Constantine 01.01.10 20:19:18 napsal:
m8rinek 01.01.10 03:01:10 napsal: → Constantine:
Výfuk je nyní LA, ale to nevadí, Garde není rozhodně shampoocar,
je to auto výhradně na závody a hold jsem s nim odjel i nějakej ten sraz.
Rozhodně jsem však neriskoval upadivší laminátovou lopatu;)
Auto vypadá jak vypadá kvuli tomu jak ho provozuju a nebojím se o něm
říct, že je to popelnice. Takže mi tvůj koment přijde trochu jako OT
:))
Nicméně abych uvedl na pravou míru
Constantine 01.01.10 02:25:40 napsal:
m8rinek 31.12.09 00:14:21 napsal: tak tak sprint je jen
další level shampooních disciplín jako je soutěž o nejhlasitější
výfuk či nejkulatější kola :DNezlob se na mě ale ty zrovna
něco
říkej o výfuku…Sám tam máš výfuk dový z čeho.....A st
vým autem
bych se bál jezdit.....A říkat tunerům šampónci je taky dost
přitažený za hlavu…Sám máš to svou gardovku upravenou takže seš
taky
šampónek?????
Nikdy jsem nesoutěžil o nejhlasitější výfuk, jak je k vidění na tuning
srazech;)
Nikdo Tě s ním jezdit nenutí ;)
Neříkám tunerům šampónci (konkrétně tenhle výraz jsem nikdy nepoužil,
ale potrefená husa? žeby?), myslel jsem konkrétní skupinu, všichni
ostatní jak je vidět to pochopili
Auto mám upravené zcela účelně a bodlinky taky nemam, takže bohužel jak
Ty říkáš šampónek nejsem ;)
Nicméně už vim proč se rozčiluješ, kouknul jsem do karty a docela jsem se
trefil, výfuk do kterýho prší, radlice před i vzad, obří nálebka a
skla jak kdyby byly vypraný v perwolu black magic:)))víš muj výfuk
je celej upravenej od motoru aš po konec…Né ono je lepší rozřezat
kapotu..aby se ti udajně lépe chladil chladič…ale k těm tvým odfukům
nevedl žádný plech co by tam ten vzduch ved…A tvuj ochranný rám co jsi
měl přišroubován vraťáky byl taky hnus…

A stále opravuješ
tekocí chladící kapalinu žvejkačkou…ale škoda mluvit…
Opět musím uvést věci na pravou míru :). Ty si pokoj nedáš?
1) Že máš výfuk upraven nic nemění na tom, že do něj prší :D
2) Rozřezanou kapotu mívala už LR, komín samozřejmě je, vždy byl, nicméně nejde o zlepšení chlazení, nicméně o to dostat co nejvíce vzduchu nad auto, ne pod. Každý ví proč
3) Rám byl přišrobouván na vevařených patkách, neviděl jsem tam jediný vraťák
4) Únik chladící soustavy jsem žvýkačkou neopravoval, upřímně jsem ho neopravoval vůbec :)))
Pokud chceš pokračovat v neustálém napadání a osočování , pokračuj ;). Já zatím přidám pouze o potrefené husičce :)))