-> Aladin: OK diky za info... kazdopadne mu to dobre natrel
19:44:09 20.06.2005
itchy
Povodne to auto bolo modre so zltymi polepmi a na tuto sezonu ho prestriekali. 2-3 mesiace dozadu bolo v tuning magazine a je tam aj jeho plagat, takze to bude asi aktualne, ten motor
-> Majkl: jsem to někde na netu našel:
Škoda Tomahawk Coupé VR6, ČR 2001
Dvoudveřový jednomístný závodní speciál, motor vzadu a pohon zadních kol. Vidlicový šestiválec Volkswagen VR6 s rozvodem OHC, objem 2891 cm3, vrtání 82 mm a zdvih 90,3 mm, výkon 294 kW (400 koní), točivý moment 750 Nm. Pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 700 kg, maximální rychlost 240 km/h, zrychlení na stovku za 3,7 s.
Vůz byl postaven jako jediný exemplář. Do upravené karosérie Škoda 110 R, přestavěné na 130 RS, byl zabudován motor Volkswagen VR6 z druhé generace Golfu, karosérie má speciální zadní křídlo. Přední ventilované brzdy jsou z vozu Porsche Carrera, zadní pocházejí z Golfu IV, posilovač brzd z Opelu Omega. Závodní sedačka Sparco má šestibodové pásy, převodovka VW VR6 s krátkými převody. Ochranný rám a výfukové potrubí vlastní výroby. Stavba vozu trvala jeho tvůrcům dva roky.
19:29:06 20.06.2005
Majkl
-> Aladin: a jak je to dlouho cos to slysel?? ja myslim ze ne