
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> radekp: Ono narozdíl od SUV což je jen móda vyvoláná dobou a žádná užitná hodnota tu navíc ve valný většině případů není oproti klasickejm osobákům je to u těch cendur trošku jiný. Bavíme li se opravdu o cenduru s kolama na drátech a vetšim průměrem tak je tu hlavné obrovský plus velkýho pohodlí ve všech případech. Ono si zkus projet rozbouchanou okresku na tom CBF co zmiňuješ a následně si to projeď na něčem jako TransAlp, AfricaTwin, Gso apod., tvoje prdel a záda ti dají odpověď. 

-> radekp: Ono dokud cestuješ sám, za pěknýho počasí a spíš po hotelích/chatkách, tak ten naháč je super. Jakmile ale sebou člověk tahá stan, spacák, jídlo, vodu, oblečení, tak už je problém. Sám sem takhle mnoho let vozil brašny a když sme jeli na další dobu, motorka byla ověšená jak vánoční stromeček....ale co mám Alpa, tak sem zjistil, že kufr je prostě kufr. Dá se to zamknout, neteče do toho, dá se na to kultivovaně navěsit hromada věcí a líp to vypadá. 

-> stika87 - Maschinenführer: typ poznám z fotky. Rok, kolik má najeto atd. ať prozradí majitel.
Já Ti nevím. Vím, že je pohodlné schovat se za štítkem a ta motorka tak nějak průměrně bude umět všechno, ale já k tomu začínám mít averzi jako k SUV. Když nevíš co chceš, kup si GS :-) A teď všichni do mě :-) Švagr má CBF600S a běžně jezdí s 3ma kuframa a tankvakem. Proč? Když se chci projet na motorce, neberu s sebou karavan :-)
U mě zatím vede naháč, nebo něco sportovního.
Možná až odrostou děti a bude se mnou cestovat i mamina, tak změním názor.
Já Ti nevím. Vím, že je pohodlné schovat se za štítkem a ta motorka tak nějak průměrně bude umět všechno, ale já k tomu začínám mít averzi jako k SUV. Když nevíš co chceš, kup si GS :-) A teď všichni do mě :-) Švagr má CBF600S a běžně jezdí s 3ma kuframa a tankvakem. Proč? Když se chci projet na motorce, neberu s sebou karavan :-)
U mě zatím vede naháč, nebo něco sportovního.
Možná až odrostou děti a bude se mnou cestovat i mamina, tak změním názor.
-> radekp: taky k tomu dospejes :D uz i ja :-D a nechci nic jineho :-D
-> radekp 09.03.21 07:16:03: kdyz ono se po prumernym českým asfaltu na nicem jinym jezdit nedá 

-> radekp: On to není dojem, ale fakt. Pak už jen chopper, aby bylo kam složit břich ve stáří. 

-> castrol: mam dojem ze vsichni konci u cestovniho endura. Co je to za rok atd?
-> radekp: pěkný začátek
Vcera prvnich letosnich 200km se sousedem.
Vedle jeho vypada ta moje jako detska hracka
Vedle jeho vypada ta moje jako detska hracka

-> radekp: můžeme to tak brát
-> castrol: pěkné

-> castrol: pěkné
-> castrol: krasa ;-)
-> castrol: kraska
ja si nastartoval v garazi :D
-> MATTESS: my jsme se sousedem chteli zahajit sezonu, ale vsude sama voda a sterk. Jeste par tydnu pockame. Pocita se tohle?
na moju sa uz snad vyrabaju suciastky...do maja som bez moto...
me to počasí zmařilo nakup, protože současný majitel se rozhodl,že si motorku ještě ponechá...
Tak koho zlákalo sluníčko?
Já jsem se alespoň projel po vesnici

-> moucan: Zkusím na to kouknout, díky.
Jinak už mám předběžně domluvený nový Betriebserlaubnis z Německa (cena včetně nového štítku a pošty do ČR stejná, jako naše měření emisí), což u nich stačí na provoz malé motorky, na malé motorky nemají klasický dvoudílný techničák, ale jenom tohle. Tak teď zkusím, jestli mi pouze na základě toho dokážou udělat registraci v ČR...
Jinak už mám předběžně domluvený nový Betriebserlaubnis z Německa (cena včetně nového štítku a pošty do ČR stejná, jako naše měření emisí), což u nich stačí na provoz malé motorky, na malé motorky nemají klasický dvoudílný techničák, ale jenom tohle. Tak teď zkusím, jestli mi pouze na základě toho dokážou udělat registraci v ČR...
-> Jumbo: Pokud to dlouho nejelo tak budou jen slepený lamely. Se zhasnutym motorem tam zkus dát jedničku, pustit spojku a pomalu zkoušet pocukávat dozadu-dopředu. Teoreticky se to může odlepit. Nebo ze zařazenou jedničkou nastartuj a zkus to projet. Odlepí se.
-> Milan 136: Snad pojede, uvdíme... Vypadá to, že je kouslá spojka, když jsem chtěl zařadit s nastartovaným motorem, tak to šlo přes zuby... Měla by být v olejové lázní, ale asi už tam žádný olej není, tak uvidíme jak bude vypadat, až ji vyndám ven...
Jinak tachometr je do 120ti a otáčkoměr do 12 000 otáček, tak by mě zajímalo, jak moc jsou oba optimisti...
Jinak tachometr je do 120ti a otáčkoměr do 12 000 otáček, tak by mě zajímalo, jak moc jsou oba optimisti...
-> Milan 136: -> Jumbo 12.02.21 10:52:09:
-> Jumbo 15.02.21 14:38:12: kolik to má koní?
-> Jumbo: vyzera schopne 

pekna stara motorecka...radost robit na tychto poctivych veciach.
-> Jumbo: no jsem zvedavej co bude dal. drzim palce :)
-> castrol: Nejak se to udela... Za ty prachy...
-> Jumbo: skoda ze nema papiere
-> Jumbo: hodně zdaru a pak hodně radosti
-> Jumbo: presne jak pise-> MATTESS: :)
-> MATTESS: Diky, chapu... Zitra ju povezu, tak snad to dobre dopadne...
-> Jumbo: Dal bych vidle do rejdu a přední kolo do rohu bočnice a čela; bez využití stojánku
Sroluj níž, byla o tom debata (resp. předchozí stránka)
Sroluj níž, byla o tom debata (resp. předchozí stránka)
Jak nejlip prevazet motorku na vleku?
-> Jumbo: Tak tam navař šlapátka z Babety a bude to neprůstřelný. 

-> moucan: Akorát si budu muset udělat papíry, tohle mi pod AM asi neprojde...
-> Jumbo: Možná pokud se najde slušnej úředník tak by to jít mohlo. Jo takhle na postrkávačky po okolí ideální a zajímavý.
-> moucan: V Německu k tomu dokážou vystavit duplikát techničáku, tak přemýšlím, že jakmile budu mít smlouvu, tak bych jim zkusil napsat, jestli by to šlo i pro mě a uvidíme, třeba by se to pak s Německým duplikátem dokázalo nějak na úřadě pořešit...
Jinak mě přávě zaujal ten styl, celkový vzhled a všechno okolo, už když jsem ji loni poprvé uviděl... Na projížďky po okolí ideální stroj, teď totiž nic na "blbnutí" nemám...
Jinak mě přávě zaujal ten styl, celkový vzhled a všechno okolo, už když jsem ji loni poprvé uviděl... Na projížďky po okolí ideální stroj, teď totiž nic na "blbnutí" nemám...
-> Jumbo: No ty papíry budou asi oříšek. Jedině sehnat nějakej šrot za hranicema kterej má europapíry a pak to přeštítkovat a přerazit. Nebo vyměnit rám. Jde o to jak a kde to má čísla. Ale už podle motoru by to mohla být celkem pilka. I styl Cafíčka je parádní.
-> moucan: Je to Kreidler RS Elektronik, měl by mít kolem 7 koní, 5ti kval, vpředu kotouč vzadu buben. Ofiko se do ČR nevozil, tohle je nějaký "import" z Rakouska. Bohužel bez dokladů, klasický "barn find", stál hromadu let ve šopě u kamaráda. Loni mu umřel taťka, takže prošel dědickým řízením (na můj podnět) a na základě toho budu mít kupní smlouvu a přemýšlím jak to dostat na značky, Včka to jistí, ale třeba se mi povede to dostat i jinak, uvidíme.
Jinak motor se otáčel v pohodě, takže zatuhlý není, uvidíme až se do něj pustím, co všechno bude potřeba...
www.kreidler-museum.de/19 78rs.htm
Jinak motor se otáčel v pohodě, takže zatuhlý není, uvidíme až se do něj pustím, co všechno bude potřeba...
www.kreidler-museum.de/19 78rs.htm
-> Jumbo 12.02.21 10:20:24: To je pěknej stroj.
V závodech historických motocyklů jezdí nějaké Kreidlery a jde jim to jak pila.
V závodech historických motocyklů jezdí nějaké Kreidlery a jde jim to jak pila.
-> Jumbo: Zajímavej prskolet. Toho moc nebylo.
-> Jumbo: Si zalejval fichtla a on ti vyrostl? 

-> Jumbo: Cyklisti na silnici?
