-> CHIP: tak jestli to je ještě nekapotáž tak v tom případě boží stroj, ale viděl bych to pořád na pumpu ;)
jinak doporučuju tyhle dokumenty o vzniku a historii motocyklovejch značek
www.motorkari.cz/forum-de
tail?ft=78260&a...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
11:29:41
06.01.2010
06.01.2010

m8rinek
11:25:38
06.01.2010
06.01.2010

petr s
-> CHIP: Ale karburátory mohou potřebovat nějaký malý tlak aby byla hladina jak má být
11:22:53
06.01.2010
06.01.2010

CHIP
-> m8rinek: Odparit? .. za 7 dni se odpari? .. deci benzinu ? Nesmysl .. Je to rok 76
11:21:16
06.01.2010
06.01.2010

m8rinek
-> CHIP: taky pravda, nemůže se nějakym způsobem odpařit?
Mmch co to je za rok, že je to veterán?
Mmch co to je za rok, že je to veterán?
11:19:13
06.01.2010
06.01.2010

CHIP
-> m8rinek: No .. vradit tam elektrickou pumpu .. no .. to by snad slo .. ale vzhledem k tomu ze to je veteran .. chtel bych zachovat tuhle .. no .. ona repasnout nejde .. k te membrane se nedostanes .. Ludek to sice nejak udelal .. ale musel odvrtat ruzny veci ,.. a pak si stejne koupil novou.
Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
11:13:38
06.01.2010
06.01.2010

m8rinek
-> CHIP: takže GW má pumpu mechanickou? Co tam místo ní vřadit elektrickou třeba z CBR? Nebo ji repásnout...
10:42:12
06.01.2010
06.01.2010

CHIP
-> petr s: Jak to vyresit, kdyz nemam moznost rucne ten benzin nacerpat ? Vytahnout hadicku z pumpy co vede ke karburatorum a nalit do ni benzin ? To taky muzu slusne ulejt.
10:36:15
06.01.2010
06.01.2010

petr s
-> CHIP: Tak to bude ono
10:35:18
06.01.2010
06.01.2010

CHIP
-> petr s: Mezi nadrzi a karburatorama je prave mechanicka pumpa .. a ta to podle me nepousti a drzi to.
10:33:39
06.01.2010
06.01.2010

petr s
-> CHIP: Ale zase by to mělo samospádem natéct
10:32:02
06.01.2010
06.01.2010

CHIP
-> Luky.: Hmm .. hmm .. to je rada .. panecku .. nemam AC pumpu, to je tak za prve a zadny jiny zpusob jak potlacit benzin do karbcu nemam. Premyslel jsem ze bych na vrakaci koupil takovej ten balonek, co meli stary dieslovy auta na potlaceni nafty .. ale zatim jsem to nikde nenasel
.

10:26:17
06.01.2010
06.01.2010

Luky
-> CHIP: Spadne hladina v karburátorech zřejmě? Takže jako u škodovky - otevřít kapotu, zamrdlat s AC pumpou a jedeš 

10:22:51
06.01.2010
06.01.2010

CHIP
Motorkari .. tak ja mam takovou otazku do plena .. pro odborniky a znalce.
Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.
Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.
Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.
Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.
Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.
Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.
Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
09:25:07
06.01.2010
06.01.2010

Fén
20:32:22
24.12.2009
24.12.2009

m8rinek
jinak vše je v deníku, cena repase takovýhleho motoru je cca 15-20tkc
-písty+výbrus 8000
-rozvody 3200
-spojka 2000
-repase hlav 1000
-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000
+složení bude cca 5
no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
-písty+výbrus 8000
-rozvody 3200
-spojka 2000
-repase hlav 1000
-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000
+složení bude cca 5
no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
20:26:29
24.12.2009
24.12.2009

m8rinek
-> Luky.: krom GO, mam vrtání 82 místo 79 a KP 11/1 místo 9,4/1, kovaný písty Wiseco, pak přibude KN a otevřenej lauf a až bude zajeto tak sada od Dynojetu, se kterou lze na tomhle motoru získat nějaký 4k
Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy
Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy
16:28:15
24.12.2009
24.12.2009

Luky
-> m8rinek: To mě zajímá. Co s tim motorem budeš dělat? Protože co tak vim, tak motormáme stejnej, ne? 

12:46:27
24.12.2009
24.12.2009

Zdeněk.
-> Luky.: Já jsem chtěl jet taky, ale motorka je tak trochu rozebraná, protože vymýšlím kraviny 

10:57:02
24.12.2009
24.12.2009

m8rinek
-> havlik: 80-90HP je nášim cílem, to zas tak moc nepojede :D
10:43:17
24.12.2009
24.12.2009

havlik
-> m8rinek: tak že rodičům přeju upřímnou soustrast
10:36:02
24.12.2009
24.12.2009

m8rinek
-> Luky.: já budu motocyklit na novej rok, bude postaven novej motor, tak přijde test
10:06:06
24.12.2009
24.12.2009

Luky
Včera jsem si objednal hliníkový bočí kufry, aby se mi lépe cestovalo
Jsem na to mooooc zvědavej...
Soused teď odjel na motorce zledovatělou ulicí na nějakou vánoční vyjížďku nejspíš. Blázen...

Soused teď odjel na motorce zledovatělou ulicí na nějakou vánoční vyjížďku nejspíš. Blázen...
21:36:46
23.12.2009
23.12.2009

m8rinek
-> Zdeněk.: to je otázka 2-4šroubků ;)))
11:52:56
18.12.2009
18.12.2009

pulin
tady de lépe vidět

11:52:18
18.12.2009
18.12.2009

pulin
stroj od otce yamaha xjr 1300 

08:42:14
18.12.2009
18.12.2009

Luky
Motorky sice hezký, ale aby taková motorka vynikla, musí být čistá. Proto mám enduro a nehodlám na tom cokoliv měnit. Když je vrstva bahna neúnosná, trochu ji rozpustim v brodu a jede se dál 
Jen nevim proč jsem si teda sakra kupoval bílou verzi motorky


Jen nevim proč jsem si teda sakra kupoval bílou verzi motorky


07:23:24
18.12.2009
18.12.2009

Rooney - zrušená registrace
-> Matt-110Rten druhej: Jojo, GSX 1400 to je luxusní stroj, taky bych bral 

23:49:02
17.12.2009
17.12.2009

Matt-110Rten druhej
Kamoše s kterým jezdím otec se rozhoduje jestli si na jaře koupí FZ1 fazer nebo cb 1300. Tak sme to byli skouknout řidil toho fazera musím říct že mě to docela seděla ale vzhledově se mě to moc nepačí
pak sme koukali přimo v hondě na tu cb1300 to sem možnost řidit neměl ale prej naprosto stejny jak GSX 1400 a vzhledově moc povedeny. Jinak tatuv kamoš ted prodal GSX 1400 moc pěkna motorka a taky mě moc sedí a moc se mě libi

23:34:21
17.12.2009
17.12.2009

Zdeněk.
...ještě lépe ve verzi Factory
23:32:49
17.12.2009
17.12.2009

Zdeněk.
Mě se teď zalíbila Aprilia RSV 1000 R...
23:15:36
17.12.2009
17.12.2009

Zdeněk.
m8rinek 31.10.09 01:30:31 napsal: → Zdeněk.: mě se zas nelíbí s větrnym štítkem…
Tak už se Ti se štítkem líbí joo...

Tak už se Ti se štítkem líbí joo...


22:57:04
17.12.2009
17.12.2009

m8rinek
-> Luky.: ale poznal, rozhodně v chování motoru V-Twin 4ever :)))
-> Matt-110Rten druhej: taky jsem na něj dnes koukal, moc hezká motka, ale pořád se mi víc líbí novej Norton Commando img-1.h-img.com/media/... /gwu-3894373.jpg případně nějaká Guzzina
noo a stejně je nejhezčí Ducati Monster s4rs :))) farm2.static.flickr.com/1 350/1457226999_9aaed26284. jpg
-> Matt-110Rten druhej: taky jsem na něj dnes koukal, moc hezká motka, ale pořád se mi víc líbí novej Norton Commando img-1.h-img.com/media/... /gwu-3894373.jpg případně nějaká Guzzina
noo a stejně je nejhezčí Ducati Monster s4rs :))) farm2.static.flickr.com/1 350/1457226999_9aaed26284. jpg
21:50:01
17.12.2009
17.12.2009

Matt-110Rten druhej
já se zamiloval panstvo

www.motorkari.cz/clanky/. ../triumph-thruxton-se-150 54.html
co tomu říkate?



www.motorkari.cz/clanky/. ../triumph-thruxton-se-150 54.html
co tomu říkate?

15:23:48
10.11.2009
10.11.2009

Luky
-> m8rinek: No já nevim jestli bych poznal rozdíl mezi Monstrem, Banditem a něčim jinym. Teda hlavně z důvodu že se na tyhle motorky pořádně nevejdu a jízda na nich je pro mě vlastně utrpením, ty motorky nemam v ruce, protože jsem na těchhle ďiblíkách nejezdil. Třeba na Monstru jsem se v motokrosovejch botách nemoh vejít pod řadičku, tak jsem byl se zkroucenou nohou po 15 km zralej na masáž nebo ještě lépe ortézu a neschopenku 
Je zajímavý že ta Afrika takhle zlehčela až po přezutí na špunty. Na starých silničních se ji do zatáček taky moc nechtělo, na špuntech zatáčí uplně sama

Je zajímavý že ta Afrika takhle zlehčela až po přezutí na špunty. Na starých silničních se ji do zatáček taky moc nechtělo, na špuntech zatáčí uplně sama
12:19:05
10.11.2009
10.11.2009

m8rinek
-> U-Geen: jo jo, naprostý peklo, 6ti kilo je takovej odvárek, hodná motorka, ale na 900 to se dějou věci :)))
16:04:26
07.11.2009
07.11.2009

U-Geen
-> m8rinek: 900ku si poridil kolega z prace v srpnu... nazivo sem to jeste nevidel, ale dle fotek nadhernej stroj.
11:15:28
07.11.2009
07.11.2009

m8rinek
-> Matt-110Rten druhej: měls pujčenej nějakej dojebanej kus, což je i z fotky patrný, že tu péči nedostává, přecijen Desmo a řemínkovej rozvod chce svoje....
-> Luky.: na tom něco bude, ono to je taky tim, že Afrika má vejš těžiště, zkus se svýst na nějakym Hornetoj nebo Banďouroj, to je vůbec pranice, 2V je pořád ještě dost hravej....
Je to úžasná motka jen 600 má tušim mokrou spojku co? Tam člověk nezažije Dukaťácký chrastění :))) a otázky neznalejch ,,ten motor už má dost co? Ne!tak to má bejt,, :))))
Ale když Monstera tak 900, to je teprva motorka na který se dějou věci, 600 neni zas takovej střelec :)))
-> Luky.: na tom něco bude, ono to je taky tim, že Afrika má vejš těžiště, zkus se svýst na nějakym Hornetoj nebo Banďouroj, to je vůbec pranice, 2V je pořád ještě dost hravej....
Je to úžasná motka jen 600 má tušim mokrou spojku co? Tam člověk nezažije Dukaťácký chrastění :))) a otázky neznalejch ,,ten motor už má dost co? Ne!tak to má bejt,, :))))
Ale když Monstera tak 900, to je teprva motorka na který se dějou věci, 600 neni zas takovej střelec :)))
10:35:42
07.11.2009
07.11.2009

Luky
-> Matt-110Rten druhej: No kamarád má uplně novýho (696?) a jako neni to špatný, naopak projev motoru se mi líbil, jak hučí sání co máš na nádrži pod bradou, jak v motoru syrově bochá desmodromický rozvod, tovíš, neni to žádnej japonec. Ale překvapilo mě jak se tomu v porovnání s Afrikou nechtělo do zatáček. Prostě sem se na tom naklonil tak jak jsem zvyklej a připadal jsem si jak kdybych se opřel bokem o peřinou. Zkrátka ta Afrika mě připadá na řízení mnohem lehčí a hravější. Je to divný ale je to tak. Navíc ta motorka je na mě děsně mrňavá. Ale projev motoru je velice charakterní, má to něco do sebe
23:00:09
06.11.2009
06.11.2009

Matt-110Rten druhej
-> Luky.: vždy to byla mašina kterou sem chtěl a strašně se mi libila , ale musím říct že na těch dnešních 30km mě celkem sklamala , motor po 25tis zvoní jako kráva, zastudena se jí nechce startovat,spojka jak kdyby klouzala a to hlavní co sem nepochopil je plyn, otočil jsem do pulky a pak sem si musel posunout ruku abych tam dal plnej knedl

22:55:42
06.11.2009
06.11.2009

Luky
-> Matt-110Rten druhej: Motorka naprd, co? Člověk se na to nevejde, drncá to, bolí z toho ruce. Navíc to lešení pod nádrží... 



20:13:11
06.11.2009
06.11.2009

Matt-110Rten druhej
Dneska sem měl pučenyho monstera 600 

22:07:55
03.11.2009
03.11.2009

pyroman
-> Zdeněk.: taky si říkám... navíc by to popíralo teorii že gsxero je v 600 vrah litrů díky poměru výkon/váha
21:32:14
03.11.2009
03.11.2009

Zdeněk.
-> pyroman: 2004 má 161kg, to se ti spíš jen zdá, protože 2004 je pořádnej kus motorky. Japončíci si přeci u těchto motorek, které jsou v podstatě vlajkové lodě značky, nemůžou dovolit, aby měli o tolik kg navíc, to by byl totální propad...

21:16:22
03.11.2009
03.11.2009

pyroman
-> Zdeněk.: možná sem se přeslech když to kámoš říkal.. kecal bych... ale ten rozdíl váhy je znát... má 04 tuším
19:50:51
03.11.2009
03.11.2009

Zdeněk.
-> pyroman: O 50kg? Co to bylo za rok? To jsi srovnával jednu s náplněma a druhou bez nee, to nemůže být možný 
Nová R6 váží bez náplní 166kg a GSX-R 600 163kg

Nová R6 váží bez náplní 166kg a GSX-R 600 163kg

16:55:56
03.11.2009
03.11.2009

pyroman
-> Zdeněk.: pěkná skvadra
jinak dneska sem měl možnost projet si dalšího z možných adeptů a to Suzuki GSX-R 600...nádherný stroj a celkem mi i sedl co se ovladatelnosti týče...akorát oproti R6 je o 50kg těžší a je to celkem znát
jinak dneska sem měl možnost projet si dalšího z možných adeptů a to Suzuki GSX-R 600...nádherný stroj a celkem mi i sedl co se ovladatelnosti týče...akorát oproti R6 je o 50kg těžší a je to celkem znát
20:46:51
31.10.2009
31.10.2009

Zdeněk.
Zuzana, R6, Honda a letadlo

20:39:10
31.10.2009
31.10.2009

Zdeněk.
-> pyroman: tak zatím jen co si pamatuji, je to rok 2003, černá barva, v TP 25kw jinak otevřená na plný výkon, najeto 21 000km, laděný výfuk Scorpion, pancéřový brzdový hadičky, padáky… chce za to kolem 125tis. kč.
Tady ať vidíš aspoň nějaký srovnání tak moje Zuzana, R6 a CBR600F
Tady ať vidíš aspoň nějaký srovnání tak moje Zuzana, R6 a CBR600F
20:33:42
31.10.2009
31.10.2009

Luky
-> Kloggie 29.10.09 23:02:50: Záleží na stavu, ale pokud to nebude nějaká bouraná kamuflovaná past, tak je to za pěknou cenu. Ještě neni ani zajetá 
Samozřejmě by mohla afrika být silnější, ale v 90% to celkem stačí, při vyhížďách na kolegy na silničních strojích rozhodně neztrácím

Samozřejmě by mohla afrika být silnější, ale v 90% to celkem stačí, při vyhížďách na kolegy na silničních strojích rozhodně neztrácím
18:56:06
31.10.2009
31.10.2009

pyroman
-> Zdeněk.: pokud by si mohl sehant nějaký "nezávazný" info tak budu určitě rád...do jara doba dlouhá 
