/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 4101 až 4150) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
15:38:46
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Jo to musela bejt tenkrát pecka jako kráva... v místě kde je silentblok převodovky by měla být rovina :-D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 03.12.2011 15:38:46
15:36:43
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak elektrárna tak zhruba na půl vytahána, chybí už jen na jednom místě ji uvolnit...

Pak je na řadě zlatej řez a navaření novýho kusu :-D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 03.12.2011 15:36:43
01:52:17
26.11.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matulo 25.11.11 10:48:23: Jé to chci taky. 1 Za těch 20centů ho beru! 40
22:58:58
25.11.2011
alpin
-> Matulo: inak toyotu to pripomína
22:56:37
25.11.2011
Maťulo
-> alpin: nemozem si pomoct ale pripomina mi toyotu... a podla mna je to auto - malo muziky za vela penazi!
22:39:56
25.11.2011
castrol
-> Matulo: co prepustali ked ich dali vyrobit len 3000ks 1
22:35:11
25.11.2011
alpin
-> Matulo: v 206 mám sedačku na dorazoch a sedím jak tak pohodlne , za seba si hodím akurát tak hatižák

mne to príde fajn auto z čítania , na také to mestské jazdenie vo dvoch by to nebolo úplne zle

auto.pravda.sk/novinky/.. ./18816-peugeot-208-schudn e-o-110-kg

auto.pravda.sk/magazin/.. ./18948-v-trnave-zacala-vy roba-peugeotu-208

207 bola pre mňa taká hnusná neforemná 206 , to samé 206+
22:21:28
25.11.2011
Maťulo
-> alpin: andrejko ver tomu ze 208ka by ta rychlo omrzela! ja mam 182cm a ked sedel kolega za mnou, tak som si nemal kam dat kolena... a nie to este ty s tvoju vysku... 4

-> castrol: a kolko mi daju? 20 centov? co moze byt hodnota toho kluca ked ich nakupili 3000ks... 3
18:19:13
25.11.2011
castrol
-> Matulo: tak im to vrat a nech daju penaze
18:13:07
25.11.2011
alpin
-> Matulo: P208 sa mi veľmi páči , snáď bude dobrý 6
10:49:30
25.11.2011
Maťulo
1 Napis A9 - kryci nazov pre novy P 208...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Maťulo vložen 25.11.2011 10:49:30
10:48:23
25.11.2011
Maťulo
Vcerajsi darcek pre vsetkych zamestnancov... Aj ked by ma vacej potesili penaze, ale tak dobre... Aspon neco... 4GB USB...5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Maťulo vložen 25.11.2011 10:48:23
08:01:50
25.11.2011
VeTeV
-> spartra: klasika u tech 16v-zatimco 8v ma prubeh jak nafta a pozere ledacos, tak u 16v to musis drzet v tockach.
07:22:53
25.11.2011
spartra
že se vám do toho pletu, když už máme 1,6-16v 80kw, v berlingu.

olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo8

dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
07:05:49
25.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: o mizení oleje jsem pro změnu slyšel u 16v :-D jinak 8v se musi pravidelně měnit olej a dopřát mu total... 8v jsou spíš náchilnější při zanedbání výměny oleje, nebo špatným oleji na přidírání vačky... Ale co jsem měl já ten 2.0 8v (ten z xm), tak až na houpání na volnoběh, který bylo něčím elektrickým, byl naprosto v cajku i po 450t na krku :-D první umřel, protože rupl řetízek co žene olejový čerpadlo...
07:56:23
24.11.2011
Luboš
-> VeTeV:

-> Bagrr- máma mele Emu:

díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
07:08:12
24.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to je fakt, že16v je vysokootáčková potvora, co se sebere až od 2,5 tis otáček... pak sice táhne, ale pro krávu to asi není uplně to nejlepší..nevím jak 2litr, ale ta 1,8 má vrchol posazenej nad 4 tis... co mě překvapilo, že je 2ka celá v litině... možná jediné co mě napadá, říkalo se, že 8v papkají trošku více olej a pak takové ty klasiky, jako že do 250tis odejde startér :-)) rozvody řemen, nevím jaký je interval, ale u 1,8 16v je to tuším 120 tis.
upraveno 2x, naposled 24.11.2011 07:21:31
03:29:08
24.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Luboš: jestli ho tam dávali, volil bych osvědčenou klasiku v podobě 2.0i 8v... Měl jsem ho v krátký xantii... Sice "jen" 89kw oproti cca 115kw u 2.0 16v, ale křivka kroutícího momentu podobná naftě... Prostě ten motor táhnul nehorázně odspodu... Ve městě nebyl problém nechat za 5 a jet 50 a na konci města jen šlápnout na plyn a zrychlit na 90... Sice nepatrně vyšší spotřeba a o dost nižší výkon jak 16v ale už jen kvuli tomu průběhu krouťáku by byl lepší pro takovou almaru ;-)
17:02:34
23.11.2011
VeTeV
-> Luboš: tak nafta u frantíku chce svoje a hlavně rozumné zacházení... možná tam budou v paletě i staré 8v jednotky, ale to chce asi pohledta na netu...
13:37:15
23.11.2011
Luboš
-> VeTeV: takže jsou to starý poctivý benzíny s původem někde v polovině 80', ne? S tou spotřebou tak nějak počítám, ale při tom způsobu využití auta by diesel dost trpěl, nebo se pletu?
13:11:46
23.11.2011
VeTeV
-> Luboš: tak tam budou davat asi to co mam ja - tj. 1,8 16v anebo 2.0 16v a mozna tam bude dostupny i 3,0 V6 :-)

nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
08:37:22
23.11.2011
Luboš
Mohl by někdo poradit, jakou motorizaci vybrat u modelu 806/Evassion? Roční nájezd km předpokládám do 10tis s vysokou převahou krátkých jízd, takže asi spíš z benzínových motorů. Nějaké vlastní zkušenosti? Díky.
10:48:22
22.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: nic není nemožné
10:41:23
22.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: aby to nebylo jak u větve se silentblokama ramen :-D taky vyměněny a až u mě zjištěno, že jsou naprosto původní :-D
22:06:56
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : Vim já? možná ne všechny on řikal že tam něco měnil a něco bylo eště dobrý tak to nechal
21:59:37
21.11.2011
THOMMY
-> havlik: No právě...za tebe se i ty tyčky měnily?
21:49:42
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : jo je to možný tak ono co vim ty tyčky odcházej jak na běžícim pásu a pokud to nebyla nějaká lepší tak je možná že je v kopru
21:48:47
21.11.2011
THOMMY
-> havlik: Asi nějaká tyčka, aspoň to tak vypadá...

Přiblble nízký 3 Ale mezera mezi kolem a blatníkem pořád velká...
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 21:51:39
21:48:19
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : tak ono to auto samo o sobě je takový přiblble nízky:) ale snížení tomu určitě jen prospěje:)
21:47:04
21.11.2011
THOMMY
-> havlik: Taky myslím, že to nebude na škodu :) Jen doufám, že to nebude na naše cesty moc nízko, ale 40 mm není až tak razantní18

-> Bagrr- máma mele Emu: Zahulíme a uvidíme :)
21:43:06
21.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: tak možný je všechno.)
21:42:09
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: no něco tam klepoce :-) tedy nevím jak teď ale když sem se v tom vezl naposled, znělo to jako nějakej čepíček na zadní nápravě :-)
21:40:28
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : tam by snad nemelo nic mlátit možná by to mohl být výfuk a nebo ty prdelní tlumiče. Pravdou je že se už za tu dobu mohlo něco vysrat:)
21:38:39
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : žeby další náprava dělaná u mně? :-D
21:36:28
21.11.2011
THOMMY
Bagrr- máma mele Emu 21.11.11 20:15:11 napsal:

→ THOMMY : Tak jasný no :-D Ale proč dělat břichoplaza

z konforťáku? :-D A vůbec máš si kupovat postupně díly na zadní

nápravu a ne pjužiny a tlumíče :-D


No, on ten komfort nějak razantně dolů doufám nepůjde, jsou i tvrdší podvozky než Weitec..

Stejně mě čeká výměna tlumičů, tak zabiju dvě mouchy4 Asi to nahodím až po zimě, vyřešit klepot zadní nápravy je v plánu teď...
21:35:39
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Tak jasný :-) A já volím kompromis :-D Zlatý nezávislý ramena v ložiskách :-) Xanťa s obyč hydrou mě taky neskutečně překvapila co ustojí... To už ta activa fakt musí bejt neurvatelná :-D První hydra co jsem měl ta hydractivka krátká to drželo ouplně neskutečně oproti dlouhý ale dlouhá je furt neskutečná jak drží stopu oproti konkurenci :-) Jo chtěl bych si jednou sjet s activou :-) To musí bejt nehorázný peklo v zatáčkách :-)
21:29:54
21.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: hlavně to má vzadu tyč:) zlatá víceprvková náprava co se týká jizdních vlastnosti, co se týká udržby zlatá tyč:D
21:27:51
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: kokta je holt moc dlouhej stroj na krátkej rozvor :-)
21:26:01
21.11.2011
havlik
-> THOMMY : já myslim že to tý 406 jen prospěje:) sice nevim jak s tim jezdíš ty ale to co to zvládalo v létě na tech zimákách a vylítanejch tlumičich bylo oproti oktávce atd neskutečný
21:24:44
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Tys to neslyšel? Přecyk to rameno shnije hned :-D
21:22:15
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: ty vole, to dřív vyhnije celý auto, než ten banán3
21:18:34
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: :-D hlavně bacha na to, ty ramena jsou už chycený, takhle, když to necháš a nenatřeš to, tak ti ten ingot za chvilku schnije :-D
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 21:19:12
21:17:03
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo myslíš tu výrobní?3
21:15:06
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: i prd, jsi neviděl tu nádhernou černou barvu? :-D
21:03:57
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: no oni tam byly asi drobatko dele :-)
21:00:11
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Koukal bych po 3.0 V6 v plynu :-) Ikdyž na benzín to prej jezdí rozumnym stylem taky voukol deseti akorát po městě to pápkne víc :-)
20:57:08
21.11.2011
ZdeněkH - zrušená registrace
Já si snad zase pořídím houpačku jak to tady tak čtu
20:57:01
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: No a pak se div že ti skomíraj silentbloky po dvou letech :-D
20:55:11
21.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: to je ten, jak se to jmenuje, tjuning 3



ale zase nemusis rezat nejaky pera a tuzit tlumice - jde to tosku elegantneji
upraveno 1x, naposled 21.11.2011 20:56:51
20:36:56
21.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: No vzhledem k tomu že zadek jsi měl už gumu schovanou a předek jsi měl tak cca 5cm od lemu, to máš baj voko o 4-5cm nížs než serie :-) vzadu má bejt mezera na dva prsty a vepředu se musí vejít pěst mezi kolo a lem :-D
Extreme Tyres