Život s krysou (favorat)

prohledat
1080 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1080) od 10.10.2009 do 23.05.2012, založil/a asphalte
řadit dle data
11:18:22
12.10.2009
Pavel P@nkáč
asphalte 11.10.09 13:23:41 napsal:

→ m8rinek 11.10.09 13:11:18: Tak to je škoda. Jsou hodně

podobné ATS Classic 7×13 černý lak s leštěným límcem, které bych

chtěl na krysu dát.
to je osmy palec4
01:43:02
12.10.2009
Tomaso435
...styl je to pěkněj, odreagování od extrémních spoilerů čirejch ,,vytřískanejch´´ světel ,laminátů,nezvyklích odstínů laků a monstrozních kol. zkřivení spzky, vyrytý nápisy , nebo sundání klik pusobí jako takovej vkusnej ,,vandalismus. a rez a nebo ty orezlé věci na zahrádce zašlej lak pusobí to jako by to auto někde stálo nakraji lesa a podepsal se na tom zub času kdy to tam jen leželo a chátralo (super je ta myška co vísí v zadu za ocásek),, uričitě tomu fandím :)



efekt proti klasickýmu tuningu to má podle mě věčí a určitě to nestojí tolik peněž :D

a životnost bude asi i delší než do konce další stk jako u olaminovaných a zavařených aut:)
00:21:07
12.10.2009
asphalte
-> Jarda 11.10.09 22:11:59: Samozřejmě, že by to auto mělo jen vypadat totálně shnilé, také jsem na tom zapracoval, vše je vyvařeno a nastříkáno Bitumenem. (samozřejmě i u mě se najdou nedokonalosti) Ale aby bylo postavené z nových dílů je trochu nereálné, vždyť ani klasické tuningové leštěnky se nestaví z nových dílů karoserie.
23:23:43
11.10.2009
Kloggie
-> darklord: Koroze se dá regulovat, můžeš jí popohnat, zastavit, zpomalit. Jsou na to různý vodičky a fígle, stačí zavolat do firmy co se zabývá instalací fasád z Cortenu. Nebo si zadej do gůglu plecháček Humpolec a uvidíš jak se reguluje koroze ve velkým3



-> asphalte: Tvoje auto mě zaujalo ve fotogalerii z tuningcupu jako jedno z mála:)
23:07:04
11.10.2009
Klubko_
-> darklord: Podle me diry jsou nezadouci. Myslim, ze prave ty rezavy mista jsou povazovany soucast laku, proste dalsi barva na aute.
22:11:59
11.10.2009
Jarda - zrušená registrace
-> darklord: tak podle me by rat car melo byt auto postavene z novych dilu, podvozek, motor, brzdy, vyvarene a orezle jen plechy - blatniky bych klidne nechal i derave, ale pod nima, aby to bylo zdrave, nejake ty dirky ve dverich atd. :)
19:26:44
11.10.2009
darklord
no, a nieco take ako uplne prehrdzavenie neriesite? alebo za dva roky bude super tuning mat diery v blatnikoch?



nechcem rypat ale toto sa mi zda byt uplne mimo... alebo len nechapem?
17:58:31
11.10.2009
havlik
Dyt martin dusík tyhle kola odlejvá nový na virtu má nick DUMA
16:21:39
11.10.2009
asphalte
A ještě jedno malé krysí zátiší. Mám pocit, že z Polska.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 11.10.2009 16:21:39
16:18:16
11.10.2009
asphalte
a konečně detail
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 11.10.2009 16:18:16
16:17:33
11.10.2009
asphalte
16:16:55
11.10.2009
asphalte
Přidávám pár fotek podle mě asi nejlepší krysy u nás. Objevil se na jaře 2009 na sraze na moravě. Už má ale nového majitele, tak uvidíme, jakým směrem se bude ubírat nyní.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 11.10.2009 16:16:55
13:23:41
11.10.2009
asphalte
-> m8rinek 11.10.09 13:11:18: Tak to je škoda. Jsou hodně podobné ATS Classic 7x13 černý lak s leštěným límcem, které bych chtěl na krysu dát.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 11.10.2009 13:23:41
13:11:18
11.10.2009
m8rinek
-> asphalte: myslím, že má, ale jednomu se ,,utrhl,, límec a sehnat další do sady je docela nadlidskej problém...
13:09:27
11.10.2009
MOLSO
-> asphalte: tak na tieto by som sadal nahovorit aj ja 2
12:52:20
11.10.2009
asphalte
m8rinek: Ty hořčíková kola MTX 7,0J x 13“ byla stejně luxusní. Prostě raritka!!! Už je ale nemá co? Ty by se mi líbíli na Favoratu. Za tu práci s instalací by to rozhodně stálo.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 11.10.2009 12:52:20
upraveno 1x, naposled 11.10.2009 12:56:17
11:47:47
11.10.2009
m8rinek
-> tunerlada: -> asphalte: hroch vesele koroduje na zahradě pod plachtou, napoesledy vyjel v roce 07 viz www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=826&am... a pár dalčích fotek
11:37:18
11.10.2009
asphalte
tunerlada: Jen jsem usuzoval z příspěvku m8rinek 11.10.09 00:32:44 napsal: → tunerlada: je to jen na chvíli. protože všechny rat cary v čas schnijou:))

v čechách byl asi průkopníkem Hipa s Hrochem a Hroch se už téměř v prach obrátil…
11:27:29
11.10.2009
tunerlada
-> asphalte: a jak dopad?je nějaké foto před jeho sešrotováním? (estli tak dopad)
10:55:25
11.10.2009
asphalte
m8rinek: Máš pravdu, Hroch byl první, kterého jsme nafotili v roce 2005 na sraze v Doksech. Článek jsme pak uveřejnili na autotuning.cz a pak následně v české mutaci časopisu Autotuning Autohifi, na které jsem s několika kolegy dělal. Je mi líto, že už není mezi námi R.I.P. 10
00:34:55
11.10.2009
afro100
tak som minule videl kolegu v RUST style (BLACK_DRAGONS) a musim povedat ze mi to ani neprislo ako extrem ... som sa nad tym len tak pousmial 6 niektori samozrejme nechapu, to je jasne, ono sa ten efekt casom snad dostavi, za seba vravim len tak dalej 4
00:32:44
11.10.2009
m8rinek
-> tunerlada: je to jen na chvíli. protože všechny rat cary v čas schnijou:))



v čechách byl asi průkopníkem Hipa s Hrochem a Hroch se už téměř v prach obrátil...



takhle to vypadalo v době největší slávy www.rebelove.webzdarma.cz /hroch/DSC_6510_resize.JPG



a tady vč článku v tuning plátku www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
00:23:05
11.10.2009
1560 - zrušená registrace
-> Nwkt:

Myslel jsem tím, že u nás je to něco nového v tom smyslu, že to na ulicích nepotkáš, oproti běžným formám tuningu, denně. Nebo teda aspoň já ne.
upraveno 1x, naposled 11.10.2009 00:23:14
00:12:07
11.10.2009
Nwkt
-> 1560: Novýho? Od kdy?
00:05:38
11.10.2009
1560 - zrušená registrace
Mně se tenhle styl náhodou líbí, je to něco nového (u nás), něco, na co tu nejsem zvyklí, něco, co neznáme. Dává to autorovi naprostou volnost, může se na tom perfektně vyřádit aniž by něco zkazil. A to je na tom to super. Žel je pravda, že je to u nás zatím trochu nepochopené...
23:54:31
10.10.2009
tunerlada
-> asphalte: já osobně ti fandim moc stímto projektem jelikož bych sám v dalekém budoucnu chtěl něco podobného vytvořit (základ zřejmě š100 mé přítelkyně)jinak co se týče rat stylu je to dle mě u nás zatím nepochopený styl ůprav protože to tady všecko teprv začíná a obrací to defakto směr tuningu (chrom kola,extra drahý laky atd..) zatim je to jen pro určitou skupinu lidí a bude chvili trvat než se rozšíří do široké veřejnosti.časem se ukáže zda to byl jen výstřelek na chvíli nebo se tento styl uchytí.toť můj názor,názor příznivce 1
22:31:27
10.10.2009
asphalte
Za ta léta, co se zabývám tuningem jsem se samozřejmě setkal s názory lidí, kterým se moje úpravy nelíbí. A je to v pořádku. Každému se přeci líbí něco jiného. Potěší mě třeba, když přijdou na sraze a debatujeme o různých úpravách a jak by se to, či ono dalo udělat jinak, nebo jen vztyčený palec od projíždějícího auta. Pokaždé mě ale zaskočí (a pak i následně rozesměje) určitá sorta lidí, kteří z jakýchkoliv důvodů, píší o mě a mém autě totální kraviny a sprostě při tom nadávají. Takový je už ale dnešní svět internetu. Doufám, že se naše skupina krysích tunerů brzy rozroste a budeme se na silnicích zdravit, třeba tak, jako motorkáři, nebo majitelé vozů Subaru. Tuningu zda a krysám 2x.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 10.10.2009 22:31:27
22:30:56
10.10.2009
asphalte
Bílé veteránské lemy Atlas jsou dalším doplňkem mé krysy, který nedá přihlížejícím spát. Vypadají perfektně, ale na každodenní ježdění bohužel nejsou moc vhodné. Zaprvé musíte dávat velký pozor na obrubníky (což už zvládám skvěle, vycvičen vystouplými hliníkovými koly z ostatních mých aut). Další nevýhoda spočívá v omezené maximální rychlosti. Neříkám tu, že s krysou lítám po dálnici 180, ale ploužit se kolem 110-120 není také moc ideální. Pokud totiž s těmito lemy jezdíte často delší dobu moc rychle, kraje popraskají a lem se utrhne. Poslední negativum je samotné čištění. Prach z brzdových destiček je opravdu dokáže dost ušpinit. Vyřeší to sice pečlivá práce s lihem, ale na životnosti lemu to rozhodně nepřidá. Pokud někdo má zkušenosti s jiným čističem, budu rád.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 10.10.2009 22:30:56
22:30:24
10.10.2009
asphalte
Postupné snižování auta, protože správná krysa má být nízko, mě dovedlo ke světlé výšce cca 4,5cm od ochranné ližiny k silnici. Je tu samozřejmě i několik fajnšmekrů se snížením ještě větším, ale já jsem zatím spokojený a očekávaných i těch nečekaných ran do ližiny si užívám plnými doušky. Silnice v Praze mi rozhodně vydatně pomáhají. Ližinu mám podle dobré rady známého, který jí vyrobil, z plechu. Tedy žádný hliník, dural, nebo nerez. Tyhle materiály by dlouho nevydržely. Plech silný 2 mm, opatřený nátěrem Hammeritem, odolává zatím perfektně.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 10.10.2009 22:30:24
22:29:51
10.10.2009
asphalte
Ahoj všichni, chtěl jsem vám je v rychlosti přiblížit mé zkušenosti s půlročním soužitím mě a mého Favorata. Protože se jedná zatím o velmi zřídka se objevující tuningovou úpravu (nepočítám ty haldy zrezlých sériových plechovek na našich silnicích), připadám si jako exot (hlavně při nákupech u nákupních centrech). Je opravdu docela zábavné pozorovat lidi, tuningem nedotčené, jak nevěřícně kroutí nad autem hlavou a nevědí, zda se jedná o vtip, nebo jestli to může někdo myslet vážně. Už vůbec nechápou ty zrezlé pruhy, u kterých se někteří domnívají, že je to nastříkáno nějakou barvou.
zvětšit Život s krysou (favorat) - obrázek od asphalte vložen 10.10.2009 22:29:51
Extreme Tyres