Citroen Xsara - jít do něj?

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.08.2009 do 31.08.2009, založil/a Petkar1
řadit dle data
19:25:47
31.08.2009
JoseA
-> krup: já myslím že to byla nějaká 40litrová jak bývají normálně, aspon mám pocit že takový objem plynové nádrže sem měl ve škodovkách, ale byly delší a tenčí. Inzerát už je smazaný, takže asi prodáno. Tak snad příští rok seženu neco podobného pokud možno i s klimou. Ale jinak sem s tím jel, protože šéf v bývalé práci si picasso koupil, ale ten kufr ho zklamal, v bývalé feldě kombi měl teda větší. Zase ale místo pro cestující je luxus.
15:29:30
31.08.2009
krup
-> JoseA: tyjo, za ty prachy ... ale tam bombička vypadá docela směšně .. to nebude mít moc velkej dojezd :-/
23:12:27
30.08.2009
JoseA
já pokukuju po nečem větším na LPG, aspon kombi. Na staré kolena sem si oblíbil kempování, sjíždění vody apod... a můj sedánek už nestačí. Ale pořád mám jiné investice, takže prachy nejsou. Nicméně tohle mě dostalo. Ne že by se mi to auto nějak moc líbilo, to nikdy a hlavně ta přístrojovka je fuj, ale za tu cenu bych to i skousnul, jenom kdyby to byly jediné problémy. Mít prachy, tak se na to zajedu aspon podívat 8 .

www.sauto.cz/detail-vozu/ .../7546642
14:06:32
21.08.2009
MATTESS
Šetření. Na FI jsou boky kufru kobercový, na FII kombinace plast a koberec10
13:36:26
21.08.2009
Labros
-> Jirik grilovaný: Tak věřím, že Xsara Picasso je proti Xantipě holobyt. Už ty sedačky, na pohled je to nebe a dudy. Trochu jako fábka proti oktávě, ale s větším rozdílem. Šťastní majitelé Xantií, v dnešní produkci už si asi v rozumné cenové relaci budou těžko vybírat srovnatelný povoz.
upraveno 1x, naposled 21.08.2009 13:36:58
07:32:08
21.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Bobesh: Původní opěrku na sedačce.
23:15:15
20.08.2009
Bobesh
-> Jirik grilovaný: pěknej vnitřek,jo,kdo jednou okusil,nechce jináče,HYDRA rullez5

P.S. to máš na sedačce opěrku nebo tu dutou područku s deklíkem na různej herberk?
17:04:50
20.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hlavně všude teď chlupy z našeho pséka. 1
16:55:29
20.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik grilovaný: Nojo fsude mikroplis a leskli sroupky 1 Je to pekny no, mekke pohodli, ale zas nekdy zlata dodavka s tvrdejma plastama, treba kdyz ses jak dobytek 1
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 16:55:40
16:52:04
20.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Labros: Kam se na tohle hrabou ty dnešní plasťáky
zvětšit Citroen Xsara - jít do něj? - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 20.08.2009 16:52:04
16:51:41
20.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Labros: Kam se na tohle hrabou ty dnešní plasťáky
zvětšit Citroen Xsara - jít do něj? - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 20.08.2009 16:51:41
16:47:32
20.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Labros 20.08.09 16:07:11: Ta Xantie už je taky stará hrudka. 1 Ale nejlepší auto, ve kterém jsem jezdil. 4 Na mojí postavu skvělý sedačky, u vyšších lidí by snesly delší sedák a vyšší opěradlo. Kombinace mikroplyše a broušené kůže, připomíná alcantaru. Pohodlné loketní opěrky jak na dveřích, tak obě středové. Palubovka měkoučká, dveřní výplně pěkně měkké, opět kombinace mikroplyš a geniálně měkčená část pod oknem. Výborné je dorovnávání výšky po naložení kufru a obsazení lidma.

Jen bych snesl o dost silnější motor. Na druhou stranu to má zase nejlepší brzdy co jsem měl tu čest vyzkoušet v různejch autech. Tj. dostatečně velké chlazené kotouče vpředu a kotouče i vzadu. Má to tzv. strojní brzdy s vysokotlakým čerpadlem bez posilovače a hlavního válce. To tam supluje vysokotlaký ventil. Pro případ poruchy jsou tam zámky pro uzavření okruhu a zachování brzdných vlastností. Vpředu masivní stabilizátor a vzadu jsem objevil, že jsou dva. Jeden klasický a druhý spojující ramena příčně je s objímkou na dorovnávání výšky. Nezávislé zavěšení vpředu i vzadu. Kdo tohle vyzkoušel a má možnost porovnat s jinými auty má hrozně zúžený okruh aut, které by ho zaujaly a které by mohly nahradit to stávající. Ten problém mám i já. Jezdí se mi výborně s BMW, ale špatně se mi zvyká na takovej ten neobývákovej interier a že i na 205/55/16 je slyšet každá příčná nerovnost jako ostré drcnutí.

Takže je to stará mrcha, ale vůči většině jinejch aut to má v charakteristice podvozku pořád náskok.
16:16:12
20.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak sem to prehodil no703 mazelino blazniva:o)
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 16:16:44
16:14:09
20.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kaprof-Los Koramos: A co to je za koncert ten WV (waufé) 3 4 Taky je nemam rad :-)
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 16:14:42
16:10:35
20.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Labros: tak renault nesnašim i ja4

Ale PSA koncern mi oproti šilenemu vwkoncernu sedi4
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 16:16:23
16:07:11
20.08.2009
Labros
-> Jirik grilovaný: Jenže to je tím, že si vybírám auta, co mi vyhovujou 1 Xsaru Picasso bych si nevybral. Xantii jsem nikdy nepomlouval, nikdy jsem v ní ani nejel.



Znám tři kolegy, co maj francouzský auta. Čtvrtej se teď rozhodl pro Scenic Grand - za 400 tácků neber to. I když druhej kolega pořád řeší blikající kontrolky airbagů a pneumatik na 2 roky starým Scenicu.

Ten kolega, co se teď rozhod pro Scenica, měl doteď Fabii, 2002, 130 tkm, už mu dělali generálku stabíku, dvakrát měnili ložiska v kole, dvakrát zapalovací lištu. Takže můj argument, že Frantík je proti koncernu šit, neobstál. Takže se uvidí, jak bude po letech s Frantíkem spokojen 1
14:15:34
20.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Jirik grilovaný: určitě ne vlečka je nadevše prece:o)
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 14:15:48
14:09:56
20.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-Los Koramos: Nevíš jestli ten Focus ST 2.5T má lepší podvozek než Škodovka s vlečkou ? Víš, kdybych se chtěl svézt, tak aby to mělo dostatečně komunikativní řízení. 1
13:18:40
20.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Jirik grilovaný: jojo tak 47 ja budu mit brzo 206ku(no na to ježdeni lepši jak stodvaca ktery je škoda47 ) ale jinak sem s frantikama nikdy neměl problem4 a to na sem na nich dal i primo v citroenu4
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 13:18:54
13:14:14
20.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-Los Koramos: To si nesmíš tak brát. Lajoš je vůči žabožroutům zaujatej. 1 Každej si chrochtá v tom co má. Kdyby Lajoš jezdil v žábě, tak zase bude říkat, jak je spokojenej. Předtím byl spokojenej s Kiwikem, teď má Ford Krokus a taky je spokojenej. Já to beru tak, že se mi auto líbí a nebo nelíbí, každý má něco a každý je v nějakém ohledu spolehlivé nebo nespolehlivé. Ostatně, já taky teď delší dobu pokukuji po nástupci a to Octavii II RS TFSi héčbék a Fordu Krokus 2.5 T pětivrátko a taky to nejsou žáby. 1 Důvod je prostý, nedokážu si vybrat mezi žábama novejch roků výroby. Když vezmu C4 s motorem 1.6 16V turbo, tak to má malej kufr a vadí mi jednoduchá zadní náprava, když vezmu C5 a P407, tak tam si zase nevyberu z benzínovejch motorů. Vzal bych ten 3.0 V6, ale ten žral v Xantii podstatně méně, protože předposlední C5 a P407 váží 16 metráků. 8 Dále pak pokukuji po benzínu 325i E90.
12:43:21
20.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů: jj4

-> Labros: ale no jo každem ma něco svyho vzdycky když sednu z frantika(vyjma renaultu toho nemusim) do nakyho wv či fordu tak si pripadam jak v žebrinaku4
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 12:43:39
12:17:04
20.08.2009
Labros
-> Kaprof-Los Koramos: jinej kolega si koupil taky Xsaru fungl novou a hned po koupi si stěžoval na několik závad, jedna si pamatuju byla hučící převodovka
upraveno 1x, naposled 20.08.2009 12:17:20
22:18:35
19.08.2009
Borin - Král tuzerů
-> Kaprof-Los Koramos: Já ho chápu u 1ky...z toho se daj udělat krásný auta...
21:44:43
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Syny: ja Kult golfa absolutně nechapu taky51 4
21:43:55
19.08.2009
Syny
-> Kaprof-Los Koramos: Tyvoe Golfem III sem jel dneska... To je strasny auto... Nechapu co je na nem tak popularni... Vubec se mi nelibila palubka a budiky... A ty zvuky co to vsude vydavalo 9 3 I kdyz je fakt, ze muj spanel dneska taky vydaval naky divny zvuky... Chvili to vypadalo ze mam turbo, to tam nak fnuklo vzdycky kdyz sem preradil 3
21:17:49
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů: 4 svezeni je v tom krasny eště jak je to delany ve spolupraci s japoncema(tušim nissan). když sem se pak svezl tuaregem tak se mi po crossru zastesklo3 4
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 21:18:15
21:13:56
19.08.2009
Borin - Král tuzerů
-> Kaprof-Los Koramos: C-crosser je nádherný auto, ale trochu nad můj limit

8
21:10:02
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> MATTESS: nevim prostě už sem na koncernovy auta asi vysazenej jak wv golf III tak fabie se srali neskutečnym zpusobem..



mame patýho citrona a nikdy nic a to každej z nich měl pred prodejem najeto hodně pres sto tisic...



zduraznuju že všechny auta sme měli od novoty4
21:05:34
19.08.2009
MATTESS
-> Kaprof-Los Koramos: to se Ti může stát s jakýmkoliv autem, že se bude srát i jako nový4
21:03:18
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů: evasion je pekny auti4 jinak mi mame piccaso mimo jine taky(facelift stary verze- 2006) a že by to bylo nepohodlny oproti fobii to se musim zasmat3 ) ale ty sedačky mě taky štvali kor když to bylo novy na druhou stranu za čtyri léta co to máme nikdy nic k.o když vzpomenu na fabii a na to jak behem prvnich dvaceti tisic byla trikrat v servise tak se mi chce vrhat78 ) jinak ted je prvni rodinne auto C-crosser....
19:58:55
19.08.2009
Borin - Král tuzerů
-> Labros: Tak je fakt že picasso se mi zvenku líbí, ale ten interiér je na zeblití...palubovka jak ze StarTreku a sedačky taky odpornej hnus a ještě tvrdý...proto budu radši kupovat Evasiona, nebo 806ku peugeota... to je o něčem jiným...motor mi stačí 1.9TD...sice má jen 66kW ale stejně to auto není za závody a je to osvědčenej motor s malou poruchovostí a spotřebou 4
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 20:02:15
15:59:31
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Labros: sorry ja musim3 3 3 3
15:44:21
19.08.2009
Labros
Fabie má podle mě naopak jedny z nejlepších jízdních vlastností ve své třídě. Pokud je ten podvozek zachovalý, je velice pohodlný a přitom mimořádně jistý. Samozřejmě existujou vymlácený fabie, co mají najeto přes 100.000 ve městě, kde jízdní vlastnosti už původní stav nepřipomínají. Jako do Pola by asi němci nějakej shit podvozek nedali. Odpružení už si dělali škodováci samozřejmě sami.

Teď jsem jel s kolegou v Xsara Picasso a hrůza. Interiér hnus, motor na dálnici řve, klimatizace po 3/4 roku od novoty nefunguje, divná přístrojovka s digitálníma číslicema uprostřed, divná palubka, sedačky jak z tramvaje, žádného pohodlného podvozku jsem si nevšimnul. Bylo by to poslední auto, po kterém bych šáhnul.
14:11:43
19.08.2009
Danster
-> Petkar1: Přesně stejnej rok a motorizaci 1,8 66Kw má kamoš jenom nemá klimu.I jsem v tom jel a moje názory jsou takovéhle:motor bych čekal silnější ale dá se na něj zvyknout, měkost podvozku která mě ale vadí hnedle u všech francouzů, co se týče spotřeby tak ta se u něj pohybuje 7-8l,zaření rychlostí mi přijde takový gumový a dlouhý dráhy ale je možný že je to najetýma kilometrama(180 tisíc), v interiéru je ale místa celkem dost i kufr je prostorný celkem.Zhodnotil bych to asi tak že pro mě to auto moc neni ale když si se s tim svezl a nic ti na tom autě nevadí tak není důvod proč si ho nekoupit 4



-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Tak s timhle názorem na podvozek Fabie vůbec nesouhlasim s Xsarou se to nedá vůbec srovnat protože je to daný tim že Xsara má měkčí podvozek
14:03:38
19.08.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Syny: zadne sedacky v aute? tak tam som uz dlho nesedel 1 ale s tymi dverami je to pravda, spina sa tam dost drzi
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 14:04:07
14:01:36
19.08.2009
Syny
Ale co me u ty Xsary nehorazne sralo, kdyz sem v tom jel jako pasazer, ze se vzadu oteviraj dvere i s lemem... To je uplne debilni a excelentne dobre se o to umazavaj kalhoty... Ale v pripade 3 dverka tohle asi odpada no 3
upraveno 2x, naposled 19.08.2009 14:02:25
13:48:29
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> MATTESS: jo je to možné ale už bych to do domu nechtěl stačí mi to na dilně4
13:45:55
19.08.2009
MATTESS
-> Kaprof-Los Koramos: holt vadný kus, kamarád měl 220t km a no problemo4 Je to jen pitomý písťák. Od nás si jeden koupil C4, pořád nějaký problem. Nakonec místo toho vzal GV

-> Jirik grilovaný: na těch alu vypadal dobře. Hlava se dělala jako první, generálka zadní nápravy, pak zlobily samostavy až došlo na zadní brzdy komplet. K tomu různý drobnosti. No, nepovedl se10 1
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 13:47:28
13:43:43
19.08.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Syny: ja tiez nejazdim na spotrebu, ale ako inak tu neveriacim objasnim, aky mam realny nabeh kilometrov na urcite mnozstvo natankovaneho benzinu? Ked to pocitam podla toho, kolko natankujem a toho, kolko najazdim, tak mi to vychadza okolo tych 5,5 cize menej ako ukazuje pocitac. Alebo robim niekde pri vypoctoch chybu?



Ale ako pozeram, tu nikomu nejde o ekonomiku jazdy, kazdy sa este stare klania modle dynamiky a pruznosti. Mne dynamika mopjej jazdy vyhovuje, nikoho nebrzdim, jazdim tak aby som neprekazal a na druhej strane zase nepotrebujem niekomu dokazovat, ze mne to ide rychlejsie ako jemu.....
13:32:05
19.08.2009
Syny
Ja nevim, ale jestli jedu za 6 nebo 7 na sto uz je mi taky u prdele... Pro me vzdy bylo a bude dulezitejsi dynamika... Sice s tema 90ti kobylkama to je porad moc mrtvy, ale oproti tomu co sem mel predtim to je raketa... Proste kdyz jedu a slapnu na plyn, at na rovine nebo do kopce, tak chci aby to jelo tak jak chci ja a je mi jedno jestli budu mit spotrebu vyssi nebo nizsi... Tech 30korun za litr navic mi taky nezabije... Neznam nic horsiho nez se snazit jezdit na spotrebu, poctive pul kilaku pred krizovatkou vyrazovat nebo uz dobrzdovat motorem, aby se nahodou nespotrebovalo o 5 kapek benzinu vic... Proste jedu jak chci a neco to sezere no. To je holt dan za to, ze se nebudu courat a nebudu brzda provozu.

Nedavno sem byl za mladou a jeli sme pak na dovcu do Rumburka... Za celou cestu tam a zpet me predjeli asi 3 auta a to jeste na 4 proudovkach... A spotreba cca 7,5/100. Takze ja sem uplne spokojenej, nikoho nebrzdim (ba naopak), spotreba je dobra, svezeni pohodlny a neresim jestli mam spotrebu 5,235984 l / 100 km a nebo nahodou 5,324865l / 100 km...
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 13:33:59
13:32:03
19.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> MATTESS: to ja sem zas rád že nás fábie opustila-od šileného podvozku pres naprosto tradiční tragickou bolest wv koncernu(elektrika). Měli jsme ji dva roky najela 75 tisíc a šla pryč protože to bylo něco strašnyho78 od tech dob jedeme v Citroenech a nikdy žadny problem o autobusovym rozdílu pohodlí oproti fobii nemluva...
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 13:32:58
13:31:28
19.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> MATTESS 19.08.09 13:29:28: Bohužel 1 Naštěstí to oblékli do líbivějšího kabátku. Ale tys měl toho 3d na alu moc pěknýho, nebo ne ?

Pamatuju si, jak tě vytrestaly samostavy zadních bubnů, 4x kotouč je na údržbu asi lepší a myslím, že jsi dělal pak i hlavu že ? Ale zase na to stáří a km.
13:29:35
19.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): K počítači si přihoď cca 1 litr. 4 To je vyzkoušené na Pugétech, Citronech a aj Oktávce I.
13:29:28
19.08.2009
MATTESS
-> Jirik grilovaný: ale plno dílů je v xsaře 1 stejných4
13:25:24
19.08.2009
suri
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): sorry myslel som nezavisle odpruzene kazde kolo
13:22:40
19.08.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Jirik grilovaný: ked neveris tej spotrebe, tak sleduj: Jazdim kazdy tyzden 120 km z BA domov a spat, okrem toho nejake kratke trasy po BA cez tyzden, obcas k priatelke a spat - 22km tam, 22 spat

Vzdy ked tankujem si vynulujem denne pocitadlo, do nadrze dam okolo 45 - 47 litrov a na toto mnozstvo paliva najazdim 800 - 860 km, pri poslednom tankovani mi vysiel vysledok 5,465/100 podla pocitaca mam priemernu spotrebu za poslednych 5000 km 5,8/100



Jazdim podla mna normalne, lahko nad limit. Keby som fakt isiel na spotrebu, tak verim tomu, ze by som sa dostal na priemer okolo 5,0 - 5,2
13:20:19
19.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> MATTESS: To jo, jenomže ty jsi měl předpotopního. 1
13:19:02
19.08.2009
MATTESS
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): kdyby mi nevyhovovala, tak ji nemam. Holt jsi ji nepřišel na chuť, tak má pro Tebe nejhorší podvozek (ale skutečnost je jiná1 ). Já jsem rád, že jsem se s "vitamínem" rozloučil

-> Jirik grilovaný: tej spotřebe taky moc nevěřím
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 13:20:52
13:17:14
19.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> MATTESS 19.08.09 13:05:47: Mě se taky Fabie řídí dobře, hlavně ty zbytkové služební. 1 Dovolí zajímavý věci i na vymletejch tlumičích. Znáš to, zatáčka, ruka, po třech kolech. Otočka o 180 na zpátečku. 3 Podle mě je ten podvozek velmi dobrej. Jen na mě moc tuhej. Ale výbornej.
13:17:07
19.08.2009
Syny
-> Jirik grilovaný 19.08.09 12:38:53: A kdzy to pri studenym startu za tebou udela atomovej hrib a bere to 0,3l oleje na 1000km tak to uz neni dobry? Sakra 40 Asi toho Seata prodam 3



Kdyz uz ste u ty spotreby, ja se Seatem jezdim za cca 8-9/100 ve meste a cca 7/100 mimo... Taky 1,8 :) Jen tak pro hrube porovnani :)
upraveno 1x, naposled 19.08.2009 13:18:16
Extreme Tyres