Ta naše povaha česká -tuningovaná společnost

prohledat
217 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 30.12.2009 do 26.01.2010, založil/a Klubko_
řadit dle data
12:10:52
02.01.2010
King
-> m8rinek: Na zjevení s nickem Constantine jsem narazil v jednom tématu už před lety, kdy se dotyčnej pomalu chlubil, že rozstřelil, tenkrát ještě nevotuzený fako, "kvůli blátu na silnici" :) V následný výměně názorů jsem měl pocit komunikace s dítkem školou povinným a korunu tomu nasadil papínek, kterej se synátora vehementně zastával.

Jsem totálně na dně - mondeo stálo třičtvrtě mega, kontrukční maximálka 205km/hod a favoryt-pyčo za cenu převodu s laminátama lítá 2 kila jako prd 40
00:11:24
02.01.2010
RSTuning
Asi myslí, ale tuhá je tuhá a vlečená kliková s příčkou je vlečená kliková s příčkou.

Žádný slovíčkaření.

Vylepšit se to rozhodně dá. Feldě jsem domontoval dopředu stabilizátor a posadil ji na HP. Po dobrejch zkušenostech jsem feldouvou přední nápravou osadil i favo pikaču, taky se stabilizátorem a upravenejma tlumičema se pikaču najednou stal mírně přetáčivým a dalo se s ním i zadriftovat. Zvenku ovšem stále obyčejný pikap.

Felda byla combík, nakonec dostala i jinou vačku a jednotku od Cimbu. 68kW, 112Nm. Ale to je spíš do jiného tématu. Pro zábavu se hrabu už 12 let s eRkama.
00:00:49
02.01.2010
Fén
-> RSTuning: Jestli tou tuhou nemyslí klikovou.
00:00:13
02.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> RSTuning: To je slovickareni, nemyslim tuhou napravu jako ma transit...
23:59:24
01.01.2010
m8rinek
Constantine 01.01.10 23:48:56 napsal: Víte co pánové…Kašlu na váš ste jen banda rejpalů co se buděj a nemaj co dělat!!!!!!!!!­!!!!!!!



Jsi nám to nandal testovací jezdče od Ellri :D:D:D



E: Jééé ono už je smazáno :D:D
upraveno 1x, naposled 02.01.2010 00:00:31
23:57:38
01.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> m8rinek: Víš co, kdyby aspoň popsal funkci, tak bych se nad tím mohl aspoň teoreticky zamyslet. Ne že bych byl taková hlava, nebo že by to dávalo smysl, ale aspoň bych o tom popřemýšlel... nicméně chápu, že při rychlosti 200km/h, které já se svým "sériovým" vozem nemůžu dosáhnout mi to prostě nedochází... Ale napíšu pár slov které mi kdysi řekl jeden kamarád... Víš k čemu slouží laminátové nárazníky, nástavce, prahy a podobné věci? Aby se pojišťováci nezbláznili z toho, že furt fotí sériové bouračky...40
23:52:22
01.01.2010
RSTuning
Matthes, záškodník z TechWebu 01.01.10 23:47:02 napsal: → RSTuning 01.01.10 23:44:08: K ty prvni myslence ze tuner udela neco lepsiho nez automobilka… no proc ne zejo. Vylepsovat podvozek osobaku vw s debilni zadni tuhou napravou neni problem atd. Zas ale s rozumem.

Sorry, ale musím... který auto z VW má proboha tuhou nápravu? Mám doma 2 koncernový auta, měl jsem favo i feldu a nikde jsem ji neviděl! Poslední auto s tuhou zadní nápravou jsem měl žigula. A tam byla jediná vada, že díky Panhardské tyči se záď vlnila při proružení, u závodních se to nahrazovalo Wattovým přímovodem.
23:50:24
01.01.2010
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslím, že šlo o to že automobilka pustí do světa jakejsi vyváženej celek, úpravou to obvykle rozvážíš (životnost, pohodlí, finanční zátěž). Upravovat proč ne, ale argumentovat fcí křídla? Kdyby přínos mělo tak ho tam automobilka montuje v serii, to že zvyšuje stabilitu nad 200kmph je jen doměnka tunera ;)
23:47:02
01.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> RSTuning 01.01.10 23:44:08: K ty prvni myslence ze tuner udela neco lepsiho nez automobilka... no proc ne zejo. Vylepsovat podvozek osobaku vw s debilni zadni tuhou napravou neni problem atd. Zas ale s rozumem.
23:46:03
01.01.2010
m8rinek
-> RSTuning: pokračovat! pokračovat! :)))
23:44:08
01.01.2010
RSTuning
Tak jsem si to tu letem světem pročet a potvrdily se mi 2 myšlenky, co jsem si z pořadu nějak zapamatoval: (platí pro určitou část tunerstva, ne paušálně pro všechny)

1) český tuner si myslí, že vytvoří něco lepšího než konstruktér v automobilce

2) český tuner se bere moc vážně



Mám aut několik, žádný v úplně sériový podobě, ale taky žádný ověšený nesmyslnejma plastama nebo výfukama pofiderní konstrukce. Ale ať si každý dělá se svým autem za svoje peníze, co chce, ovšem pouze v mezích legislativy a bezpečnosti. A na to se mnohdy v našich šířkách zapomíná. Přitom legislativu tu máme, jen většina lidí není ochotná se jí naučit a podle ní něco učinit.



Měl jsem tu rozepsáno něco víc, ale radši ne.
23:41:47
01.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 Tys to nepochopil! To křídlo má funkci! Neptej se jakou, to je tajemství, které se předává z generace na generaci a vyslovit ho smí jen nejsilnější z kmene a to jen při obřadu zasvěcení za tůnera...4 To vzal hezky postupně a vysvětlil co k čemu je a proč to tak je a co tím zlepšil...
upraveno 1x, naposled 01.01.2010 23:42:19
23:25:50
01.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Constantine: Abys nemyslel... Ja nekritizuju, favo nevypada nejhur z toho co sem videl, lak peknej, to ja nemam. Ale kridlo je jen na vzhled a ne na jizdu. Jo a ze ruplny neony, to je jedine dobre 3
23:19:21
01.01.2010
Don_pepe
Pánové vy ste tak zlí!3
23:18:37
01.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: twe neblazni predstav si kdyby proti tobě letěla moucha viš jak by to fávem zamávalo bez křidla a pak na tlačitko f palupce se z kridla rozleti brzdící padák jako u dragsterů4trošku tolerance pro ty co vo autech netco vjedý3
upraveno 1x, naposled 01.01.2010 23:22:36
23:18:03
01.01.2010
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: bez křídla? sebevrahu!! :D:D
23:16:59
01.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Constantine: Ja jel rodinnym kombikem 195 a bez kridla s tim nebyl nejmenci problem 3 Nerikej ze tech 5kmph je takovy rozdil6
23:16:11
01.01.2010
m8rinek
-> RON: and 15% ReSpect :D:D:D:
23:13:30
01.01.2010
RON
-> Fén: jasně, je to přeci Ellri Extreme, tzn pro extrémní přítlak, pro tyhle přemotorovaný bestie jako je Fávo a zadní difuzor od firmy AMS tuning? stačí to, že je to tuning, to mluví za vše... +10HP
23:09:36
01.01.2010
Fén
-> Constantine: To s tím prouděním vzduchu u těhle atrap křídla a difuzorů myslíš vážně?
22:52:50
01.01.2010
xerk
-> Constantine: me dojima ze veris tomu ze ti to jede 200 :-) Myslim ze by o tobe mohla byt pristi reportaz:-) Hadam ze na takovym sportaku mas seriovy brzdy vid :-)

citace: "kdy sem přivezl auto a oni mi podle výkonu motoru navrhli a udělali výfuk" - tenhle proces se dal zjednodusit, kdyz najedes na jejich web, tak si vyberes podle typu auta a motoru vhodnej vejfuk ;-)

edit: ted me napadlo, nemyslis si ze maximalni rychlost je to cislo na tachaci?? U fava je tam myslim 180, ale este kousek tam je nez se ta rucicka zastavi, to by tem 210 odpovidalo :-)
upraveno 1x, naposled 01.01.2010 22:56:46
22:50:02
01.01.2010
fido06
-> Constantine: Prosím přestaň nás tady všechny lakovat, prostě napiš, že se Ti ty spojlery líbí a že to považuješ za tuning.

Pochybuju, že jsi byl v aerodynamickém tunelu, že tu tak urguješ za funkčnost celé spoilerové soustavy. Tvoje fávo jezdí 200km/h, ale na podvozek, brzdy, gumy a další technické věci si nešáh. Je to k výkonu motoru adekvátní? K čemu Ti ta rychlost je, když to auto není ovladatelné? Opravdu tomu chceš říkat tuning?
22:14:35
01.01.2010
Constantine
su.tech 01.01.10 20:26:46 napsal: → Constantine: Hele, vysvětli mi prosímtě toto:
 




proč máte v hlavičce vaší stránky jiné než vlastní auta?


když už máš to fáčko vytvořené k obrazu svému a máš ho teda upravené a funkční tak všem tady vysvětli čím ti funkci auta zlepšil přesní spojler, zadní spojler s deflektorem, štelovatelné přítlačné křídlo?
Se nestyď ne. Prostě jsi to dělal a píšeš, že auto není jen o spojlerech tak prostě popiš v čem tkví to zlepšení? Pokud máš a to většinou každý kdo si auto staví má – tak hoď fotky toho výfuku a vysvětli funkci a proč ho máš tak jak ho máš. Vem to zodpovědně a profesionálně a normálně to vysvětli ne?4
Výš vůfuk sem řešil s firmou layting-kdy sem přivezl auto a oni mi podle výkonu motoru navrhli a udělali výfuk...Fotky nemám nikdy mě nenapadlo to fotit....a že má koncové trubky ohnuté nahoru je proto že se mi to líbilo....a nikdy sem je neměl plné vody....zadní křídlo je tam proto že moje fávo jezdí 200 km/h a tak tam má svou funkci....Zadní spojler je tam proto aby vzduch pod autem mohl procházet dál....a proč sem se zbavil origo spojlerů ví každý kdo s fávem v origo stavu jezdil....Celé auto je postaveno tak aby fungovalo..nikdy sem neměl stím jak je probrélm...Ale vážně nevím proč bych vám to měl neustále vysvětlovat když ste jen pochybovači co nikdy auto neviděli ve skutečnosti....A k Webu je tam hlavní admin tak se ho na to zeptej sám...a mě stím laskavě neotravuj.....
21:55:04
01.01.2010
m8rinek
Constantine 01.01.10 20:19:18 napsal:

m8rinek 01.01.10 03:01:10 napsal: → Constantine:

Výfuk je nyní LA, ale to nevadí, Garde není rozhodně shampoocar,

je to auto výhradně na závody a hold jsem s nim odjel i nějakej ten sraz.

Rozhodně jsem však neriskoval upadivší laminátovou lopatu;)





Auto vypadá jak vypadá kvuli tomu jak ho provozuju a nebojím se o něm

říct, že je to popelnice. Takže mi tvůj koment přijde trochu jako OT

:))





Nicméně abych uvedl na pravou míru


Constantine 01.01.10 02:25:40 napsal:


m8rinek 31.12.09 00:14:21 napsal: tak tak sprint je jen


další level shampooních disciplín jako je soutěž o nejhlasitější


výfuk či nejkulatější kola :D
Nezlob se na mě ale ty zrovna

něco


říkej o výfuku…Sám tam máš výfuk dový z čeho.....A st vým autem


bych se bál jezdit.....A říkat tunerům šampónci je taky dost


přitažený za hlavu…Sám máš to svou gardovku upravenou takže seš

taky


šampónek?????3 3 3








Nikdy jsem nesoutěžil o nejhlasitější výfuk, jak je k vidění na tuning

srazech;)





Nikdo Tě s ním jezdit nenutí ;)





Neříkám tunerům šampónci (konkrétně tenhle výraz jsem nikdy nepoužil,

ale potrefená husa? žeby?), myslel jsem konkrétní skupinu, všichni

ostatní jak je vidět to pochopili





Auto mám upravené zcela účelně a bodlinky taky nemam, takže bohužel jak

Ty říkáš šampónek nejsem ;)





Nicméně už vim proč se rozčiluješ, kouknul jsem do karty a docela jsem se

trefil, výfuk do kterýho prší, radlice před i vzad, obří nálebka a

skla jak kdyby byly vypraný v perwolu black magic:)))víš muj výfuk

je celej upravenej od motoru aš po konec…Né ono je lepší rozřezat

kapotu..aby se ti udajně lépe chladil chladič…ale k těm tvým odfukům

nevedl žádný plech co by tam ten vzduch ved…A tvuj ochranný rám co jsi

měl přišroubován vraťáky byl taky hnus…3 A stále opravuješ

tekocí chladící kapalinu žvejkačkou…ale škoda mluvit…9



Opět musím uvést věci na pravou míru :). Ty si pokoj nedáš?



1) Že máš výfuk upraven nic nemění na tom, že do něj prší :D

2) Rozřezanou kapotu mívala už LR, komín samozřejmě je, vždy byl, nicméně nejde o zlepšení chlazení, nicméně o to dostat co nejvíce vzduchu nad auto, ne pod. Každý ví proč

3) Rám byl přišrobouván na vevařených patkách, neviděl jsem tam jediný vraťák

4) Únik chladící soustavy jsem žvýkačkou neopravoval, upřímně jsem ho neopravoval vůbec :)))



Pokud chceš pokračovat v neustálém napadání a osočování , pokračuj ;). Já zatím přidám pouze o potrefené husičce :)))
20:26:46
01.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Constantine: Hele, vysvětli mi prosímtě toto:



- proč máte v hlavičce vaší stránky jiné než vlastní auta?

- když už máš to fáčko vytvořené k obrazu svému a máš ho teda upravené a funkční tak všem tady vysvětli čím ti funkci auta zlepšil přesní spojler, zadní spojler s deflektorem, štelovatelné přítlačné křídlo?

Se nestyď ne. Prostě jsi to dělal a píšeš, že auto není jen o spojlerech tak prostě popiš v čem tkví to zlepšení? Pokud máš a to většinou každý kdo si auto staví má - tak hoď fotky toho výfuku a vysvětli funkci a proč ho máš tak jak ho máš. Vem to zodpovědně a profesionálně a normálně to vysvětli ne?4
20:19:18
01.01.2010
Constantine
m8rinek 01.01.10 03:01:10 napsal: → Constantine: Výfuk je nyní LA, ale to nevadí, Garde není rozhodně shampoocar, je to auto výhradně na závody a hold jsem s nim odjel i nějakej ten sraz. Rozhodně jsem však neriskoval upadivší laminátovou lopatu;)

Auto vypadá jak vypadá kvuli tomu jak ho provozuju a nebojím se o něm říct, že je to popelnice. Takže mi tvůj koment přijde trochu jako OT :))

Nicméně abych uvedl na pravou míru
Constantine 01.01.10 02:25:40 napsal:
m8rinek 31.12.09 00:14:21 napsal: tak tak sprint je jen
další level shampooních disciplín jako je soutěž o nejhlasitější
výfuk či nejkulatější kola :D
Nezlob se na mě ale ty zrovna něco
říkej o výfuku…Sám tam máš výfuk dový z čeho.....A st vým autem
bych se bál jezdit.....A říkat tunerům šampónci je taky dost
přitažený za hlavu…Sám máš to svou gardovku upravenou takže seš taky
šampónek?????3 3 3




Nikdy jsem nesoutěžil o nejhlasitější výfuk, jak je k vidění na tuning srazech;)


Nikdo Tě s ním jezdit nenutí ;)


Neříkám tunerům šampónci (konkrétně tenhle výraz jsem nikdy nepoužil, ale potrefená husa? žeby?), myslel jsem konkrétní skupinu, všichni ostatní jak je vidět to pochopili


Auto mám upravené zcela účelně a bodlinky taky nemam, takže bohužel jak Ty říkáš šampónek nejsem ;)

Nicméně už vim proč se rozčiluješ, kouknul jsem do karty a docela jsem se trefil, výfuk do kterýho prší, radlice před i vzad, obří nálebka a skla jak kdyby byly vypraný v perwolu black magic:)))víš muj výfuk je celej upravenej od motoru aš po konec....Né ono je lepší rozřezat kapotu..aby se ti udajně lépe chladil chladič...ale k těm tvým odfukům nevedl žádný plech co by tam ten vzduch ved....A tvuj ochranný rám co jsi měl přišroubován vraťáky byl taky hnus....3 A stále opravuješ tekocí chladící kapalinu žvejkačkou....ale škoda mluvit....9
20:17:23
01.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Constantine: víš že mě je to srdečně jedno?3 stačí mi vidět tjunink vejfuck a megapyčolaminaty a myslim si svoje asi hold profesni deformace 4
20:12:43
01.01.2010
Constantine
Kaprof 01.01.10 02:28:06 napsal: → Constantine: akorat jak jeho auto vypada po strance technicke a podvozkove víš4 nalátat na auto laminát umí každej dement ale to nema s tuningem nic společnyho…což je tradični českej omyl…Vzít fleksu umí taky každej kretén......2 2 Hele nezlob se na mě ale ty si někdy viděl moje auto jezdit????moje auto není jen o spojlerech,lae je vidět že si ho nikdy neviděl....Ale škoda mluvit....
14:41:49
01.01.2010
xerk
-> petřík: ted uz ve vetsine vecech muzu pritakat. ale porad si trochu nerozumime. Podle me v poradu hodne vyrazne rekli co je tuning a co styling. A pak pokracovali v duchu napr. ze vzali naky borecky z tuning srazu (to ze to byl v zasade styling sraz mozna nerekli, ale tak sme lidi s hlavou a muzem si to usoudit sami) a nechali je se k tomu vyjadrit.. Proste kdyby porad nazvali "Stylingova spolecnost", vedel bys o cem to asi bude??
13:41:38
01.01.2010
petřík
-> xerk: ne asi si mě uplně nepochopil já naprosto jasně chápu v ajkym stylu je ten pořed udělanej. mě jde spíš o to poukázat na to že tuning nejsou ty připomínaný nárazníky, prahy, černý vokna,neony,... at už od benzinky a nebo od pána boha tuning už z překladu to slovo jak oni sami v tom pořadu řekli je o ladění - ladění jízdních vlastností takže pod pojmem natuněný auto si představim auto s našláplym motorem , s upravenym podvozkem, s kolama,třeba se sportovníma sedačkama a tak. to že si pod slovem tuning 95% lidí představuje to co vidí na tom autu zvenku to už je druhý věc...a ano tuning magazín bych spíš viděl s názvem styling mgazin protože auto který je "jenom natuněný" se do takového časopisu nikdy nedostane.

Jenom abych se ještě dotknul ty připomínky na m8rinka - ano jeho garde je přesně auto který si představuju pod slovem tuning- to že vevnitř má potrhaný koberečky a zvenku flekatej lak nemá s tuningem nic společnýho naopak to že má udělanej podvozek , převodoku a motor , má tam rám a jezdí i na slickách to je tuning. jde jenom o to že 95% lidí si pod tim slovem představuje něco jinýho a mezi tech 95% lidí patří i tvůrci toho pořadu (když pominu ty dva závodníky)
13:29:34
01.01.2010
xerk
-> petřík: nevim, ale hodne tu ctu ze si vsichni mysli ze to mel byt porad o tuningu. Ale ja sem to pochopil uplne jinak!! To neni porad o tuningu!! uz z nazvu poradu je pochopitelny, ze je to o povaze lidi. V tomhle pripade o charakteru cechu, jejich mentalite a pristupu k tuningu. A v tom je to kouzlo, ze ti nebudou ukazovat rabbita a podobny spickove udelany auta, ale ze ti ukazou to co si kazdej obycejnej clovek predstavi pod touhle problematikou.

Rekni mi, kolirtat za den kolem tebe projede rabbit?? a kolikat za den kolem tebe projede tuzer z benzinky?? Co je pak vic videt? jaka skupina "tuneru" je pocetnejsi? A tak chapu smysl poradu. Prijde mi ze si to pletes s tuning magazinem.
upraveno 1x, naposled 01.01.2010 13:31:20
13:20:08
01.01.2010
petřík
já akorát stále nechápu proč když to měl být pořad o tuningu tak proč to nebyl pořad o tuningu...vzhledem k tomu že tuning nemá s tim co je na tom autě zvenku vidět vpodstatě nic společnýho tak takovejch aut sem tam teda moc neviděl.. vražedná otázka hele kámo nemyslíš že ti s toho něco upadne měla bejt jenom zesměšnující a ponížení nebo snad redaktor čekal odpověd ano toho se pojim při každém usednutí za volant ? já nevim asi si vobarvim a nageluju hlůavu koupim si fotbalovej míč a začnu okouzlovat místní základku
13:00:06
01.01.2010
Ad@m
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale zase jeden z mála to píše správně, plno lidí když už tenhle výraz použijou tak s měkkým, Radek se holt vyzná 1
12:53:28
01.01.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Fén: Se podívej na ty Favority a pochopíš...3 4
12:13:25
01.01.2010
Fén
-> m8rinek: Já bych ale rád znal ten jejich důvod. :o)
12:10:00
01.01.2010
MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: není, no. musím si slovník trochu oživit3
12:09:10
01.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> m8rinek: 47 3 tak tak
12:08:52
01.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MATTESS 01.01.10 12:02:24: jak cyp 3 3 To neni Tvuj obvykly slovnik 3
12:08:32
01.01.2010
m8rinek
-> Fén: To já pro prozkoumání webu vim proč:)))
12:07:35
01.01.2010
MATTESS
-> Vitek: oba jsou tady na stránkách4

-> Fén: to mi taky hlava nebere. Pak člověk vidí ty auta členů......
12:05:50
01.01.2010
Fén
Jenom by mě zajímalo, proč si do hlavičky nedaj vlastní auta.
12:03:16
01.01.2010
Vitek
-> xerk: ale ten rapid hned na úvodní straně v pravo nahoře je třeba moc pěknej,je myslím jednoho zdejšího člena
12:02:24
01.01.2010
MATTESS
-> xerk: ten bílý faker to typický příklad, tuzing jak cyp.
11:57:25
01.01.2010
m8rinek
-> xerk: hele těma stránkama jsi tomu dal korunu :D A jak tam hezky hrajou 78 78
11:54:23
01.01.2010
Fén
-> xerk: Ať je ředitelem vesmíru, tak to nemění nic na tom, že to auto řadím do tuzingu.
11:04:28
01.01.2010
RadstaR
Az na par "chytrych" kecy "odborniku" byla reportaz vic jak pravduva a vecna. Sam jsem pred lety daval na auto buh vi co a myslel si, jakej sem king. Dneska se me z toho chce zvracet a nechapu, ze sem mohl byt tak blbej 1
10:05:32
01.01.2010
xerk
kaprof, m8rinek: kluci, moc se constantinovi nevysmivejte. je to seriozni reditel tjůning klubu na vysocine. viz street-devils.ic.cz/

Takze potom chapu ze se ho repartaz mohla skutecne dotknout :(
upraveno 3x, naposled 01.01.2010 10:06:50
03:18:09
01.01.2010
m8rinek
-> Fén: ále né 2dveře = 2místa, k čemu vzadu sedačky? k čemu tapece když tam nikdo nesedí a tak to pokračovalo :D
03:17:48
01.01.2010
Petrson
Kaprof 01.01.10 03:10:45 napsal: → m8rinek: však jasny chápu moc dobre sám mám na laminátovce alergii pač je samozrejmě tjuningovější koupit narazník než udelat poradne udržbu a podvozek41 4no protože láminátovej nárazník je vidět víc než pořádně udelanej podvozek4
03:17:35
01.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> m8rinek: tak lízo mám taky no:-)) ach jak jsem pokles:o)) ale samozalejvací vejfuk ještě nemám:o))

-> Fén: :o))
Extreme Tyres