
-> mereksk: V pohodě, nějak se tím prokoušeme.
Plechy sú prvovýrobné.
Nejsou lepší než druhovýroba ze stejných forem od Autodemotu, rozdíl je pouze u neostrosti rubových hran, který je způsoben opotřebením starých forem. U eMka je to dle mého názoru a fyzického zkoumání značně lepší než u užovek. Nicméně na funkci to nemá vliv. pasování na auto je stále stejná fuška.
Nějaké staré zásoby z let 90tých původem PL, Turek a pod neřeším, tenhle výkřik je snad dnes pasé a doufám, že na něj teď nejde moc narazit.
Povrchovou úpravou myslím zadáním do linky firmy zabývající se povrchovou úpravou kovů. Zde lze zajistit chemické odlakování staré základovky (nebo starých laků u použitých dílů) a nanesením nadstardartní povrchové úpravy máčením (kataforeza) nebo pokovením (galvanicky). S pozinkováním karosářských dílů zkušenosti nemám, jinak konstrukční díly zadávám na pozink do Wieglu.
Pro díly na karoserie volím kataforezu se zvětšenou vrstvou danou vícenásobným ponořením. Zprostředkovává třetí osoba, cena kolem 100 korun za díl. (Sám nezajišťuji, nepište. pozn.)