Tak ona tahle třída aut by už měla být udělána bez konstrukčních vad. Tak se člověk nebaví o poruchách ale o údržbě. A tu vyžadují i tyto auta. I když ony takové auta dokáží fungovat i v tzv klinické smrti. BMW na rozdíl od MB je super v tom, že i origo díly jsou poměrně levnou záležitostí.
Já jsem se například zařekl, že pokud budu kupovat příště nějaký koráb, tak budu chtít vidět servisní záznamy, faktury atd. Jinak to auto nekoupím. Nejhorší je když se zeptáš, tak jak vám auto sloužilo a majitel ti řekne. Bez problému, to auto je zlaté nepotřebovalo kromě náplní za x let ni korunu na servis.
Ty pak koupíš takové auto a v průběhu roku do něj můžeš narvat několik ne desítek ale stovek tisíc aby bylo technicky způsobilé. U luxusní třídy je hranice 15 let kdy to auto snese vesměs jakékoliv zacházení ale po tomto datu se začne při špatném zacházení sypat pod rukama.







Njn, tyhle auta jdou mimo mě 










