/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 7451 až 7500) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:54:48
26.01.2010
kirri is back
-> Syny: byl hnutej celej predek a pojistovna by to neproplatila, ono radej takhle ruce pryc od toho nez zkoumat co tam je a neni pouzitelne, uz sem to jednou absolvoval a byla to palka:-)
21:54:10
26.01.2010
Honza120L
-> Syny: nema cenu pri dnesnich cenach uz vubec ne....tydle auta se prodavaj za cenu feldy
21:52:40
26.01.2010
Bobesh
-> kirri is back: pěkná byla,taky ti mohla vydržet dýl
21:52:31
26.01.2010
Syny
-> kirri is back: to neni tak hrozny ne? To by slo opravit... Otazkou je jestli by se to vyplatilo...
21:52:09
26.01.2010
Honza120L
-> kirri is back: velka skoda - to bylo krasny autiko v ty vysoky palbe.... tak at se podari najit plnohodnotneho zastupce 4
21:51:41
26.01.2010
kirri is back
a druha uz odtahnuta
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od kirri is back vložen 26.01.2010 21:51:41
21:51:18
26.01.2010
kirri is back
a takhle dopadla, v Kromerizi me nedal ejden pan s Ladou prednost a vjel mi pred auto.....
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od kirri is back vložen 26.01.2010 21:51:18
21:50:06
26.01.2010
kirri is back
21:49:38
26.01.2010
kirri is back
21:49:03
26.01.2010
havlik
-> kirri is back: o to ses snažil co tě znam3
21:48:57
26.01.2010
kirri is back
21:48:26
26.01.2010
kirri is back
takhle vypadala
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od kirri is back vložen 26.01.2010 21:48:26
21:48:07
26.01.2010
Honza120L
tema by se melo jmenovat - cerne ovce se vraceji :-))
21:45:55
26.01.2010
kirri is back
-> havlik: zazraky se nedeji, ten clovek si musel udelat poradek v hlave:-)
21:44:33
26.01.2010
havlik
-> Bobesh: to teda:) člověk o kterym sem dva roky nebo jak dlouho neslyšel:)
21:43:16
26.01.2010
Syny
-> kirri is back: hele kirri 9
21:42:22
26.01.2010
Bobesh
-> havlik: To čumíš,Skútr1
21:40:48
26.01.2010
Bobesh
-> kirri is back: No vítej zpátky,ztracený synu. Škoda je dobrýho člověka ale měls ji fakt pěknou,je jí škoda.
21:40:27
26.01.2010
havlik
-> kirri is back: zjevení9
21:40:14
26.01.2010
Honza120L
-> kirri is back: nemas jezdit jak prasatko :-)) jinak vitej back!!!!



jinak ja jsem dal xantusku k opravari - kurnik jedno lozisko na spojce - se sekalo a vymlelo do pritlacaku drazku, lamela byla jak nova.... tak se to vymenilo jako celek, spolu s tahlama razeni a silentama an predni naprave (ty byly pekny, ale kdyz uz :-))



proste jak by se reklo...frantik .-)))
upraveno 1x, naposled 26.01.2010 21:40:46
21:37:19
26.01.2010
kirri is back
já měl citrónka a nemůžu říct křivého slova, škoda Xantušky12
21:27:10
26.01.2010
kuko
-> Syny:

bmw zacalo robit 4kolky modelom e30, pomer nahonu je 63:37 v prospech zadku, vsetky ix mali zadny diferencial s limitovanou svornostou, ostatne jeden exemplar mam aj v id
21:19:33
26.01.2010
THOMMY
21:18:49
26.01.2010
THOMMY
Tady se to pěkně rozjelo… Nemůžu se nepřidat na stranu zastánců vozů ze země galského kohouta :) Defakto už tu bylo mnoho řečeno, takže smolit nějakou recezi nemá smysl. Mám možnost srovnávání mezi koncernovýma wagenama a frantíkama, myslim, že každý má svoje slabší a silnější stránky… Např. poslední tejden jsem jezdil střídavě s xantií a oktou, oboje combi, 1,9, td a tdi. Sic mi to přijde jako jablka a hrušky, tak xantie je co se svezení týče úplně jiná liga, a to nejen kvůli podvozku. Prostorově, vzhledově, i motorově je mi prostě blíž.



No a když už tu vznikla taková galerie, dovolím si taky ukázku našeho vozového parku1

Bratrovo Xantie a rodinnej dříč Espace
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od THOMMY  vložen 26.01.2010 21:18:49
17:02:58
26.01.2010
vhml
-> Syny: brutalitka je co má slávek šrejma na historiky. BMW E30 325ix, 4kola, 6 válec. Na trati jsem to sice nikdy neviděl, znám to akorát ze stratů RZ kdy jsme jeli za ním, ale Tenklovo BMW M3 se může na rozjezdu jít zahrabat. 6 válec roztočenej do omezovače si na startu díky samosvorům a závodním gumám vůbec nehrábne. Nádherná podívaná
17:00:14
26.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Borin - Král tuzerů: Ta lišta na dveřích to kazí. Jinak ke konbinaci (jak se tady říká) nemám výhrad. 1
16:32:21
26.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jirik_Tuňák: Až na tu kombinaci barev, ta je šílená 4 1
23:11:17
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jeden člen má pěkný ZX Volcane. img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/5242_2008-12-21_ 20-16-45_16.jpg

Jezdí velmi velmi pěkně....
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 23:13:16
23:10:44
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Super :) Tak uz vim co chci do toho BMW potom 3
22:56:52
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 22:57:46
22:56:06
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Jako ze i normalni osobaky a ne ty jejich SUVecka?
22:52:35
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Dělají 4kolky. Značí je písmenem "X" u nafty třeba xD.
22:51:02
25.01.2010
Syny
-> Labros: Ja ani nevim, jestli sem nekdy videl treba BMW 4x4... A predohrab si taky neuvedomuju... Je teda pravda, ze o novy modely se moc nezajimam, ale stary jsou tusim vsechno zadni nahony pres kardan...
21:48:48
25.01.2010
Labros
-> Syny: Tady je spousta fanoušků BMW tak ti řeknou, jestli BMW dělá nějaký FWD, ale jestli jo tak to bude zanedbatelný procento. Lidi si to kupujou prostě spolu se značkou, stejně jako 4x4 u Subaru.
20:51:54
25.01.2010
MATTESS
po pár drobných vylepšení
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 25.01.2010 20:51:54
20:51:23
25.01.2010
MATTESS
Jste mi tak s Citroenem navratili vzpomínky na můj ZX. V něčem jsem ho proklínal, na druhou stranu to bylo moje první mladší auto a tak nějak na něj vzpomínky zůstanou. Měl jsem ho 4 roky, najezdil jsem s ním cca 60t km. Kupoval jsem ho z důvodu dobré ochany proti korozi a celkem slušné ceny (i s opravou). Je trochu šeredka, ale v létě díky kolům udělal docela parádu

Po koupi
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 25.01.2010 20:51:23
20:51:11
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> RON: Jsou to 7x17 ET10 s pneu 225/45/17. Značka kol "1000 Mille Miglia". Lehce se upravoval na zadním blatníku spoj lem / nárazník. Rozteč klasika 4x108.
20:16:19
25.01.2010
RON
-> Jirik_Tuňák: ty kola na tve Xantii to jsou OZ? jaky rozmer, roztec popr oznaceni? diky
19:50:31
25.01.2010
MerHanz
-> Syny: velký procento toho moc nevyjede protože auta rostou jak do rozměru, tak do váhy. Proto se doškrábou stále méňe a méňe. Když by někdo udělal zase uto co by mělo těžkej motor a váhu pod tunu Tak by to bylo zase o něčem jiným. ALe to by byl vesměs krok zpět. Když už aj do vělkých aut jako je 407 kombi a C5 kombi se cpou aj 1,6ky nafťáky. Tak to je pak boj, když ten zadek dohromady váží stejně, né li víc jak motor nad poháněnou přední nápravou.
18:46:23
25.01.2010
Syny
-> Labros: Ja nevim jestli BMW i u novej aut cti porad zadni nahon s motorem vpredu, ale pokud jo, tak to je na snih a zasnezeny kopce asi nejhorsi kombinace... Kazdopadne to co vyjela skodovka dneksa velky procento aut nezvlada...
18:37:10
25.01.2010
Labros
co jsem viděl v zimě i zánovní BMW, tak kolikrát byly úplně zoufalý. Rozhodně nevyjedou ani to co šáde ani to co normální auto.
17:34:56
25.01.2010
Crestik
Syny 25.01.10 14:27:09 napsal: → Jirik_Tuňák: U Krta to neznam a u strelnice pokud neni primo led, tak se mi tam nedari rozhoupat ani shade… No jako vyjizdeni kopcu a podobne je urcite rozdil predni a zadni nahon… Predohrab nevyjede to co zadohrab – tim spis, kdyz zadohrab jeste bude mit motor vzadu… Oproti zadohrabu s motorem vepredu bude mit mozna i ten predohrab navic, ale to uz je otazka… Kazdopadne mi rekni proc vitamin by to vyjel a ja ne? :) Jedine gumy pripadne vaha auta… Nevim teda jak to u krta vypada, ale kdyz sem najizdek babi tak tam je stoupani odhadem tak 40° od roviny, parkovat tam musim i na rucku, pac na kvalt to obcas poskakuje dolu…

ono např e36 nebo e46 toho vyjedou podstatně míň, než FWD
14:52:02
25.01.2010
Labros
saskyn2 25.01.10 06:43:18 napsal: → Labros 24.01.10 22:36:38: A to něčemu vadí?3No asi že se zanese...
14:42:11
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: To bude gumama, váhou, rozložením hmotnosti a převodem. Můžu to šmrdlat bez dušení na 1200 rpm a jedu a škrábu se do sněhového kopca. Krpál tam má Krt solidní a ještě se svažuje ke straně.

Jinak jsem se všiml, že když jsem zůstal viset na břiše u nás před domem při tom jejich prohrnování silnic, tak jsem se přifoukl a když jedno kolo (vnitřní) zabralo a párkrát proklouzlo, tak se to najednou rozjelo a přehouplo přes tu haldu. Tak nevím. Ze šůty jsem měl zkušenost, že když jedno kolo klouzalo na místě, tak auto stálo furt, tady se ale rozjedu po prvních proklouznutích jednoho z kol. Ještě jsem čuměl pod autem, tak je tam běžně vypadající převodovka a pak blíž k pravé straně vede hřídel skrz nějakou krabicu a to nevím co je, protože převodovka je orientovaná spojka vpravo, zbytek vlevo. Jinak hřídele tam vypadaj, jako když v PSA používali lešenářské trubky. 1
14:27:09
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: U Krta to neznam a u strelnice pokud neni primo led, tak se mi tam nedari rozhoupat ani shade... No jako vyjizdeni kopcu a podobne je urcite rozdil predni a zadni nahon... Predohrab nevyjede to co zadohrab - tim spis, kdyz zadohrab jeste bude mit motor vzadu... Oproti zadohrabu s motorem vepredu bude mit mozna i ten predohrab navic, ale to uz je otazka... Kazdopadne mi rekni proc vitamin by to vyjel a ja ne? :) Jedine gumy pripadne vaha auta... Nevim teda jak to u krta vypada, ale kdyz sem najizdek babi tak tam je stoupani odhadem tak 40° od roviny, parkovat tam musim i na rucku, pac na kvalt to obcas poskakuje dolu...
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 14:27:59
14:19:56
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: hele, znáš to u Krta u garáže, jak má tu druhou nahoře.

Tak tam vyjedu v pohodě zvolna bez rozjezdu na jednušku na gumách 195/65/15 Debica Frigo 2, které mají sice gut vzorek (najeto 3 zimy), ale nejsou nové, leč 3 roky staré. A na tej cestě do kopce stál sníh, jak ho bylo tehdá hodně. Takže předohrabem to nebude.

Jinak jsem to zkoušel i u střelnice v lobzích rozhoupat a utrhnout a nechtělo se tomu, vždycky to mělo tendenci se rovnat do přímého směru. Větvíkovi se to jednou trochu u kombika povedlo. Zase na těch 225/45/17, tak tam mi na vracečce z kopce při dešti pochodoval čumák ze zatáčky, ale to bude gumou, která nevytlačila vodu.
14:15:42
25.01.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Az si koupim jiny auto tak samzrejme :)
14:13:39
25.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak ho prodej 3
14:11:29
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Na crashtest nenerazim, pac sem zadnej nevidel :) Ja zase zjistil, ze mam auto na snehu a ledu mimoradne nestabilni :D Ale to bude asi tim 2mm vzorkem na 100let starejch gumach 40 Nebo takhle... Na ledu je myslim uplne jedno co ma kdo za napravu, pac tam s tim udels leda hovno :) Na snehu uz to znat bude ovsem tam mi zase nevyhovuje predni nahon... A k tomu prednimu nahonu - ted v zime jak byl vsude hafec snehu sem nemohl leckdy ani zaparkovat, protoze jak sem najel do snehu, tak se okamzite utrhly kola a zustal sem stat a nemohl jet ani tam a ani zpatky... Vyjizdel sem do kopce k babi, kde byl jen prohrnutej snih a v pulce kopce sem zkoncil, tak sem sjel dolu, rozjel se a vyjel o 10m vejs a opet konec... Se skodovou se mi tohle nidky nestalo 8 Jako je mi jasny, ze na to budou mit vliv ty blby gumy, ale i tak to je pekne v prdeli s tema predohrabama... Sice pochybuju, ze auto s motorem vepredu a nahonem vzadu by vyjelo vejs, ale alepson by se dalo pri prkluzu hnanych kol relativne ovladat... Jak mi zacali klouzat predni kola tak si to jede kam chce... A z toho plyne - nemam rad predohraby 47
13:59:23
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jezdí i v zimě a je na sněhu a ledu mimořádně stabilní.

Motor je posunutý hodně dozadu a skloněný o 30 stupňů a 17 min. ke kabině.

Zadní náprava je nezávislá elastokinematická se samonatáčecím efektem.

S klidem hlásím, že je stabilnější na zimním povrchu víc než Octavia I a II, se kterou jezdím čas od času v práci v TDi.
Extreme Tyres