Asi nadešel čas si konečně domu taky pořídit svářečku. Čeká mne toho docela dost od plotu, svaření branek po výměnu prahů u auta... Jsem ale začátečník, samouk (zatím sem si dal dokupy přední podběhy na feldě, svařil nějaký jekly k sobě atd.), ale narazil sem na problém - vždy jsem měl pujčenou svářečku a už mi je blbý pořád běhat za sousedem, jestli bych si u něj nemohl něco poprskat... Strávil sem několik hodin na svarfóru, ale potřeboval bych spíš nějakej souhrnej pohled vhodný pro laika - protože když jsem tam četl vlákno, půlka lidí to chválila, půlka rozvrátila že to je celý špatně a já nějak si z toho neumim vyzobat, co je pravda a hlavně co "stačí".
Dá se vůbec sehnat nějaký rozumný COčko kolem 10 tisíc?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svářeči (a sváření)
-> Lůďa: To si jedině svařit sám.
Ahoj, snad nebude vadit, když svůj dotaz přidám sem. Vyzná se někdo v profilových materiálech? Jde mi o to, zda se vyrábí profil ve tvaru T - 60mm, ale tenkostěný. Klasika rozměr u 60mm je síla stěny 7mm a já bych potřeboval tak 2mm, děkuju.
-> spartra: tak mi to nedalo... zahrabal jsem ve skrini a nasel 2 historicky a jeden novodobej prepinac z Krompachu... vsechny hridelky jsou stejny. Jen se to lisi zkosenim. Takze kdyz vezmu packu z novyho a dam to na starej a opacne, tak jsou ovladace vzhuru nohama. Ten co je uprostred nema zajisteni proti otoceni zadny...
-> spartra 26.01.19 11:28:21: Myslím že to nebude pasovat tento typ je myslím slabší než na všech ostatních vačkáčích.
-> StepaNoFUN 26.01.19 10:49:03: toho se trochu bojím, bejvá to stejný. to tvrdí např. dakon nebo dražice, někde jim to trochu uhlo.
právě netuším zda li jedou to samý, velikost a tvar hřídelky i samotnýho knoflíku
zatím se mě podařilo najít 1 e-shop
nu což zkusíme napsat do elimy.

právě netuším zda li jedou to samý, velikost a tvar hřídelky i samotnýho knoflíku

nu což zkusíme napsat do elimy.