skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hraje někdo hry?
Nevíte někdo prosím, jak dostat do Rfactor 2 Masarykův okruh? Hru mám ze steamu a nejsem schopnej to dohledat, děkuji
-> Syny: Amerika, Korea :-D, Francie, Německo, Britanie, Lybie, Iraq, Kuba, Rusko.
Ta Korea je zajímavá volba do hry
Ta Korea je zajímavá volba do hry
-> Vojťas: Tam byla Britanie? Ja mel za to, ze tam bylo USA, Cina a Soveti, nebo to si pletu s jinou hrou?
E: Tak si to asi pletu s Command & Conquer: Generals :)
E: Tak si to asi pletu s Command & Conquer: Generals :)
Za koho je v dnešní době etický hrát Red Alert 2 ? nejraději teď hraju asi za Britanii. A provedl sem zajímavej objev, že v kvantitě je síla
Tak že uděláš 30 vojáku co se uměj zakopat, a s přehledem zničíš na max dvě vlny celou základnu, pokud na tebe nepošle harvestry, který i intenzivní palbě odolaj dlouho na to aby všechny vojáky přejel 


Jako nehrac jsem se nechal nalákat predobjednavkou Poldy 7.
Docela dost se těším na retro vecer(y) v 2D. Předchozí díly jsem si zahrál všechny.
Škoda, že distribuce do Velikonoc nedopadne.
Docela dost se těším na retro vecer(y) v 2D. Předchozí díly jsem si zahrál všechny.
Škoda, že distribuce do Velikonoc nedopadne.
Tohle je taky slušný. 
MY SETUP
RIG - SIM-LAB GT1
Motion #1 - SFX100 "Platform Mover"
Motion #2 - Next Level Racing v3 "Seat Mover"
Kicker - GameTrix 908 + Buttkicker Gamer 2
Seat - Recaro SPG Profi
Harness - Sabelt 6 Point
Wheelbase - SimuCUBE 1 - Mige 20nm Ioni PROHC + SinCos
Wheel #1 - OMP 320S + FiTech Button Box
Wheel #2 - MOMO Rally 78
Wheel #3 - Sparco Monza 350
Wheel #4 - Fanatec Porsche RSR 918 + USB
Wheel #4 - Fanatec Formula + USB
Shifter #1 - Manufactory SSH 14
Shifter #2 - Pro-Sim 6 Speed H-Shifter
Pedals - Heusinkveld Sprint
Handbrake - Heusinkveld
Dash - Iphone 5 - Simhub
Button Box - Stream Deck
PC
CPU - 9700k
GPU - Gigabyte Aorus 2080Ti
Board - Gigabyte Z390 Aorus Master
RAM - 32 GB GSkill
Monitor - Samsung C49HG90
VR #1 - Oculus Rift CV1
VR #1 - HP Reverb G1

MY SETUP
RIG - SIM-LAB GT1
Motion #1 - SFX100 "Platform Mover"
Motion #2 - Next Level Racing v3 "Seat Mover"
Kicker - GameTrix 908 + Buttkicker Gamer 2
Seat - Recaro SPG Profi
Harness - Sabelt 6 Point
Wheelbase - SimuCUBE 1 - Mige 20nm Ioni PROHC + SinCos
Wheel #1 - OMP 320S + FiTech Button Box
Wheel #2 - MOMO Rally 78
Wheel #3 - Sparco Monza 350
Wheel #4 - Fanatec Porsche RSR 918 + USB
Wheel #4 - Fanatec Formula + USB
Shifter #1 - Manufactory SSH 14
Shifter #2 - Pro-Sim 6 Speed H-Shifter
Pedals - Heusinkveld Sprint
Handbrake - Heusinkveld
Dash - Iphone 5 - Simhub
Button Box - Stream Deck
PC
CPU - 9700k
GPU - Gigabyte Aorus 2080Ti
Board - Gigabyte Z390 Aorus Master
RAM - 32 GB GSkill
Monitor - Samsung C49HG90
VR #1 - Oculus Rift CV1
VR #1 - HP Reverb G1
-> havlik: To jo, trochu se to opakuje, ale je sranda renovovat auta a dávat těm amerikám až nesmyslné výkony... 

-> Jumbo: hrál jsem pár let zpátky nějakou starší verzi, chvíli zábava pak hrozný opruz demontovat ty věci že to všechno trvá než povolíš každý šroubek:)
Znáte někdo Car Mechanic Simulator 2018?
Docela mě to zaujalo, má to zajímavý nápad, kdy je člověk mechanik co má vlastní dílnu, začne tím, že bere zakázky a servisuje auta, za což má XP a peníze, po chvilce si rozšíří dílnu, může začít i opravovat součástky, nejenom kupovat, odemkne se vrakoviště a hlavně sposta stodol, kde se schovávají auta, které se dají koupit, zrenovovat a prodat se ziskem. Je tam hromada variací motorů a když se stáhnou nějaké DLC, tak tam začnou být i zajímavá reálná auta. Já mám nějakou kompletní verzi i s češtinou z uložta a je to docela fajn odreagovačka.
Od úrovně 30 má člověk i "dyno" na měření vákonu, když na motor přidává součástky zvyšující výkon (karburátory, zapalování, atd.), od 35 pak zvládne i opravovat díly karoserie, což je jediné mínus, že to tka dlouho trvá.
Docela mě to zaujalo, má to zajímavý nápad, kdy je člověk mechanik co má vlastní dílnu, začne tím, že bere zakázky a servisuje auta, za což má XP a peníze, po chvilce si rozšíří dílnu, může začít i opravovat součástky, nejenom kupovat, odemkne se vrakoviště a hlavně sposta stodol, kde se schovávají auta, které se dají koupit, zrenovovat a prodat se ziskem. Je tam hromada variací motorů a když se stáhnou nějaké DLC, tak tam začnou být i zajímavá reálná auta. Já mám nějakou kompletní verzi i s češtinou z uložta a je to docela fajn odreagovačka.
Od úrovně 30 má člověk i "dyno" na měření vákonu, když na motor přidává součástky zvyšující výkon (karburátory, zapalování, atd.), od 35 pak zvládne i opravovat díly karoserie, což je jediné mínus, že to tka dlouho trvá.
A náhodou nějaká podobná hra ve stylu: Realistic High Speed Crashes, ale ne tak náročná na požadavky PC? díky...
-> Tom Troll:
Bohužel nic lepšího než Automation není.
Na druhou stranu ve většině případů jsou v BeamNG ty "originální" modely zpracovaný precizněji, než addony. Zajímavej počin byl i v propojení Automation a BeamNG. Bohužel výstupy z něj jsou ve hře v praxi nepoužitelný. Dokonce mi přijde jako by každá hra pracovala s jinou fyzikou (i např. motoru (průběhu výkonu), což je vlastně nejsnažší namodelovat)
Bohužel nic lepšího než Automation není.
Na druhou stranu ve většině případů jsou v BeamNG ty "originální" modely zpracovaný precizněji, než addony. Zajímavej počin byl i v propojení Automation a BeamNG. Bohužel výstupy z něj jsou ve hře v praxi nepoužitelný. Dokonce mi přijde jako by každá hra pracovala s jinou fyzikou (i např. motoru (průběhu výkonu), což je vlastně nejsnažší namodelovat)
-> palinator: Automation jsem nikdy pořádně nestudoval protože jako člověka kdo z tohohle maturoval mě docela udivuje co je tam za věci až si z toho někdy chci vytrhat vlasy. Arkáda pro lidi co k autům mechanicky nemaj moc blízko asi dobrý ale pro mě no bueno.
Problém s vývojema je že někdo dostane nápad a umí třeba programovat a nějak to odstčit ze začátku ale nemá úplně manažerský vlohy a je to přece jeho projekt takže mu do toho nemá kdo tlachat.
E: modely a textury jsem myslel jako že když maj jeden update za tři měsíce půl roku a každej druhej přidaj nějaký auto. Kdyby se tomu někdo věnoval na plnej úvazek tak má nový auto komplet zaimplementovaný každej měsíc. A jenom vehicle artistů je tam asi čtyry nebo pět. A takhle je to naprosto se všim. Jako kdyby to táhli tři lidi ale ve firemní tabulce jich bylo třicet.
Problém s vývojema je že někdo dostane nápad a umí třeba programovat a nějak to odstčit ze začátku ale nemá úplně manažerský vlohy a je to přece jeho projekt takže mu do toho nemá kdo tlachat.

E: modely a textury jsem myslel jako že když maj jeden update za tři měsíce půl roku a každej druhej přidaj nějaký auto. Kdyby se tomu někdo věnoval na plnej úvazek tak má nový auto komplet zaimplementovaný každej měsíc. A jenom vehicle artistů je tam asi čtyry nebo pět. A takhle je to naprosto se všim. Jako kdyby to táhli tři lidi ale ve firemní tabulce jich bylo třicet.
-> Tom Troll:
A o Automation nevíš? Přijde mi to docela podobnej případ.
A posranej development u Heroes&Generals mě sere už léta.
E: imho modelování a texturování mi nepřijde jako problém týhle hry. Spíš nechápu, proč už dávno není spuštěná právě ta kariéra, která je jen o tom, aby jí někdo napsal. Tvoření textur a modelů je legrace která lze nechat i na fanouškovský základně, viz skvělej případ vás a produktů AZNP v BeamNG.
A o Automation nevíš? Přijde mi to docela podobnej případ.
A posranej development u Heroes&Generals mě sere už léta.

E: imho modelování a texturování mi nepřijde jako problém týhle hry. Spíš nechápu, proč už dávno není spuštěná právě ta kariéra, která je jen o tom, aby jí někdo napsal. Tvoření textur a modelů je legrace která lze nechat i na fanouškovský základně, viz skvělej případ vás a produktů AZNP v BeamNG.
-> palinator: Do jistý míry že ty vývojáři jsou docela patolízalové.
Nevim jak to dělaj ale jde jim to strašně pomalu, modelování a texturování (s čimž mám zkušenosti) jim trvá astronomicky dlouho a nakonec to neni nějak extrémně kvalitní, a kostry samotnejch aut je taky snadný dělat. Nějak se jim daří s obrovskym týmem strašne se táhnout, a nevim jak a proč.
Taky když z tý firmy občas někdo nakonec vystoupí a má NDAčko u zadku tak vždy řikaj že je to tam docela špatný co se týče vedení který je jeden člověk kterej furt mění názory a všechno musí bejt jenom podle něj, a že je ta firma obecně katastroficky vedená, finance a všechno. Dost lidí odchází protože jim některý řešení nepřipadaj dobrý a kompromis neexistuje. Jako že šéf špatnej manažer a nadržování a tak. Upřímě nevim jak to dělaj že ještě existujou a občas jsem o jejich budoucnosti trochu skeptickej, ale snažim se sám sobě nesejčkovat, protože je to dneska celkem jedinečný.

Nevim jak to dělaj ale jde jim to strašně pomalu, modelování a texturování (s čimž mám zkušenosti) jim trvá astronomicky dlouho a nakonec to neni nějak extrémně kvalitní, a kostry samotnejch aut je taky snadný dělat. Nějak se jim daří s obrovskym týmem strašne se táhnout, a nevim jak a proč.
Taky když z tý firmy občas někdo nakonec vystoupí a má NDAčko u zadku tak vždy řikaj že je to tam docela špatný co se týče vedení který je jeden člověk kterej furt mění názory a všechno musí bejt jenom podle něj, a že je ta firma obecně katastroficky vedená, finance a všechno. Dost lidí odchází protože jim některý řešení nepřipadaj dobrý a kompromis neexistuje. Jako že šéf špatnej manažer a nadržování a tak. Upřímě nevim jak to dělaj že ještě existujou a občas jsem o jejich budoucnosti trochu skeptickej, ale snažim se sám sobě nesejčkovat, protože je to dneska celkem jedinečný.
-> Tom Troll:
A je nějak specifikováno co brzdí vývoj?
A je nějak specifikováno co brzdí vývoj?
-> palinator: To je dost dlouhodobě ve vývoji, když se budeš hrabat v kódu tak jsou na to jasný odkazy a jedna z těch kampaní je jakoby část příběhu kterej se bude v tý kampani odehrávat. Moc se o tom neví, ale zrovna to že si to auto budeš opravovat a tak tam bude.
-> Tom Troll:
Však to nepopírám, ne?
Jen chci říct, že BeamNG z podstaty nikdy asi plnohodnotnej závodní simulátor nebude, stejně tak, jako to LFS nemá zapotřebí v podobně komplexní fyziky.
Na BeamNG mě mrzí, že ještě není zpracovaná nějaká kariéra. Něco ve smyslu - musíš jet slušně, abys nerozmlátil auto, protože to stojí peníze. Peníze potřebuješ na nový auto nebo tuning. A plnit úkoly. Ono jezdit jen tak bezprizorně časem omrzí.
Však to nepopírám, ne?

Jen chci říct, že BeamNG z podstaty nikdy asi plnohodnotnej závodní simulátor nebude, stejně tak, jako to LFS nemá zapotřebí v podobně komplexní fyziky.
Na BeamNG mě mrzí, že ještě není zpracovaná nějaká kariéra. Něco ve smyslu - musíš jet slušně, abys nerozmlátil auto, protože to stojí peníze. Peníze potřebuješ na nový auto nebo tuning. A plnit úkoly. Ono jezdit jen tak bezprizorně časem omrzí.
-> palinator: tak LFS je docela vyhlášený svojí simulací pneumatiky a konkrétně pneumatiky, propérování a tlumení a tak, geometrii taky, člověk si s tim může v tom nastavení hrát a vidět jakej to má opravdovej rozdíl, a chování se auta na asfaltu, asi ještě nějaká implementace aerodynamiky, taky tepelnej vliv na součástky a tak, ale tim to tak hasne, sám posoudíš jak je to "omezený" na tratě a v poškození aut - ale zase je to poloprofesionální závodní simulátor, a nedá se to efektivně srovnávat, LFS je na špici ve svym a BeamNG se snaší zase svoje, s tim že se taky soustřeďuje na něco konkrétního, ale když je snadný implementovat pocestě něco dalšího, tak proč ne.
Tank nebo letadlo v LFS neuděláš.
Tank nebo letadlo v LFS neuděláš.

Mě mrzí, že nevyšlo pokračování hry Original War... Hra, kterou rád gemblím i dnes 

-> David29:
Já proti warezu nikdy nebyl. Léta jsem ho využíval. Jen jsem tim chtěl říct, že tituly, který mě oslovily nebo v ně vkládám naději, tak už kupuju. Bohužel už pár nadějnejch her, který umřely na nedostatek financí a tím pádem nedostatečnej vývoj, znám.
E: jinak na Steamu máš koupenou (kartou) hru hned taky... a jede to plnou rychlostí. Nemusíš řešit instalaci, nic. Vše si to udělá samo. To jen tak pro doplnění.
Já proti warezu nikdy nebyl. Léta jsem ho využíval. Jen jsem tim chtěl říct, že tituly, který mě oslovily nebo v ně vkládám naději, tak už kupuju. Bohužel už pár nadějnejch her, který umřely na nedostatek financí a tím pádem nedostatečnej vývoj, znám.

E: jinak na Steamu máš koupenou (kartou) hru hned taky... a jede to plnou rychlostí. Nemusíš řešit instalaci, nic. Vše si to udělá samo. To jen tak pro doplnění.
-> Tom Troll:
Tak ono fyzikální modely co se týče samotný jízdy, tak jsou poměrně vymakaný třeba u LFS. A LFS považuju za bohovsky optimalizovanou hru. Pokud ale dojde na crash, pak je celá fyzika k smíchu.
Jinak co se týče fyziky jízdy jako takový, co se týče chování auta na nerovnostech, závislost na nastavení, pořád považuju LFS jako TOP.
BeamNG je skvělá komplexní simulace, ale právě ta komplexnost, kde se počítá snad i prohnutí ramene nápravy (
), tomu nakonec trochu zaškodí, když se celej model různě rozkmitá a dělá to haluze, který negativně ovlivňujou požitek (a reálnost) z jízdy.
Tak ono fyzikální modely co se týče samotný jízdy, tak jsou poměrně vymakaný třeba u LFS. A LFS považuju za bohovsky optimalizovanou hru. Pokud ale dojde na crash, pak je celá fyzika k smíchu.

BeamNG je skvělá komplexní simulace, ale právě ta komplexnost, kde se počítá snad i prohnutí ramene nápravy (

-> palinator: Nj, jenže další výhoda je, že to mám hned...
-> David29: Tak na vrácení peňez máš nárok a nebejvá s tim problém.
-> Lůďa: Je to s tim těžký, je to ve vývoji tak od roku 2013 s tim že antiky těch vývojářů už sleduju tak ještě pět let před tim. Je to furt ve vývoji a nějak se to posouvá, a je to stokrát lepší než na začátku, líp to běží a je tam víc věcí na dělání, ale furt je to poměrně revoluční fyzikální systém a dá to HW počítače docela zabrat. Ani ne tak grafice jako procesoru, ta grafika neni na dnešní poměry nic extra, zato ta fyzika je realtime výpočet posuvů tisíců jednotlivejch bodů a potenciálu (napnutí atd) jejich spojnic z čehož se ty auta skládaj. Podobný systémy pro poškození používaj už hry dost dlouho, ale tam těch bodů je na celý auto třeba 10, takže je to tady torchu na jiný úrovni. Teď si vem že se to s každym autem násobí, ale už je to o dost optimalizovanější. Když to bylo čerstvý tak platilo že další auto zátěž hry faticky zdvojnásobí.
Taky je tam snaha o simulaci pneumatiky a nějakejch hlubších funkcí motoru, podvozku a tak, například výkyvy ramen a geometrie kol a všechno s tim spjatý.
Je poměrně revoluční co se týče automobilovejch her, ale za cenu pomalýho vývoje a velký zátěže počítače za relativně málo muziky.
Jinak před rokem jsem pro to vydal mod škodovky 130, tak si to můžete stáhnout, a dost se o tom mluvilo ve vlákně škodovky v hrách.

-> Lůďa: Je to s tim těžký, je to ve vývoji tak od roku 2013 s tim že antiky těch vývojářů už sleduju tak ještě pět let před tim. Je to furt ve vývoji a nějak se to posouvá, a je to stokrát lepší než na začátku, líp to běží a je tam víc věcí na dělání, ale furt je to poměrně revoluční fyzikální systém a dá to HW počítače docela zabrat. Ani ne tak grafice jako procesoru, ta grafika neni na dnešní poměry nic extra, zato ta fyzika je realtime výpočet posuvů tisíců jednotlivejch bodů a potenciálu (napnutí atd) jejich spojnic z čehož se ty auta skládaj. Podobný systémy pro poškození používaj už hry dost dlouho, ale tam těch bodů je na celý auto třeba 10, takže je to tady torchu na jiný úrovni. Teď si vem že se to s každym autem násobí, ale už je to o dost optimalizovanější. Když to bylo čerstvý tak platilo že další auto zátěž hry faticky zdvojnásobí.
Taky je tam snaha o simulaci pneumatiky a nějakejch hlubších funkcí motoru, podvozku a tak, například výkyvy ramen a geometrie kol a všechno s tim spjatý.
Je poměrně revoluční co se týče automobilovejch her, ale za cenu pomalýho vývoje a velký zátěže počítače za relativně málo muziky.
Jinak před rokem jsem pro to vydal mod škodovky 130, tak si to můžete stáhnout, a dost se o tom mluvilo ve vlákně škodovky v hrách.

-> palinator 03.02.19 22:02:59: No tyvole, jsem si koupil PUPG a a šlo mi na 2 FPS :-D To jsem si říkal, že jsem kokot.
-> David29:
Tak ono není úplně neobvyklé, že se před koupí podíváš na minimální systémový požadavky.
Tak ono není úplně neobvyklé, že se před koupí podíváš na minimální systémový požadavky.

-> David29: tak este podporis vyrobcu pocitacu 

-> palinator: A ted si představ, že bych zaplatil poctivě a pak zjistil, že to nejde :-))
-> David29: -> Lůďa:
Na stahování bych se vyprd, protože to je furt v Betě. Aktualizace na to vycházej často. Stojí za to podpořit vývojáře na tomhle titulu.
Hardwarová náročnost je značná. Po prvním vyzkoušení musí bejt jasný proč. Fyzikální model hry se vymyká všem ostatním simulátorům. Jeden místní vývojář modelů Škoda do této hry by vám řekl více.
A teď si vemte, jak složitá je simulace jednoho vozidla. A když by se jich tam nasypalo víc. To je na server jak prase.
Na stahování bych se vyprd, protože to je furt v Betě. Aktualizace na to vycházej často. Stojí za to podpořit vývojáře na tomhle titulu.
Hardwarová náročnost je značná. Po prvním vyzkoušení musí bejt jasný proč. Fyzikální model hry se vymyká všem ostatním simulátorům. Jeden místní vývojář modelů Škoda do této hry by vám řekl více.
A teď si vemte, jak složitá je simulace jednoho vozidla. A když by se jich tam nasypalo víc. To je na server jak prase.

-> Lůďa: Stáhl jsem to na ulozto.cz.. Má to myslím necelé 4GB a je to v .zip instalačka..
... ale na mým stroji se to bohužel seká jak prase
... ale na mým stroji se to bohužel seká jak prase

-> palinator: Ty brďo, to bych si docela i zkusil zahrát. Dalo by se to někde stáhnout?
-> palinator: Hm, to vypadá pěkně
Otázka je, jestli bych to rozjel

-> Matsoft: Vždyť to rozjedeš na čemkoliv..
-> David29: mne spis bavila jednicka,ale pentium 1 nebo 2, abych to rozjel asi uz nenajdu
-> David29: ted si mě vrátil někdy do roku 2002



Hrajete někdo starší hru Carmageddon 2?
Sice starší hra, ale baví mě fyzika jednotlivých aut, která se odráží dle jejich vzhledu, ničitelnost jednotlivch součástí... Ne jako v NFS, kde to ve 120 prásknete do zdi a praskne vám čelní okno
A prostě je to prdel prolítnout sklem, slyšet střepy a po nárazu do sloupu za zvuku smýkajících se gum se rozpůlit...
Sice starší hra, ale baví mě fyzika jednotlivých aut, která se odráží dle jejich vzhledu, ničitelnost jednotlivch součástí... Ne jako v NFS, kde to ve 120 prásknete do zdi a praskne vám čelní okno

A prostě je to prdel prolítnout sklem, slyšet střepy a po nárazu do sloupu za zvuku smýkajících se gum se rozpůlit...

-> palinator: skoda-virt.cz/cz/.../4892
2-skodovky-v-hrach
-> palinator: Já se zajímám ale už to moc nehraju, hlavně protože můj počítač už to moc nedává.
Zajímá se tady ještě někdo o BeamNG? Někdo mě na to tenkrát naved a už hodně doby, updatů a modů uteklo a stává se z toho fakt parádní simulace. I ten fyzikální "pevnostní" model už je líp odladěnej a možnosti hry se tak stávají téměř neomezenými.
www.beamng.com
www.beamng.com
K tomu minecraftu. Kdyby nekdo chtel tak mame server a je tam keste volne misto. Je to vanilla a survival. Kdyz tak pisnite sz
-> Jirik_Tuňák1983 24.03.17 14:40:45: mě je to na Transport Tycoon asi taky k hovnu 

-> Nwkt 24.03.17 08:56:54: Pomůže mi to nějak v Assassin´s creedovi? 

-> Pavell 20.12.16 16:59:51: ještě to pověsit na tu houpačku :-) to je velikej mazec na tom jezdit :-)
Az nam s tim ekoteroristi a STK zakazou jezdit, tak mam tady reseni
rallysim.wixsite.com/spec ialrallysim

rallysim.wixsite.com/spec ialrallysim
-> Bobesh 25.12.16 15:15:52: 562, nic moc co? ale chvíli trvalo, než jsem přišel na to co mám dělat
.

Kdyby někdo chtěl Grid zadarmo
pctuning.tyden.cz/compone nt/.../44497-stahujte-zdar ma-plnou-verzi-hry-race-dr iver-grid
pctuning.tyden.cz/compone nt/.../44497-stahujte-zdar ma-plnou-verzi-hry-race-dr iver-grid
Hrajete DirtRally?
Konečně jsem se trochu zžil s S1, na kterou jsem si vyjezdil prachy s Lancií Fluvií. Na notebooku je to těžký, když mám buď plný plyn nebo žádny, ale dá se
Konečně jsem se trochu zžil s S1, na kterou jsem si vyjezdil prachy s Lancií Fluvií. Na notebooku je to těžký, když mám buď plný plyn nebo žádny, ale dá se