Koupě Octavie I v kombajnu

prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.07.2010 do 01.01.2012, založil/a Martys
řadit dle data
19:18:06
01.01.2012
Milan 136
-> palinator: tak tak, už je tu pořádek.

Ale 1.8 20V bez turba ve faceliftech už asi taky nebyla
19:13:56
01.01.2012
palinator
-> Athlonek:

Jo, s tou jsem si nebyl jistej.
18:32:11
31.12.2011
Athlonek
-> palinator: a také 2,0 4x4
14:38:54
31.12.2011
palinator
-> suri:

Trochu poopravím. Pokud vím, tak 4x4 Octa nikdy neměla 1.9 TDI 81 kW, pouze 1.8T, 66 kW TDI a později TDI-PD 74 kW.



1.6 16v v Octavii I neexistuje. 1.6 74 kW (nebo 75 kW později) je osmiventil, stejně jako 55 kW, nicméně ta 74 kW je celohliníková, narozdíl od litinové 55 kW, z níž kupodivu vychází motor 1.6 16v o výkonu 77 kW.
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 19:14:21
14:11:44
31.12.2011
suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jj tam sa robí aj tá sada miesto nitov ale aj z kvaltovaním bolo dosť problémov
14:04:35
31.12.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: hlavne diferáky ..
13:16:34
31.12.2011
suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to sú tie problémy z radením hlavne spiatočky? plus tie diferáky nie
upraveno 1x, naposled 31.12.2011 13:20:22
12:15:47
31.12.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Rooney 30.12.11 09:38:28 napsal:

→ exwrcteam: aj, tak to je celkem dost 1, takže

raději tu 1.6tku 3
hlavně u té 1,6 sí dej tak 10tis kč stranou až se ti vysype převodovka1
10:55:30
31.12.2011
suri
-> Athlonek: ja som to čítal , skrátka je to o hádzavosti náboja a viem že po výmene kvalitné kotúče bežným štýlom jazdy vydržia rok , nejdem tu riešiť vedecké závery, O1 nemám ani neplánujem
10:51:59
31.12.2011
Athlonek
-> suri: Si to přečti pořádně.
10:39:34
31.12.2011
suri
-> Athlonek: www.rall.cz/cz/.../hazeni -kotoucu-skoda-octavia-i.a spx vpravo stiahni a čítaj , je to tak
10:35:50
31.12.2011
Athlonek
-> suri: Co to je za nesmysl, opotřebené čepy, silentbloky a kosti stabilizátoru nemají vliv na házivost náboje!!!
09:09:51
31.12.2011
suri
-> Athlonek: podľa nájazdu a podľa toho ako jazdíš , poznám autá čo majú 120 000tkm a a kotúče na výmenu alebo také čo už v 120tkm majú tretie . Na octaviách je taký problém , časom sa opotrebí náprava-uloženia silentbloky natoľko že náboj prekročí dovolenú hádzavosť a pri brzdení skrivý aj kotúč a brzdy kopú , po výmene kotúčov to vydrží tak 15 000 km a zase , preto sa výrobcovia nd dohodli a vyrobili sadu ramien a čepov v cenách od 6-15tis kč podľa kvality , potom je na dlho pokoj a obzvlášť čo to asi sa takto deje tak na 1,9
01:01:53
31.12.2011
Athlonek
-> exwrcteam: Po kolika tisících se tak mění originál kotouče u Octavie 1,8T?
23:19:39
30.12.2011
speedy7 - zrušená registrace
-> Venca.: kdysi šlo cokoliv , možná někde i dnes , oficielně má 1 500 kg. je možné, že některá má co píšeš ty.6
22:42:33
30.12.2011
Venca.
-> speedy7: Viděl jsem velký TP kde to bylo napsáno... Ale možné je cokoliv...
20:52:06
30.12.2011
speedy7 - zrušená registrace
-> Venca.: dle schválených ZTP má 1 500 kg , víc ne.
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 20:55:08
15:31:40
30.12.2011
Venca.
-> Luky.: Octa 4x4 má 1600 kg na kouli, tam už se nechá tahat leccos, s předkem má jen 1000 - 1300 podle motoru, to je max. na ten jednoosej podval...
14:57:00
30.12.2011
Luky
-> speedy7: nj, se Sharanem jsem tahal plachtenici - tedy ono je to jen pár prkýnek a hromada olova, ale jelo to s tim slušně. Mělo to čip, ale nevim jaký parametry
14:49:50
30.12.2011
speedy7 - zrušená registrace
-> Luky.: záleží jakou hmotnost ten platák má , někdo měl váhu 350 kg. to už by jsi něco odtahl. pro mě je to pořád málo. já mám 2 000 kg. ale není to Škoda je to VW Sharan 131 ps , 1.9 tdi
14:46:41
30.12.2011
Luky
To je na plaťák asi málo, což?
14:44:18
30.12.2011
speedy7 - zrušená registrace
-> Luky.: oficielně na tenhle model dostaneš 1 500 kg víc ne7
14:24:14
30.12.2011
havlik
-> Nwkt: podle mě ani h.... ja mam na 1.8T taky 1400 neli 1300
14:22:01
30.12.2011
Nwkt
-> Luky.: Možná silnější nafta bude mít na kouli víc, já mam na 81 kW 1400 kg
14:19:18
30.12.2011
Luky
Dá se za Octou tahat nějakej rozumnej podvalník? Za nějakou 1,9 4x4 třeba?
09:57:45
30.12.2011
vhml
LPG pořád vychází levněji než nafta. Za mě jasná volba
09:41:16
30.12.2011
exwrcteam
-> Rooney: tu az budes potrebovat tak budes drat pod krkem,.. ale tak na normalni jezdeni proc ne..
09:38:28
30.12.2011
Rooney - zrušená registrace
-> exwrcteam: aj, tak to je celkem dost 1, takže raději tu 1.6tku 3
09:35:43
30.12.2011
exwrcteam
-> Rooney: ja jezdim prumer 9+,.. 2 kdyz sem jezdil v octavce s 1,8 tak sem mel 8-9...zalezi na ridici...
09:27:16
30.12.2011
Rooney - zrušená registrace
-> suri: závodník určitě nejsem4

-> havlik: tak jasně 1

Jsem rozumný řidič, tak předpokládám, že bych neměl plyn furt na podlaze 1

I když, těch 110kw k tomu svádět bude, takže sem tam ....proč ne :D
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 09:29:10
09:21:40
30.12.2011
havlik
-> Rooney 30.12.11 09:19:10: s 1.8T se nedá jezdit se slušnou spotřebou:D leda si dát cihlu pod pedál:)))

e: a kdyz zdrazi naftu furt budes jezdit do nejakych 6litru misto 9-10
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 09:22:31
09:21:10
30.12.2011
suri
-> Rooney: ale narozdiel od benzínu nafta sa dá "zohnať" lacnejšie



ja som za 1,6 z LPG ak nie si závodník
09:19:10
30.12.2011
Rooney - zrušená registrace
Ha, takže asi nejlepší volba z těch benzínů, je ta 1.6 74kw, nebo 1.8T.

Co jsem slyšel, tak se s tou 1.8T dá jezdit za slušnou spotřebu.

Ta nafta, no nebránil bych se jí, ale jde o to, že ten benzín, se dá předělat i na jiné alternetivní paliva - LPG, CNG, Etanol..., kdyby nedejbože nějak zdražil benzín.

Ale 1.9TDI myslím na nic předělat nejde, tedy nevím o ničem, nepátral jsem po tom.

Spotřeba je tam pěkná, což o to, ale když nějak zdraží naftu, tak jsem v prdeli..

1

edit:

-> exwrcteam: 4x4 určitě nechci, to je zas další věc, která se tam může posrat, navíc bych to ani nevyužil, na hory nejezdím :o)
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 09:21:56
09:15:19
30.12.2011
exwrcteam
80% octavek stocenych a bouranych... kus si nevyberes kdyz to bude dobre naliceny tak nepoznas ani kulovy vecinou bejvaj stoceny tdi jelikoz cesi maj radi auta do 100-130 tis. a silny 1,6 ky... podle toho co nam jezdi na dilnu.. nejsou vyjimkou stoceny auta 150-200 tis ja osobne bych sel do 1,8t 4*4 hromada lidi si prehazela starej za novej neni to podminka toho ze byla bourana
09:09:28
30.12.2011
suri
-> radekp: 81kw a 4x4 alebo 1,8 4x4 , aspoň to má rozumné jazdné vlastnosti s tou zadnou nápravou proti dvojkole podľa môjho názoru . Inak octavia vydarené pekné auto , ak je dobrý kus tak je na údržbu lacné , horšie je že to má všetko 300 000km a potom si to kúpiš stočené na 100 a po 120 odíde spojka a nadávaš na auto že má len toľko km . Preto by som ozeral tú 1,6 74kw tie toľko km nemajú tak často
09:07:12
30.12.2011
suri
-> Rooney: rozoznať ťažko , jedine štartnúť aj studené aj teplé a pozerať či to extra nedymí , sviečky vyberať asi nebudeš , všeobecne treba pozrieť aj na filtre a údržbu či sa robila a po kúpi by som si nechal peniaze bokom a urobil komplet rozvod , nový olej aj v prevodovke , filtre , chladiacu aj brzdovú kvapalinu . Inak jedine koukať či bolo okolo motora pred predajom niečo robené , alebo ak je to auto súkromné a jazdí dohodnúť sa a prichytiť ho bez prípravy a dá sa potom mienka o majiteľovi vytvoriť kým to nestihne umyť všetko a doliať . Olej do toho nejde nijaká drahota takže to nebude také hrozné ak si niečo zobrie , ostatné motory berú tiež .
09:05:58
30.12.2011
radekp
-> vhml: 1,8 20V jsme měli asi 7 let. Výkonu nahoře to mělo dost, ale odspodu hrozný, při rozjíždění to chtělo víc otáček, jinak škytla a zdechla:-) . Otec s ní jezdil za 7,5litru+ a to má hodně lehkou nohu. Na spotřební auto je výkon víc než dostatečný, i na jízdu s vozíkem, ale podle mě posunutý do vyšších otáček. Celkově ale bez jediné závady, což může být pro někoho dobrý argument oproti motoru s turbem. Já bych osobně šel do 1,9TDI, 66ka je na mě hodně slabá, 81 je možná nejlepší volba.
09:03:48
30.12.2011
Rooney - zrušená registrace
-> suri: super, díky za info 4

JJ myslel jsem 1.6 16V 74kw, tu 55kw bych ani nechtěl.

Uvažoval jsem i o naftě, rotačce 66kw, ale nějak mě to přešlo no.

A ještě jedna, asi blbá otázečka, 1 dá se nějak poznat, že to žere olej? krom toho, že by to asi čoudilo.

Toho se u těch motorů, bojím asi nejvíce no. 8
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 09:05:25
09:00:20
30.12.2011
suri
-> vhml: inak bez tak u nás octavia je všeobecne vždy auto čo chodilo len na chalupu zo 100 000km /TDi obzvlášť/ a nebúrané , čo sme predávali 1,9 66kw známy tak nešiel predať lebo auto bolo v 2000 búrané fest ale v autorizáku urobené parádne vtedy za slušné peniaze a dalších 10 rokov jazdil bez vrzgania , drhnutia čohokolvek a bez korozie ... a bolo to narozdiel od ostatných aj vybavené slušne , ale akonáhle niekto volal a spýtal sa či je búrané aj položil a potom si kúpi radšej hujdu za viac peňazí zvarenú z troch ale proste nebúranú
08:56:07
30.12.2011
suri
-> vhml: ja som z 1,8 92 už si spomínam vyberal prevodovku na repas v robote , viem že majiteľ bol nasraný z dlhodobej spotreby 15l a odchádzali mu zaradom veci ,čerpadlo tuším menil klapku a nasral sa a išiel sa niekde na parkovisko blázniť a roztrhol diferák , potom sa menila prevodovka a viem že sa to snažil hneď predať ... 1,8T v Superoch ale aj octách čo viem bez vážnych porúch
08:54:30
30.12.2011
vhml
-> suri: od kdy do kdy se davala nevim. Vim o dvou v okolí, ale zadna vyhra to neni. 1,8T bude lepsi volba.
08:49:05
30.12.2011
suri
-> vhml: jj to je pravda ale zas také časté nie sú tie benzíny a dával sa tento aj po facelifte?
08:47:26
30.12.2011
suri
-> Rooney: a ešte jedno , tu je niečo konkrétne forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
08:47:22
30.12.2011
vhml
-> suri: jo, 1,8 20V bez turba, 92kW
08:45:20
30.12.2011
suri
-> Rooney: inak samozrejme treba všetko vyskúšať , ovládacie prvky , štarty studené , teplé , otáčky , ťah , chod motora , stav podvozku , či to neklepe , drží stopu , treba na skúšobnej ozaj dať autu zabrať nech sa prejaví čo sa dá a zmlouvá o cene . Tiež pozrieť koroziu , hlavne predný blatník dole napojenie na prah okolo podbehu , pozrieť zospodu stav náprav , brzdy či nekopú , veškerá elektrifikácia či funguje , pozrieť originálne zvary , tmelenie či to nie je z troch áut , nebáť sa zodvihnúť koberec , podľa kilometrov skontrolovať aj stav interiéru ...



každá drobnosť ktorú nájdeš môže ovplyvniť cenu .
08:42:42
30.12.2011
suri
-> Rooney: 1,8 bez turba nejaká existuje?



1,6 16V to je ten 74kw nie? to je dobrý motor , výkonovo stačí , nejaké detské nemoci nemá z LPG ideál , určite ale nie 8V 55kw ten neber



1,8T tiež motor spoľahlivý , ani o turbách moc nepočuť , je to relatívne staré ale výkonovo aj spotrebou aj spolahlivosťou tiež dobrý motor
07:18:12
30.12.2011
Rooney - zrušená registrace
Dám to tady:

Momentálně řeším koupi nového povozu, měl sem vyhlídnuté, Hondu Civic 1.6 Sport a Accord 1.8, ale je jich jak šafránu.

Tak sem se začal dívat i na Oktávky I po faceliftu, ale problém je v tom, že na hondy jsem sebou měl odborníka, na škodovky bohužel žádného nemám.

Tak se chci zeptat na co se dívat při koupi, hlavně u motoru. Nejraději bych vzal asi nějakou v benzínu a později předělal na lpg, jezdím denně do práce cca 25km a přes léto, nějaký ten delší výlet mimo republiku.

Ale teď mám dilema, který benzín? 1.6 16V? 1.8 bez turba, nebo s turbem? Prostě fakt nevím 8.

Může mi někdo rozumě poradit?4
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 07:23:34
17:28:09
01.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> maca: ale později se projeví:o)
14:53:02
01.08.2010
maca
Kaprof 01.08.10 11:46:04 napsal:

→ maca: To ne ale vem kolik ti toho na ni odešlo:o))
konstrukční vady se objeví u každého vozu i u toho od soukromníka4
14:41:01
01.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Dušan: Tuňáka jsem kupoval v bazaru před 12ti lety a nasloužil se až do vyvaření bohatě a stále ho bez zásadnějšího problému mám. Xantíka jsem kupoval v tomtéž bazaru s odstupem několika let a byl a je taktéž v pořádku. Možná se vyhnul machinacím díky tomu, že je to frantík. Nebo také díky tomu, že bazarmistr je několik let zavedenej a opatrnej, co si na "krám" bere. Teď ho mám přes čtyři roky. Saxo jsme kupovali od soukromé osoby a hned byl problém a dohadovaly se slevy atd. Co řekneš na tohle ?

Pokládáš za bazar i značkový autosalon, který prodává ojeté vozy stejné značky ? Tam přeci nějaká záruka kvality je, ne ? Podle mě je to o štěstí a nákupu bez iluzí a s chladnou hlavou.
Extreme Tyres