Herman zradil...

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 16.03.2006 do 20.03.2006, založil/a Herman
řadit dle data
12:12:48
20.03.2006
Labros
-> Engi: ahááá tak to sme nevěděli s tim BMM 1
12:09:12
20.03.2006
Engi
-> Labros: kdybys to nevedel tak BMM 135ka ma 40kW 3 a dost, uz neprovokuju, tamto byl omyl prohlizece a uz se me to dodatecne mazat nechce, kdyz jste na to tak krasne navazali 1
10:00:33
20.03.2006
Labros
-> Engi: 1 3 si děláš prdel, ne, že to píšeš furt dokolečka 1
21:19:09
19.03.2006
Engi
BMM 135ka ma 40kW - takze jak jsem rikal rozdil 2kW :)
11:28:37
19.03.2006
Herman
no ja mam toho fakyra jak rika Labros 42 KW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:39:43
17.03.2006
kirri
-> Labros: to byl stejně nějakej chcípák3
13:32:44
17.03.2006
Labros
-> kirri: Ty píšeš o Le/LSe s elektronickým karbecem a řízeným katalyzátorem. Já myslim ještě jinou verzi s normálním karbecem, táta tohohle fakýra měl v letech 92-94, údaje jsem zkopíroval z minosurkala.webpark.cz/Sk oda/favorit.htm:
"16.dubna 1991 byl pro Škodu velký den.
Spojila se s Volkswagenem do koncernu VW Group. Výsledky byly okamžité, začal se vývoj nového modelu - Felicie, Favorit byl modernizován. V roce 1992 se podstatně zlepšila kvalita zpracování, vůz dostal bezpečnostní výztuhy dveří a také neřízený katalyzátor pro model 135L. Motor měl pak výkon 42kW a točivý moment 94Nm."
13:26:27
17.03.2006
kirri
-> Labros:
hen:

Š 781.135 E
(v průběhu 1991)
příprava směsi elektronickým karburátorem (Jikov), řízený katalyzátor
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 90 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý

skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
že bych tam měl chybu6
13:22:03
17.03.2006
Labros
-> kirri: jak už sem říkal, podle mě měly poslední 135ky s karbecem 42kW a jednocestnej katalyzátor.
13:20:05
17.03.2006
kirri
-> Labros: OPAKOVAT OPAKOVAT OPAKOVAT a kolik má to BMM? šak karbec má 43 a 46kW? nět nemá to BMM náhodou 40kW? což je rozdíl 3kW2 opravte mne pokud se pletu
13:17:53
17.03.2006
Labros
-> Engi: no tak jo, už proti BMM nic nemáme, hlavně už to neopakuj 1
13:13:48
17.03.2006
Engi
nevim copak mate proti favo BMM :) ja jsem s nim maximalne spokojenej :) a ze ma o 2kW min ? co na tom to nikdo nepozna a vyrovna to celkovy stav motoru :)
12:30:27
17.03.2006
Engi
nevim copak mate proti favo BMM :) ja jsem s nim maximalne spokojenej :) a ze ma o 2kW min ? co na tom to nikdo nepozna a vyrovna to celkovy stav motoru :)
12:28:22
17.03.2006
Labros
-> Herman: Jo a co se stalo s felinou??
12:24:15
17.03.2006
Labros
-> Herman: ty zráááádče!! 4
Ale o to, že koupíš rapida, ses se mnou vsadil, pamatuješ? 4
Jestli je to fáčko tak hezký, tak je to fakt super koupě za 12t... Jestli je to 93 a karbec, tak je to 50 kW, že jo? Co je to přesně za typ?
11:03:16
17.03.2006
SWAT3CZ
-> Jirik: No co... na kone si taky muzes sednout jak chces, akorat ten zmetek obcas z tvyho pohledu furt couva...1
07:43:10
17.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> SWAT3CZ: 3 3 3
Prej na koni, tak jsi měl ještě popřát ať z něj nespadne a nebouchne se o lampitschku. 1
00:59:26
17.03.2006
SWAT3CZ
-> Borin: A neni to podle toho jak si tam sednes?? Jako na koni... 3 3 3
00:57:20
17.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Martin: Ale má motor na blbý straně auta 3 3 3
22:17:20
16.03.2006
Martin
Mimochodem, jakýpak zradil ??? Vždyť si zůstal věrný značce, ne ?
21:18:17
16.03.2006
Max
žádný auto není dost dobrý pro možtáž LPG.... 78
sorry :-) vim že jezdíš laciněji. Sám sem to měl a táta má feldu na plyn. Proto řikám že už nikdy více...1
fačko 93 za 12 tis je dost dobrý 4
a buď rád že karbec 52
20:07:40
16.03.2006
kirri
-> Herman: pro dodatečnou montáž plynu je tahle 93 karburátor úplně super4
19:27:14
16.03.2006
Martin
-> Herman: Blahopřeju, dobrá koupě ! A že je to karbec je možná lepší, každopádně živější než BMM 40kw 4
18:50:55
16.03.2006
Johny Death
-> Herman: za ty love bych si tu škocnu rač nechal a jezdil s ni pro radost
17:36:10
16.03.2006
Herman
TO ALL:no kdyz mi znamej nabidl ze mi proda facko r.v 1993 vcetne autoradia s novou STK za 12 000 kc tak jsem proste neodolal a vzal jsem to :-).....sice to je jeste karbec,ale ma krasnej hezkej cernej interier.....tonovany skla...no proste fakyr 93 :-)
17:34:18
16.03.2006
Herman
-> KEAN: sade jsem nakonec pustil jen za 5000 kc....kdyz ji nikdo nechtel.....
16:51:19
16.03.2006
kirri
-> Sita: třeba má, zas tak aktivní být nemusím ;-)
16:51:19
16.03.2006
Martin2705
-> Herman: Vítej, máme stejnej osud....
16:45:18
16.03.2006
Sita
kirr: radsi se neptej a rychle mu je posli ;-)))))))
15:58:51
16.03.2006
kirri
-> Herman: pokud budeš chtít mohu ti poslat nějaké příručky atd..
15:58:08
16.03.2006
VeTeV
-> Jirik: kdepak Herman vzpomina an leta stravena v detskem kocarku kdy ho svezi vanek na tvarich hladil a obcas nejaka ta kapka na nej dopadla - coz mu dirka v podlaze umozni 3
15:53:17
16.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Herman: A ty jsi nechtěl auto ? 1
14:50:43
16.03.2006
KEAN
-> Herman: Tak ses ji nakonec zbavil?Za kolik a kam sla?
14:45:02
16.03.2006
kirri
-> Kalibán123: pšt
14:43:29
16.03.2006
Fén
-> Herman: Vítej mezi nás. :o)
14:39:46
16.03.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
-> kirri: Neboj Kirri však ty taky zradíš 1
14:38:19
16.03.2006
kirri
-> Herman: teď si náš3 3 3 3 levej!!!!!!!!
14:36:56
16.03.2006
Herman
Tak jsem prodal sade a ted mam fakyra.....5 jooo uz holt nejsem pravej skodovkar.....
Extreme Tyres