10.04.2006

Jirik - zrušená registrace
-> U-Geen: Tak to jo. Ale v podstatě jsem ti vysvětlil jak to je. Jen seženeš tu redukci, co se nalisuje na původní tisícihran. 

10:10:05
10.04.2006
10.04.2006

U-Geen
-> Jirik: to si mozna nepochopil jak jsem to myslel :-) ted mam nabu na sport volant na G3 a ten volant ma prijit do skodovky... takze pokud existuje ta redukce tak sem v pohode ne? samozrejme "nova" a ne z feldy, koukal sem do pronda a castka za ni, pokud sem dobre koukal, neni nijak zavratna
08:17:05
10.04.2006
10.04.2006

Jirik - zrušená registrace
-> U-Geen: Jo a plasty kolem volantové tyče už nemají to zvýšení kulatého tvaru. Je to vidět i zvenku skrze okno, když se podíváš na novější Felicie a porovnáš se starším typem.
08:15:43
10.04.2006
10.04.2006

Jirik - zrušená registrace
-> U-Geen:
Je to takhle pane.
Felicie do roku 1996 měly hřídel olantu stejnou jako Favo nebo Š 120 (apod.).
Dokonce se můžeš všimnout, že takovej ten plastovej kryt kolem volantové tyče má u volantu takové osazení - zvýšení.
Felicie od roku 1997 měly už koncernovou redukci, tzn. že na hřídeli s původním tisícihranem je nalisován kuželový mezikus s jemnějším drážkováním.
Je to myslím ptákovina, ale prostě to tak je.
Problém je, že to nejde stáhnout, na autě už vůbec ne. Znamená to, že se musí koupit nába na novější typ.
Ono i kdyby se to nechalo slisovat, tak bude stejně nába drhnout o plasty pod volantem.
Hovořím z vlastní zkušenosti, kdy jsem si přivezl nábu na starší typ a posléze ji jel vyměnit za typ novější.
Je to takhle pane.
Felicie do roku 1996 měly hřídel olantu stejnou jako Favo nebo Š 120 (apod.).
Dokonce se můžeš všimnout, že takovej ten plastovej kryt kolem volantové tyče má u volantu takové osazení - zvýšení.
Felicie od roku 1997 měly už koncernovou redukci, tzn. že na hřídeli s původním tisícihranem je nalisován kuželový mezikus s jemnějším drážkováním.
Je to myslím ptákovina, ale prostě to tak je.
Problém je, že to nejde stáhnout, na autě už vůbec ne. Znamená to, že se musí koupit nába na novější typ.
Ono i kdyby se to nechalo slisovat, tak bude stejně nába drhnout o plasty pod volantem.
Hovořím z vlastní zkušenosti, kdy jsem si přivezl nábu na starší typ a posléze ji jel vyměnit za typ novější.
20:35:35
09.04.2006
09.04.2006

U-Geen
-> Jarda: dikes... asi to prubnu, prozatim volantem tocim v toledu :)
20:29:57
09.04.2006
09.04.2006

Jarda - zrušená registrace
-> U-Geen: nevim, jak je to u G3, ale rekl bych stejne jak nova felda, ruku do ohne za to ale nedam
mezikus redukce mezi stary tisicihran (skoda 742, favo) a novy volant (vw, felda) lze, nedavno jsem jej kupoval do roadstera v auto 3 tecky, v prondu je o neco levnejsi... akorat je blby, ze mam volant dost vysoko a nedostanu na packy z volantu, ona jej felda totiz ma zapusteny a dokonce tam i volant vraci blikny
mezikus redukce mezi stary tisicihran (skoda 742, favo) a novy volant (vw, felda) lze, nedavno jsem jej kupoval do roadstera v auto 3 tecky, v prondu je o neco levnejsi... akorat je blby, ze mam volant dost vysoko a nedostanu na packy z volantu, ona jej felda totiz ma zapusteny a dokonce tam i volant vraci blikny
13:12:04
08.04.2006
08.04.2006

Rapid135
-> U-Geen: vim ze z Golfa 3 de do feldy dat 1,8cka motor ale volant netusim
10:24:28
08.04.2006
08.04.2006

U-Geen
nevite, jesli tisicihran volantu v novejsi felde je stejnej jako v Golf 3? A pokud jo, da se sehnat redukce z novejsiho na starsi tisicihran normalne v autodilech? Priznam se ze sem po tom nejak nepatral, ale kdyz uz mam VW nabu tak by to bylo idealni reseni :)
