skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Klimatizace servis Zlín a okolí
-> Durnbach: Je to už dlouho, tak nemám ani číslo, a už si nepamatuju, jak se jmenoval. Ale děravé koleno mi našel. Tak nevím.
-> Durnbach: zkus to tady www.firmy.cz/detail/46103
7-auto-simek-zlin-malenovi
ce.html?source=fhi... , opraví tam všechno od Troopra 1992 po Porsche nebo Phaetona, brácha tam jezdí na doporučení rodiny ze strany švagrové už spoustu let, a těch 40 kiláků tam se mu vždy vyplatilo, narozdíl od zkušeností s jinými rádoby servisy 

-> Mr_Kubas 09.05.12 19:36:47: v autorizáku to taky na přání jde
mě na fabii unikala taky klima.nabízel mě jeden že by s tím zajel ke kamošovi kde to natlakuje a ona se ukáže díra ale to ee.tak sem zajel tady k našemu v dědině co dělá klimu a naplnil mě to normálním chladivem+do toho barvu.měl sem podezření na oslintaný místo a poté co za 3dny byla klima prázdná zasvítil UV lampou a když sem tam nahlídl tak bylo vidět zelenou stopu.auto sem mu nechal celé den,prasklou trubku zavařil bo na vaření duralu nebo z čeho to je je uzpůsoben.tak někomu že to někam zajede zkusit bych asi auto nedal
-> Mr_Kubas:
Já měl taky na Mercedesy "Frantu" ale co jsem koupil Chryslera tak opravdu téměř vše doma sám a co jsem byl za půl roku ve dvou servisech, tak to stálo tedy za to.
Jinak na KLIMACAR v Malenovicích už mám tuto referenci:
Taky jsem byl vloni s Mazdou v Klimacaru že mi z někama uniká médium.
Týpek odpoledne volal, že prej prasklá hadica, navařil z jiného auta a cena 2500 Kč říkám, to je moc ne? Prej kdyby to objednal z Mazdy byly by to další tisíce.
Říkám dobrý auto opravený jedu domu. Za týden Mazda nechladila, médium znovu uteklo.
Vezu jim to zpět. Týpek říká hmm, bylo to moc přetlakovaný a uteklo to přes bezpečnostní ventil. Říkám, takže se ta hadice za 2500 měnila zbytečně když to utíká jinudy? Neee, neee ta už se musela vyměnit, byla stará takže další 1000 kč za médium a jinej ventil.
Auto tam stálo asi den, nevím co s tím dělali, ale asi snížili obsah média, protože to kurva chladí míň než to chladilo.
Díky těmto zkušenostem jsem tam už nejel. Všechno samozřejmě bez dokladu aby to jako stálo míň, hnus.
Já měl taky na Mercedesy "Frantu" ale co jsem koupil Chryslera tak opravdu téměř vše doma sám a co jsem byl za půl roku ve dvou servisech, tak to stálo tedy za to.
Jinak na KLIMACAR v Malenovicích už mám tuto referenci:
Taky jsem byl vloni s Mazdou v Klimacaru že mi z někama uniká médium.
Týpek odpoledne volal, že prej prasklá hadica, navařil z jiného auta a cena 2500 Kč říkám, to je moc ne? Prej kdyby to objednal z Mazdy byly by to další tisíce.
Říkám dobrý auto opravený jedu domu. Za týden Mazda nechladila, médium znovu uteklo.
Vezu jim to zpět. Týpek říká hmm, bylo to moc přetlakovaný a uteklo to přes bezpečnostní ventil. Říkám, takže se ta hadice za 2500 měnila zbytečně když to utíká jinudy? Neee, neee ta už se musela vyměnit, byla stará takže další 1000 kč za médium a jinej ventil.
Auto tam stálo asi den, nevím co s tím dělali, ale asi snížili obsah média, protože to kurva chladí míň než to chladilo.
Díky těmto zkušenostem jsem tam už nejel. Všechno samozřejmě bez dokladu aby to jako stálo míň, hnus.
-> Durnbach: No já v autorizáku ještě nikdy nebyl
S feldou mi stačí zajet k Frantovi, skočim si vedle na návštěvu k rodičům a za chvíli volá, že je to ready a kolik to bude koštovat. Zrovna dneska jsem tam po půl roce byl..

-> Don Carlos:
Jo jestli myslíš klasický rodinný barák ve vsi, tak tam jsem byl s jiným autem ale neuměli zjistit únik.
-> Mr_Kubas:
Co jsem byl v autorizáku, tak má prosklenou stěnu a ty "vidíš" co se děje.
Většinou říkají, že z bezpečnostních důvodů není možné zůstat na dílně. Když se ale naskytne problém a tehdy jsem byl doveden k autu na zvedáku, tak jsem měl totálně omlácenou barvu z podběhů, když servisák nedokázal vymontovat ramena, tak do nich bušil kladivem a pral jím všemi směry.
Když je člověk v dostatečné vzdálenosti od auta uklizený někde kde nepřekáží, tak se nemůže nic stát. Když vám jde instalatér opravit vodu v baráku, tak mu taky nedáte klíč pod rohožku a ať si dělá v baráku co chce.
Jo jestli myslíš klasický rodinný barák ve vsi, tak tam jsem byl s jiným autem ale neuměli zjistit únik.
-> Mr_Kubas:
Co jsem byl v autorizáku, tak má prosklenou stěnu a ty "vidíš" co se děje.
Většinou říkají, že z bezpečnostních důvodů není možné zůstat na dílně. Když se ale naskytne problém a tehdy jsem byl doveden k autu na zvedáku, tak jsem měl totálně omlácenou barvu z podběhů, když servisák nedokázal vymontovat ramena, tak do nich bušil kladivem a pral jím všemi směry.
Když je člověk v dostatečné vzdálenosti od auta uklizený někde kde nepřekáží, tak se nemůže nic stát. Když vám jde instalatér opravit vodu v baráku, tak mu taky nedáte klíč pod rohožku a ať si dělá v baráku co chce.
Já jezdim k "vesnickýmu" autoservisu a když chci, tak není problém tam zůstat a očumovat, ale to není autorizák..
Kdysi jsem byl v Jarošově a byl celkem v poho. Taková malá dílnička. Ale už je to 4 roky...
Pokud by lidé v servisech uměli dělat jak mají tak by:
1. po výměně ramen a silentbloků udělali i geometrii, zvlášť když říkám, že jedu na STK.
2. nepřelévali by automatické převodovky
3. brzdovou kapalinu by měnili tak, že auto nebude brzdit na jen 70%
4. geometrii provedli na celém vozidle nejen na přední nápravě, protože zadní nemají v počítači
5. v autorizovaném servisu by opravy prováděli podle pracovních plánů ne jen na půl zvlášť když se jedná o svolávací bezpečností opravu na náklady výrobce., kterou si nechají jako servis proplatit.
Tyto věci se staly během tří let. Proto už může být každému jasné, proč nechci svým autem opět testovat nějaký servis zda je schopen odvést kvalitní práci nebo podělat vše na co sáhne.
1. po výměně ramen a silentbloků udělali i geometrii, zvlášť když říkám, že jedu na STK.
2. nepřelévali by automatické převodovky
3. brzdovou kapalinu by měnili tak, že auto nebude brzdit na jen 70%
4. geometrii provedli na celém vozidle nejen na přední nápravě, protože zadní nemají v počítači
5. v autorizovaném servisu by opravy prováděli podle pracovních plánů ne jen na půl zvlášť když se jedná o svolávací bezpečností opravu na náklady výrobce., kterou si nechají jako servis proplatit.
Tyto věci se staly během tří let. Proto už může být každému jasné, proč nechci svým autem opět testovat nějaký servis zda je schopen odvést kvalitní práci nebo podělat vše na co sáhne.
-> Durnbach:
Tyjo si docela fandíš bych řek...
Tyjo si docela fandíš bych řek...
To je pravda, já taky nemám rád, když mě někdo stojí za prdelí. Dokážu si v dílně najít místo kde nebudu nikomu vadit a při tom budu mít kontrolu nad situací. Od jistých dob nebudu svěřovat někomu do ruk auto aby se na něm vyřádil. Zjištění úniku klimatizace není GO motoru. Hodina max dvě a jsem doma.
-> ZdeněkH:




moc servisů kde tě nechají čumět přes rameno nebude
Čau, potřeboval bych si nechat zjistit únik klimatizace u mého New Yorkera 1997. Požaduju servis do kterého zavezu auto a budu moci být přítomen u opravy. Určitě nechci někomu do ruk dávat auto a brát si ho třeba na druhej den. Čistě nechat systém natlakovat, přesně zjistit místo úniku a pak by se vidělo co dále po další domluvě.
Byl jsem v klimacaru v Malenovicích ale nemám z té firmy dobrej pocit, když mi člověk nedokáže ani říct kolik stojí zkouška těsnosti.
Bestdrive servisy Barum, jsou také materiály, tam taky nepojedu.
Za rady a typy děkuju.
Byl jsem v klimacaru v Malenovicích ale nemám z té firmy dobrej pocit, když mi člověk nedokáže ani říct kolik stojí zkouška těsnosti.
Bestdrive servisy Barum, jsou také materiály, tam taky nepojedu.
Za rady a typy děkuju.