skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
reklamace nepomáhá
Za covidu jsem objednal na Datartu LED žárovky - pakl 3 kusů a 2 samostatně. Přišel jen ten multipack, ty dvě ne. Poslal jsem jim reklamaci a fotku krabičky, ve které to přišlo, a vedle krabička multipacku (byly téměř stejné). Dostal jsem odpověď, že bylo vše zabaleno, že mají záznam. Tak jsem jim poslal znovu tu fotku s vyznačením velikostí obou krabiček a dotazem, ať mi vysvětlí, jak tam narvali ty další 2 žárovky.... Pak to uznali, parchanti
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.10.22 19:55:36: Já mám i korespondenci, tedy dokud do tohoto pondělka komunikovali, pak už jen moje urgence.
-> Jirik_Tuňák1983: To bych to snad radsi resil pres wocap nez telefonicky. Alespon bys mel pisemnej dukaz o jednani... Docela tam fungujou "online". Prijde mi to lepsi jak email...
Tady tezko radit, muzes zkusit hrozit COI no...
Tady tezko radit, muzes zkusit hrozit COI no...
-> Jirik_Tuňák1983 13.10.22 19:40:23: kromě dolíčku je ještě kousek od tohoto škrábaneček v laku
Ahoj, řeším takovou zapeklitou věc u myčky pořízené u Alzy.
V sobotu 8.10. nám přijela myčka objednaná 6.10., obal po ohledání s řidičem v pořádku, po sundání vnější části obalu ještě na chodbě jsme ale s paní zjistili, že nesedí čelní spodní kryt pod dvířky (na jedné straně mezera 5 mm, na druhé 10 mm) a na dveřích je dolíček a škrábanec. Jinak i vnitřní obal a výztuž nikde nepoškozená.
Do 15 minut po dodání jsem volal na linku a nahlásil jsem jim poškozený dodaný výrobek.
Chvíli na to mi přišel e-mail od téže operátorky s tím, abych doplnil fotky a nějaký popis.
To jsem udělal. Přišlo mi poděkování a že předává na příslušné odd., které se k tomu vyjádří v pracovní dny. V pondělí mi přišel e-mail s tím, abych doplnil kontaktní údaje, patro, požadovaný termín min. 3 - 4 dny předem. To se mi moc nelíbilo, protože to jsme si ji mohli koupit v kamenném obchodě a nemuseli šmudlat nádobí v ruce další týden, takže jsem se zeptal, jaký je postup, pokud o náhradní výrobek nemáme zájem a chtěli bychom jej vrátit - zda si svezou, nebo máme dodat na pobočku, jaký by byl postup ohledně vrácení peněz apod. Nikdo nereagoval. Nikdo nereagoval ani další den. Ve středu jsem navázal na komunikaci s tím, že vzhledem k absenci odpovědi nemáme o dodání náhradního výrobku zájem a zopakoval dotaz. Současně jsem zatelefonoval na jejich linku a vyzkoušel reklamace, obchod, vratky. Nikdo mi nedokázal pořádně říci, zda se řeší jako vratka, reklamace a jaký je vůbec stav. Nakonec mi jedna Slovenka řekla, že se řeší dobropis a že je to takové komplikované. Zajímalo nás to především z toho důvodu, zda koupit jinde nebo ne a spolehnout se na vrácení peněz.
Dnes je čtvrtek a stále žádná reakce, kamarád mi ještě poradil, abych se přihlásil na Alze a mrknul se na stav reklamace.
Po otevření na mne svítí tento text: Momentálně pro vás nevyřizujeme žádné reklamace ani vrácení zboží. Dole pod tím založená jedna reklamace s datumem 8.10. s popisem poškození a požadavkem "dobropis" a textem "reklamace byla zrušena". Další reklamace je tam s datumem 10.10. a stejným obsahem a opět s textem "reklamace byla zrušena".
Volám operátorce, spojilo mne to bez toho kecacího automatu a ta mi tradičně řekla, že mi nedokáže pomoci. Pak mi řekla, že se reklamace řeší a že ji zaurguje. Ptám se, která reklamace se řeší, kterou chce urgovat a na jaké probíhá dle jejích slov šetření, když tam není žádná otevřená a dvě založené jsou zrušené. Tak mi zopakovala, že to zaurguje a že se to šetří jako reklamace a škoda.
Tak já kurva nevím, mám zítra tu jinou myčku vyzvedávat a nebo co máme tedy dělat?
Nerad bych, aby mi tu stály pak dvě myčky a já se s Alzou dohadoval na svozu a vrácení peněz.
Navíc nemám ani možnost naložit a odvézt na pobočku, protože tady není reklamační odd., jako třeba v Praze, ale jen místo na odevzdání reklamace s počítačem a štítkovačkou.
V sobotu 8.10. nám přijela myčka objednaná 6.10., obal po ohledání s řidičem v pořádku, po sundání vnější části obalu ještě na chodbě jsme ale s paní zjistili, že nesedí čelní spodní kryt pod dvířky (na jedné straně mezera 5 mm, na druhé 10 mm) a na dveřích je dolíček a škrábanec. Jinak i vnitřní obal a výztuž nikde nepoškozená.
Do 15 minut po dodání jsem volal na linku a nahlásil jsem jim poškozený dodaný výrobek.
Chvíli na to mi přišel e-mail od téže operátorky s tím, abych doplnil fotky a nějaký popis.
To jsem udělal. Přišlo mi poděkování a že předává na příslušné odd., které se k tomu vyjádří v pracovní dny. V pondělí mi přišel e-mail s tím, abych doplnil kontaktní údaje, patro, požadovaný termín min. 3 - 4 dny předem. To se mi moc nelíbilo, protože to jsme si ji mohli koupit v kamenném obchodě a nemuseli šmudlat nádobí v ruce další týden, takže jsem se zeptal, jaký je postup, pokud o náhradní výrobek nemáme zájem a chtěli bychom jej vrátit - zda si svezou, nebo máme dodat na pobočku, jaký by byl postup ohledně vrácení peněz apod. Nikdo nereagoval. Nikdo nereagoval ani další den. Ve středu jsem navázal na komunikaci s tím, že vzhledem k absenci odpovědi nemáme o dodání náhradního výrobku zájem a zopakoval dotaz. Současně jsem zatelefonoval na jejich linku a vyzkoušel reklamace, obchod, vratky. Nikdo mi nedokázal pořádně říci, zda se řeší jako vratka, reklamace a jaký je vůbec stav. Nakonec mi jedna Slovenka řekla, že se řeší dobropis a že je to takové komplikované. Zajímalo nás to především z toho důvodu, zda koupit jinde nebo ne a spolehnout se na vrácení peněz.
Dnes je čtvrtek a stále žádná reakce, kamarád mi ještě poradil, abych se přihlásil na Alze a mrknul se na stav reklamace.
Po otevření na mne svítí tento text: Momentálně pro vás nevyřizujeme žádné reklamace ani vrácení zboží. Dole pod tím založená jedna reklamace s datumem 8.10. s popisem poškození a požadavkem "dobropis" a textem "reklamace byla zrušena". Další reklamace je tam s datumem 10.10. a stejným obsahem a opět s textem "reklamace byla zrušena".
Volám operátorce, spojilo mne to bez toho kecacího automatu a ta mi tradičně řekla, že mi nedokáže pomoci. Pak mi řekla, že se reklamace řeší a že ji zaurguje. Ptám se, která reklamace se řeší, kterou chce urgovat a na jaké probíhá dle jejích slov šetření, když tam není žádná otevřená a dvě založené jsou zrušené. Tak mi zopakovala, že to zaurguje a že se to šetří jako reklamace a škoda.
Tak já kurva nevím, mám zítra tu jinou myčku vyzvedávat a nebo co máme tedy dělat?
Nerad bych, aby mi tu stály pak dvě myčky a já se s Alzou dohadoval na svozu a vrácení peněz.
Navíc nemám ani možnost naložit a odvézt na pobočku, protože tady není reklamační odd., jako třeba v Praze, ale jen místo na odevzdání reklamace s počítačem a štítkovačkou.
-> T: kdyz ja uz si to nepamatuju :(
-> havlik: : nereagují nějaký tlačítka....po poslední reklamaci mi přišlo, že byl přehraný software a chvilku to šlo jako na začátku...pak už zase nic....a jsou to pořád ta samá tlačítka....
-> T: pokud je to na desce tak to nikdo dohromady neda tam bude vadna nejaka soucastka nebo tak neco
tak telefon jsem na vlastní náklady nechal orpavit a stejně nepomohlo...po prvním vrícení jsem ho do hodiny znova reklamoval a to fungoval pak asi 1 hodinu, takže mi byly vráceny peníze a tak mě to sice nic nestálo,ale mam doma telefon k ničemu...
nejsou tady nějaký fandové do mobilů nebo někdo přímo od Nokie? :-(
nejsou tady nějaký fandové do mobilů nebo někdo přímo od Nokie? :-(
-> Mr_Kubas: : já kupuju levnější věci a tady to bylo na doporučení no :-( takže první a poslední dražší věc :-(
-> T: No právě, je to naprd.. Já právě radši beru od věrohodného zdroje..
-> Mr_Kubas: : no starý jsem ještě vytáhl,ale pomlau odchází a tak bych rád funkční telefon a zkusit to můžu jak píšeš,ale nic jiného mi asi nezbejvá :-(
-> T: Být tebou, tak jdu hned do servisu, nechat opravit a proplacení požadovat po prodejci. Možná je to blbost, možná boj s větrnými mlýny, ale předpokládám, že je pro tebe důležité mít ten telefon funkční. A jako bonus to z prodejce MOŽNÁ budeš mít proplacené..
-> Mr_Kubas: : to je to co sjem potřeboval,ale nechtěl vědět no :-( ale dík
teď už mam jen dvě možnosti no....buď to vymáhat z prodejce, což vidim tak na rok a ještě nevim jestli úspěšně a nebo zjistit co by mě stála opravano....
tímto je téma vyřešeno....díky
teď už mam jen dvě možnosti no....buď to vymáhat z prodejce, což vidim tak na rok a ještě nevim jestli úspěšně a nebo zjistit co by mě stála opravano....
tímto je téma vyřešeno....díky
-> Mr_Kubas: hmm tak to mam od Maxmobilu myslim taky :/ kua
-> Fén: Tak tak a jelikož se Téčkovi neozývá, tak je to asi na klasickej servis, který si bude muset zaplatit...
-> Mr_Kubas: Pouze u prodejce.
- zboží nemá oficiální záruční list, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
Zdroj: info.heureka.cz/sedy-dovo z
Zdroj: info.heureka.cz/sedy-dovo z
-> Hurdis: tak
-> U-Geen: ...na černý trh. :-)
tipuju sedej dovoz, taky jsem se kdysi trochu napalil... nicmene kram tak nejak fungoval dal, tak jsem ho poslal jinam ...
-> T: Jasný, rozumím 

-> havlik: : byly....
-> Mr_Kubas: : kamarád kupoval před půl rokem to samé a bez problému, proto sjem do toho šel....
jinak jsem našel i levnější,ale líbila se mi adresa v Praze kvůli reklamaci, což sjem nevěděl, že reklamace je v Kvasinách.... :-(
-> Mr_Kubas: : kamarád kupoval před půl rokem to samé a bez problému, proto sjem do toho šel....
jinak jsem našel i levnější,ale líbila se mi adresa v Praze kvůli reklamaci, což sjem nevěděl, že reklamace je v Kvasinách.... :-(
-> T: Hezký, jestli se nepletu, tak na tomhle "eshopu" byly mobily a smartphony pěkně pod cenou, třeba i 20-30% pod nejnižší cenou, co jsem na netu našel.. Což mi přišlo podezřelý a radši jsem tam dál nebrouzdal..
-> T: to nejsou moc funkční stránky
-> P@nis: : www.mobil-eu.cz/
-> Nwkt: : podat stížnost a čekat jestli se někdy dočkam nebo to máš vyzkoušený?
-> Nwkt: : podat stížnost a čekat jestli se někdy dočkam nebo to máš vyzkoušený?
-> T: A není to "šedivka" ?
ČOI?
mam problém a jelikož je tu milion lidí, tak by mohl mít někdo zkušenost a třeba mi poradí....
telefon E52 koupený na netu a po asi měsíci nereagovala klávestice a tak jsem to poslal na reklamaci bylo mi to vráceno, že s tím nic není a chvilku fongoval a to samé a po posledním vrácení už jsem chtěl peníze,ale email nikdo neodpovídá a telefon je vypnutý.
honit někoho předpokládám, že je ztráta času :-( a zaslechl jsem, že je možné nějaký servis u nokie, pokud je to v záruce nebo tak něco....u nás nokia není, tak se nejdřív ptam, než se někam rozjedu....
rady? :-(
telefon E52 koupený na netu a po asi měsíci nereagovala klávestice a tak jsem to poslal na reklamaci bylo mi to vráceno, že s tím nic není a chvilku fongoval a to samé a po posledním vrácení už jsem chtěl peníze,ale email nikdo neodpovídá a telefon je vypnutý.
honit někoho předpokládám, že je ztráta času :-( a zaslechl jsem, že je možné nějaký servis u nokie, pokud je to v záruce nebo tak něco....u nás nokia není, tak se nejdřív ptam, než se někam rozjedu....
rady? :-(