...a když se sejde těch blbců víc...
...aneb přestěhovali naši domovskou poštu z místa, kde nebyl problém s parkováním o kilák vedle do novostavby, kde je vyhrazené jen toto místo pro klienty ČP (přičemž na poště stráví člověk odpoledne cca 20-30 minut a bývá tam tak 10 lidí ve frontě, z nichž cca polovina přijíždí vozem)

Podle šířky cca 3m je to něco mezi podélným a šikmým stáním, kam se podélně vejdou 2 auta a šikmo tak 4 Smarty. Značkou není rozlišeno, zda jde o podélné či jaké stání.
Tak kdo je větší blbec?

Já, když jsem využil volného prostoru, přečnívám metr do chodníku (přičemž 1,5-2 m chodníku zůstává k využití) a nepřečnívám do vozovky?
Mercedes, který prakticky nepřečnívá do chodníku, ale cca třičtvrtě metru zasahuje zadkem do jízdního pruhu?
Nebo Octavie (Superb či kýho šlaka to je?), která sice nikam nepřečnívá, ale...

Asi těžko soudit, když nevím, kdo přijel první (já přijel poslední)...
...ta vozidla před trafostanicí se soutěže neúčastní
Při plánování urbanistických celků by bylo fajn nemyslet jen na to, jak vyždímat z každého metru plochy nějaké love (neřeknu - kdyby to byl 30 let starý projekt, ale tohle je novostavba, ta pošta tam funguje necelé dva roky)...
