Životnost nových aut a ceny dílů

prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
řadit dle data
23:38:14
26.01.2016
gred
-> palinator: no vidíš to,toho sem úplně přehlídl3



-> Syny: hezky řečeno 1
upraveno 1x, naposled 26.01.2016 23:40:24
23:38:05
26.01.2016
Syny
Ja nevim, ale tady se furt motaj dve uplne mimo veci dle me... Porovnavat felicii se 150 tkm za (i kdyby) 15 let s modernim autem, ktery da 150 tkm za (treba) 2 roky je uplne mimo. Rodice maj dvojkovou Octavii uz skoro 9 let, najeto ma asi 85 tisic a jediny co se na tom delalo je vymena baterie a bezna vymena naplni. To je cely. Co vsecko uz se delalo na felicii po 9ti letech a 85ti tisicich? A to nemluvim o komfortu a bezpecnosti pri porovnani techhle dvou aut.

To ze 3/4 aut je stocenejch a lidi si v dobrej vire koupi Octavii f kombiku a f TDi se "110 tkm" a vysere se jim tam toho halda, protoze ve skutecnosti ma najeto 350 "sluzebkovym stylem", tak to je dalsi vec... A v neposledni rade taky porovnejte porizovaci cenu novy Felicie v te dobe v pomeru k prumerne vyplate a porizovaci cenu Octavie k dnesni vyplate. Ze vseho tohodle vyplyva, ze tady porovnavate uplne neporovnatelny. Samozrejme me samotnyho sere nejaka planovana zivotnost a premrsteny ceny za opravy - koho taky ne. Ale na druhou stranu i novodoby auto pri provozu "kolem komina" muze bejt absolutne bezudrzbovy.



Uz jen zminenej pripad, kterej sem dal T2, kdy se nekdo rozciluje, ze pri 98 tisicich (a roce a pul, coz padlo v prispevcich tady a moc tomu neverim) se vyskytla na aute evidentne specificka zavada, ktera byla autorizakem behem 14ti dni odstranena za 700Kc (plus znatelna sleva na pujcenem aute) a nasledne porovnani s felicii, ktera za 18? let najela 150 tisic, to mi prijde opravdu neporovnatelny po vsech strankach.



Asi jsem fakt z jinyho sveta, ale mit auto, ktery ma nalitano 98 tisic a pri vyskytnuti takovehle zavady mi to autorizak opravit za 700, tak je jeste vsude vychvalim, ze se tim vubec nekdo zabejval a nenapalili tam bez mysleni tu novou jednotku a nazdar. Na druhou stranu ale chapu, ze nekomu fileta staci, sam jezdim ve 21 let stare Cordobe a vubec me to nesere :)



BTW: Kolik stoji treba nova RJ na Felicii? A to je RJ ktera ma do dnesnich na mile daleko. Jasne, staci zajit na vrakac a tam se sezene za par stovek, ale to uz se zase porovnava neporovnatelny...
upraveno 2x, naposled 26.01.2016 23:50:02
23:35:52
26.01.2016
palinator
-> GRED-Činpokomon :D:

Stejnej je ještě 101. 3
23:25:58
26.01.2016
gred
-> miguelias: jel ty si vůbec někdy něčim jinim než 120kou?jak tady někdo trefně poznamenal,když se to vezme kolem a kolem,120 je auto fakt úplně na hovno3 a tvoje tvrzení že s tim budeš jezdit do konce věků je celkem úsměvné,a tim nenarážim na tu tvojí poznámku s vládou...



ale každopárně,já mám nissan sunny n13,rv 91,a v porovnání s felicií,jízdní vlastnosti,komfort,výbava ,kvalita zpracovaní...se nějaká felda může jít zahrabat3 sem s tim autem dost spokojenej a chci ho udržet co nejdýl to pude,ale sem realista,nepujde to vždicky a jednou budu muset sehnat něco novějšího na denní ježdění...i když sunnyho bych si pak i tak rád nechal jako výkendovku,ale to sou takový ty co by kdyby plány...kdo ví co všechno eště bude6 ale vidim to tak že zůstanu u japonců,sem s tim asi nejvíc spokojenej1



mimochodem težkej offtopic, ale všiml si někdo někdy,že smajl 1,210 a 213 sou úplně stejný? 3
upraveno 1x, naposled 26.01.2016 23:30:17
23:12:14
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> miguelias: Já jsem naopak rád, že jsem si zachoval zbytky zdravého rozumu a nesplašil se do nákupu více kusů řady 742 apod. = mnohem méně starostí v současnosti. 1
23:06:08
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 26.01.16 22:30:02: 3 3 3 počítají se i boby a koloběžka?
23:03:14
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> haso: Díky za vysvětlení přes SZ. 4
22:47:28
26.01.2016
minno
Ja si zas myslím, že sa netreba trápiť a zbytočne si zaťažovať hlavu tým, čo bude. Nejako bolo, nejako bude. Ešte nebolo tak, aby nebolo nijak....



Trh sa nejako prispôsobí sám....
22:45:27
26.01.2016
m8rinek
-> miguelias: Vykašli se na to... Evidentně jsi nepochopil téma a píšeš sem teď celkem nesmysly...
22:43:34
26.01.2016
miguelias
-> palinator 26.01.16 22:37:33: Kdo říkal že jen jedním ? 130tka v TP zapsán 742.136. Druhé auto š 105s užovka ( moemntálně renovuji do originálu. Třetí auto 105l 1982. Myslím že ty GO nebudou tak horké.
22:37:33
26.01.2016
palinator
-> miguelias:

Pokud s tim budeš jezdit tempem dnešního provozu, docela bych chtěl vidět, jak tu údržbu do bezvadnýho stavu budeš stíhat. On Hrdlička si nevycucal z prstu, že chce Favorita na 240 tisíc km, protože 80 tisíc km jako u 105-130 se mu zdálo málo. V kontextu dnešní doby by to znamenalo GO motoru někdy i každýho půl druhýho roku. A co 1,5 - 2 GO motoru, to GO celýho auta. 3 Nehledě na cenu provozu, kdy jezdit za 8 l/100 s 800 kg těžkým autem vs. 6 l/100 s 1500 kg autem s rychlostním průměrem úplně jinde, to se taky počítá.
upraveno 1x, naposled 26.01.2016 22:37:58
22:35:30
26.01.2016
miguelias
-> castrol 26.01.16 22:33:23: Žádný kokot mi nebude diktovat v čem smím, a nesmím jezdit. Demokracie a svoboda prý 1
22:33:23
26.01.2016
castrol
-> miguelias: kludne mozes ist v cele sprievodu ale bude to prd platne
22:32:17
26.01.2016
miguelias
-> palinator: Neříkám že je to symbol kvality. Ale já budu mít auto vždy v perfektním stavu, a to snad stačí ne ? 4
22:31:37
26.01.2016
Milan 136
22:31:17
26.01.2016
Milan 136
-> miguelias: právě, že tam jsou jiný zájmy. Není normální, aby byly auta, které se podílí na celkovém znečištění planety podílem cca 2% tak bičovaný...
22:30:36
26.01.2016
miguelias
-> castrol 26.01.16 22:29:00: Ať mi vlezou na hřbet. Lidí je dost, a myslím že dost by se proti tomu nějak postavilo.
22:30:25
26.01.2016
palinator
-> miguelias 26.01.16 22:19:01:

Ohánět se zrovna zadomotorovejma škodovkama jako symbolem kvality, to chce už hodně silný hulení. V kontextu východního bloku možná, v reálným pohledu je stodvacítka sračka, na který se dokáže pokazit i to, co se snad ani pokazit nemůže. Což nic nemění na tom, že se občas i potěšim tim, když jí poskládám znova tak nějak do provozuschopnýho stavu, než se za půl roku zase něco rozsype. 3
22:30:02
26.01.2016
m8rinek
-> miguelias: Hádám, že jsi toho zatím příliš nenajezdil, co? :D
22:29:09
26.01.2016
Milan 136
-> palinator: jasně, i mechanici. Třeba já když namontuju škrtícící klapku za 15, tak mi přijde na účet 5 tisíc. Tos nevědel?3
22:29:00
26.01.2016
castrol
-> miguelias: co ich po ekologii chcu len vyradit stare auta
22:27:47
26.01.2016
palinator
-> Milan 136:

Ale třeba u výroby 1,6 TDI se asi moc nepovedlo na slévárnách kchatovat kchosty, protože na rozdíl od posledních 1,9 TDI jsem neslyšel, že by zakukaly na spodek nebo že by měly jiný vážný mechanický závady (vymačkaný hlavy, dvouhmoty, turba).
22:27:03
26.01.2016
miguelias
-> Milan 136 26.01.16 22:23:15: Nemůžou je jen tak zakázat. Emise jsou největší pičárna, stodvacítka v naprostém pořádku nebude škodlivější než posraný diesel. Ovšem oni nemají mozek, a o žádnou ekologii nejde. 8
22:24:41
26.01.2016
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.01.16 21:53:19:

Technici autorizovaných servisů mají nějaký profit z toho, kolik jimi montovaný ND stojí?
22:23:15
26.01.2016
Milan 136
-> miguelias 26.01.16 22:19:01: to je právě to, že na tohle dojedou starší poctivý auta
22:22:36
26.01.2016
Milan 136
-> Luky: bohužel to tak asi bude8

Dobrý auta už budou odjetý a ty současný na tom budou možní i hůř. Necháme se překvapit.

Horší je, že je to tak úplně se vším, ne jen s auty

8
22:19:01
26.01.2016
miguelias
-> Luky 26.01.16 22:14:18: Ještě že těma zadomotorovýma škodovkama chci jezdit navždy. Pokud mi kreténi ve vládě dovolí.
22:14:18
26.01.2016
Luky
-> Milan 136: no já se obávám, že za 10 let na rozumnou ojetinu nenarazíš... Dnešní "staré dobré" ojetiny už nebudou a současná auta se statutu ojetiny nedožijou, páč umřou na nějakou drobnost v elektronice (třeba se rozsypou veškerý kabely, který se za našich mladých let vyráběly z mědi...)
22:14:15
26.01.2016
vhml
-> Luky 26.01.16 22:07:40: Třeba každej šroubovák na výrobní lince škodovky stojí kolem půl milionu korun a že jich tam pár bude... Automotive průmysl má ale výhodu, že práskaj ohromný množství kusů a mají to v čem rozpouštět.
22:12:16
26.01.2016
Milan 136
-> Luky: někteří to víme, chápeme a dokonce akceptujeme4
22:10:37
26.01.2016
Milan 136
-> Tuner#2: můžeš to zkusit, fandím ti.

Ale v jednom máš pravdu. Člověk si na ty ceny zvykne, když v tom dělá a už se nad tím nepozastavuje.

Když jsem do toho kolotoče před skoro 9 lety přišel, taky jsem nechápajíc kroutil hlavou, jako teď ty.

Ale do budoucna ti fakt nezbyde nic jinýho, než něčím takovým jezdit
22:10:34
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> haso 26.01.16 22:06:07: Jak to tepování vlastně funguje? Znám jen ten název, ale nevím co se při tom provádí za procesy. Říkáš tedy, že to jde dobře?
22:07:40
26.01.2016
Luky
Stálo by za zmínku, že se v těch prodejních cenách musí umořit vývoj a odpisy zařízení. Jak moc toho zneužívají nevím, ale výroba takového dílu není jen o troše plastu a kovu
22:06:07
26.01.2016
haso
-> Jirik_Tuňák1983: volvo sa uzasne tepuje

a presne preto, ze som sa natepoval desiatky aut roznych znaciek ma to vzdy zaujimalo, ako to robia mechanici, ale uz viem :)
22:03:33
26.01.2016
M@rtin
-> Tomaso435: Tak to nevím, ale bejvaj kolem 175tkč
21:58:49
26.01.2016
Tomaso435
-> M@rtin: za kolik šel? :-D
21:58:01
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 26.01.16 21:44:43: Házení hrachu na zeď.....

Měl bych firmu o 150ti zaměstnancích, všem bych dal plat od 50 do 90 000 dle pozice (protože to všichni chtějí a nikdo nechápe proč to nejde), vyráběl součástky s prodejní cenou těžce pod cenami konkurenčních firem / výrobců a za rok dotací z vlastní kapsy bych to zavřel. 2
upraveno 1x, naposled 26.01.2016 22:09:00
21:57:37
26.01.2016
M@rtin
-> Tomaso435: Teď ten služebák byl na prodej, jsi měl říct 3 3
21:56:27
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> haso 26.01.16 21:06:54: Ona kůže se dobře čistí, světlé plasty taky v pohodě, pokud nemáš hnáty od šmíru. Horší je to se světlejma kobercema, jak těmi vyjímatelnýma, tak těmi v autě, ale zatím nepozoruji nějaké znečišťování a na zimu dávám gumáky.

Když šlápneš na parkovišti do mazutu vyteklého z nějaké Multikáry - máš problém. 3 Další potíží je strop a sluneční clony, které bývají z jemné tkaniny. Chce to hlídat ruce co do čistoty, ale i v létě prach na zpocených rukách. Jak na to sereš, časem se ti vyrýsují "drápy" jak saháš a vyklápíš si sluneční clonu v podobě tmavých fleků na stropě i cloně. Kůže jako taková vyžaduje i péči v podobě různých přípravků, pak není tak náchylná na praskání, otěr a hlavně znečištění. Několikrát jsem viděl i textilní sedačky a tapec ve světlé nebo béžové textilii, od toho bych zdrhal, to je v čistotě neudržitelné.

V každém případě se hlídám a modlím, abych nemusel žádnou tu světlou část sundavat. Hlavně to co jde od sloupků nahoru a je ve stejném matriálu jako strop apod. 1
zvětšit Životnost nových aut a ceny dílů - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 26.01.2016 21:56:27
21:56:23
26.01.2016
Tomaso435
-> M@rtin: a tomaso by to poleštil trochu porovnal, propiloval díry v kastli aby si to sedlo kam má, fénem by nahřál nárazník aby se vypuknul o něco málo zpátky a byl by v tom za 0,- a jezdil by dál 40 3
21:53:19
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 26.01.16 21:20:38: -> Borderer 26.01.16 21:41:49: Souhlas pánové 4



-> Milan 136 26.01.16 21:44:43: Třeba osvětou na webových fórech, kde případně přivedu autorizované techniky do reálného světa, neb jsou zcela zřejmě vytrženi z reality nastavenýma podmínkama z tabulkových cen ND, které jim vlastně vyhovují...



Ale je to stejná snaha jako zlepšit ovzduší zeměkoule tím, že přes léto jezdím do práce na kole. 5
21:50:26
26.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> suri 26.01.16 21:23:51: v roce 2013 cestou do Holandu jsem jich jen v Německu na dálnici napočítal 7 u krajnice 3
21:44:43
26.01.2016
Milan 136
-> Tuner#2: jak to chceš změnit?

Když si vezmeš ceny věcí, který jsi teď v poslední době kupoval třeba na auto ty. Sedačky, volant atd. Když si vezmeš tu cenu a jaká bude výrobní cena... To samý telefon. Výrobní náklady budou taky v řádu procent ceny prodejní. To máš naprosto se vším?

Víš, kolik stojí kilo banánů? Není to zlodějina, když to nějakej negr utrhnul ze stromu a nic za to neplatil?

Můžeš zkusit něco vyrábět a prodávat za výrobní náklady a živit se tím.

Uživíš se? Já bych řekl, že určitě ne
upraveno 1x, naposled 26.01.2016 21:51:11
21:41:49
26.01.2016
Borderer
-> suri: Souhlas, jeli sme loni Chorvatsko a všeobecně po ČR nalítam desítky tisíc km ročně a Passaty vedou. Dále často starší renaulty, ale i chevrolety. Škodovek kupodivu moc nepotkávám, v těch vedou asi Fabie... Zrovna cestou do Chorvatska sme potkali asi asi 4 auta u krajnice a jedno na benzince s otevřeným motorem, všecko nová auta. My okolo naprosto bez problémů polovinou osazenstva zatracovanou felicií. 3
21:41:13
26.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu 26.01.16 21:33:13: A ty si fakt myslíš, že tohle stojí 500,-? To si podejte s Milanem ruce...



BTW. Když ještě jelo TVM, tak ze Škoda auto byl požadavek na reproduktor do prvovýroby a požadavek byl cena max. 3 Eura... To, že se pak daný reproduktor prodával jako případný doplněk tuším kolem litru jen vysvětluje můj postoj vůči cenám...
21:40:57
26.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 26.01.16 21:32:56: Ještě je nutno zmínit, že po nějakých letech stáří vozu už autorizáky nabízí akce a slevy na práci a díly, takže to pak taková tragedie nebývá. Jak říkáš, dražší mohou být ze začátku a pak to jde dolů.
21:35:42
26.01.2016
M@rtin
-> Milan 136: Tak to je už horší, to zlatá škodovka.



I když já si na škodovku nestěžuju, já mám na záruku loni nový pátý vrata i s oknem 4
21:33:13
26.01.2016
Mr._Nosferatu
-> Tuner#2: doma mám jen tuto část, musel být vodotěsný, jelikož byl ponořený v oleji. Jen tato část se vyráběla na 7mi různých strojích (od výstrizeni kontaktu, 2x zality do plastu, kontrola těsnosti, elektrovodivosti, značení data výroby laserem).



Teď mě živý výroba konektoru na baterie hybrydu.



Ale jak jsem jednou řekl někomu z BMW na předváďečce i3 ky, klidně si koupím elektromobil, ale až si ho budu moct dobíjet na sídlištích...
zvětšit Životnost nových aut a ceny dílů - obrázek od Mr._Nosferatu vložen 26.01.2016 21:33:13
21:32:56
26.01.2016
vhml
Tak hlavně proč by někdo do auta za půl mega měl dodávat díl za levno. Až se to auto za pár let bude pohybovat po trhu za zlomek původní ceny tak i cena dílu tomu bude odpovídat. Nemluvě o tom, že následný servis je pro automobilky naprosto nezbytnej příjem, protože na masovkách kolem 200-300t jsou rádi, že neprodělávaj, natož aby na tom měli nějakej zisk.



Tak to prostě je. O tom, zda-li je taková situace správně je na jiný povídání.
upraveno 2x, naposled 26.01.2016 21:33:58
21:32:43
26.01.2016
Milan 136
-> M@rtin: když jsme u těch cen...

Bývalá kolegyně z práce má swifta rok asi 06. Někdo jí křápnul zadní nárazník a ujel. V suzuki novej holej díl krásných 25 litrů. Holej hladkej plast bez lišty, odrazky, prostě jen plast.

To jsou pak ceny za škoda díly pohodička
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...