škoda octavia 1.8 T

prohledat
100 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.04.2011 do 31.08.2011, založil/a Karel.
řadit dle data
07:16:04
31.08.2011
Milan 136
-> JoseA: štítek v kufru řekne, co tam bylo z fabriky. ale co je tam teď musíš vyčíst z panelu
22:00:17
30.08.2011
Dušan
nicmene ty intervaly si muzes kabelem nastavit na to co se ti raci
21:59:05
30.08.2011
Dušan
osobne tam olej vic jak 10t km nenechavam. Jediny na co ty motory trpi jsou hlavy a ty se serou zanasenim pri ne moc castycg vymenach oleje. Proste menim po 10t km a motor je porad cistouckej.
20:27:34
30.08.2011
JoseA
-> Milan 136: něco o tom QG0 a QG1 říkal kámoš a díval se na štítek v kufru, že bych měl mít ten proměnný interval. Ale jaký je v tom rozdíl ani nevím. Olej vyměním co nejdřív.
20:23:31
30.08.2011
Milan 136
-> JoseA: to je pevnej interval.

Proměnej QG1 s použitím oleje longlife je min15, max 30 a dva roky
20:16:19
30.08.2011
JoseA
-> jarda.u1: To je u plně syntetických olejů nebo všeobecný interval? Protože ikdyž sem nechal několikrát vyměnit olej v servise, tak napsali na štítek další výměna po 15tis km nebo 24 měsíců.
19:27:26
30.08.2011
jarda.u1
-> JoseA: je to bud jeden rok a 15 tisic,nebo 2 roky a 30 tisic,kdyz se dava long-life
17:21:10
30.08.2011
JoseA
-> Dušan: Dík. Tak potom to sedí, je to rok od výměny oleje, ale myslel jsem, že je běžný interval 2 roky nebo 15tis km. Takže vyměním o víkendu olej a vymažu ten servis. Návod k obsluze mám, ale nevšiml jsem si tam toho nulování servisu.
21:48:06
29.08.2011
Nwkt
-> JoseA: Tak to vymaž
21:45:51
29.08.2011
Dušan
-> JoseA: jsou tam 2 intervaly. 1 na olej a druhej na prohlidku. Je to nastaveny na km a na cas. Zalezi co je driv. Da se to resetovat na palubce. Je to tusim i v navodu k autu.
20:43:11
29.08.2011
JoseA
Nevíte někdo jaké intervaly hlásí palubní PC ? Je to jenom výměna oleje nebo i jiné intervaly? Mám totiž najeto od výměny 10tis a začal se po zapnutí zapalování objevovat nápis SERVICE, po chvilce zmizí a naskočí tam normálně kilometry. Všechno funguje jak má, olej sem kontroloval a je mezi ryskama a vypadá i poměrně čistý. Nicméně mám už koupený olej i filtr, takže to vyměním. Akorát jsem tu hlášku čekal až tak po 13tis km, tak nevím jestli to není interval na něco jiného. Jinak mám motor 1,8 turbo (AUM), 110kw + chip v oktavii combi a musím potvrdit, že svezení je to parádní a spotřeba mě taky mile překvapila. Dlouhodobý průměr 7,2 a mimo město s tempomatem běžně 5,2. Ikdyž bych počítal, že PC ukazuje, jak dost lidí tvrdí, o půl litru méně, než je reálná spotřeba, tak bych to bylo pořád obstojné na ten výkon.
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 20:47:02
21:34:12
04.04.2011
jarda.u1
-> Dušan 04.04.11 15:28:00: psal jsem prumernou spotrebu....jasny ze nekdy jedu za vic a jindy i za min.
16:08:04
04.04.2011
Soptikmartin
Mam 1.8T v Superbu a jsem max.spokojen.Mam tam chip od Bitpoweru na 180ps a zátah motoru je dost znát.Dlouhodobou spotřebu mam 8,4L.Do práce to mam 20km po dálnici a tam je spotřeba kolem 7litrů,ve městě se pohybuju kolem 9litrů.Jedinné dvě závady co jsem měl bylo že když auto mělo najeto 6000 tak odešlo turbo-bylo vyměněno v rámci záruky.Druhá závada byla někdy ve 180000 kdy mi v bloku praskla pružinka která je v mazacím kanálku pod olejovým filtrem a ve vyšších otáčkách pouští do motoru více oleje.Takže mi blikalo mazání.Oprava byla do tisíce korun.Rozvody i s prací a vodni pumnpou byly za nějakejch šest tisíc.Teď mam najeto cca 208000 a dobrý.
15:28:00
04.04.2011
Dušan
-> jarda.u1: ale to hezky svezeni neni za 8 3
14:59:49
04.04.2011
jarda.u1
Mam taky 1.8 T 110 kw a zatim jsem naprosto spokojen.Spotreba v zime cca 8.1,ted 7.7.Kdyz se s tim jede slusne,tak se da jet i kolem 7 litru.Na kratky trasy to moc neni,jak uz tu bylo receno,ale je s tim moc hezky svezeni.
11:20:01
04.04.2011
jok3r
jeden naprosto amaterskej postreh, i jako spolujezdec se stim hezky jezdi3 kor tomasuv intros je pohodlicko1
11:12:22
04.04.2011
saskyn2
Ono je to individuální, nechápu lidi co jedou jednou za týden do Lidlu a potřebujou k tomu naftu aby to moc nežralo, nadruhou stranu když někdo najede víc než 30000km ročně a koupí si benzína tak taky neni úplně nornální.

Soused mi vždycky řikal že nafta patří do kamen, ted koupil TDI a říká že neni možný že byl takovej blbec a jezdil benzínovym autem 3
07:37:37
04.04.2011
Dušan
nejak se to tady zvrhlo v boj benzin vs nafta. Kazdy ma svoje vyhody a nevyhody a hlavne zalezi jestli nekdo rad priplati za ticho a sportovnejsi styl nebo radsi nepriplati a bude mit ekonomictejsi vozidlo s tahem od 1000ot.
00:58:55
04.04.2011
David29
1.8T svezení super a i ten zvuk
00:56:09
04.04.2011
Kaprof-Pisařík
doly120 03.04.11 22:09:31 napsal:

→ beastyLA – ten první: Benzín je na prd4 Když

už,tak naftu,bere od počatečních otáček,,nižsí spotřeba..




To je tak jediny ale... 1,8 T se mi v oktávě líbí prostě nejvíce -kdo neokusil nepochopí :o)
00:41:59
04.04.2011
haso
-> Durnbach: tam nejazdim, to je divoky vychod 63
23:45:42
03.04.2011
Durnbach
-> alpin:



Myslel jsem tu novou bez pump a odpočívadel směrem na Poprad.
23:24:34
03.04.2011
alpin
-> Durnbach: prvý ľudia čo na nich robili si síce pamätujú začiatky gotta a kazíka a chodia si vzájomne na pohreby ale máme
23:21:11
03.04.2011
Durnbach
-> haso:



Šak jo to byla pohoda hlavně vy máte aspoň dálnice. ;-)



-> U-Geen:



Jak kdy. :-) Ale já jsem benzínovej.
23:13:19
03.04.2011
afro100
-> haso: 3 3
23:11:57
03.04.2011
haso
-> Durnbach: aspon ze si na slovensku a nie dakde v rumunsku, co sa stazujes 3 aspon si u nas rozumel
23:08:38
03.04.2011
U-Geen
-> Durnbach: jo zato benzin se nikdy nepokazi :-)
23:04:22
03.04.2011
Durnbach
Jo nafta je lepší v tom, že bere jen cca 5-6 litrů. To si pak svištíte po slovenské dálnici s 6 let starým autem které má najeto cca 150tis km. Najednou za autem bílý dým. Zastavíte ste 300km od baráku, v jiném státě kde nikoho neznáte a máte auto s motorem na výměnu. Tohle je to kouzlo TDI. 3 Ale nekupte to když tak málo žere.
22:51:53
03.04.2011
Dušan
-> Athlonek: pred 2 rokama 10t. Dnes podle me levnejsi.

www.sportmotor.cz/motor/b 18t.htm
22:42:23
03.04.2011
Athlonek
-> Dušan: Co takle stojí čipnout AGU motor?
22:40:25
03.04.2011
Athlonek
-> Dušan: jo jasně3
22:36:47
03.04.2011
Dušan
-> Athlonek: beze zmeny. Ani jsem to nepoznal. Resp ted uz to neresim takze nevim 3
22:30:09
03.04.2011
Athlonek
Koukám že do Audi TT a Seatu Leon se dávala 1,8 165 kW.9 Tam už asi bude větší turbo a nejenom to?
22:17:14
03.04.2011
Athlonek
-> Dušan: A jak je na tom motor se spotřebou, po úpravě řídící jednotky?
22:16:54
03.04.2011
havlik
-> beastyLA - ten první: tak 66 opravdu kupodivu nemá na 110kw v benzínu :) ale rozhodně zajímavý motorizace jsou 81 a 96kW
22:16:53
03.04.2011
afro100
-> beastyLA - ten první 03.04.11 22:11:06: tyjo tak nejaky jeden vadny kus z tisicov ...
22:15:46
03.04.2011
beastyLA - ten první
-> Nwkt: i to je možné... ale už měnil vše, navštívil XX servisů a všude mu říkají něco jiného... a jen platí ...

mmto, jede to hezky, ale na benzín to nemá...
22:12:36
03.04.2011
Nwkt
-> beastyLA - ten první: Tak to bude problém někde jinde 4 v zimě mi to maximálně trochu zadýmí při studenym startu, jinak pohodička a žádný černý mračna se netvoří
upraveno 1x, naposled 03.04.2011 22:12:56
22:11:06
03.04.2011
beastyLA - ten první
-> havlik: s tím s tebou nesouhlasím...



brácha má pasata B5 kombi v dieselu a neustále má problémy se svíčkama, v zimě startuje natvrdo, černý kouř jak z tanku... pravidelě před zimou mění všechny... a nějaká váha vzduchu atd... není nad benzín. Je to o chování a o kusu, ale toto (co mám již nyní zamluvené) je dobře servisováno... vyzkoušeno ...
22:09:31
03.04.2011
doly120
-> beastyLA - ten první: Benzín je na prd4 Když už,tak naftu,bere od počatečních otáček,,nižsí spotřeba..
22:09:29
03.04.2011
afro100
-> beastyLA - ten první: sorry, ale vidno ze s ropakom skusenosti nemas ... zhavicky ked su dobre vydrzia aj tych 60-100 tis km ... Inak menis filtre, olej, dolievas naftu do nadrze a vodu do ostrekovacov ...
upraveno 1x, naposled 03.04.2011 22:09:54
22:09:04
03.04.2011
alpin
-> beastyLA - ten první: jaká údržba ? ja tam lejem podľa intervalu olej , podľa potreby naftu a nič viac , ked prdne raz za uhorský rok žhavič tak ho vymením a ide sa ďalej...
22:07:33
03.04.2011
havlik
-> beastyLA - ten první: jo? no asi jak komu:))

jakej je rozdíl udržby diesel vs benzín? pokud nemáš vadnej kus jak já měl tak je to taky bez problémů a co do toho taháš žhavičky? dyt se mění jednou za X desítek tisíc km
22:04:03
03.04.2011
beastyLA - ten první
-> Nwkt: ano, na naftu se jede méně, ale ta údržba okolo... naftu nikdy!!!



-> havlik: no, a tady to jezdí 7l benálu, nez žhavících svíček a dalších naftových ptákovin ;) a je to benál :)



-> Dušan: hlavně mi jde o sílu, ani ne na "blbnutí" ale pro to, abych mohl vozit dřevo - proto spotřebák s tažným a s feldou 1,3 to vážně nejde... jsem z kopců a to je utrpení s ozejkem někam jet, natož s naloženým... cítíš každé lehké stoupání...7
22:01:41
03.04.2011
Dušan
tak na LPG uz se neni o cem bavit ze 3
21:54:37
03.04.2011
Nwkt
-> Dušan: Protože nafta jezdí za míň 1
21:54:26
03.04.2011
havlik
-> Dušan: možná proto že nafta jezdí za 5-6litrů:D
21:53:26
03.04.2011
Dušan
-> beastyLA - ten první: tak o sile neni proc mluvit, je to pohodlny, protoze to ma silu a dlouhy kvalty. Ja nevim proc vsichni lezou do nafty kdyz tohle jezdi daleko svizneji a hlavne to ticho
21:46:24
03.04.2011
Karel.
-> Dušan: ajo už jsem unavenej3 3
21:45:41
03.04.2011
beastyLA - ten první
-> Dušan: oproti 1,3 60kW to byla slušná jízda ;) normální a přitom svižná. o kopcích jsem ani nevěděl... max. zař. 4, ne trojka nebo dvojka 6 4
Extreme Tyres