-> CHIP: no super, přesně to jsem potřeboval, dík za tip
07:08:10 08.10.2014
CHIP
Pro motorkáře bude dobrá nabídka v Lídlu.
Občas se někam jede a na noc si zakrýt motorku je dobrý. Takže bude v lídlu: www.lidl.cz/cs/nabidka.ht
m?action=sho...
Můžu potvrdit, že je fakt super. Letos jsem ji použil na dovolené a maximální spokojenost.
Díky moc, snad nebude zítra fotka v Co jste dnes podělali
21:06:44 07.10.2014
stika87 - Maschinenführer
-> MartinSmolka: do roho za brejle stahnout dolu a zadni kolo privazat ke stranam. stojan nepouzivat
18:06:07 07.10.2014
Klubko_
-> MartinSmolka: v závislosti na tom, jak silny kurtny máš, při slabších můžeš přední kolo zašprajcovat někam do rohu a pak přivázat. Pokud máš silnější můžeš doprostěd ložné plochy a uvázat před a za do stran.
Pokud máš v úmyslu za brýle a vzadu za stupačky, tak bych stojan asi spíš vynechal kvůli jeho namáhání jak tahem kurten, tak na nerovnostech a propružení.
17:10:46 07.10.2014
MartinSmolka
Zdravím pánové, jedu si pro motorku a potřeboval bych poradit jak jí přivázat, pojedu dodávkou a jediné co mám k dispozici jsou kurtny. Na internetu jsem četl, že nedávat moto na stojan, je to pravda? Postavil bych jí na centrální stojan chytnul v předu za brýle v zadu za stupačky a dotáhl co tlumiče dovolí. Máte nějaké lepší návrhy? Jedná se o Bandita 600 díky
Tak se taktéž hlásím mezi příznivce jedné stopy Momentálně se vozím na týhle zábavě. Zatím jsem toho moc nenajel, takže prozatím dostačuje a ještě to bude chvíli trvat, než se naučim aspoň trochu rozumně jezdit, abych vůbec měl právo přemejšlet o něčem jinym
Takže konečně i já, po dvou letech, vyrazil na dovolenou na motorce.
Dovolená 4 dny, 1300 km po vlastech českých. Pěkné to bylo.
Hlavně jsem chtěl otestovat mnou zrobený držák nosiče kufrů. Neuvěřitelně se osvědčil a vydržel bezvadně.
Další poznatky z cesty. K upevnění spacáku, karimatky a stanu, jsem použil kurtnu, která se neskutečně osvědčila. Taky krycí plachta na motorku z Lídlu, kterou jsem dostal od mámy k vánocům, splnila na 100% svůj účel a celýho Goldwinga zakryla i s nosičem a kuframa.
Takže super, snad zvládnu vyrazit i příští rok.
Je to dopravní prostředek jako každej jinej, kterej podléhá všem předpisům a homologacím. Že na tu homologaci každej druhej sere je věc jiná. Mimochodem podívejte se na svoje škodovky, splňují všechny předpisy?
18:33:11 18.07.2014
krtik
-> Jirik_Tuňák1983 a vhml: taky jsme se na to ptal kamaráda a dostal jsem odpověď: ,,Motorky v tomhle mají výhodu, že jsou brány jako stroje pro volný čas.". No jestli to je vážně tak, tak nechápu, kdo o tomhle rozhoduje.
Jak je to vůbec s normami hlučnosti u motorek? Nebo jak se řeší na technické + při silničních kontrolách absence tlumičů, kdy je nainstalována jen půlmetrová trubička a tím to hasne?
Je docela voser, jak po ulici furt lítají mašiny s hlučností stíhaček z 2. světové války, akorát to tím řevem ohlušuje lidi, ti se nemůžou ani normálně bavit, ale musí počkat až mistr světa projede.
Zároveň to plaší psíky a maminy s kočárama jsou asi taky na větvi.
Koukám, že v EU pořád řeší kraviny ohledně aut, ale na tohle si nikdo nedošlápne.
13:24:13 10.07.2014
m8rinek
Řetěz meju petrolejem (je šetrný a levnější než čističe), na mazání používám přípravek od Wurthu, používal jsem něco od Castrolu a taky dobrý. Chce to si projít fóra, aby člověk nekoupil nějakou srágoru co se neudrží a ohazuje. Důležitý je, aby byl povrch suchej a nelepivej, aby právě nevznikala brusná pasta..
-> Klubko_: čistím , když se mi zdá moc špinavej a mažu taky nějak podle oka, nebo po větším dešti.
Nepreferuju žádnou značku mazadla, jen mám radši s teflonem, nešpiní tak kolo
09:40:06 10.07.2014
Luky
-> vhml: já řetěz za těch řekněme 15 000 km ještě nečistil...
Teda samozřejmě netvrdím že můj přístup je správný, ale přijde mi, že většina motorkářů to zahání trochu do extrému...
-> Luky 10.07.14 09:34:29: já si myslím no. Na m.cz jsou diskuze ve smyslu jakmile to nenamažeš nejdýl při 501. km tak dojde ke zkáze vesmíru tak nevím co si o tom myslet. Prostě ho občas vyčístím, občas namažu ( loni třeba jednou )
-> vhml: tak on simson má polokardan, stejně jako jáwky, takže tam se namaže jednou a vyřešeno
Hele já ten řetěz taky moc neřeším. Teda mažu ho mazivem na řetěz, ale to je tak všechno, co dodržuju...
-> Klubko_: je potřeba mazat styčné plochy mezi články, kde jsou O kroužky. Zvenku to klidně může být suchý. Dokonce se doporučuje po nastříkání a zavadnutí otřít povrch hadrem, aby se na to nelepil prach a nevznikala brusná pasta (já to ale nedělám, na poli se stejně nepráší). Není dobrý to otírat když je kolo poháněný motorem, žere to hadr i s prsty!
-> iDawe: ted si urazil moje cbf :))))) cb a cbf maj stejny akorat motor jinak to je jina motorka :))))) jj ma to sytic u karbu. Ve zkratce :) pred dovcou jsem vymenil vejfuk za origo a vyrazili jsme :) no uz po prvnich km se to zacalo chovat divne od 5,5 do 6,5 byla mezera v plynu. Myslel jsem ze to je zacpana trisky no tak jsem to v rakousku pod glokem rozebral. A pak jsme prehodili odvetravani a benzinovou hadicku. Po pul dne jsme na to prisli ale byla odvetravaci komora plna benzinu tim padem to ten dalsi den nejelo a to byl prave v planu glok. Dalsi den v italii uz to jelo ale furt s tou dirou. No a dnes kdyz jsem prehodil vejfuk zpet a byl se projet 200 km tak to najednou zas jede :))
07:30:29 05.07.2014
iDawe
-> stika87 - Maschinenführer 04.07.14 20:39:06: hele.. copak jsi dělal ? jinak koukám cbf má sytič ovládání u karbeců ?? já na cb ho mám na řidítkách... to čumím teda !!! motory máme jinak stejný atd..
No tak se mi blíží odjezd domů a pokukuju po mašinách.bohužel mi všechny pěkný zatím utíkaj.koukám po banditovi 600,sv650,cb500 případně ale i kawě gpz500.nemáte ještě někdo nějakej tip?prachama tak kolem 32t.kč max