/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:41:18
10.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Matsoft 10.10.19 21:36:29: 1.6 VTi. Zvuk krásnej, jízdní výkony perfektní, spotřeba průměrná, spotřeba oleje nadprůměrná. Možná v normě, ale z mého pohledu vysoká.

2.0 HDi dobrá volba. Jen se díky aditivu více zanáší DPF. Lze ho ale vyčistit, vyměnit za origo repas a neředí se olej naftou.

Moc na tom nevydrží uložení předních tlumičů, ale není drahé.
upraveno 1x, naposled 10.10.2019 21:42:03
21:36:29
10.10.2019
Matsoft
-> Jirik_Tuňák1983: 1.6hdi?
21:34:43
10.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Matsoft 10.10.19 20:34:40: Bohužel BMP6 nikdo nedoporučuje, přestože jich jezdí dost. Zkušenost nemám, všichni co znám, se tomu vyhýbali.

Jinak to není špatný vůz, měl jsem negranda asi 4 roky s manuálem. Jen se špatným motorem.



Dej si na netu BMP6 a zdrojů informací budeš mít více než hromadu.
upraveno 1x, naposled 10.10.2019 21:38:27
20:34:40
10.10.2019
Matsoft
Tak jsem poridil francouze.....

C4 Grand Picasso vyroba 2007, do provozu 1.2008

2.0HDi, BMP6 prevodovka. po zbezne kontrole v mem servisu jsem byl v podstate pochvalen, ze to chce jen predni loziska a nejaky jeden simerink....

Co mi vsak trosku dela starosti je jak ten robot radi za studena... Nesmyslne otacky a tvari se to jak kdyz klouze spojka..... ta je ale dle Citroen servisu OK.... dale chce dolit aditivum a vycistit filtr pevnych castic... Ale vzhledem k tomu, ze byla za pekne penize, tak se se servisem pocitalo.... aspon s tim beznym a ze je filtr zaneseny...tak to ma pry skoro kazda... takze mi trapi jen to razeni.. za tepla je to OK....ale to pry muze byt spatnym nebo malo olejem, pripadne pokud neni KO spojka, tak to nejak jde uzpusobit na diagnostice...

Tak se ptam zda ma nekdo nejakou zkusenost.....
08:07:10
08.10.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Ta silnější se lišila jen v naklápěcích lopatkách? Co je tam vůbec za typ vstřikování? Solenoid Bosch, Siemens?
21:41:14
07.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Chali 07.10.19 20:45:32: Aha, tak tam je ještě varianta 1.9 TD, ale znám obecně jen 2.0 HDi, která zejména ve slabších verzích byla k neutahání.
20:45:32
07.10.2019
Chali
-> Jirik_Tuňák1983: Bude to pracant do 50000,-
20:37:47
07.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Chali 07.10.19 20:24:50: 2.0 HDi. Jaký je cca rozpočet a plánované určení vozidla? 1
upraveno 1x, naposled 07.10.2019 20:38:17
20:24:50
07.10.2019
Chali
O francouze se moc nezajímám, tak mám jeden dotaz. Citroen Jumpy/Peugeot Expert první generace, kterej diesel vzít? Díky
16:16:30
07.10.2019
Jumbo
-> Skili: 4 díry, pokud se nepletu...
14:39:04
07.10.2019
Skili
-> Jumbo: Mají 3 nebo 4 díry?
07:40:21
07.10.2019
Jumbo
Nechcete někdo plechy a jeté letňáky na P106? Uklízím v dílně a tohle mi zůstalo po manželčině autě...
16:51:52
05.10.2019
Kocvin
Tak už mám GTI přezuto na zimu, i když asi do sněhu nepůjde.. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 05.10.2019 16:51:52
00:03:39
03.10.2019
Jirik_Tuňák1983
Někdo si tady dělal srandu z Citroënu, ale tady to zrovna vypadá na jeden z nejlepších výsledků mezi aktuálními SUV v otázce jízdní stability. Podvozek s novým typem odpružení očividně vychytali. Navíc testováno i v o 4 - 5 km/h vyšší rychlosti.

Citroen C5 Aircross 2019 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
upraveno 2x, naposled 03.10.2019 00:15:02
15:25:57
27.09.2019
vhml
-> vinorak 27.09.19 10:52:43: hele jednička nám tam šla nahovno letos, když se to skládalo krátký, i v rámci běžného provozu Pak to stejně padlo celý, když se zadřel stálej převod, nahlásil jsem že byla i horší jednička a teď to po reinkarnaci funguje zas dobře. Minimálně v rámci běžný jízdy. Při závodech ji tam prostě dám a neptám se jestli tam chce nebo ne ( a kolikrát teda moc nechce, když na sériový převodovce uplatňuju poučku " co neubrzdíš brzdama, ubrzdíš hewlandem 3 )
10:58:09
27.09.2019
vinorak
www.facebook.com/tomas.ma tousek.96/.../102049201000 61526 tohle je 1.6ková převodovka BE3 ta pěkně váže
10:52:43
27.09.2019
vinorak
nejde ani tak o převody jako přesnost řazení, všechny auta co jsem kdy měl s MA (2x 205 1x 106 1x 206) tak měly problémy s jedničkou, prostě jí tam nedáš lehce, někdy ani meziplyn nepomáhá a jde to fakt silou. zato BE je vždycky daleko přesnější ( taky má složitější táhla), v xsaře má ta špajzka 300 tisíc a pořád krásně řadí, podřazovaní na jednočku v pohodě s meziplynem třeba ve 40) u gti když je studená tak lehce škrtá trojka když radim rychlejc, ale jak se ohřeje tak pohoda. U MA se mi párkrát stane že netrefim dvojku z roztočený jedničky... co se týče převodů tak to saxo by mohlo být trochu kratší, ale zase na 5ku to točí v 95 3000.
09:09:28
27.09.2019
vhml
-> vinorak 27.09.19 09:05:38: v cem je na BE lepší? Nikdy jsem s tim nejel. Prej to je nahovno zprevodovany ne? Ted mame v 309 krátkou MA a je to bomba i to radi dobre.
upraveno 1x, naposled 27.09.2019 09:30:54
09:05:38
27.09.2019
vinorak
Teď mám manželku na nemocenský tak jezdim do práce saxem a řeknu vám, že tak zábavný auto za ty peníze co mě to stálo jen tak neseženete 1 72kW je výborný a jsem s tim rychlejší než s 205 gti, ale to je dáno tím že to nechci kurvit a hodit do škarpy za každou cenu.. Saxo je sice 1.6 8v, ale podle serviceboxu má v podstatě stejný tlumiče i pružiny a stabilizátory jako 16v, takže tomu chybí 20 koní ale zase to je o pár kilo lehčí. Auto se pefektně ovládá plynem až mě překvapuje jak snadno jezdí bokem... Prostě radost z jízdy. Dobře, sedačky jsou měkký a v podstatě bez opory, převodovka MA je daleko horší než BE3, ale úsměv na tváři to umí vykouzlit... jo a při kombinaci 80 procent pohoda a 20 kudla to jezdí do 7 litrů... geniální auto
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 27.09.2019 09:05:38
01:49:24
26.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 26.09.19 00:25:41: Na to moc nehledím, musí se mi to především líbit. 4
00:25:41
26.09.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 25.09.19 01:03:37:

Že ty všecky krosy a skauti jsou pro mě k prdu.
12:48:31
25.09.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jauvajs! 3
11:40:17
25.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 25.09.19 10:04:33: Přední nárazník 50 000,-. 3
10:04:33
25.09.2019
dragon_cb_cz
-> Chali 24.09.19 21:48:26: Tak tam je jasný odkaz na staré modely značky.



-> Jirik_Tuňák1983 24.09.19 21:58:47: Taky jsem po nich koukal, ale téměř výhradně nafta no 8 Ale tak třeba by se dalo něco vybrat.



-> Bukaj 24.09.19 23:33:01: Mám to stejně. A když jsem se tu ve vedlejším tématu opovážil se pousmát nad scénou od Říčanského Alberta, kde stála ta koncernová přehlídka stejnosti vedle sebe, byl jsem rozcupován 3
01:03:37
25.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.09.19 22:42:51: Co tě na Cross tak irituje?
23:33:01
24.09.2019
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 24.09.19 22:05:34: Tak já jsem taky praktik, design je pro mne u předmětů denní potřeby až na chvostu priorit (taky proto jezdím stotřícou na plyn a co na tom, že je to obyčejné designově nezajímavé auto...), ale vůbec nechápu, co je hezkého na poslední generaci Superba? Mně přijdou všechny aktuálně vyráběné škodovky tak nějak stejné - na první pohled nerozeznám, jestli předjíždím Superba, Octavii, nebo Rapida a když je to v kombíku, nepoznám ani Fabii od Rapida.

Jen ten Kodiaq je trochu jinej - větší. Vypadá jako něco od VW, co nevím, jak se jmenuje - asi Touareq? Prostě všechny moderní koncernové vozy (ať je to koncern VW nebo TPC, Hyundai a spol atakdále) mi přijdou úplně stejné. 8

Pak jsem rád za Multiply, C6ky (o kterých jsem dodnes nevěděl, že existují) a další "exoty" na našich silnicích1
22:42:51
24.09.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Bez toho "Cross" by to nešlo? 3
22:38:00
24.09.2019
Jirik_Tuňák1983
22:20:05
24.09.2019
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Ale to byla pochvala, je to hnusný a nelíbí se mi to(což neznamená že někomu jinému se to nemůže líbit-holt někomu se líbí holky, někomu klucí), ale je to originální a třeba pro Bukaje to je ideální následník Š120, bude mít relativně moderní auto a davy obdivovatelů pořád stejný jak u stodváci3 3
22:17:29
24.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.09.19 22:10:20: No, třeba C5 Cross Tourer s 2.2 HDi 150 kW bych si dovedl v klidu představit.

Bílá perleť, kola s diamantovým výbrusem a se standardním Hydractive III+ bych neměl problém.
22:10:20
24.09.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Mně se líbila ta Xantie a XM. Od tý doby bída střídá bídu. Asi je to z mýho pohledu daný tím, že tenkrát ty auta měly oproti konkurenci boží podvozek a stále ještě jednoduchý, spolehlivý deasely. Dneska jsou ty Citrony jen šrot a melasa.
upraveno 1x, naposled 24.09.2019 22:11:02
22:06:07
24.09.2019
Skili
-> Jirik_Tuňák1983: Vidím že máme podobny sny6

Já jsem v tom seděl když to bylo v olomouci na saloně a od té doby to chcu.
22:05:34
24.09.2019
Jirik_Tuňák1983
Majitelé koncernových vozů to nemohou samozřejmě nikdy pochopit, protože v případě jejich výběru je na prvním místě tvůrcova účelovost........pak dlouho nic.......a pak někde v koutku se krčí design, který se snaží nijak zásadně nevyčnívat. 1 Něco jako natvrdlý žák, který se schovává za ostatní, aby nebyl nedejbože vyvolán. 3

Ale pozor. Superb III a poslední Passat je jinak docela fajn.
22:00:53
24.09.2019
saskyn2
-> Bukaj 24.09.19 21:55:36: Na první pohled je to hnusný, na druhý taky, i na všechny další3 Ale jo, nedá se tomu upřít originalita a každý se za tím otočí, být exhibicionista tak si to klidně koupím.
21:58:47
24.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 24.09.19 21:55:36: Prodávalo. Jeden kus vídávám skoro pravidelně. Připomíná mi to hodně CX a nebo Pallas DS.

Vyrobeno jen 23 300 ks, takže to začíná mít sakra investiční potenciál. 4
21:55:36
24.09.2019
Bukaj
-> Chali 24.09.19 21:48:26: Na první pohled je to hnusný, ale časem by se mi to začalo i líbit. Alespoň je to jiné, než všechny ostatní tuctové vozy4

Ale taky to vidím poprvé - to se v ČR asi neprodávalo, ne?
21:53:11
24.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Chali 24.09.19 21:48:26: Tak sem nečum a budeš mít klidnější spaní. 3
21:48:26
24.09.2019
Chali
-> Jirik_Tuňák1983 24.09.19 21:29:58: Ti žabožrouti jedou na kvalitním materiálu, a ten kdo si tohle koupí evidentně taky.
21:29:58
24.09.2019
Jirik_Tuňák1983
Co si budeme říkat. Jako bývalý majitel dvou Citroënů, z toho především Xantie II s hydropérem, byl toto vždycky můj sen. Být to ještě s 3.0 V6 v beňu, pak to nemá chybu. Fantastický vůz.

www.sauto.cz/osobni/.../1 8458240?goFrom=lis...
10:13:03
16.09.2019
vinorak
Lidi jsou dementi...
23:00:37
15.09.2019
Kocvin
Nejlepší je rozbít něčí auto a nechat to tak.. Aneb "parádní" návrat domů z víkendu na Šumavě.. 7
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 15.09.2019 23:00:37
16:08:26
12.09.2019
Danster
-> MATTESS 12.09.19 12:00:06: To je taky dost k na*rání, ale aspoň to vyřešil jen kryt.
12:00:27
12.09.2019
MATTESS
Kryt jsem koupil ten den nový a asi nebude třeba lakovat
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 12.09.2019 12:00:27
12:00:06
12.09.2019
MATTESS
O manželku se otřela nějaká p**a v protisměru a ujela. Koupíme jí konečně zachovalý povoz a po pár týdnech šrám. Nadruhou stranu ještě, že jí neorvala víc. Kryt je na sračku, prasklá činná plocha (ale nic hroznýho, je funkční) a kraj obalu je prasklý.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 12.09.2019 12:00:06
06:30:16
09.09.2019
charon
-> Jirik_Tuňák1983: Je to 1.1 HDZ, má to namotané asi poctivých 130 000 km ...
21:09:13
07.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vinorak 07.09.19 21:03:55: Ale já ti věřím 4. Jen bych tak rezolutně neodmítal jiné varianty. Však jsou to Francouzi, tam co platí v pátek, neznamená, že to bude platit i v pondělí. 3
21:03:55
07.09.2019
vinorak
Měl jsem dvě z roku 91 a měly jenom 13ky.... Někde najdu fotku z originálního návodu a tam je to rozepsany podle motorů
19:56:10
07.09.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vinorak 07.09.19 15:20:42: Máme původ DE a originál tam máme zapsané 13, 14, 15 jako fabrický rozměr. Zápis je převzatý z originálního techničáku ve stejné formě, jako jsme měli na dalších 3 Citronech a Peugeotu v rodině.

Rok výroby je 1993. Klasická 1.1i, 44 kW, 5d verze.
upraveno 1x, naposled 07.09.2019 19:58:28
15:20:42
07.09.2019
vinorak
Jirik_Tuňák1983 : netvridim že to tam nemáš zapsaný, jenom konstatuju, že to prostě ve fabrice nezapisovali, leda třeba když sis to koupil v německu jako nový a v autosalonu sis k tomu dokoupil 15ky tak jo, ale orpavdu socka 205 měla vždy 13ky, edice winner, cti a slabší gti a TD 14 a 15ky jen a pouze 1.9 88 a 94kw. Ale je možný že ke konci výroby to psali různě...
22:24:51
06.09.2019
palinator
-> Pavel P..:

Normálka, dělali i Citroeny Electrique. V podstatě první "masově" vyráběný elektromobily. Paradoxně to asi díky naprostý jednoduchosti i funguje.



E: ale na vlastní bulvy jsem to taky neviděl.
upraveno 1x, naposled 06.09.2019 22:25:21
Extreme Tyres