Crash test 120ky

prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.11.2005 do 06.12.2005, založil/a Tuxik
řadit dle data
18:29:32
06.12.2005
Pavel P..
-> Sušenka: No ty jsi ale šikovnej.9
18:25:28
06.12.2005
Sušenka
Asi 50-60 km/h sejdrem do stromu. Vsechny sloupky hnuty. Svary na viku kufru povolily, svary v kufru ne. Zmackana podlaha kufru, podbeh, chladicovka.
zvětšit Crash test 120ky - obrázek od Sušenka vložen 06.12.2005 18:25:28
08:10:43
06.12.2005
VeTeV
o tomdle pokusu ma¨j psat pristi tejden ve svete motoru :-)
22:55:23
05.12.2005
Jarda - zrušená registrace
zajimalo by me, jak by to dopadlo s ramem....., kdyz to vidim, tak ho asi v lete navarim......, jinak deformacni zona kufru mi prijde celkem dobra, nebude tam tak velke zpomaleni, jak treba u favorita, ale nejake vyztuzeni by to jeste chtelo.......
22:35:34
05.12.2005
Libor
podivejte sem: skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho... nekrytyzovat bych prosil, nejdruive si vse prosim prectete chcete li kritizovat.6
20:01:40
05.12.2005
Honza M
-> Libor: Napiš mě na ICQ
19:13:54
05.12.2005
Libor
poradte mi jak sem muzu hodit video. jestli teda nekoho zajima jak u nas nakladaly skodovky do srotu tatrou s rukou1
16:43:03
16.11.2005
AlVyb
-> Gryzly: tak to Mko je pekny jestli to byla jen 30tka.... 8
00:21:25
14.11.2005
Gryzly
00:19:01
14.11.2005
Gryzly
Takhle dopadla Š120L když se sama rozjela setrvačností z mírného kopečku a opřela se o zeď domu, rychlost odhaduju tak na 30 km/h. kastle byla v dost zoufalým stavu, sváry v kurfu povolili a oddělila se od sebe chladičová stěna podlaha a podběh kufru. začal se deformovat sloupek střechy, dveře po otevření nešli zavřít. bejt to v 50km/h tak to asi šofér jen tak nerozdejchá.
zvětšit Crash test 120ky - obrázek od Gryzly vložen 14.11.2005 00:19:01
00:15:48
14.11.2005
Gryzly
Takhle dopadla Š120 z roku 1979 ve vinikajícím stavu bez jediného náznaku koroze, když do ní asi v 50 střejchnul naklaďák. řidič krk v limci, spolujezdec škrablej na noze. třetímu se nestalo nic. sváry v kufru nepovolili celý vnitřek kufru se zdeformoval, taky sloupek a trochu střecha, skla to vydrželi všechny.
zvětšit Crash test 120ky - obrázek od Gryzly vložen 14.11.2005 00:15:48
22:47:52
13.11.2005
sliwowitz
-> King: no ja mam na 110L r.v.74 vo fakture pisane pasy jako priplatkovu vybavu, tak z toho som usudil, a 1000mb r.v. 68 pasy nemam...
20:45:18
13.11.2005
Libor
uz jsem to promyslel , bude pojizdny auto na nem madracka pred nim auto se zamklym rizenim a treti bude v dalce pred nama na pric zapakovany. nekdo to bude natacet a nekdo ridit a az se bude blizit k tomu tretimu autu jen zabrzdi a tamto necha dojet a nabourat.1
19:10:10
13.11.2005
Vojta - zrušená registrace
-> Hurdis: Muzu potvrdit...sice u Skody 110LS ale taky jsem preletel prez strechu a okna vypadly vsechny cele...
17:05:02
13.11.2005
King
2 sliwowitz: Rad se necham poucit, ale mam za to, ze rada S100/110 mela pasy ve predu uz v zakladu a zadni pak domontovatelny. Nepletes si to nahodous oktavkama a prvnima S1000MB?4
22:36:18
12.11.2005
sliwowitz
-> Libor: hnilyx skodoviek by bolo, len kde najdes testovacieho jazdca?1
22:04:10
12.11.2005
Libor
mel by nekdo zajem o vydeo skodovky co naboura druhy do boku? jeste jedno schnili auto a muzeme to uskutecnit tak me podporte pokud to nekdo bude chtit videt nakou zpravou tady na virtu nebo na icq 4
20:15:37
12.11.2005
Fantozzi
-> sliwowitz: no jenze nabourat to celne do protijedouci skodovky, tak ten naraz uz neni v 50, ale ve 100, myslim, ze by toho nebozaka vytahovali dlooouho :-(
18:36:25
12.11.2005
sliwowitz
-> minno: aj kila mali deformovatelnu volantovu tyc... ale zakusnut do toho kormidla by som uz druhy krat nescel
18:31:31
12.11.2005
Hurdis
no ono i zadní okno u eMka jde celkem snadno při něhodě ztratit v celku, stačí dva kozouly přes budku a letící nepřipoutaný pasažér a je to
vyzkoušeno na vlastní kůži a nikomu to nepřeju8
18:30:56
12.11.2005
minno
na stovke by bol ten volant asi v tele vodiča...
zvětšit Crash test 120ky - obrázek od minno vložen 12.11.2005 18:30:56
18:28:24
12.11.2005
minno
veľké "+" modelovej rady 105/120 oproti 100/110 je v delenej volantovej tyči.
17:55:42
12.11.2005
Honza M
-> sliwowitz: Však jo. Pak ho nasadíš zpět a jedeš dál 3
17:54:15
12.11.2005
sliwowitz
-> honzam: moznoze to sklo vyrazili pasazieri hlavami... 1 neee, na kilach pri buracke velmi rado vyskalovalo neposkodene z ramu, videl som to na viacerych autach...
17:53:21
12.11.2005
Bagrr
-> honzam: jenom tam hodit sirku1 3 3 3
17:50:07
12.11.2005
Honza M
-> sliwowitz: U této fotky mě vždycky fascinovala vyteklá nádrž a vyskočené přední sklo 1
17:43:43
12.11.2005
sliwowitz
ono to zas az take strasne nebude, tych 50km je rychlost v momente narazu do pevnej prekazky. vacsinou pred narazom vodic aspon trochu brzdi, a ked to navali do nejakej inej skodule tak to stlmi aj ta. nasiel som 1 dobovu fotku S 100. ked si uvedomim ze do tychto aut sa bezpecnostne pasy seriovo nemontovali tak neviem naco vlastne ten crashtest robili.
zvětšit Crash test 120ky - obrázek od sliwowitz vložen 12.11.2005 17:43:43
16:32:22
11.11.2005
Labros
-> COL: Podle mě se to auto o ten kuzel prekulilo a bouchlo jeste predkem nebo zadkem a jeste se preklopilo bud na kola nebo na střechu. I tak to asi byly slušný géčka. S poslední větou souhlasím, taky jsem to tak myslel.
16:22:08
11.11.2005
COL
-> Labros: Vychzel jsem z toho, ze doslo k prohnuti o 15cm pri narazu rychlosti 50km/h do toho kuzele. Z toho dovozuji, ze pokud se ten kuzel nedal do pohybu, se to auto na tech 15cm zastavilo a tomu odpovidaj ty Gecka.... Ono to bude s tema Geckama malinko lepsi, pac tohle by platilo,kdyby byl clovek pevne spojenej s autem, ale to on neni.
Jinak vetsi prohnuti by sice znamenalo pro auto mensi Gecka, ale pro tebe ne pac by sel pak uz naraz kuzele primo do tebe (pres prohnuty dvere)
16:08:00
11.11.2005
Pepino RS
-> honnza: nerozumim .. 4
13:07:50
11.11.2005
honnza
-> Pepino RS: 15 t je sice pekny ale jakyho zatizeni?
10:38:56
11.11.2005
formelak
-> kubina: = to iste?1
10:38:44
11.11.2005
Labros
-> Jirik: Proč ne 4 Teda jen pokud chceš nové auto.
10:37:49
11.11.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
vim ze nekde v sm rocnik 1976 byly 2stranka o barierovych zkouskach s120(uzovka).
az budu mit chvilku tak se pokusim po tom podivat.byla to piskove zluta s120 co taky celne narazila do betonove bariery a neco mi rika ze pri te same rychlosti.bylo by zajimave stovnat tyto 2auta a udelat si usudek...nove vs stare
10:09:43
11.11.2005
Tuxik
-> Baghira: jo je to mozny...

ale ten test delala dopravni fakulta CVUT
10:08:10
11.11.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Jenomže já bych si na truc koupil Logana. 3 hehe
10:04:44
11.11.2005
Labros
-> Baghira: njn.. Já bych to doporučení i chápal.
10:02:10
11.11.2005
Baghira
-> COL: Taky záleží kdo si ten test zadal...Nedivil bych se, že Škoda auto, aby všem ukázala, jak jsou starý škodovky na hovno a šupajděte si koupit fabii...
10:01:01
11.11.2005
Labros
-> COL: to je přece nesmysl, to by se to auto muselo během těch 15cm úplně zastavit, aby to bylo 64G, a kromě toho přece nemůžeš dovolit aby se dveře prohly o metr.
10:00:33
11.11.2005
Jirik - zrušená registrace
Jéjej, já myslel že to bude test z doby kdy vyjížděla Š-120 na linku. 1
Tahle kastle může bejt už nahlodaná a tak se může deformovat úplně jinak.
Každopádně zajímavý. 4
Hned po práci si jdu koupit placatou čepici, plato vajec a trvale budu okupovat pravou krajnici. Jistota je jistota. 3
10:00:20
11.11.2005
Baghira
-> King: Je to relativní, kámoš vzal 120cou v 90ti strom na stranu řídiče. Sice měl pedály u sedačky a volant u stropu, ale byl jen poškrábanej.
09:44:42
11.11.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
mekka prid vozu pohlcujici enrgii pri narazu a tuha budka kabiny.
na tom to vsechno bylo pri tehle koncepci zalozeny.
22:59:29
10.11.2005
Tuxik
-> Pepino RS: jo, protoze ten odkaz uz zrusili....

sosp3.xf.cz/crash.WMV
17:25:23
10.11.2005
COL
-> pepino: 15cm pri 50km/h je hezkej vysledek... ovsem dela to pretizeni cca 64G, coz je moc. holt bourani z boku je vzdy problem, pac se neni kam deformovat.
17:06:26
10.11.2005
Pepino RS
-> Tuxik: nejde mi to stahnout !!!
-> All: Prednasejici na materialy nam rikal ze se byl podivat na crash test u VW Group a tam maj prej velkej betonovej kuzel s ocelovym vrcholem(kuzel neni do spicky ale ve vrcholu ma radius) a na ten z vysku pousteji auta na bok pri rychlosti 50Km/h (simuluji bocni naraz) a pri tyhle rychlosti pry maji povoleny porohnuti boku dovnitr o 15cm jinka je to nevyhovujici z duvodu bezpecnosti a rikal ze tam takhle zkousely nakyho korejce a ten kuzel projel celym autem naskrz a auta roztvrhnul napul !!! a pak taky rikyl ze dvere s fabie-respektive ta vyztuha uvnitr sneze 15 tun nez se zacne kroutit.. 4
16:33:29
10.11.2005
COL
2 King: pisou ze kastle byla zdrava, ale i to muze byt relativni. Taky bu to chtelo vedet jestli tam byla rezerva (nafoukla!), jestli bylo neco v kufru a tak.
Vsak jsem psal, ze mam pocit, ze za dob shade se ty testy delaly celym profilem auta (tj. naraz do prekazky sirsi nebo stejne siroky jako je auto) - coz si myslim, ze muze hodne udelat. A predni sloupky se pri tom podle mne tehda nejak moc neborily.... taky se tam driv necpali figuriny, ale jen se zkoumalo co a jak se posune, zejmena volantova tyc.
12:57:50
10.11.2005
King
2 COL: Bohuzel na tech strankach pisou, ze to byla shade s nevidane zachovalou kasli, takze...8 Kazdopadne, minimalne na invalidni vozejcek to je.....Ale tyhle testy se snad delali i za zlatejch casu shade (naraz na pevnou v 50ti) a shade obstala (?).....
19:53:54
09.11.2005
COL
Naraz je jen pulkou profilu auta, za dob S120 se to delalo pres celej, ne? Myslel jsem, ze to bude horsi, ikdyz i tohle je jasna cesta za kostel... Mimochodem, v jakem stavu to auto bylo?
18:28:44
09.11.2005
Hans231
hm,dneska nabourali kamaradovi schade,sem mel pocit ze seho ani nedotkl...Oltcit jel ne vic nez 15kmh a zadni devere od schade totalne odrovnany ,vybity skla a skriveny prahy.
Ona skodka ne ze je z papiru...ona ma snad nejakej samodestruckni program
2
18:06:42
09.11.2005
Honza M
Síla 9 Ale tohle musí většina z nás tušit.... Je to všechno jenom papír a kufr velká bublina
Extreme Tyres