skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
14:37:30
13.06.2016
13.06.2016

Sejki - zrušená registrace
17:47:49
11.06.2016
11.06.2016

Vojťas
-> Klubko_: a proc nereknes kdyz sem jedes? 

12:48:48
10.06.2016
10.06.2016

Klubko_
09:29:08
25.05.2016
25.05.2016

Apple STS Chvojkovice-Brod
Umyto, nové gumy dorazí dnes, ještě vymenit oil a spojkovou páčku, a letos snad ty Alpy pokořim
09:11:02
24.05.2016
24.05.2016

vhml
-> Klubko_ 24.05.16 08:56:58: vzhledem k ideálně nulovýmu rozpočtu nijak :-)
08:56:58
24.05.2016
24.05.2016

Klubko_
-> vhml: jaks pokročil s výběrem lehkyho menšího endura?
07:07:27
24.05.2016
24.05.2016

vhml
Já nedám na Mitasky dopustit. Mám nejsilničnější variantu E-08 na Varaderu a ve všech režimech snesou o dost víc než předchozí Michelin Anakee 2. A za poloviční peníze.
06:45:17
24.05.2016
24.05.2016

ogi
-> Luky: Právě proto jsem dával tu E-09/E-10, do měkčího a klouzavějšího teréno by měly být lepší než 07. Ale samo nefungujou jako nějaký céčkový gumy. A i když na tej sadě zatím nemám najeto moc, na silnici drží dobře, srací proužek mám celkem dost na kraji...
Zatim jsem je (naštěstí) netestnul na mokru, ale na vodě se celkově dost bojim a jezdim s respektem...

14:34:49
23.05.2016
23.05.2016

Luky
-> ogi: Touareg je základ přecedo
-> Borderer: jezdil jsem na Africe špuntovou E09 vzadu a i na asfaltu to fungovalo úplně normálně (přední prý ale není moc dobrá, měl jsem Metzeler Karoo2). Pravda že nemám srovnání se silniční gumou, ale neměl jsem pocit, že by to nestačilo. Holt jezdím zbytečně pomálu
Totéž platí o E07, co mám teď, už tuším druhou sadu. Na silnici to funguje normálně, do lehčího a suššího terénu to taky ujde

-> Borderer: jezdil jsem na Africe špuntovou E09 vzadu a i na asfaltu to fungovalo úplně normálně (přední prý ale není moc dobrá, měl jsem Metzeler Karoo2). Pravda že nemám srovnání se silniční gumou, ale neměl jsem pocit, že by to nestačilo. Holt jezdím zbytečně pomálu

14:27:03
23.05.2016
23.05.2016

ogi
Nemam s nima problém, měl jsem i 07 a taky cajk...
14:16:59
23.05.2016
23.05.2016

Borderer
-> ogi: Jak se ti jezdí na Mitaskách? Já zkoušel E-07 a hrůza děs. 

14:11:51
23.05.2016
23.05.2016

ogi
Tak po těch letech co mam Alpa konečně velká údržba včetně vidlí(olej, gufera, progresy, neopreny Acerbis místo harmonik), chladicí kapaliny(Evans), pneu (Mitas E-09 a E-10), brzdovka, samozřejmě olej a filtr, vyčištěný KaNko a trocha tuningu-ocelový zubatý off road stupačky, vystužený blasty, zvedlej blatník a tuareg. 

18:57:04
19.05.2016
19.05.2016

Klubko_
-> skodovak 14.05.16 21:15:32: jo, já se chystám. Zítra bude na motárdovi doufám STK, takže začnu zas konečně jezdit na silnici, abych to zas trochu dostal do ruky. Téma na motorkari.cz sleduju, ale ten první termín jsem prošvihl.
06:58:17
16.05.2016
16.05.2016

TC
-> Luky 13.05.16 16:50:40:
Ne, vypadá to, že příručku dělal naprostej idiot a je určená ještě pro větší idioty...
"Stáří motocyklu poznáme z malého technického průkazu dle data první registrace"
A to je tam toho vícero, ale to bych musel v podstatě ceké opsat. 60stránek o upevnění značky a odrazky a o tom, jak se pozná ulomená packa z rámečku SPZ
A nejvíc do kolen mě dostala pasáž o tom, jak budou Pachové posuzovat subjektivně, jestli výfukem a jeho nadměrnou hlučností nezatěžujeme okolí
To je výplod chorého mozku a nejhorší na tom je, že tahle příručka byla určitě "za pár kaček" a to všechno z kapsy nás daňových poplatníků...
Ne, vypadá to, že příručku dělal naprostej idiot a je určená ještě pro větší idioty...
"Stáří motocyklu poznáme z malého technického průkazu dle data první registrace"

A to je tam toho vícero, ale to bych musel v podstatě ceké opsat. 60stránek o upevnění značky a odrazky a o tom, jak se pozná ulomená packa z rámečku SPZ

A nejvíc do kolen mě dostala pasáž o tom, jak budou Pachové posuzovat subjektivně, jestli výfukem a jeho nadměrnou hlučností nezatěžujeme okolí

To je výplod chorého mozku a nejhorší na tom je, že tahle příručka byla určitě "za pár kaček" a to všechno z kapsy nás daňových poplatníků...
21:15:32
14.05.2016
14.05.2016

skodovak
nějakej novej kolega závodník na okruh v Mýtě by se tu našel?...

21:14:47
14.05.2016
14.05.2016

skodovak
16:50:40
13.05.2016
13.05.2016

Luky
-> cPetan: už jsem se na ni těšil
Takže letmým pohledem to vypadá, že kufry s držáky, padací rámy a "rozumný" laďák na cestovním enduru z r. 1999 nejsou problém

Takže letmým pohledem to vypadá, že kufry s držáky, padací rámy a "rozumný" laďák na cestovním enduru z r. 1999 nejsou problém

16:25:47
13.05.2016
13.05.2016

cPetan
Kdyby někoho zajímala ta policejní příručka, podle které budou kontrolovat motorky, tak už to někdo hodil na net: www.valkyrieriders.cz/img
s/stkpdf.pdf
13:47:58
21.04.2016
21.04.2016

CHIP
-> Klubko_: Ještě uvidím .. mě se tam moc nechce .. moje vzduchem chlazená nádhera nemá popojíždění v koloně ráda.
13:23:12
21.04.2016
21.04.2016

Klubko_
-> CHIP: jj. Já si říkám, že bych se tam konečně aspoň na to náměstí mohl je podívat.
14:36:41
20.04.2016
20.04.2016

CHIP
-> Klubko_: Jestli to je ta mega akce na Olomouckým náměstí .. tak dost pochybuju že pojedu. Ikdyž CB 500 T jsem tam ještě neviděl .. 

13:48:32
20.04.2016
20.04.2016

Klubko_
-> CHIP: pojedeš v neděli na otevírání sezóny?
08:36:04
20.04.2016
20.04.2016

CHIP
Tak včera jsem zvládl dvě věci. První jarní projížďku .. má to boží zvuk ..
08:25:21
20.04.2016
20.04.2016

CHIP
.. a taky jsem konečně vydělal zadní kolo na Goldwingu, abych ho mohl nechat poopravit ..
00:12:06
09.04.2016
09.04.2016

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Luky: 130/90

06:59:22
08.04.2016
08.04.2016

Luky
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: co tam máš napsaný?
00:14:48
08.04.2016
08.04.2016

Apple STS Chvojkovice-Brod
já se teprve chystám vyjet, resp, peru se s ůředním šimlem, než pujdu s Afou na stk, blbě zapsanej rozměr pneu v tp, já bych ho tam i dal, ale on fakt v nějakym polodrapáku sehnat nejde 

15:21:14
07.04.2016
07.04.2016

Klubko_
-> vhml: přesně tak v této ceně v dané kubatuře je toho hrozně málo. Musíš trochu víc našetřit na dražší motorku a stejně počítat s GO.
Leda nějakou Yuki 250 to jsou kopie postaveny myslim na DR250
Leda nějakou Yuki 250 to jsou kopie postaveny myslim na DR250
14:18:19
07.04.2016
07.04.2016

vhml
-> Klubko_ 07.04.16 13:54:57: právě že 600 nechci kvůli váze. 125 jako je třeba v DTčku zas bude tragicky líná a nic mezitím pořádně není 

13:54:57
07.04.2016
07.04.2016

Klubko_
-> vhml: tak to máš podobny, jako když já vezmu mimo asfalt motárda
akorát ten má 115kg a 39kW 
4T do 30ti seženeš těžkou hondu XL600 nebo yamahu TT, XT600, Suzuki DR350-650 kolem roku 85-92. Ale je potřeba počítat s tím, že jsou to stary motorky a často bez papírů. Asi nejzajímavější kouseky je v dané ceně Suzuki DR350, trochu vyšší cena je Yamaha TT600R, což už je ostřejší a ke tvojí postavě by to šlo (postřehl jsem, že seš docela vysokej).


4T do 30ti seženeš těžkou hondu XL600 nebo yamahu TT, XT600, Suzuki DR350-650 kolem roku 85-92. Ale je potřeba počítat s tím, že jsou to stary motorky a často bez papírů. Asi nejzajímavější kouseky je v dané ceně Suzuki DR350, trochu vyšší cena je Yamaha TT600R, což už je ostřejší a ke tvojí postavě by to šlo (postřehl jsem, že seš docela vysokej).
11:41:56
07.04.2016
07.04.2016

vhml
-> Klubko_ 07.04.16 11:29:11: tak na varaderu to není o blbnutí, ale o holým přežití
I na tom mam značně asfaltový gumy, ale tak prostě občas přijde chuť se podívat někam do přírody, musí se holt ject hodně pomalu a přisraně. Ideálně bych nějakýho 4T do 30tisíc, ale takový prostě moc nejsou. Protože prát se někde s crossovým 2T nechci.

11:29:11
07.04.2016
07.04.2016

Klubko_
-> vhml: litrovy varadero je k tomu ideální motorka
ale pravda je, že se dá blbnout na ledasčem, jen to má prostě omezení.
Budeš na tom po lese jezdit sám? Na sólo ježdění jsou lehčí a vhodnější motorky.
Mě to táhne k celkem technickymu ježdění, takže po vysokym výkonu, jako mají 4T 450 nebo 2T 300 až tak netoužím. I když na technicky ježdění mám taky docela nevhodnou motorku vzhledem k váze, ale je to kompromis, abych mohl svizt i po lesích a loukách i kočenu.
Pro mě je celkem zajímavá motorka AJP 250 PR5. Modely od 2015 už jsou stříkačky, je to lehky a výkon na technicky ježdění dostatečnej. Pak je zajímavá KTM EXC 350 F, což je 4T s nízkou váhou, ale už je to prej docela ostrá motorka, takže to už chce něco umět, aby to člověk zvládal a nenechal se jen tahat za motorkou.
-> Bery: jo, je to relativne těžky. Je to dany takovejma "nezbytnostma" jako EGR, katalizátor, přívěra ve výfuku, ocelovej podsedlovej rám, kabeláž je těžká jak prase, na všem jsou konektory, takže pro servis supr, vše se dá krásně odpojit, ale dělá to váhu.
Hlavně tohle je to verze R, takže civilní dvou-místnej univerzál, neplést z eFkama. Ty jsou ostřejší a lehčí. Od toho se odvíjí servisní intervaly. U Rka je olej po 5000km, kontrola ventilů snad až po 20000km, u F jsou to motohodiny. Srovnatelny modely jsou snad jen Honda CRF 250L, Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro.
S tím výkonem nevím. Záleží na tom, co jezdíš. Jestli palbu na okruhu, tak je to asi slaby. Jakou teda máš?

Budeš na tom po lese jezdit sám? Na sólo ježdění jsou lehčí a vhodnější motorky.
Mě to táhne k celkem technickymu ježdění, takže po vysokym výkonu, jako mají 4T 450 nebo 2T 300 až tak netoužím. I když na technicky ježdění mám taky docela nevhodnou motorku vzhledem k váze, ale je to kompromis, abych mohl svizt i po lesích a loukách i kočenu.
Pro mě je celkem zajímavá motorka AJP 250 PR5. Modely od 2015 už jsou stříkačky, je to lehky a výkon na technicky ježdění dostatečnej. Pak je zajímavá KTM EXC 350 F, což je 4T s nízkou váhou, ale už je to prej docela ostrá motorka, takže to už chce něco umět, aby to člověk zvládal a nenechal se jen tahat za motorkou.
-> Bery: jo, je to relativne těžky. Je to dany takovejma "nezbytnostma" jako EGR, katalizátor, přívěra ve výfuku, ocelovej podsedlovej rám, kabeláž je těžká jak prase, na všem jsou konektory, takže pro servis supr, vše se dá krásně odpojit, ale dělá to váhu.
Hlavně tohle je to verze R, takže civilní dvou-místnej univerzál, neplést z eFkama. Ty jsou ostřejší a lehčí. Od toho se odvíjí servisní intervaly. U Rka je olej po 5000km, kontrola ventilů snad až po 20000km, u F jsou to motohodiny. Srovnatelny modely jsou snad jen Honda CRF 250L, Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro.
S tím výkonem nevím. Záleží na tom, co jezdíš. Jestli palbu na okruhu, tak je to asi slaby. Jakou teda máš?
20:51:30
06.04.2016
06.04.2016

Bery
-> Klubko_: 250 je tak těžká?450 má 122kg. Taky jsem o 250 přemýšlel,ale zrazovali mě,že ji utaham až si na ni zvyknu.
15:36:11
06.04.2016
06.04.2016

vhml
-> Klubko_ 06.04.16 14:25:58: právěže já na ,,blbnutí po lese" používám litrový Varadero,takže koukám po něčem lehčím :-)
14:25:58
06.04.2016
06.04.2016

Klubko_
-> vhml: pravdu díš
ale prostě na to, jak jsem to měl rozdělany (zůstal jsem rám s motorem a kabeláž) a cely to čistil, protože to 7 let nikdo nedělal, tak je mi to trochu líto
Leštěnka to není, plasty i rám už jsou trochu ošoupany, takže to přejde, věřím tomu 
Yamaha WR250R 22kW, 134kg. Říká se o tom, že je to jeden z nejlepších a nejspolehlivějších dual-sportů a zatím to můžu jen potvrdit. Povozí mě to s manželkou i se s tím dá zablbnout po lese i když teda na nějaky trialovy prasečinky nebo hard-enduro je to těžky, vydrží to hodně, díly se daj snadno sehnat, je to stříkačka, stavitelnej podvozek, takže paráda.



Yamaha WR250R 22kW, 134kg. Říká se o tom, že je to jeden z nejlepších a nejspolehlivějších dual-sportů a zatím to můžu jen potvrdit. Povozí mě to s manželkou i se s tím dá zablbnout po lese i když teda na nějaky trialovy prasečinky nebo hard-enduro je to těžky, vydrží to hodně, díly se daj snadno sehnat, je to stříkačka, stavitelnej podvozek, takže paráda.
07:53:49
06.04.2016
06.04.2016

vhml
-> Klubko_ 03.04.16 21:13:39: u takový motorky je naopak ostuda ji mít čistou
Co je to vlastně zač?

07:49:20
06.04.2016
06.04.2016

Luboš
Ještěže mám celoroční sezónu 

22:18:23
05.04.2016
05.04.2016

stika87 - Maschinenführer
Tak jsem dnes taky vyjel :)
21:13:39
03.04.2016
03.04.2016

Klubko_
po cca 2 měsících zas jezdí 
Výměna ložisek a gufer přepákování, kyvky, předního kola, krčku řízení, výměna gufer a oleje ve vidlicích, celková důkladná očista, nová barva na výfuku. Náklady cca 6000kč a můj čas.
Čeká mě přijít na to, proč nesvítí brzdové světlo a nebrzdí zadní brzda (asi se nepovedla odvzdušnit), vyměnit olej+filtr a stator aletrnátoru.
Ale je teď škoda to vytáhnout do bahna, kam ovšem ta motorka patří, když jsem to tak očistil

Výměna ložisek a gufer přepákování, kyvky, předního kola, krčku řízení, výměna gufer a oleje ve vidlicích, celková důkladná očista, nová barva na výfuku. Náklady cca 6000kč a můj čas.
Čeká mě přijít na to, proč nesvítí brzdové světlo a nebrzdí zadní brzda (asi se nepovedla odvzdušnit), vyměnit olej+filtr a stator aletrnátoru.
Ale je teď škoda to vytáhnout do bahna, kam ovšem ta motorka patří, když jsem to tak očistil

18:53:21
19.03.2016
19.03.2016

Motomaniak
Tak po dlouhém roce jsem jí holku dal konečně dohromady a dostala stejný odstín jako rapid. Tak snad bude letošní sezona o poznání lepší než ta loňská :-D
13:42:32
27.01.2016
27.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> stika87 - Maschinenführer: no to nevim, kdybych to vedel tak se tu o tom nebavime...
12:37:45
27.01.2016
27.01.2016

stika87 - Maschinenführer
-> Sejki: takze vlastne jeste nevis co chces :)
12:35:24
27.01.2016
27.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Klubko_: no uvidime, nez budu neco kupovat tak to do olomouce urcite nekdy pojedu :)
12:34:21
27.01.2016
27.01.2016

Klubko_
-> Sejki: kdyby sis chtěl udělat výlet do Olomouce, tak by se dala domluvit obhlídka, kdyby tě ten strom zajímal.
12:31:17
27.01.2016
27.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Klubko_: no budu muset se na nejakeho podivat jak se na nem bude sedet, ale podle parametru ma snad stejne nebo niz sedlo nez treba to KLE 500
11:32:48
27.01.2016
27.01.2016

Klubko_
-> Sejki: stroma má kámoš. No, je teda vyšší, se synem na tom pojezdili evropu. Moc o tom nevím, ale můžu pozjišťovat, kdyby tě něco konkrétního zajímalo. Co jsme se o tom bavili, tak říkal, že to hodně dobře svítí.
19:50:19
26.01.2016
26.01.2016

Sejki - zrušená registrace
Tak si tak rikam kdyz s tim nebudu jezdit v terenu, co takhle Suzuki DL 650 V-Strom ? Litry na tom jsou pry hure, takze nebrat...
18:54:53
26.01.2016
26.01.2016

Sejki - zrušená registrace
Takze dneska jsem se byl kouknout na Kawasaki KLE 500 2005, najeto pres 40tis km, motorka vypada velice pekne, zachovala, nikde neodrena, vse puvodni, fakt pekna, pekne se na ni sedelo... ale nelibi se mi zvuk :( Takze se mrknu po jine a uvidime...
16:34:32
26.01.2016
26.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Klubko_: ja hlavne nepojedu do takovyho terenu
Dneska jsem byl mrknout na kawasaki kle 500 a na zem dostanu skoro patama...

Dneska jsem byl mrknout na kawasaki kle 500 a na zem dostanu skoro patama...
14:50:50
26.01.2016
26.01.2016

Klubko_
-> Sejki - zrušená registrace 25.01.16 18:11:04: tak konkrétně tenhle pád, jestli svádět na výšku motorky, no... Já myslím, že by to neustál ani dvoumetrovej chlap, protože i kdyby ten dvoumetrovej chlap díky delší noze došlápl na zem, tak už by byl taky mimo osu a nejspíš by na noze neudržel váhu motorky.
Nevýhoda tady těch motorek v terénu jako je tento je prostě váha a gumy víc na silnici než na nezpevněnej povrch. Řekl bych, že ten borec se na těch gumách bál, protože mu zadek hodně klouzal, tak jel pomalu, až zastavil a nedošlápl. Možná i kdyby si na té motorce stoupl, víc to pustil, a pracoval s motorkou tělem, tak to projede bez ztráty kytičky. Ale od klávesnice se dobře radí,že?
Zvlášť pokud budeš jezdit se ženou, tak tohle bys neustál asi ani na pionýru
Borec s MZtou na silničních gumách, ale o 50kg míň to projel jak nic.
Nevýhoda tady těch motorek v terénu jako je tento je prostě váha a gumy víc na silnici než na nezpevněnej povrch. Řekl bych, že ten borec se na těch gumách bál, protože mu zadek hodně klouzal, tak jel pomalu, až zastavil a nedošlápl. Možná i kdyby si na té motorce stoupl, víc to pustil, a pracoval s motorkou tělem, tak to projede bez ztráty kytičky. Ale od klávesnice se dobře radí,že?

Zvlášť pokud budeš jezdit se ženou, tak tohle bys neustál asi ani na pionýru

Borec s MZtou na silničních gumách, ale o 50kg míň to projel jak nic.