skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autobusáci :-)
-> mischicka 05.01.14 18:41:37: Ta "pětka" je ještě "atmosféra",že? Ostatní už jsou ušatý,takže turba. Ale hezký.
-> Shackall:
Dík za odkaz. Jak vidno, opravdu to pořád postupuje kupředu. Jsem velmi zvědav na výsledek :)
Dík za odkaz. Jak vidno, opravdu to pořád postupuje kupředu. Jsem velmi zvědav na výsledek :)
-> mischicka: Nic. To tak u repliky bejvá. Replika se přitom dělá proto, že se ani jeden originál nedochoval.
-> Enggik: Je, taky nad ní slintám :-)
-> mischicka 05.01.14 18:41:37: Tak to je povedená fotka. 

-> Shackall: Co na tom busu (resp. busech) zůstalo původního
?

-> 1560: To je ta ŠM 16,5
www.railweb.sk/Karosa/SM1
65_Karoseria.html

Strašické Karosy :-)
-> ZdeněkH:
Jo, v Brně. Ale původem je z Plzně.
Jo, v Brně. Ale původem je z Plzně.
-> 1560: nemají ten trolejbus v Brně? Mám dojem, že něčím podobným jsem někdy jel
Kterou mám profocenou docela dost, kdyby někdo potřeboval :)
A ještě nějaká moje fotka elektrifikované ŠM...
Ale ty fotky jsou povětšinou známý, stačí chvilku googlovat.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Nj, naštěstí se na Slovensku dělá ta replika. A že prej to už začíná vypadat jako kloubový autobus. Jen škoda, že to není originál... Ale bude alespoň kompletní muzejní řada Šx - ŠM 11, ŠL 11, ŠD 11, ŠM 16,5 a T11. Jen škoda, že asi nebudou všechny podtypy.
Btw, když už se tak hrabu stáhnutým materiálem z netu...
Nj, naštěstí se na Slovensku dělá ta replika. A že prej to už začíná vypadat jako kloubový autobus. Jen škoda, že to není originál... Ale bude alespoň kompletní muzejní řada Šx - ŠM 11, ŠL 11, ŠD 11, ŠM 16,5 a T11. Jen škoda, že asi nebudou všechny podtypy.
Btw, když už se tak hrabu stáhnutým materiálem z netu...
Když vidím ty fotky nádherný kloubový ŠM, tak je mi smutno, když si vzpomenu, že jí sešrotovali...
trolejbus.cz/sm11.htm

trolejbus.cz/sm11.htm
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
To netuším, vím jenom, že se to měnilo s odchodem atmosféráků a příchodem turb, ale jestli ještě někdy později, to nevím.
To netuším, vím jenom, že se to měnilo s odchodem atmosféráků a příchodem turb, ale jestli ještě někdy později, to nevím.
-> myschaak AZNP K.Hora: Dole na konci stránky je kontakt na nějaký archiv: www.dpp.cz/historie
Já byý tebou udělám žlutý pruh přerušený šikmo na předních dvěřích s tím stylizovaným dp, jako to je doložené na emku i užovce.
Já byý tebou udělám žlutý pruh přerušený šikmo na předních dvěřích s tím stylizovaným dp, jako to je doložené na emku i užovce.

jaký logo měl DP praha v roce 76-77?
-> 1560: Nechť sa páči! 
Mimochodem, nevíš od jakýho roku výroby se dávala ta novější kola (s kulatýma dírama) na sedmistovky?

Mimochodem, nevíš od jakýho roku výroby se dávala ta novější kola (s kulatýma dírama) na sedmistovky?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Ty fotky jsou dost dobrý... Prožívám tak trochu orgáč :-D
Ty fotky jsou dost dobrý... Prožívám tak trochu orgáč :-D
A pro škodováky třešnička na dortu: 

Kdyby někoho zajímal označník zastávky...
Zřejmě hlavní důvod průzkumu... 

Tehdejší logo DPP na B731/732
Narazil jsem na hodně zajímací album "Přepravní průzkum - březen 1984" Tomáše Kubálka: fak2.vse.cz/kubalek/.../i
ndex.htm
-> MOLSO: Ten na koberci.
-> J3STER: to si mi to ulahcil
ako vravim nabuduce sa mi budes hlasit 

