/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 6801 až 6850) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
23:06:34
24.03.2010
Jaktak
-> Kaprof: nevim koho myslis presne tim ze nemel vuz ani od jednoho koncernu... Jestli mysis me tak si vsimni ze nepisu o spolehlivosti ale o jizdnich vlastnostech, ktery jsem mel moznost porovnavat, v Xare i Fabii jsem sedel a podvozkove a razenim mi vyhovovala Fabia motorem a komfortem Xsara.

na rozdil od lidi ktery tad pisou na konkretni znacky eposy najdu na kazdym aute svoje negativa a pozitiva a nehazim tady zcestne nazory jak je tohle auto nej
23:03:51
24.03.2010
AZmotor
-> Jaktak: tak ono to asi neni auto na nějaké závodění že, když už bych chtěl lítat tak si koupím VTSo a budu uplně někde jinde..



jinak recenzi sem ani radši nečetl, já fobii nemusím a z verze htp je mi k blití.. 1
upraveno 2x, naposled 24.03.2010 23:06:51
22:55:39
24.03.2010
Kaprof-Pisařík
Je mi z vás na blití pánové4 Nejvic mě fascinuji nazory od lidi jenž neměli vozidlo ani z jedné z dvou koncernovych stají ale vědí naprosto vše:o)) každé auto má svoje vady někdo volí TDI kvuli spotrebě nekdo HDI kvuli kultivovanějšímu zvuku a novějšímu systemu vstrikovani paliva jenž ostatně po letech začina využivat i koncern.. Jen nechápu co si tady opět dokazujete :o))
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 22:57:05
22:46:43
24.03.2010
Jaktak
-> AZmotor: Muzu ti jich sem nahazet plno s tim samym zaverem... Jinak recenze fabie je tady a na rozdil od jinych vychvalujicich recenzi bych rekl ze tahle je objektivni www.tipcar.cz/poradna--sk oda-fabia-1-2-htp-nebo-fia t-punto-1-2--1807.html

Kdyz jsem psal ze Xsara plave tak jsem vychazel ze svoji zkusenosti a ne z recenze, recenzi jsme dal pouze jako dukaz ze nejsem sam s timhle nazorem. Netvrdim ze podvozek Xsary je nejak strasnej, na beznou jizdu to staci.
upraveno 2x, naposled 24.03.2010 22:51:17
22:40:30
24.03.2010
AZmotor
-> Jaktak: trochu bych se zastavil nad kvalitou techto recenzi, nektere pisou snad lidi kteri v tom aute v zivote nesedeli natoz aby ho dokonce ridili... a to se nebavím o tom ze je vse porovnáváno snad s nejnovejsim Mercedesem nebo co...
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 22:40:53
21:39:26
24.03.2010
Jaktak
-> Borin - Král tuzerů: S jednickovou fabkou, hatchback
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 21:40:18
21:35:57
24.03.2010
Jaktak
21:35:33
24.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jaktak: a s jakou fábií to srovnáváš ?
21:33:52
24.03.2010
Jaktak
-> Borin - Král tuzerů: No ma prumerny jizdni vlastnosti, proste kdyz to porovnas napr. s fabii tak to auto vic plave a vic se naklani.
21:30:26
24.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jaktak: Xsara, že nedrží stopu ??? Tak to mám asi vadnej kus...a nebo moc dobrý pneumatiky 4 3 3 3
21:28:51
24.03.2010
Borin - Král tuzerů
CHIP 24.03.10 07:32:37 napsal:

→ Borin – Král tuzerů: 5,7 – 6,7 nafty je spotreba

u dieselu za kterou by mel byt clovek vdecny ?
Ano jsem vděčný 1
19:40:15
24.03.2010
Jaktak
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Kdyz napises jizdni vlastnosti temer zadne tak co tim myslis? Myslis komfort nebo to jak ma auto jistej podvozek? protoze podvozky tebou srovnavane Fabie a Xary je kazdej uplne jinej. Fabie je hodne tvrda ale v zatackach je o hodne jistejsi nez Xara a xara je zase komfortni ale v zatacce moc jizdni stopu nedrzi.
19:02:04
24.03.2010
AZmotor
Škoda je více blbuvzdorná... ale to je asi tak všechno v čem je lepší...5
15:29:49
24.03.2010
sep
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): :v pohodě.-),jinak FII má spodek stejný jako FI,tak by to mělo být v podstatě to samé.
15:27:20
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> sep: Hlava ti sluzi dobre, a za tym nazorom si stojim, ze v Erke je pohodlnejsie zvezenie na prednych sededlach ako vo Fabii I. F II. som nikdy neskusal.



Na erke som svojho casu jazdil aj daleke trasy, nebol problem ist 400 km a nikdy som nebol polamany, akurat som mal prepotebu prdel z tej kozenky
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 15:27:56
15:23:47
24.03.2010
sep
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 24.03.10 14:37:57: :hlava už mi tak neslouží,ale nebyl jsi to Ty komu přišel podvozek erka lepší než ve fabii?
14:41:27
24.03.2010
CHIP
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): 157
14:40:13
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> petr s: OK, robil si v servise Peugeot, v pohode, mas s tym skusenosti... ja mam len skusenosti ako spotrebitel a vyhovuje mi Xsara (teda az na vrodenu malu unosnost a zivotnost zadnej napravy) Tu ale islo o to, ze pan T2 tu uz par dni stale dokola melie len to svoje, jak zaseknuty gramofon
14:37:57
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Tuner#2 24.03.10 14:22:19 napsal:

→ alchstuip – (Až kým nás STK nerozdelí) 24.03.10

14:19:47:
Napsal jsem pravdu a svůj názor – nemůžu? Jak vidím,

stejný má i petr s a CHIP, jen to nanapíšou naplno.




Oni totiz nepaisu nieco co ma zmysel a priemerne inteligentny clovek to moze normalne zobrat. Nerad sa tu zapajam do vasich zbytocnych vojen o hovne... ale ked napises "Neblbněte tady vychvalovat koncern, to by Vám taky mohl Borin začít vyhrožovat rozbitím huby a nebo Jiřík psát jak to má tvrdej podvozek a sedačky"

Tak sa musim ozvat. Ked nieco podobne napise nejaky 15 rocny pubertak, je to ok... ale ked to napise chlap v mojom veku, tak sorry, je to podla mna len provokacia niekoho, kto sa vyziva v rypani do inych ludi....



A co sa tyka vychvalovania jednotlivych vyrobcov, mozem porovnat len vozy, v ktorych som sa viezol (soferoval)

Passat 1,8T - paradne zvezenie, v celku pohodlne auto, ale ked na to slapnes, zere to aj travu okolo cesty

Fabia 1 1,4 - tragedia, ziadne pohodlie, takmer ziadne jazdne vlastnosti, vykon +- ok, spotreba neviem, ja som to netankoval.... ale nechcel by som to auto, neviem si predstavit ist v tom viac ako 200km

Octavia Tour 1,6 - v pohode vykon, jazdne vlastnosti ok, ale zase velmi nepohodlne sedacky

Citroen Xsara II 1,4 - pohodlne, priestranne, velmi dobre jazdne vlastnosti, krasne sedi v zakrutach, dovoli rychle prejazdy. Dlhodoba spotreba okolo 6l/100km

Naposledy som za vikend absolvoval 1400 km a ked som v nedelu vecer vystupil z auta, bol som v pohode, ziadna bolest chrbta, mohol som kludne soferovat dalsich 500 km. Kolegovia co isli vo fabii, tak sa zotavovali 2 dni....



Takze toto su moje osobnne skusenosti... Ak chce T2 ukazat svetu, ze puberta sa nevyhyba ani tridsiatnikom, moze kludne pokracovat, sam robi zo seba saska.... a mozno ho to raz prejde a zacne argumentovat tak nejako prisluchajuco veku..... Toto nieje o tom. komu ake auto vyhovuje, ale cisto o tom, ze si niekto potrebuje nafukovat svoje virtualne ego....
14:23:52
24.03.2010
CHIP
-> Tuner#2: Rozhodne jsem to napsal jak jsem chtel .. nechtel jsem to napsat ani durazneji .. ani mirneji ..
14:23:03
24.03.2010
petr s
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): To není žádná provokace ale zkušenosti kdy jsem 2 roky dělal v servisu peugeot
14:22:19
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 24.03.10 14:19:47: Napsal jsem pravdu a svůj názor - nemůžu? Jak vidím, stejný má i petr s a CHIP, jen to nanapíšou naplno.
14:19:47
24.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Tuner#2: A bude provokovat a bude provokovat..... jak male decko....
14:18:44
24.03.2010
havlik
-> CHIP: 3 3
14:18:24
24.03.2010
CHIP
-> petr s: To vim i ja .. ale tohle jsem tu prezentovat nechtel ..
14:17:41
24.03.2010
petr s
-> CHIP: A spolehlivější
14:16:50
24.03.2010
CHIP
-> Tuner#2: Rozhodne nic nevychvaluju .. jenom jsem upozornil, ze jsou tu i auta v nafte ... ktera zerou min a kdyz nic vic .. tak jsou s francouzem minimalne srovnatelna .. tot vse ..
14:10:48
24.03.2010
havlik
-> Tuner#2: já si na francouzský sedačky nemůžu stěžovat:) ani po 100km ani při jinejch činnostech:)) v oktávce sedíš jak ve škole na dřevěný židli:))
14:09:29
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: -> CHIP: Neblbněte tady vychvalovat koncern, to by Vám taky mohl Borin začít vyhrožovat rozbitím huby a nebo Jiřík psát jak to má tvrdej podvozek a sedačky. Je sice fakt, že i tohle je proti Francouzům další obrovská výhoda, neb z měkkých sedaček vždy bolí záda po 100km, zatímco tvrdší tvarované podrží tělo a záda nebolí...1
upraveno 2x, naposled 24.03.2010 14:10:21
14:04:47
24.03.2010
CHIP
-> havlik: Ja vim ... 40
14:03:31
24.03.2010
havlik
-> CHIP: no při 150 je to 5.5 což je hrozná tragedie:D
14:01:24
24.03.2010
CHIP
-> Jirik_Tuňák: Je pravdou, ze dostat se u koncernoveho vozu s 1,9 TDi na 4,5 neni vubec zadny problem .. pri dodrzovani dopravnich predpisu. Pokud nekdo jezdi neustale 150, je to samozrejme jine.
11:43:36
24.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Asi tak. Kolem 5,5 - 6 litrů a jezdil tak nějak normálním řidičkským způsobem.
09:46:46
24.03.2010
Don Carlos
-> MerHanz: No nemám s jiným zkušenosti, toto je u koncernu.
09:28:54
24.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: Co je málo? cca 6litrů na to se asi dá dostat ale nebudeš jezdit za 4.5 jako VW TDI4 mě 1.9TD s rozharašenym čerpadlem a skoro neustále plnym plynem jezdi za cca 8litrů
09:22:50
24.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Kolegovi ta 66 kW žrala málo. Každop. ta vyšší spotřeba než u koncernovýho TDi je známá. Zrovna tak je ale jasná větší kultivovanost chodu a nižší hlučnost.

U kolegyně jsem měl pocit, že mě to po startu vyhodí ze sedačky, celý auto vibruje a je dost hlučný.

Dokonce i Octavia II s TDi, se kterýma jsem jezdil (i zánovníma), tak byly taky dost hlučný. Kdežto HDička byly pěkně kultivovaný a motor v podstatě nebyl uvnitř slyšet při běžné jízdě. Ve městě vůbec a v rychlosti kolem 90 a něco vejš minimálně.
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 09:25:00
08:19:54
24.03.2010
MerHanz
-> havlik: v tom máš naprostej recht. ALe TD v tátovej 405 baští dlouhodobě taky kolem 7mi. Prostě koncern je spotřebou někde jinde.
07:39:29
24.03.2010
CHIP
-> havlik: No nic .. ja se proste jen tak ptal .. ze ..
07:36:14
24.03.2010
havlik
-> CHIP: u HDI ano4
07:32:37
24.03.2010
CHIP
-> Borin - Král tuzerů: 5,7 - 6,7 nafty je spotreba u dieselu za kterou by mel byt clovek vdecny ?
06:09:48
24.03.2010
MerHanz
-> Don Carlos: Ale to platí jenom pro koncern co???
23:10:05
23.03.2010
Don Carlos
-> Targa: No asi záleží co a kde kupuješ. Fungl nový vstřik se dá koupit už za 12 tis. Občas se vyskytne sada 4 ks 96 kW za 4-5 tis. A kdo není vůl a nenechá se oklamat od servisů, tak mění jen kabeláž vstřiků (respektive opravuje), poněvadž to je TA věc, co se kazí, ne vstřik jako samotný.
23:01:09
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Borin - Král tuzerů: Bosch nebrat, ale když to tam už je, tak není zbytí. 1 Co jsem tak prolejzal více aut, tak ten Bosch se nasral úplně všude a všude je s ním nějaká potíž a je jedno co to je za značku a druh součástky.

Jinak zrovna u FR je výrobců motorového příslušenství vícero.
upraveno 2x, naposled 23.03.2010 23:04:02
22:03:22
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Targa: Jenže taky co to je za trysku za tu 10ku že...když jsou systémy jak Bosch tak Siemens 4
22:00:30
23.03.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: tak sem zjistil ze na blbou fabinu 1,9tdi 74 kw stoji vstřikovací tryska 18000,- a na oktávku 1,9TDI 81kw 15000,- takze citroen i se svoji desitkou za trysku je levnej...
20:56:02
23.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
MerHanz 23.03.10 20:24:21 napsal:

→ Jirik_Tuňák: u 406 máš recht, že 66 maj obyč a

80 maj dvouhmotnej setrvák. Ale novější ( 307 a tak ) už maj dvouhmotnej

i 66ky. A problémy s tim jsou i u koncernu.
Já mluvil právě o Xantii a 406. Dnes je dvouhmota na všem, to vím a proto je člověk znechucenej, jak malá je nabídka benzinovejch aut.
20:51:43
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: Pohoda, však jsi taky vyvrhel s francouzem 4 3 3 3
20:31:08
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: dobrá, zatím moc dík 4
20:29:35
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> MerHanz: JJ já dělám na kopci v kovošrotu...ale zejtra se ti mrknu jestli teď momentálně je, abych ti neříkal bludy 4
20:27:33
23.03.2010
MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: jak se jede směrem na Librantice ??? Bo kama se to tamtudy jede??
Extreme Tyres