
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jízda na olej
prohledat
190 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.09.2005 do 12.02.2014, založil/a Martin2705
00:48:58
12.02.2014
12.02.2014

Bucin
Jak jsem jel na výlet pro kola tak jsem natankoval pro změnu slunečnici s E85 v poměru 15:2 a jede to jak kuna. Jen jsem necitil hranolky ale palačinky. 

18:53:53
07.02.2014
07.02.2014

Athlonek
Tady se to rozmohlo.

18:03:20
07.02.2014
07.02.2014

Syny
Holandstina je slusna
Ale nejvic je rustina, proste jinej svet 


14:26:22
07.02.2014
07.02.2014

jerzy
nutno zkusit arabštinu, tam je chod motoru naprosto presny :D
18:53:22
06.02.2014
06.02.2014

Majki
-> Athlonek: Tak v řečtině se o volnoběhu neda mluvit, je to spiš jako nahodné vybuchy

E: a ve francouštině nenastartuje
Latina taky ujde


E: a ve francouštině nenastartuje

Latina taky ujde
21:21:09
05.02.2014
05.02.2014

Athlonek
A španělština mě dorazila.

21:15:26
05.02.2014
05.02.2014

Athlonek
A v ruštině se ten motor nějak hádá, asi mu padá nafta.
21:07:52
05.02.2014
05.02.2014

castrol
-> Athlonek: v nemcine je to masaker 

21:05:07
05.02.2014
05.02.2014

Athlonek
V norštině mu sotva točí startér a má vysoký volnoběh.

20:18:52
04.02.2014
04.02.2014

Bukaj
-> King:
Ta čínština je dobrá
Ta čínština je dobrá

20:07:16
04.02.2014
04.02.2014

King
Třeba v tradiční čínštině to dává úplně jinej význam :)
18:27:37
04.02.2014
04.02.2014

Athlonek
-> King: A zkoušel jsi i jiné jazyky?
21:56:53
03.02.2014
03.02.2014

King
-> Athlonek: Hlásí se další blesk
....akorát bych tu sekvenci "trtrrrt" dal víckrát, aby to bylo blíž realitě :)

20:41:09
03.02.2014
03.02.2014

Athlonek
-> Tommyk: Aspoň někdo pochopil.
13:08:51
03.02.2014
03.02.2014

Tommyk
-> Athlonek: 

22:19:27
02.02.2014
02.02.2014

Athlonek
Klikni na poslech, jak startuje TDI
translate.google.cz/

10:22:25
02.02.2014
02.02.2014

King
-> alpin: Nevim to jistě, ale PM2,5, coz jsou ty řekneme "nanočástice", už filtrovat nejdou. Frakce, který to jeste zachytí, se dostávají "jenom" do sliznic a plic a můžou způsobovat záněty.
02:50:25
02.02.2014
02.02.2014

alpin
-> King 31.01.14 17:07:05: mne bolo tak vysvetlené ,že DPF a FAP filtre majú zachytávať práve tie nanočastice ktoré sa dokážu dostať do krvného obehu , či to naozaj filtrujú to už neviem , ale áno - funkcia DPF filtra je znižovať sadze
20:35:57
31.01.2014
31.01.2014

dragon_cb_cz
-> myschaak AZNP K.Hora: Podobnou svini mame v rodine - T4 s dvoulitrovym benzinem... nejede to, zere to 

19:42:52
31.01.2014
31.01.2014

StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: S podobným jsem kdysi jezdil. I na naftu jsem ho zkoušel učit, ale nechutnala mu. :-/ Nicméně tohle by asi neprošlo. Máme ještě všeho všudy 3 (stejnej model, palivo nafta) a všechny jsou na "dojetí" a kovošrot. Je to už moc starý...
19:40:32
31.01.2014
31.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
19:38:58
31.01.2014
31.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN:
jojo,dneska pracovně s benzíňákem jezdim už jen já



19:37:43
31.01.2014
31.01.2014

StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: Woe. Tak jsem to nemyslel. :-D Tam bylo palivo jasně daný už když se to vybíralo. Přece jenom bezninovejch aut máme velmi málo. Asi proto, že naftová čerpačka je na dvoře... Edit: Navíc dodávku v benzínu by asi těžko někdo sehnal...
19:35:49
31.01.2014
31.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: jasně,hoď to na Hurdise!!!




19:34:46
31.01.2014
31.01.2014

StepaNoFUN
-> King: Je pravda, že služebák si člověk většinou moc vybírat nemůže. :-/ Ale rejpnout jsem si musel. Taky s TDCi najezdím možná 10x tolik co s jednobodovým vstřikem či karburátorama, ale jak píšeš - já to nevybíral...
19:26:58
31.01.2014
31.01.2014

King
-> Stepan FUN: Je sice pravda, že TDCi nalítá skoro 3x tolik, co 2.0 16V, ale TDCi mi bylo vnuceno kvůli dementní letité firemní car policy. Letos hodlám vytáhnout do boje za 2.0 ecoboost (což taky bude asi "prášítko", ale rozhodně menší zlo než turbodehet). Takže mé svědomí je čisté :)
19:20:50
31.01.2014
31.01.2014

StepaNoFUN
-> King: Děláš jako bys Cougarem najezdil víc, než s TDCi. :-)
18:33:17
31.01.2014
31.01.2014

King
-> dragon_cb_cz: Jenom popisuju svojí motorizaci. Jenže dneska už je to samej downsajzingovej motůrek s vysokotlakým vstřikem, kterej je bez turba nepoužitelnej.
18:22:47
31.01.2014
31.01.2014

dragon_cb_cz
-> King: Tak pevný emise má i atmosférickej benzín - pokud jsem to dobře pochopil, tak tenhle problém se týká spíš přímovstřikovejch motorů (turbo s tím nemá nic společného) a nebo naopak starejch karburátorovejch - tam hlavně při akceleraci (kdy je vlivem nástřiku akcelerační pumpičky přechodně bohatší směs a tudíž tvorba sazí).
18:09:30
31.01.2014
31.01.2014

King
-> dragon_cb_cz: Moje svědomí je čistý - cougar 2.0 je poctivej oldschol atmosférickej benzín bez pevnejch emisí :)
18:00:08
31.01.2014
31.01.2014

dragon_cb_cz
-> King: No jak jsi sám řekl, i benzíňáci 

17:59:19
31.01.2014
31.01.2014

darklord
-> King: ja na to pouzivam pojem rakovinari
dehtaci su stare radovky/rotacky co hazdu z vyfuku brikety 


17:58:12
31.01.2014
31.01.2014

King
-> Eidy: Alergie, astma, autoimunitní nemoci, nízká koncetrace spermií v ejakulátu - za všechno můžou dehťáci! :)
17:47:32
31.01.2014
31.01.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
Ještě že mě nikdo z vás nevidí nikdy startovat. V tomhle počasí je pak takzvaně mlha přede mnou i za mnou taková kouřová clona pro zmatení nepřítele. Jezdím teda jen na naftu z místní pumpy
17:43:10
31.01.2014
31.01.2014

Eidy
-> King: Přesně. Ty nejmenší částice už nejsou vidět. Je to díky neustálému zvyšování tlaku ve vstřikovací soustavě dieselů, aby se nafta líp rozprášila (na menší kapky) ve válci. Ono to pak na ulici vypadá na pohled líp, ale ve skutečnosti už si tělo s tak malým svinstvem neví rady a je to paradoxně horší.
17:07:05
31.01.2014
31.01.2014

King
-> alpin: Omyl, milé kolego. DPF filtry zachycujou pouze frakce PM10 (saze kolem 10um), což je to nejviditelnější "zlo", ale paradoxně nejmíň škodlivý, protože se to dá lidově řečeno vychrchlat. Ze zdravotního hladiska jsou nejhorší nejjemnější saze (PM2,5), který filtrovat nelze, bez problému procházej plicní stěnou do krve a dál do těla a jsou karcinogenní. Otěrem brzd vzniká stejný stejný svinstvo, navíc s kovovým základem, takže děkujme pachatelům dobra za každý nový retardér. Problém je, ty nejjemnější saze už dneska produkujou i ultra-eko-benzíňáky....
17:06:26
31.01.2014
31.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> havlik: a trpí taky ty co za nim jedou....karcinogení lehce
17:04:54
31.01.2014
31.01.2014

havlik
-> myschaak AZNP K.Hora: hlavně dost trpí na to že se do něj váže voda.
e: ne prej, ale opravdu;-)
e: ne prej, ale opravdu;-)
17:03:06
31.01.2014
31.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> havlik: prej je no...já to mrdám,jen a jen naftu....bez dph)
17:01:53
31.01.2014
31.01.2014

havlik
-> myschaak AZNP K.Hora: trafoolej je řídkej
17:01:29
31.01.2014
31.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
včera kámoš že to nenatočil...felda v dehtu,říkám co tam máš?...hydrauliku.....v jakým poměru?....čistou....debi
le...
ale na čistej trafoolej mu to jezdilo





16:55:45
31.01.2014
31.01.2014

Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.14 13:19:49: jenže tohle nejni smrad
je to něco jako když doma smažíš řízky 


15:00:11
31.01.2014
31.01.2014

dragon_cb_cz
-> Pavel P..: A aby to nebylo moc rychlý, všem hezky zlámem nohy....
14:46:18
31.01.2014
31.01.2014

Pavel P..
-> Jirik_Tuňák1983: a pak budeme jezdit na koních a jelikož ty taky smrděj a navíc serou po cestě... tak se taky zakážou a udělá se z nich salám a bude se jezdit na kolech a koloběžkách a ty jelikož budou nebezpečný pro svou rychlost, tak se taky zakážou a nakonec budeme chodit pěšky jako ve středověku

14:40:03
31.01.2014
31.01.2014

Jirik_Tuňák1983
-> alpin: Já tomu nerozumím, ale vím že bych to zakázal všecko. 

14:38:08
31.01.2014
31.01.2014

alpin
-> Jirik_Tuňák1983: práve kvôli tím nanočasticiam ktoré sliznice nezachytia sú tie DPF filtre
14:18:28
31.01.2014
31.01.2014

Luky
-> Syny: mně teda smrdí i ty škodovky. O trábošovi, kterýho jsem včera ráno předjížděl u vaší chalupy v Plzenci, ani nemluvě 
EDIT: záleží samozřejmě na stavu, když je to nějaká paštika, tak to je fakt puch, ale když je to auto v cajku, tak je to jako vůně lučního kvítí :)

EDIT: záleží samozřejmě na stavu, když je to nějaká paštika, tak to je fakt puch, ale když je to auto v cajku, tak je to jako vůně lučního kvítí :)
14:16:01
31.01.2014
31.01.2014

Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jo skutr bych bral taky :) Jinak me benzin nesmrdi, ani u starejch kramu jako je Skodovka, ale smrdi mi nafta. Hlavne kdyz jedu za nejakym starsim autobusem, za kterym neni videt. To mam pak problem se vubec nadechnout 

14:04:56
31.01.2014
31.01.2014

Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek: A když mě to už nebaví?
Jsem i čuměl na starší Imprezy WRX atd., tam to má aspoň koňýki. 


13:54:59
31.01.2014
31.01.2014

m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: Jenže cenu to nemá, takže nezbývá než to dodělat ;).