a zadní otvírací okna se u novejch modelů dáli normálně,dokonce měli i nádrž v zadu a víčko k nádrži,ale prej byli k nám zakázaný dovážet,neto tak něco
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dostupnost Trabantu 1.1
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 02.07.2005 do 07.07.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
23:20:50
07.07.2005
07.07.2005

Crack
-> Gryzly: jinak dobrá nálepka ...předjel tě trabant
a zadní otvírací okna se u novejch modelů dáli normálně,dokonce měli i nádrž v zadu a víčko k nádrži,ale prej byli k nám zakázaný dovážet,neto tak něco
a zadní otvírací okna se u novejch modelů dáli normálně,dokonce měli i nádrž v zadu a víčko k nádrži,ale prej byli k nám zakázaný dovážet,neto tak něco23:19:33
07.07.2005
07.07.2005

Crack
a kolik to tak vůbec jede te 4takt?
14:18:54
07.07.2005
07.07.2005

DuriQ
daju sa zohnat cca hlavne v madarsku tam je ich kopa... ale tym feferonom nikto nerozumie... a ja by som si to dal na 2Tpapiere...
ale 50tis cz je fakt dost ale je to rarita...
ja som to zhanal tiez inac je to hodne zive da sa to prevrtat na 1.3 a da sa to brutalne upravit na vzhlad
mne sa osobne viac paci nadupany trabi ako nadupana shadina 
ale 50tis cz je fakt dost ale je to rarita...
ja som to zhanal tiez inac je to hodne zive da sa to prevrtat na 1.3 a da sa to brutalne upravit na vzhlad
mne sa osobne viac paci nadupany trabi ako nadupana shadina 
07:11:11
07.07.2005
07.07.2005

Gryzly
-> Martin: Tuning Párty Hradec Králové, Červen 2005 asi tak 100 metrů za Jurisovým autem směrem k ranveji.
23:39:55
06.07.2005
06.07.2005

Jirik - zrušená registrace
-> spas: Ta reklama je super. 

21:17:05
06.07.2005
06.07.2005

Martin
-> Gryzly: Jen pro zajímavost, tohle jen vyppadá jako 4takt, ale je to čistokrevný 2takt. Toho človíčka znám osobně, jezdí s Trabantem děsné štreky, je to víceméně jeho "pracant".
Kdepak jsi ho vyfotil ?
Kdepak jsi ho vyfotil ?
20:57:39
06.07.2005
06.07.2005

Aladin

20:48:34
06.07.2005
06.07.2005

Gryzly
c
20:48:20
06.07.2005
06.07.2005

Gryzly
-> Jirik: Má jiný zadní světla jinej narazník a vyklápěsí zadní okýnko.
20:47:43
06.07.2005
06.07.2005

Gryzly
-> Jirik: Tady jsem jednoho vyfotil dokonce má i Trabantí elektrony
09:35:27
04.07.2005
04.07.2005

spas
09:09:02
04.07.2005
04.07.2005

jb
no ja ho videl kdysi davno v reichu a byl jsem z toho trousku mimo :) jede trabant a ja nic neslysim :) .. taky se mi libil ...
z polska by nemel byt problem bo je to EU ne ? a spis je problem stari 8 a vic let ..
z polska by nemel byt problem bo je to EU ne ? a spis je problem stari 8 a vic let ..
08:46:42
04.07.2005
04.07.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Martin2705: Ojojoj. To už můžeš dát těch 50 t. a vzít si něco jetého na lízačku. Nebo takhle, vzít si na lízačku dospělé auto. 

19:16:37
03.07.2005
03.07.2005

Martin2705
-> Jirik: Našel jsem jednoho na prodej, za 50000,-- (padesát tisíc).
Nevíte někdo o nějakym trbantovi za pár korun?

Nevíte někdo o nějakym trbantovi za pár korun?
22:18:44
02.07.2005
02.07.2005

Martin
-> Jirik: O Trabantech něco málo vím, brácha si s nima hraje a jezdí na srazy. Nicméně s 4T(aktníma) trabantama je to složité. Dovezlo se jich sem jen pár a většinou to jsou ke všemu přestavby na 2T papíry. Nyní to možné samozřejmě není. Sehnat 4T bez papírů je celkem snadné, zvláště dovoz třeba z Polska nebo z Maďarska, kdy se cena může pohybovat od 5-20tis.
4T s českými doklady vyjde klidně na 40tis, protože je to raritka.
Někdo to řeší tak, že jezdí na 2T papíry a modlí se, aby nebyl nějakej průser, ale na běžný ježdění to není.
4T s českými doklady vyjde klidně na 40tis, protože je to raritka.
Někdo to řeší tak, že jezdí na 2T papíry a modlí se, aby nebyl nějakej průser, ale na běžný ježdění to není.
22:06:16
02.07.2005
02.07.2005

Majkl
-> Jirik: ja se s tebou nebavim, nebyls na srazu

10:48:37
02.07.2005
02.07.2005

Jirik - zrušená registrace
Posledních několik let jsem prohlížel příležitostně různé inzertní noviny a lovil Trabíky.
Těch 4-taktních 1.1ček je tak málo, že je skoro nemožné nějakou sehnat. Je to zvláštní, dovážely se k nám vůbec ? V Německu jich jezdí relativně dost.
Vemte, že na cukačky do práce a po městě máte autí s velkým kufrem, malou spotřebou, vzhledem k hmotnosti živým motorem a docela legračním a příjemným designem. Já bych volil jednoznačně limousínu, neboť combi se mi nelíbí.
A co by vám chybělo. Širší 13 - 14" Alu s pneu max. 175, nápadné lakování, laďáček a je to.
V žádném případě by to nebyla ostuda.
Když to shrnu, tak mě zajímá pouze jedna věc : Jestli je možné něco takového u nás sehnat (z inzerátů byly hned pryč) a jak se pohybovaly ceny alespoň co víte z doslechu.
Pomůžou i odkazy na nějaké weby, z vyhledávače jsem projel už snad všechno.
Výroba byla ukončena tuším v roce 90 - 91.
Zatím papááááá a děkuji.
NEMÁTE NĚJAKÁ VIDEA S TRABÍKAMA ?
Těch 4-taktních 1.1ček je tak málo, že je skoro nemožné nějakou sehnat. Je to zvláštní, dovážely se k nám vůbec ? V Německu jich jezdí relativně dost.
Vemte, že na cukačky do práce a po městě máte autí s velkým kufrem, malou spotřebou, vzhledem k hmotnosti živým motorem a docela legračním a příjemným designem. Já bych volil jednoznačně limousínu, neboť combi se mi nelíbí.
A co by vám chybělo. Širší 13 - 14" Alu s pneu max. 175, nápadné lakování, laďáček a je to.
V žádném případě by to nebyla ostuda.
Když to shrnu, tak mě zajímá pouze jedna věc : Jestli je možné něco takového u nás sehnat (z inzerátů byly hned pryč) a jak se pohybovaly ceny alespoň co víte z doslechu.
Pomůžou i odkazy na nějaké weby, z vyhledávače jsem projel už snad všechno.
Výroba byla ukončena tuším v roce 90 - 91.
Zatím papááááá a děkuji.
NEMÁTE NĚJAKÁ VIDEA S TRABÍKAMA ?

