1)Vyučil jsem se Mechanik elektronických zařízení + nádstavba s maturitou obor Provozní elektrotechnika.
2) Zaměstnanej jsem jako seřizovač ale dělám Supervisor of Grinding. Brousíme ferity v www.epcos.com Jsem tu už skro pět let, je to moje první zaměstnání. Peněz bych klidně mohl mít víc, ale jsem docela spokojenej, protože mám stejně jako moje máti Ing. a vedoucí účetní a dvakrát tolik jak muj táta. A todle je přímo naše fabrika: www.epcos.com/web/.../Pag
e,templateId=render,locale
=en.html Jinak jsme největší výrobci feritů v Evropě a druzí největší na světě. (Zasraní japončíci)
3) Klidně bych děla nějakýho správce sítě, nebo něco tak ale ne na vedoucí pozici.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čim se kdo živíte?
13:20:48
02.04.2005
02.04.2005

Gryzly
20:54:17
01.04.2005
01.04.2005

Tomáš SK
1) letecky mechanik
+ VS odbor Informaticke zabezpecenie mechatronickych systemov 
2) SW-vyvojar v oblasti Enterprise Solutions
3) to, co robim, ale za vacsie peniaze a s 8hodinovou pracovnou dobou. Hlavne v rodnom Trencine. A po praci vo vlastnej dielni sa hrat so skodovkou (od Spartaka az po terajsieho Rapousa
)
+ VS odbor Informaticke zabezpecenie mechatronickych systemov 
2) SW-vyvojar v oblasti Enterprise Solutions
3) to, co robim, ale za vacsie peniaze a s 8hodinovou pracovnou dobou. Hlavne v rodnom Trencine. A po praci vo vlastnej dielni sa hrat so skodovkou (od Spartaka az po terajsieho Rapousa
)08:47:59
01.04.2005
01.04.2005

qwerz
1) mechanik elektronik
2) servisní technik - monitory
3) můj sen byl jít ze školy hned do důchodu..:c))
2) servisní technik - monitory
3) můj sen byl jít ze školy hned do důchodu..:c))

21:53:52
31.03.2005
31.03.2005

Borin - Král tuzerů
1)Vyučený slaboproudý elektrikář 
2)Profesionální montáže Autohifi
3)Vyhrát prachy a nedělat nic

2)Profesionální montáže Autohifi

3)Vyhrát prachy a nedělat nic

14:43:59
31.03.2005
31.03.2005

tina
1. aplikovaná matematika