skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto, nebo rakev???
22:55:44
25.12.2005
25.12.2005

Crack
-> Pavel P.: tobě příjde že ten rapid dopad líp?
22:55:40
25.12.2005
25.12.2005

Johny Death
-> Pavel P.: a cos u tohodle čekal krevety ?:-/ nechtěl bych tak dopadnout :-/ ale jestli mě to čeká tak se tomu asi stejně nevyhnu....no uvidíme co nám život přichystá :-/
22:52:27
25.12.2005
25.12.2005

havlik
-> Pavel P.: sedel v tom 40min nez prijeli hasici a vystrihali ho
22:51:53
25.12.2005
25.12.2005

havlik
-> minno: nohy meli zlamany oba majitele asi nepoznate ja taky ne osobne je to z jednoho fora co navstevuji oba byli tri dny v komatu spoluzedkyne nekolikrat operace bricha atd...
22:50:36
25.12.2005
25.12.2005

Pavel P..
-> havlik: čelní sklo od krve neni zrovna to co bych chtěl vidět při jídle.

22:49:52
25.12.2005
25.12.2005

minno
-> havlik: co je to za rapid? pozname majitela?
no zdeformovany je pekne, ale kabina dost v poriadku, volantova tyc sa spravne zlomila v klbe, a pedale asi tiez nohy nepolamali...
no zdeformovany je pekne, ale kabina dost v poriadku, volantova tyc sa spravne zlomila v klbe, a pedale asi tiez nohy nepolamali...
22:46:16
25.12.2005
25.12.2005

havlik
.
22:46:01
25.12.2005
25.12.2005

Johny Death
-> havlik: hm slušně zramovanej. ten co jsem viděl ja ten měl přední světlomet u zadního sloupku :-/
22:43:20
25.12.2005
25.12.2005

Pavel P..
-> havlik: ty vole ten volant jak je ohnutej
ale rapid dopad líp jak ta 105ka v tom testu.
ale rapid dopad líp jak ta 105ka v tom testu.22:38:11
25.12.2005
25.12.2005

havlik
.
22:37:52
25.12.2005
25.12.2005

havlik
rapid ve 80-90km/h do protijedouci dodavky 50km/h oba prezili
22:34:09
25.12.2005
25.12.2005

Johny Death
-> Crack: neodradilo ja kdyz jedu se škubankem tak si tu jizdu uživam do posledniho puntiku :) kor ted co jezdim bezne s jinym tak je to pro me vetsi svatek a požitek :) a jestli to nekdy naberu v 50ti do překažky ktera neuhne tak nenadělam asi už stejně nic... mimochodem viděl jsem jak dopadne takovej rapid když ve zhruba 120tikm napali do mostního pilíře... jen pro demonstraci že i takove překážky na silnici mohou byt :-/.
21:18:39
25.12.2005
25.12.2005

Crack
-> Johny Death: a tebe to odradilo?já bych řek že ne.vždyt to bylo všem vždycky jasný,ted se jen ukázalo jaký to přesně je.
20:55:14
25.12.2005
25.12.2005

haso
-> Johny Death: no jasne, ja mam aj tak skodovky rad
, ale hned som ho poslal kamaratovy ktory je do skodoviek taktiez blazon. Ale je to fakt dost blbe, ked si predstavim ze do niecoho jeb*em. A este nieco, nevies kolko km/h bolo v momente narazu???
, ale hned som ho poslal kamaratovy ktory je do skodoviek taktiez blazon. Ale je to fakt dost blbe, ked si predstavim ze do niecoho jeb*em. A este nieco, nevies kolko km/h bolo v momente narazu???20:25:47
25.12.2005
25.12.2005

Johny Death
-> haso: a nenadfěláš nic... beztak to dělali jen aby lidi odradili od jezdeni se skodovkama a zbavili se toho :)
20:20:53
25.12.2005
25.12.2005

haso
-> Johny Death: kua, to video je drsne

14:00:03
19.12.2005
19.12.2005

Baghira
-> Labros: No největší snad byl 747 Jumbo (700), ten byl asi pro 650 lidí v tý nejhustší variantě a lítal mezi Koreí a US. Jo to bylo v tý deltě, tam měl každej display se sluchátkama a výběr z 20ti kanálů TV a 20ti kanálů rádia.
13:12:21
19.12.2005
19.12.2005

Labros
-> Baghira: Pro kolik lidí byla ta verze s tou prodlouženou "střešní nástavbou"? Nebylo to 450?
Podle mě ty čísla 300, 400, 500 jsou jen pořadový čísla verzí, ale nevim to jistě, nehádal bych se.
Jo v jedněch těch americkejch aerolinkách měl každej cestující displej před sebou, takže si mohl pustit film, co chtěl.
Podle mě ty čísla 300, 400, 500 jsou jen pořadový čísla verzí, ale nevim to jistě, nehádal bych se.
Jo v jedněch těch americkejch aerolinkách měl každej cestující displej před sebou, takže si mohl pustit film, co chtěl.
13:00:16
19.12.2005
19.12.2005

Baghira
-> Labros: Pokud vím tak dělení 747-300 (400,500), bylo podle míst. Samo s tím souvisela i velikost letadla a komfort související s penězma co to stálo. Ale je pravda, že třeba Delta Airlines měla mnohem vybavenější letadla, než Air France.
12:36:32
19.12.2005
19.12.2005

Labros
-> Baghira: Já myslel že to záleží na tom pro jakou aerolinku to lítá. Protože každá aerolinka si objedná kolik do toho maj nacpat sedadel. V Lufthanse tam například bylo místa dost.
12:20:37
19.12.2005
19.12.2005

Baghira
-> Labros: Záleží co je to za ročník 747. Ty dvacet let starý mrchy, třeba 747-300 byli hrozný, ale ty poslední, už nabízejí podstatně víc komfortu. Já byl nejvíc spokojenej se 777-400.
11:13:18
19.12.2005
19.12.2005

Labros
-> King: koukám není nad zážitky z Ruska
Ale ony ani ty Boeingy 747 ve verzi pro American Airlines nenabízej třikrát víc místa - taky holt každý moje koleno u jednoho souseda 
Ale ony ani ty Boeingy 747 ve verzi pro American Airlines nenabízej třikrát víc místa - taky holt každý moje koleno u jednoho souseda 
11:11:27
19.12.2005
19.12.2005

Labros
-> COL: 154 je o dost větší...
16:00:22
18.12.2005
18.12.2005

King
2 COL: Tak to byla 134ka :) Je to docela maly letadylko, protoze kolega nalitej "na sracky", kdyz v momente pristani zrovna vylez z hajzlu, stacilo mu na "prebehnuti" cely ulicky az do predu asi 1 vterina :)) Cece, kde ty to vlastne pracujes? Technik na sluzebce v bussiness-classu? Cha cha
To snad jedine pri prebookovani na posledni chvili, ale jinak....
To snad jedine pri prebookovani na posledni chvili, ale jinak....
15:18:20
18.12.2005
18.12.2005

COL
-> King: 134 ma vzadu 2 motory, 154 ma vzadu 3 a je malinko vetsi, ale jinak jsou to podobna letadla. Si kupuj Bussines class :o) a nebo si sedni do kokpitu tam je mista dost :o)
14:32:47
18.12.2005
18.12.2005

King
2 COL, Baghira: Ooo, sypu si popilek na hlavicku :) Uznavam, ze jsem rad, ze na letisti rozpoznam ty jezdici schudky od letadla :) Psal jsem to v jednu v noci, tak snad......asi ta 134ka ci co to rusaci pouzivaj na vnitrostanich linkach. Kdyz jsem tam vlez, myslel jsem si, ze si delaj kozy, ze se svoji postavou si mam sednout do prostoru, kterej pripomina misto na zadnim sedadle shade, kdyz se ridic soupne nadoraz dozadu 

13:45:52
18.12.2005
18.12.2005

minno
hm, ja som tiež zišiel asi v 120kmh mimo vozovku cez garád na pole a na strechu (neviem aká bola rýchlosť pri náraze, vošiel som do šmyku a už to proste nebrzdilo) a dodnes nechápem, ako to auto mohlo skončiť len s pomačkanými plechmi...asi šťastie
13:27:43
18.12.2005
18.12.2005

PeterP136
-> lubor: Mozno si sa takmer trafil. Podla jedneho dokumentu (natoceneho mimochodom amikom, ktory hlada odpoved preco je tolko zastrelenych ludi rocne v us oproti inym statom) je jedna z najpouzivanejsich sposobov nutenia ku konzumnemu sposobu zivota strasenie. Takto donutis cloveka aby si kupil nieco co by mu v zivote nenapadlo a nikdy mu to nebude treba. Keby si na ludi vplyval vyhodami ktore prinesie nove modernejsie auto, tak nemas taky uspech ako ked zamavas ludom ocami skrvavenymi hnatmi obete dopravnej nehody.
12:00:33
18.12.2005
18.12.2005

Baghira
-> COL: To jo sovětskej "concorde" Tu-144 asi moc často jítat nebude, když oba prototypy šli k zemi :-).
11:27:58
18.12.2005
18.12.2005

COL
-> Fantozzi: Blatnik ovsem neni bezpecnostni prvek... Motor vepredu neni zas tak nesporna vec - musi se slozite resit to, aby pri bouracce sel pod auto a ne do kabiny, kdyz tohle funguje je auto s motorem vepredu lepsi - otazka ovsem je, jak tohle zapracuje na stary popelnici.
Tim ale nechci rici, ze skodule je nejak moc bezpecny auto.
-> King: Cece, kde se vozis TU144kou ??
Nemel jsi na mysli 134 nebo 154 ?
Tim ale nechci rici, ze skodule je nejak moc bezpecny auto.
-> King: Cece, kde se vozis TU144kou ??
Nemel jsi na mysli 134 nebo 154 ?08:34:13
18.12.2005
18.12.2005

lubor
aha-takže teď byměli nejlépe všichni,co jezdí v těchto a jimpodobných vozech(odhadem 10tky tisíc řidičů) běžet,vybrat všechny uspory a koupit...co vlastně koupit?Felicii,nebo fábii a nebo se zdalužit až po uši a nejlépe koupit zcela novy vůz?A co takhle jezdit slušně a ohleduplně-to by bylo přece taky řešení.Škodovka je po strance bezpečnosti opravdu naprosto nedořešené auto-ale tím,že se bude dělat panika(i když pravdivá,rozhodně nedojde ke snížení počtu nehod na našich silnicích.Ten článek mi prostě příjde takový hodně účelový-jinýmy slovy:"vidíš v čem jezdíš?jestli chceš přežít-rychle utíkej,a kup si nové bezpečné auto".
Takhle to přece ale vůbe,vůbec není.
Takhle to přece ale vůbe,vůbec není.
00:40:56
18.12.2005
18.12.2005

King
2 Fantozzi: Muzu te ubezpecit, ze o bezpecnosti nasich pekacu si myslim to samy. Jestli jsem ovsem na neco alergickej, pak jsou to prvoplanovy agitky pro bezmozky typu "mas skodovku? - jses sebevrah" nebo "nemas zimni gumy? - jses vrah!"
Kdyz na sluzebce lezu na palubu 747cky nebu TU-144, vzdycky je to s vedomim, ze v pripade pruseru, se nadeje na preziti pri crash testu z vejsky 10km limitne blizi nule. V shade je aspon nejaka nadeje
Kdyz na sluzebce lezu na palubu 747cky nebu TU-144, vzdycky je to s vedomim, ze v pripade pruseru, se nadeje na preziti pri crash testu z vejsky 10km limitne blizi nule. V shade je aspon nejaka nadeje
22:13:03
17.12.2005
17.12.2005

Fantozzi
no, já si o bezpečnosti škodověnek myslim svoje. Už jsem to tady kdysi psal - kamoš šel přes střechu a jediný co mě zachránilo je, že jsem půl minuty před tím vystoupil a šel domů a nenechal se přemluvit. Jinak bych měl v hlavě A sloupek a kus střechy... Druhej kámoš sjel v 80ti z cesty a nabral strom na levou půlku předku. A zachránilo ho, že měl takový ty užovkářský pásy a včas lehnul na sedačku spolujezdce. Jinak by měl rozmlácenej xicht od volantu, hlavou by mu projel a sloupek a tělem zmáčklý dveře. I tak to odnesl natrženou slezinou...
Podle mě ten test nijak moc přehnanej neni. Já drcnul dvacítkou do umělohmotnýho spojleru nějaké liazky na ledovce a blatnik nasracku. je to papir :-)
Co se týče golfu a podobnych auti, maji nespornou výhodu - motor vepředu
Podle mě ten test nijak moc přehnanej neni. Já drcnul dvacítkou do umělohmotnýho spojleru nějaké liazky na ledovce a blatnik nasracku. je to papir :-)
Co se týče golfu a podobnych auti, maji nespornou výhodu - motor vepředu
20:32:46
17.12.2005
17.12.2005

Mišell
Nevim no,včera jsem to čet a připadlo mi,že to celý napsal nějakej pičus...určitě kvůli tomu hnedka teďka nezačnu prodávat škochtli

19:44:57
16.12.2005
16.12.2005

aDAm
-> NISMO77: když klikneš na ten link tak si to mužeš i přečíst...
15:57:17
16.12.2005
16.12.2005

77
teď posloucham radio beat a pořád sou tam na to reklamy-unikátní kreštestblablabla....stej
ně to bude nějakej reklamní tah,chtěj nás dostat ze silnic

13:03:41
16.12.2005
16.12.2005

aDAm
00:36:58
15.12.2005
15.12.2005

Johny Death
-> Labros: a kam mysliš že vede ten odkaz...
11:29:51
14.12.2005
14.12.2005

Labros
Ne, říkal jsem jen že to video sem na virt dával někdo před pár týdny
23:53:44
13.12.2005
13.12.2005

Johny Death
tak už nehledejte... odkaz na video... www.johny.faann.net/Crash
%20test%20Skoda%20120/cras
h.wmv
19:42:56
13.12.2005
13.12.2005

Fantozzi
-> MIC: si všimni, jaký je na fotkých počasí ;-)jo, už to tady bylo, takže když pohledáš, odkaz najdeš ;-)
19:40:46
13.12.2005
13.12.2005

THOMMY
Video by bodlo...No,asi začnu jezdit pozpátku,aby moje šance na přežítí byli trochu větší 

19:21:55
13.12.2005
13.12.2005

MIC
-> Labros: to jako chces rict ze ten clanek je delanej nekdy davno a znova ho vlozili do tohohle cisla????
-> King: no jo je potreba trosku stesti
( abys nenarazil ale hlavne aby to do tebe nekdo nenapalil). ja spis resim to jestli opravdu nastanou takove nasledky kdyz auto narazi a na kolik to ovlivni technicky stav atd
-> Rooney: tak sem vloz odkaz by me to celkem zajimalo
-> King: no jo je potreba trosku stesti
( abys nenarazil ale hlavne aby to do tebe nekdo nenapalil). ja spis resim to jestli opravdu nastanou takove nasledky kdyz auto narazi a na kolik to ovlivni technicky stav atd-> Rooney: tak sem vloz odkaz by me to celkem zajimalo

10:55:33
13.12.2005
13.12.2005

Labros
mám, to video už tady jednou bylo
10:48:22
13.12.2005
13.12.2005

Rapa
-> Rooney: Tak ho sem dej.
09:20:15
13.12.2005
13.12.2005

Rooney - zrušená registrace
Ja mám i to vydeo z toho testu

00:14:25
13.12.2005
13.12.2005

THOMMY
-> MIC: Si mne predbehl
v zalozeni
Mne se to nejak nezda,48 km/h a takova paseka??!! Musela bejt schnilejsi(podbehy),nez tam psaly.....
v zalozeni
Mne se to nejak nezda,48 km/h a takova paseka??!! Musela bejt schnilejsi(podbehy),nez tam psaly.....00:02:43
13.12.2005
13.12.2005

Max
-> King: 

23:51:49
12.12.2005
12.12.2005

King
2 MIC: Co dodat? Mozna se snazit pri rychlostech nad 48km/h v shade nevyhledavat celni strety s betonovyma objektama vetsima nez....
To je holt neco za neco. BTW: znam spoustu lidi, co jezdi daleko vetsima a bezpecnejsima "pevnostma" nez shade a jak na jare roztajou huhulaci, rajtujou na masinach s nulovou pasivni bezpecnosti jak vztekly a taky zijou :)
To je holt neco za neco. BTW: znam spoustu lidi, co jezdi daleko vetsima a bezpecnejsima "pevnostma" nez shade a jak na jare roztajou huhulaci, rajtujou na masinach s nulovou pasivni bezpecnosti jak vztekly a taky zijou :)23:37:40
12.12.2005
12.12.2005

Johny Death
ja to nečet :(
