Koupě firemního auta

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 24.06.2013 do 28.06.2013, založil/a marjik
řadit dle data
00:41:47
28.06.2013
saskyn2
-> marjik: Já ti řikal že se to vyšplhá, a to si vem že to 100% koupil někdo na kšeft a bude na tom chtít ještě 20000kč vydělat.
22:18:42
27.06.2013
marjik
-> saskyn2: Tak pánové předem Vám všem moc děkuju za rady a názory. Bohužel jsem nekoupil ani jedno auto. Octavie se vydražila za 71 000,.Kč a já nabídl max 51 000,-Kč a Fabie se dostala na 85 000,-Kč a já nabídl pouze 60 000,-Kč. Takže jsem šel domů jako zbitý pes. Na jednu stranu si říkám, že za ty prachy by to asi nebylo lukrativní a nerentabilní. Nic méně zase za tři roky bude další aukce, ale to už bude Audi A6 3.0L TDI a Mercedes třídy C 2,2D a na tuto sortu se už bohužel nedostanu :-( Ještě jednou všem díky.
17:21:15
27.06.2013
saskyn2
-> marjik: Tak jak dopadla aukce?
11:54:26
26.06.2013
Jarda/felda
-> marjik: jít/nejít určitě bych nějakou pro tebe rozumnou nabídku dal interiér se dá vyměnit za pár korun
11:24:06
26.06.2013
krup
-> marjik: koupit obojí, "jen podle popisu" fabii do 58, octavii do 49. V obou případech to bude pecka, počančat, pojezdit a pak se rozhodni, co si necháš, nebo to střel obojí.
11:23:39
26.06.2013
saskyn2
-> marjik: Tak interier je to nejlevnější, na vrakáči sada nevyhřívaných sedaček za litr a ještě jsou rádi že se toho zbaví, co se týče laku tak to musíš vědět ty, tak asi nahod trochu nižší cenovku pokud to je nějak hodně obouchané, pokud bys chtěl celolak tak počítej cca 40000kč

-> Luky: Přesně tak
11:02:14
26.06.2013
Luky
-> marjik: pokud to chceš jako spotřebáka, tak trochu obouchané auto není na škodu, aspoň ti ho nikdo neukradne...
10:55:45
26.06.2013
marjik
-> saskyn2: Tak včera jsem zjištoval ohledně aut nějaké informace. Tak olej je opravdu měněný před 7 000km, takže by to mělo být v poho, akorát to nikede nikdo nezapsal. No viděl jsem je osobně a obouchané jsou tedy hrozně moc. Nejraději bych asi celolak. Sedačky jsou prosezené a interiér stojí za ........ takže tedka zvažuju jestli do toho mám opravdu vůbec jít?
12:46:02
25.06.2013
saskyn2
-> Majki: Přeskakují 12V, ty 6V ne, pokud si jednou dělal skočený řetěz na 6V tak to nic neznamená, já dělal roztržený řetěz na 1.3 feldě asi 3x a taky z toho nevyvozuju žádný závěry...
12:18:07
25.06.2013
Majki
-> saskyn2: bohužel viděl, jak 6v tak 12v jsem dělal a zrovna ten 6v byl přeskočeny...
12:04:15
25.06.2013
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj, tam je to bohužel klasika
12:03:57
25.06.2013
saskyn2
-> Majki: Nevim čemu teda říkáš jeden typ, ale rozvody skáčou u 12V jestli si někdy ten motor viděl tak víš proč.
12:02:00
25.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2: Mozna sem to zvoral ja. Mluvili sme s nim o obou verzich...

Asi mas recht, pac rikal ze mezi vackama to skoceny nebylo. Tim je to jasny a bylo to fakt 12V.
upraveno 1x, naposled 25.06.2013 12:02:31
11:47:44
25.06.2013
Majki
-> saskyn2: u HTP bych neříkal že to dělá jenom jeden typ....
10:39:09
25.06.2013
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 51 to je asi kamarád Copperfield, takhle jde skočit jen 12V
10:16:44
25.06.2013
Tommyk
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3
09:54:12
25.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Kamos servisoval kamaradce HTP 6V, delal zadni brzdy. Chytre si potlacil auto se zarazenou rychlosti a skocil retez na klice. Nastesti se to nepotkalo a dal to dokupy. Fakt des.
09:46:48
25.06.2013
suri
-> Tommyk: náhodou HTP z totálne zakaronovaným zaseknutým napínákom hádam nikdy neskočia , to čo som videl za reťaze prevesené a nič
01:28:18
25.06.2013
Tommyk
OT.. kolega z práce najel na HTPčku cca 40000 na jeden olej. od novoty. kupodivu to ještě jelo 3 ale nechtěl bych to auto vidět, už to prodal, tak ani nevim dalsi osud



jen vim ze pri tech cca 40ti jel na prvni vymenu 3 9
01:23:40
25.06.2013
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No hlavně 80 tisíc je interval kdy se téměř jistě ozve něco jiného a to auto stejně do toho servisu musí...
00:57:07
25.06.2013
saskyn2
-> dragon_cb_cz: kamarád najel ve fáčku na jeden olej 40000 než mu to ucpalo koš a vylágrovalo, TDI jsem viděl s najetejma 50000 na jeden olej a ještě fungovalo, takže tý trojhrnkový fabce s 54 bych ještě věřil, ale 79 je dle mě taky nesmysl, asi koupim zpátky starou rotačku3 stejně to byly nejlepší motory, když si vzpomenu co za sračky jsem lil do pásovce tak to byl masakr, 30 let starou naftu naředěnou s olejem a jak si chrochtal, najel 550 a pak šel pryč a dodneška jezdí, to kdybych nalil dneska do auta tak bych nevyjel ani z garáže
00:38:27
25.06.2013
dragon_cb_cz
-> marjik: No a jsi si jistej že se jen prostě nevysrali na to to do tý servisky psát? 80 tisíc na jeden olej, tomu se mi moc veřit nechce....
00:36:37
25.06.2013
saskyn2
-> marjik: Oni ty TDIčka snesou hodně ale tohle, lidi jsou prasata51
upraveno 1x, naposled 25.06.2013 00:38:08
00:12:55
25.06.2013
marjik
-> saskyn2: tak to je ta závada na motoru bude určitě kvůli neudžbě na motoru. od těch 200 000 kiláku se na nic nešáhlo10
23:55:45
24.06.2013
saskyn2
-> marjik: Jako že u tý okty někdo najel 79000km na jeden olej8 chudák ten motor, se nedivim že má trhavý chod3
23:33:58
24.06.2013
dragon_cb_cz
-> marjik: Najdi si za kolik se takový auta prodávaj běžně a klidně trochu přitlač, tady máš alespoň jistotu že to nejni zamaskovaný...
23:33:01
24.06.2013
marjik
-> saskyn2: N1 není ani jedno. Ty auta znám už více než 5.let a co ae týká počtu lidí na aukci? do dnešního dne jich bylo přihlášeno 7 lidí. aukce je ve čtvrtek v 9:00 hodin. S tou octavou jsem jel před těmi 5.lety na slovensko a docela se mi to líbilo, ale od těch dob naleja spousty kilometrů. Ani jedno auto nebylo bourané, akorát u fabky výměna předního okna(kamínek od projíždějícího auta) podle servisky tam byly poctivě měněny kapaliny brzdy, ale po 200 000 kilometrech to už nikde nebylo10
23:31:12
24.06.2013
saskyn2
-> marjik: Takže pokud vás přihazuje víc, tak si najed na www.tipcars.cz a zadej parametry, rok a vem tak cenový průměr z první poloviny stránky aut co ti vyjede a věř že si za to kupuješ auto v mnohem lepším stavu protože má najeté poctivé KM, nemělo by mít převařené vinko, ani být nějak moc bourané.

Pokud to má být ještě na kšeft tak tý fabie je podle mně výhodná cenovka cca 70000kč, u tý okty 50000kč.

Pokud to chceš pro sebe tak když dáš 95000kč/70000kč tak pořád koupíš lépe než v bazaru
23:21:08
24.06.2013
saskyn2
-> marjik: jj, jasný, ale bohužel tohle se nedá řešit přes internet, bud tomu trochu rozumíš tak ten stav odhadneš, nebo to musíš risknout, ale dle mě se na tomhle nedá prodělat, zvlášt u tý fabky 2007 jdou za takovýhle ceny totálky s papírama a vinkem na převaření, takže pokud to neni bouračka bral bych všema deseti.

A přihazuješ sám, nebo ještě někdo? Protože jestli ještě někdo tak fakt počítej že se ty ceny tak zdvojnásobí.

Ještě jednu radu, pokud to je z firmy tak si dávej bacha na to aby to nebyla N1ka, u tý okty to asi ničemu nevadí, ale tu fabku bys měl pak 4 místnou a zpětná přestavba je sice možná ale na obsaditelnost to nemá vliv:-(
23:18:04
24.06.2013
marjik
-> dragon_cb_cz: No to je právě ta otázka kolik mám nabídnout?
23:13:52
24.06.2013
dragon_cb_cz
Taky bych se toho nebál... speciálně ta okta. Ale otázka je spíš kolik je reálná cena kterou má smysl nabídnout v té aukci...
23:12:14
24.06.2013
palinator
-> marjik:

Kor jestli jezdily dálky (a nervaly se na plnej), tak motoricky na tom budou super.
23:07:39
24.06.2013
marjik
Co se týká tech kilometrů, tak opravdu nebyly stočeny kilometry. Bavil jsem se s jedním s řidičů a ten mi to opravdu potvrdil, že to je stopro. fotky nemůžu dodat, protože auta jsou ve vozovém parku a tam nikdo nemůže. Ale obě auta jsem několikrát viděl a nevypadají tak hrozně(oděrky a pár rezavých míst).já mám jenom obavu abych to zbytečně nepřeplatil co se týká vyvolávačky. Obě auta jezdili dálkové jízdy - Ostrava - Bratislkava, Ostrava - Amstrdam. a ty kilometry jsou v poho.
22:52:05
24.06.2013
saskyn2
Hlavně Okta/fabka není jako felda/fáčko aby to bylo po 250000km schnilý a odjetý na vyhození
22:45:25
24.06.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: To je dost běžnej postup při odkupu aut od firmy když to nejde dražbou ale cílenejm lidem - prostě se napíše posudek takovej pod kterej se ještě znalec je ochotnej podepsat ale zároveň to cenu srazí co nejníž. Takže HaŤapka v kombíku s najetejma 40ti tisícema se pak dá pořídit i za 27 tisíc nebo kolik.... případne O1 1.9TDi 4x4 v roce 2005 za 120 tisíc 4
22:42:49
24.06.2013
palinator
-> VeTeV:

S dražbama jdou dělat vůbec pěkný podvody, ale my jsme tou cestou nešli.
22:39:53
24.06.2013
VeTeV
-> saskyn2: tak jde o to jak to byl udelanej odhad - z bejvaly firmy znam i pristup, kdy znalec napsal schvalne takovy docela strasno zavady, pritom ty auta byly fakt pekny... ale byloto sity par lidem an miru aby levne koupili no:-)
22:38:42
24.06.2013
saskyn2
Tak ono nějakou korunu musíš pustit do každýho auta když chceš aby nějak vypadalo, kdyby si sem dal fotky tak by třeba šlo i nějak+-odhadnout stav, jinak z toho popisu je poznat prt, takovej popis znalci dávaj i na hezký auta který budou minimálně ještě 10 let sloužit novému majiteli a pak si je ještě koupí někdo na doježdění3
22:38:20
24.06.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Moje kokta šla stejným způsobem, akorát jsme nemuseli nikde přihazovat 4
22:32:53
24.06.2013
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435 24.06.13 21:55:04: bileho formana jsem taky kupoval od firmy... a jaj e videt, jezdí dodnes, takze budoucnost by to auto mohlo mít :)
22:31:14
24.06.2013
palinator
-> saskyn2:

4

Jednou jsme měli v aukci ex-služební F-I Combi 1,4 16v, 190 tkm najeto, rok 2004, řidič jedinej, můj táta. Klima, jinak holobyt. Motor nežral olej a všechno celkem slušně chodilo, nebyla poničená, zvenku přímo parádní. Já ji do tý doby neměl rád, protože nejela, akorát hlučela. 3 Vyvolávačka byla tuším nějakejch 55, my jsme řekli, že 67 dáme, aby to bylo výhodný. Prodala se nakonec vysoce přes 70 a teď si řikám, jakej jsem debil, že jsem vydal takový doporučení. Ta se měla koupit de facto za každou cenu, protože jen my jsme věděli, jak se k ní chovalo. A dneska je takový auto potřeba.
22:29:29
24.06.2013
Jarda/felda
-> saskyn2: tak nějak i kdyby to opravil tak bude na běžnej ceně s tim že bude mít třeba půlku auta vyměněnou 4
22:22:22
24.06.2013
saskyn2
Tak ceny jsou luxusní a ono at vezmeš jakýkoliv auto tak na tom něco najdeš, a hlavně tam ten znalec musí něco napsat aby nebyl zbytečnej, to mi řekni který 10 let starý auto nemá mírnou vůle kloubových hřídelů, účinnost tlumičů 80%, drobný provozní oděrky karoserie? Ty KM vpadaji možná od pohledu strašně ale pokud to neni už smotaný, což asi po prvním majiteli-firmě nebude, tak když vezmeš auto z bazaru co má na tacho 120tis. tak 80% z nich bude mít ve skutečnosti najeto víc než 250tis, akorát cena bude proti tomuto tak trojnásobná.

Pokud to máš možnost vzít za tuhle cenu tak to vem oboje a to druhé se ziskem prodej dál, ale jestli je to vyvolávačka tak počítej že tě 100% někdo přeplatí minimálně o dvojnásobek a pak se to objeví na bazaru akorát s namotanými 120tis. na tachometru.

Co se týče nacenění oprav tak to opravdu takhle přes internet nejde, ale ty ceny jsou tak luxusní že na tom prodělat nemůžeš.
22:19:39
24.06.2013
palinator
No mně to přijde, že jsou to běžný bazarovky, co maj "poctivejch" 150000.



Podíval bych se na tu Octu, třeba má jenom vzduch v naftě a proto trhá. A kdyby ne, dá se jiný čerpadlo a jede se dál. Jestli není nějaká shnilá a zrakvená, tak ta cenovka bude moc pěkná.
22:06:55
24.06.2013
LuMi
Já osobně bych to za tu cenu nekoupil,takovýhle auta nemaj moc smysl.Je sice hezky koupit fabku za 42tis ještě k tomu když je to r.v.2007 ale co z toho když je na tom tolik oprav?Dáš jednou tolik za opravy za co si to auto koupil a vyjde tě to ve finále stejně jak kdybys koupil něco v lepším stavu,a bude to mít míň najeto.
22:01:48
24.06.2013
Tomaso435
-> marjik: no moc ti nevim :) cena vs kilometry... a to celé vs opravy origo dílama.. .nebude nejlepší asi.... to je tak na rozebrání a na díly... za výkupní cenu 15 tis
22:00:33
24.06.2013
marjik
-> Tomaso435: no docela rád bych s tím jezdil po komunikacích a vozil i děti4
21:55:04
24.06.2013
Tomaso435
jako chceš to na dělníka na stavbu ? nebo v tom chceš i fakt jezdit ? takovýhle auta nemaj moc budoucnost
21:49:04
24.06.2013
marjik
Má takový dotaz: mám možnost okoupit za pár bpeněz dva kusy firemních aut. Auta byly používány třemy řidiči a obě byly servisovány v AutoHeler. Auta byly na znaleckém posudku a ten zní takto:



Škoda Fabia Combi 1,4 TDI

Rok výroby:2007

Stav km: 254 103

Palivo: Nafta

Objem motoru: 1 422 ccm

Technický stav:

Převodovka: Manuální

vůle pedálu spojky, ztížene řazení rychlostních stupnů, mírná vůle kloubových hřídelů, účinnost tlumičů 80%, drobní provozní oděrky karoserie, mírná koroze dveřních prahů, celkový stav vozidla úměrný době provozu a počtu ujetých kilometrů.



VYVOLÁVACÍ CENA JE 42 000,- KČ



druhé auto:





Škoda Octava 1,9 TDI Liftback

Rok výroby: 2001

Stav tachometru: 279 991km

Palivo: Nafta

Objem motoru: 1896 ccm

Převodovka: Manuální

Technický stav vozidla:

Nutná oprava motoru - trhavý chod, mírná vůle kloubových hřídelů, zákmity přední nápravy, drobné provozní oděrky, nutná výměna kyvných ramen, mírná koroze zadní nápravy, účinnost tlumičů a brzd 80%, nutný nátěr podlahy vozu - koroze, celkový stav vozidla úměrný době provozu a počtu ujetých kilometrů.



Vyvolávací cena je 36 000,-Kč





Tímto Vás moc prosím, zdali by byl někdo kdo by mi nacenil opravy obou aut a podle těchto cen bych zaujal stanovisko, jestli do toho má smysl jít nebo ne.





Všem předem děkuju
Extreme Tyres