/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 6801 až 6850) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
14:18:44
24.03.2010
havlik
-> CHIP: 3 3
14:18:24
24.03.2010
CHIP
-> petr s: To vim i ja .. ale tohle jsem tu prezentovat nechtel ..
14:17:41
24.03.2010
petr s
-> CHIP: A spolehlivější
14:16:50
24.03.2010
CHIP
-> Tuner#2: Rozhodne nic nevychvaluju .. jenom jsem upozornil, ze jsou tu i auta v nafte ... ktera zerou min a kdyz nic vic .. tak jsou s francouzem minimalne srovnatelna .. tot vse ..
14:10:48
24.03.2010
havlik
-> Tuner#2: já si na francouzský sedačky nemůžu stěžovat:) ani po 100km ani při jinejch činnostech:)) v oktávce sedíš jak ve škole na dřevěný židli:))
14:09:29
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: -> CHIP: Neblbněte tady vychvalovat koncern, to by Vám taky mohl Borin začít vyhrožovat rozbitím huby a nebo Jiřík psát jak to má tvrdej podvozek a sedačky. Je sice fakt, že i tohle je proti Francouzům další obrovská výhoda, neb z měkkých sedaček vždy bolí záda po 100km, zatímco tvrdší tvarované podrží tělo a záda nebolí...1
upraveno 2x, naposled 24.03.2010 14:10:21
14:04:47
24.03.2010
CHIP
-> havlik: Ja vim ... 40
14:03:31
24.03.2010
havlik
-> CHIP: no při 150 je to 5.5 což je hrozná tragedie:D
14:01:24
24.03.2010
CHIP
-> Jirik_Tuňák: Je pravdou, ze dostat se u koncernoveho vozu s 1,9 TDi na 4,5 neni vubec zadny problem .. pri dodrzovani dopravnich predpisu. Pokud nekdo jezdi neustale 150, je to samozrejme jine.
11:43:36
24.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Asi tak. Kolem 5,5 - 6 litrů a jezdil tak nějak normálním řidičkským způsobem.
09:46:46
24.03.2010
Don Carlos
-> MerHanz: No nemám s jiným zkušenosti, toto je u koncernu.
09:28:54
24.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: Co je málo? cca 6litrů na to se asi dá dostat ale nebudeš jezdit za 4.5 jako VW TDI4 mě 1.9TD s rozharašenym čerpadlem a skoro neustále plnym plynem jezdi za cca 8litrů
09:22:50
24.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Kolegovi ta 66 kW žrala málo. Každop. ta vyšší spotřeba než u koncernovýho TDi je známá. Zrovna tak je ale jasná větší kultivovanost chodu a nižší hlučnost.

U kolegyně jsem měl pocit, že mě to po startu vyhodí ze sedačky, celý auto vibruje a je dost hlučný.

Dokonce i Octavia II s TDi, se kterýma jsem jezdil (i zánovníma), tak byly taky dost hlučný. Kdežto HDička byly pěkně kultivovaný a motor v podstatě nebyl uvnitř slyšet při běžné jízdě. Ve městě vůbec a v rychlosti kolem 90 a něco vejš minimálně.
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 09:25:00
08:19:54
24.03.2010
MerHanz
-> havlik: v tom máš naprostej recht. ALe TD v tátovej 405 baští dlouhodobě taky kolem 7mi. Prostě koncern je spotřebou někde jinde.
07:39:29
24.03.2010
CHIP
-> havlik: No nic .. ja se proste jen tak ptal .. ze ..
07:36:14
24.03.2010
havlik
-> CHIP: u HDI ano4
07:32:37
24.03.2010
CHIP
-> Borin - Král tuzerů: 5,7 - 6,7 nafty je spotreba u dieselu za kterou by mel byt clovek vdecny ?
06:09:48
24.03.2010
MerHanz
-> Don Carlos: Ale to platí jenom pro koncern co???
23:10:05
23.03.2010
Don Carlos
-> Targa: No asi záleží co a kde kupuješ. Fungl nový vstřik se dá koupit už za 12 tis. Občas se vyskytne sada 4 ks 96 kW za 4-5 tis. A kdo není vůl a nenechá se oklamat od servisů, tak mění jen kabeláž vstřiků (respektive opravuje), poněvadž to je TA věc, co se kazí, ne vstřik jako samotný.
23:01:09
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Borin - Král tuzerů: Bosch nebrat, ale když to tam už je, tak není zbytí. 1 Co jsem tak prolejzal více aut, tak ten Bosch se nasral úplně všude a všude je s ním nějaká potíž a je jedno co to je za značku a druh součástky.

Jinak zrovna u FR je výrobců motorového příslušenství vícero.
upraveno 2x, naposled 23.03.2010 23:04:02
22:03:22
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Targa: Jenže taky co to je za trysku za tu 10ku že...když jsou systémy jak Bosch tak Siemens 4
22:00:30
23.03.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: tak sem zjistil ze na blbou fabinu 1,9tdi 74 kw stoji vstřikovací tryska 18000,- a na oktávku 1,9TDI 81kw 15000,- takze citroen i se svoji desitkou za trysku je levnej...
20:56:02
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
MerHanz 23.03.10 20:24:21 napsal:

→ Jirik_Tuňák: u 406 máš recht, že 66 maj obyč a

80 maj dvouhmotnej setrvák. Ale novější ( 307 a tak ) už maj dvouhmotnej

i 66ky. A problémy s tim jsou i u koncernu.
Já mluvil právě o Xantii a 406. Dnes je dvouhmota na všem, to vím a proto je člověk znechucenej, jak malá je nabídka benzinovejch aut.
20:51:43
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: Pohoda, však jsi taky vyvrhel s francouzem 4 3 3 3
20:31:08
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: dobrá, zatím moc dík 4
20:29:35
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: JJ já dělám na kopci v kovošrotu...ale zejtra se ti mrknu jestli teď momentálně je, abych ti neříkal bludy 4
20:27:33
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: jak se jede směrem na Librantice ??? Bo kama se to tamtudy jede??
20:24:22
23.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Jen doplním že HDI byt s jinym názvem používá tušim ještě Mazda a Volvo4
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 20:31:15
20:24:21
23.03.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: u 406 máš recht, že 66 maj obyč a 80 maj dvouhmotnej setrvák. Ale novější ( 307 a tak ) už maj dvouhmotnej i 66ky. A problémy s tim jsou i u koncernu.
20:23:54
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jirik_Tuňák: Dvouhmota setrvák je za cca 35000 4
20:22:14
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: Mám to asi 5metrů od práce...naše malá benzinka na kopci 4
20:20:53
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: To je kus od kusu a záleží na používání, palivech, chování se k autu. Bejvalej kolega má v Peugeotu 406 na 2.0 HDi (66 kW) najeto momentálně kolem 200 000 km a zatím ani náznak potíží kolem vstřiků. Jde o ně i pečovat přípravkama, jak píše Borin. Jinak dnes už to máš samej common rail i u konkurence. Obecně platí, že klasickej turbodiesel je stará škola, která je blbuvzdornější a ohledně financí méně nákladná na údržbu, přestože čerpadlo taky není zrovna levné. HDi je už moderní motor s veškerou svojí choulostivostí, která pramení převážně z ne moc kvalitních paliv v ČR. Rozdíl v naftě je znát už třeba u sousedů v DE (služební cesta). Má úplně jinou charakteristiku než motory TDi u koncernu. Ne lepší, jen jinak dobrou. Těžko u něj uslyšíš takovej ten zvuk multikáry, auto je i uvnitř tišší než jedničková Octavie s TDi. Nemá tak vysokou spotřebu oleje. Bacha ještě na jednu věc (kdyžtak mě opravte), HDi od 80 kW motoru mají tuším dvouhmotovej setrvačník. 66 kW má ještě klasickej. Ten když odejde (projevuje se řinčením při doběhu motoru po chcípnutí), tak je to drahota. :-)

Ale jinak kdyby to byla taková hrůza, nebudou dnes prodávat v podstatě jen HDi motory u PSA, popř. Fordu. Já jsem měl s Větví z možnosti drahých obav vítr, takže jsme šli do benzínu.

Kamarád měl mimo jiné 2,1 TD a pochvaloval si to. Říká se, že jsou na něm choulostivý hlavy. K naftě ti moc neřeknu, mám k ní tak trochu nechuť.

Můžu se poinformovat u kolegy, jak je co nákladné, kolik stojí výměna v neautorizovaném servisu - garážmajstra, kde seřídí vstřiky a za kolik. Nebude to ale hned, až se s ním uvidím. Ten měl za poslední dobu vždy jen HDička a nic jiného.
20:19:09
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: v Třebechovicích???? Kde????
20:18:31
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: vim, že TD není zlý, máme to doma. A hdi je opravdu samej kabel, Ale když se kněmu chová jak je třeba. Tak slouží dobře. Ale když se sypa, tak je to na mašli.
20:17:11
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: U nás ho mají i na malý benzince, kde v HK nevím...jinak v létě jsem používal i Castrol...ale ten nadělím tátovi do TD a kolupím si i letní Vif 4
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 20:18:00
20:15:00
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: hmmm, to zní zajímavě. určitě to zkusím. Jen ty vif u nás nemajou, takže nejblíž HK, bo PCE .
20:14:34
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: TD je klasika diesel pumpe a HDI je přeelktrizovanej common rail...hlavy u TD praskaj, když se k tomu lidi chovaj jak dobytek...ale díly na to stojej 00 hovno...btw to já Targu nahlodal 4
20:12:35
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jirik_Tuňák: ...tak já měl v Kelly na výběr jedna pro benzín a druhá pro dýz, víc jich tam není... 4 www.axa-oleje.cz/stp-dies el-injector-cistic-vstriko vaciho-systemu-diesel 4
20:09:30
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: Používám aditivum Vif...je nejlepší a čistidlo jak píše Jiřík...a je to znát...po 2 nádržích s tím mi spotřeba klesla o 1,5 - 2l holt do bylo zahnojený...buď rád, že nemáš počítač...já ho mám a fixluje...pořád mi ukazuje 8,5-9l...ale naprosto přesně vím, že na 20 litrů najedu 300-350km podle stylu jízdy, což odpovídá 5,6-6,6 litru na 100 a jezdím prcačky po městě...4
20:05:56
23.03.2010
MerHanz
-> Targa: a když už se kukáš po cenách dílů. Na ceny čerpadel si se díval??? Taky docela šupa.
20:04:40
23.03.2010
MerHanz
-> Targa: HDI, je jinej princip vstřikování. Nebo aabych se lépe vyjádřil, tak jinej systém. U HDI máš jedno čerpadlo v nádrži a jedno u motoru. To tlakuje jakousi expanzní nádobku ( trubku ) a z ní je palivo rozvedeno ke vstřikovačům, co ho přesně dávkují a pokud vím, tak zvládaj vícero vstřiků běhej jednoho cyklu. Poruchovost je v podstatě větší u HDI z důvodu náchylnosti na kvalitu paliva, Kdo tankoval porát u tesca a jzd, může se těšit na brzkou výměnu. ALe v případě tankování, něčeho rozumnýho a nejlíp používání aditiv by mělo bít vše bez problémů. Taky docela záleží na pravidelný výměně pal. filtru. TD je mnohem jednodušší, ale prej u nich praskaj hlavy.
20:02:07
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MerHanz: Leje přípravek od STP. Používáme ho i s Větví příležitostně na benzíny.

Jakej typ (barvu balení) používá Borin si musíš počkat na něho.
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 20:02:20
19:58:42
23.03.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: jižiku helet dotaz byl sem přesvědčen o HDI ale zjistil sem že střikovací tryska na 2,0HDI stojí 10000,- a na 1,9TD jen 1000,- myslis ze HDI ma mensi poruchovost trysky nebo cim to ze je tak draha?? serese to často? díky
19:07:20
23.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Hurdis: to bych opravdu moc rád jenže sehnat ho neni sranda a za rozumnou částku už vubec48
18:13:06
23.03.2010
AZmotor
-> Jirik_Tuňák: krásné kola, hned i obyčejné auto vypadá líp...
18:03:03
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: Taky leju vervu, ale občas i obyč, ale porát benzina. Mě to docela žere. teď když sem s tím jezdil jen 2,5km do práce tak to baští okolo 7 až 8,5, což mi přijde dost. Ale zase mám načatej DRV. Už koukám po novým a někom, kdo by to vyměnil. A než vyjedu, nechávám to krapet ohřát ( než ručička olízne začátek stupnice ). Tak možná aj to se na tom dost nemile podepíše. Ale když sem byla na horách a pak HK a tak ( do hk to mám cca 40km ) tak sem byl kolem necelých 7mi. Ale to je jen počítaný, takže je to jen orientační. Pal PC 306 bohužel nevede. Samo, že leju adhitiva. mám TDA, ale chci český vif. a něco na čištění vstřiků mě ještě čeká. Copak tam na tohle leješ?? Případně jaký aditiva?? Prostě je to HDi, má to svý pro a aj proti, jako každej jinej motor.
17:56:42
23.03.2010
Hurdis
-> Kaprof: XM malé, to chce CX loadrunner
16:32:32
23.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: To mně se střibrná líbí a i ta tvoje k nim patří4 Taky o Xantušce uvažuju..ikdyž jsem chtěl dokonce XM 6 Zatim ale slouží 206ka.. prdítko ale velká spokojenost4
upraveno 2x, naposled 23.03.2010 16:34:05
16:31:08
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mám přezuto a umyto 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 23.03.2010 16:31:08
16:12:14
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jirik_Tuňák: JJ jednu nádobku jsem tam dal a pomohlo to dost 4
Extreme Tyres