Otec jezdí s PCX 125 za 1,8 -2, 2l. Já s šestikilem za 5,5 - 7l.
Ale prijde mi, ze na motorce/skutru se da jezdit do prace tak 3 mesice v roce. Ja mam limit 5 stupnu.
Skutr se vyplati po meste, kde se da zaroven ta sezona i prodlouzit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> Jirik_Tuňák1983: ducati streetfighter. Přes 200 koní, 200mm široká guma vzadu
-> SO545 10.07.23 20:13:22: To čo je za howado? 

-> SO545: ja tu kombinezu tak neznasam ze som si kupoval zvlast gate a bundu
Ja by som do prace aj siel...ale jazdim sviznejsie a patricne sa k tomu obliekam......jednodielnu kombi snad ani sam nedam dole
ten oser zato nestoji.
Ako to tu citam tak so spotrebou 7-9l som v pohode....a ide to ako jeble.
PS : nejazdim 200 ale v zatackach si to rad uzivam....tam staci aj 90.

Ako to tu citam tak so spotrebou 7-9l som v pohode....a ide to ako jeble.

PS : nejazdim 200 ale v zatackach si to rad uzivam....tam staci aj 90.
-> Bery 09.07.23 10:32:21: jo, u projíždky to neřešíš, ale na cestu do práce už se na to vysereš a jedeš radši autem, protože jede levnějš a pohodlnějš.
-> Bery 09.07.23 00:38:41: Přesně tak.
-> vhml 09.07.23 04:38:46: Právě. Pak je úspora na dojíždění do práce skloubená s koníčkem diskutabilní.
-> vhml 09.07.23 04:38:46: Právě. Pak je úspora na dojíždění do práce skloubená s koníčkem diskutabilní.

-> vhml: taky je to takový pohled- kdo řeší spotřebu u koníčka - jedu se projet.
u toho skutříku jsem už koukal na poměr ccm a spotřeby. nový forzy už jsou 350ccm apod 3 litry se nedostaneš ani z kopce
u toho skutříku jsem už koukal na poměr ccm a spotřeby. nový forzy už jsou 350ccm apod 3 litry se nedostaneš ani z kopce

-> Jirik_Tuňák1983 08.07.23 10:47:47: u vetsich motorek je to dany hlavne aerodynamikou a nemoznosti plachtit pred vesnici. Varadero mi zere kolem 8 kdyz se jenom cestuje. Kdyz se taha, tak od 10 vejs. Ale treba o rok novější uz maj vstriky a 6 kvaltu a to jezdi treba za 6
oktavka 6l , skútr 2,8 - 3 2. co je nad 300ccm - jede za 3,5 l a více. ale zas už se s tím dá cestovat.. to už není na takový to denní ježdění ...jiná kategorie...
-> Jirik_Tuňák1983 08.07.23 14:37:21: jo kdysy dávno když jsem byl mladej a blbej, první pokuta 

-> Jirik_Tuňák1983: tak okrem skutru mam aj ine moto
-> saskyn2 08.07.23 14:33:54: Ano, čím menší máš pud sebezáchovy, tím je rychlejší. 
Už jste někdy zažili změření policií na jednostopě? Já ještě ne, jen se ptám.

Už jste někdy zažili změření policií na jednostopě? Já ještě ne, jen se ptám.
-> castrol 08.07.23 14:30:11: Jenomže ty nemáš pěti nebo šestistovku. 

Ale tam nejde ani tak o spotřebu, ale o to že malej skútr je v Praze suverénně nejrychlejší dopravní prostředek..
-> Jirik_Tuňák1983: tak mne skuter bere 2l/100 a to ho nejak nesanujem
-> MVM 08.07.23 12:07:37: No, já jezdím dost svižně se vším. Ale tady lidi jezdí s TDI za pár litrů. S mým jízdním stylem bych jezdil i s motorkou nebo maxiskútrem za stejný. 

-> Jirik_Tuňák1983: Tak záleží co bereš za etalon " kolik žere auto"..
-> MVM 08.07.23 10:56:26: To ano, bude to variabilní. Ale ty maxiskútry už lížou spotřebou auto.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak me 750 naháč žere kolem 5. litru/100 při cestovnim tempu a s karburatory.Ale u motorky záleží jak s tim jedeš,v jakych otáčkách. Protože to jede od 4000 do 9000.Jen si vybereš na kterej kvalt. A nebo jak moc rychle se chceš zabit. Skútr jede vic v uzšim pásmu,na městský provoz bude co se týče spotřeby určitě lepší. Ale zase, u velkých skútrů je návyková akcelerace.. Takže zase to je o stylu.
Někdy si říkám, že pokud má někdo plnotučnou motorku / skútr primárně na dojíždění do práce, tak při té spotřebě oproti nějaké automobilní malorážce či úspornější naftě - má to vůbec smysl?
Teď jsem čuměl na Kymco AK 550i a to žere jak auto.
Teď jsem čuměl na Kymco AK 550i a to žere jak auto.

Achjo... pánové nějakej dobrej servis v Praze, kde by mé drahé dali dohromady to její posraný BMW RR? Nejrači bych to zapálil, ale fakt nemůžu...

-> Jirik_Tuňák1983 01.07.23 10:27:21: Aj skuter je len dvojkolka....a pneu su zasadna vec.
Skoda za ta moja zozerie sadu za 4000km....uz to lezie do vreckoveho
Skoda za ta moja zozerie sadu za 4000km....uz to lezie do vreckoveho

Je až s podivem, co udělá s jistotou na kolech výměna 13 let staré pneu za novou.
Přední už mám stejnou značku i typ - Continental Conti Twist.

-> castrol 30.06.23 16:43:15: mam kamarata ktory jazdi Sym....najazd za tusim 4roky skoro 80000km.
Ale ten z neho nezosadne...vylet do ciech je malina....jednoducho ho to naplna.
Mna moto bavi ale tam max cez vikend pojazdit a potom ju nechcem tyzden vidiet.
Do prace do susedneho mesta autom a u nas na dedine peso.
Ale ten z neho nezosadne...vylet do ciech je malina....jednoducho ho to naplna.
Mna moto bavi ale tam max cez vikend pojazdit a potom ju nechcem tyzden vidiet.
Do prace do susedneho mesta autom a u nas na dedine peso.
ty děti se mají,když mají tak prejici rodiče.. holky moje lítají zase na 4kolkach. já abych jim stačil tak mám TE 250i. už tu stříkačku. teď jsem se vrátil z PRO Moto - ze servisu.(takový si zaslouží být jmenováni, fakt super pristup) nový náplně,spojka, ložiska,prepakovani, tlumiče, krk, nějaká kosmetika, jiný kolečko na primáru...moře věcí udělali. asi ji projedu,než ji prodám...
-> Jirik_Tuňák1983: ze ich nestretavas neznamena ze nejazdia dlhsiu trasu ,ja ich stretavam pomerne dost a sam jazdievam dlhsiu trasu a vobec mi to nevadi jak na nejakom mensiom co som mal na skusku 

-> Bery: co mas za Husqvarnu? Ja ted klukovi koupil WR 125 z roku 2007, tak se s tim trochu seznamujem, trochu to davame do kupy, a musim rict, ze mu hodne zavidim, tohle ja v jeho veku nemel :D
Trochu divoka fotka, ale jinou ted po ruce nemam...
Trochu divoka fotka, ale jinou ted po ruce nemam...
nemichejte jabka s hruskama. na blbnutí a závodění mám jiné stroje. Huska je 2t a má 97 kg, výkonu na rozdávání. Forza je přepravní stroj na denní nájezd 60 km. malorazku 50-80 jsem si užil v 15ti. když bych šel do 125, tak se taky budu pohybovat v max rychlosti stroje. takže 300ccm.
-> charon 30.06.23 07:15:57: Nad tím jsem slintal já, protože se mi líbí mimo jiné i výška sedla pro menší lidi. Ale jak říkáš, je to furt drahota.
-> Jirik_Tuňák1983 29.06.23 16:19:35: Koukal, koukal, ale to je moc nové (čti nemám na to kačáky) - Vulcany jsou v inzerci od 150 000 CZK, to nejenže volné nemám, ale ani bych to za motorku nedal. Byť ten Vulcan se líbí manželce
Ja se chystam zajet na jednoho trochu upraveného Shadowa podívat a jestli prodejce nekecá, tak ho koupim
Ja se chystam zajet na jednoho trochu upraveného Shadowa podívat a jestli prodejce nekecá, tak ho koupim
-> castrol 29.06.23 22:18:30: To je sice krásný, ale co bych na ní hledal, nehledě na to, že kolik skútrů na dlouhé trase potkáš. Hahaaa...
Z 90% jen motorky, takže tvůj argument je stejně hovno platný. Většinou se to všechno motá jen město a nejbližší okolí.
Nejdelší trasu jsem jel 40 km, jen dvakrát a to byla sranda taky, protože než se ten mamut, který jsem cestou potkal, sebral za obcí a v zatáčkách, tak jsem ho tlačil furt před sebou, až jsem ho nakonec pojel.

Nejdelší trasu jsem jel 40 km, jen dvakrát a to byla sranda taky, protože než se ten mamut, který jsem cestou potkal, sebral za obcí a v zatáčkách, tak jsem ho tlačil furt před sebou, až jsem ho nakonec pojel.
-> Jirik_Tuňák1983: to je vserko ok ale na dlhej trase si natru teba oni
-> castrol 29.06.23 21:19:25: Strašný. Ten můj historický prd má 96 kg, nižší výkon, je to dvoutakt a tyhle mastodonty si ve městě i na semaforech mažu na chleba.
-> Jirik_Tuňák1983 29.06.23 18:57:03: kurva to je lehsie od mojej dospelej motorky len par kilo.
Moja 179kg.
Moja 179kg.
-> Jirik_Tuňák1983: tu hondu co mam ja ma 162 kg ale zase nemam 80kg
a tu vahu poznas len ked vytahujem z garaze
a tu vahu poznas len ked vytahujem z garaze
-> Jirik_Tuňák1983: což o to vydechly, ale do města na hovno, čím menší a lehčí tím použitelnější.
-> castrol 29.06.23 18:09:34: Největší píčovina je tohle. Jak jsem sháněl díly, tak mi tam vyskočil jako reklama. Jako je pěknej, ale mrkněte na údaj o provozní hmotnosti. To musí bejt v té 125 ccm verzi vydechlé jako prase, když si na to sedne nějaký průměr o 80 kg.
www.skutr.eu/peugeot-puls ion-125i-gt-shark-grey?utm _source...
www.skutr.eu/peugeot-puls ion-125i-gt-shark-grey?utm _source...
-> Bery: 125 alebo viac ?
tak forza je doma.z yamahy jsem ustoupil úplně do jiných vod...a zatím dobrý
-> charon 29.06.23 14:41:50: Nekoukal jsi na Kawasaki Vulcan S?
Tak to nakonec vypada, že vyhraje buď Honda Shadow 600 nebo Suzuki LS 650 Savage. Byť mám v záloze i jedno Virago 535. neměli bystre někdo tip na nějakou kloudnou helmu na chopper? Pokud to mám brát z hlediska bezpečnosti, tak by vyhrála nějaká barevně usedlá integrálka, ale ta se na to moc nebhodí, nebo se pletu?
-> Jirik_Tuňák1983 16.06.23 08:28:36: Tak děda složen. Na 21 let vypadá pořád dobře.
Jinak nový výfuk zní hezky, ještě to v podvečír projedu.
Filtr, nový výfuk, gume, svíčka, svařená podlaha z boku po pádu a jsem v tom za 4,5 tisíce. Ještě dám nový převodový olej, ten tu mám z ledna.
Vloni na podzim nový kevlarový řemen, variátor Malossi a přední řemenice.
Jako nestojí ty věci ani na takové staré prdlavky úplně málo.
E: tak po projetí dobré, je to hezky tiché (na skútr), zvuk zůstal stále takový hlubší, maximálka se na stejném úseku lehce zvedla, ale oproti výfuku s dírou mi přijde, že s tím děravým to mělo ostřejší akceleraci z místa. Když se za to dobře vzalo, tak se skoro odlehčovalo až skoro přizvedávalo přední kolo. Teď mi to přijde při ostré akceleraci takové umírněnější, ale průběh je v celém rozsahu mnohem jemnější, jízdně příjemnější a to i při deceleraci. Uvidíme ještě, co udělá v rámci údržby kontrola a případné seřízení karburace.

Filtr, nový výfuk, gume, svíčka, svařená podlaha z boku po pádu a jsem v tom za 4,5 tisíce. Ještě dám nový převodový olej, ten tu mám z ledna.
Vloni na podzim nový kevlarový řemen, variátor Malossi a přední řemenice.
Jako nestojí ty věci ani na takové staré prdlavky úplně málo.
E: tak po projetí dobré, je to hezky tiché (na skútr), zvuk zůstal stále takový hlubší, maximálka se na stejném úseku lehce zvedla, ale oproti výfuku s dírou mi přijde, že s tím děravým to mělo ostřejší akceleraci z místa. Když se za to dobře vzalo, tak se skoro odlehčovalo až skoro přizvedávalo přední kolo. Teď mi to přijde při ostré akceleraci takové umírněnější, ale průběh je v celém rozsahu mnohem jemnější, jízdně příjemnější a to i při deceleraci. Uvidíme ještě, co udělá v rámci údržby kontrola a případné seřízení karburace.
-> StepaNoFUN 23.06.23 19:37:18: Tak do aut dávám jen těsnění, u motocyklového motoru s tím zkušenost nemám.
Předtím tam byl těsnící kroužek, který se po dotažení zmáčkl, u tohoto výfuku je klasické těsnění, ale jen dva šrouby. A protože jsem se zeptal, tzn., že si nejsem jistý, tak tě nebudu posílat do píči.
Předtím tam byl těsnící kroužek, který se po dotažení zmáčkl, u tohoto výfuku je klasické těsnění, ale jen dva šrouby. A protože jsem se zeptal, tzn., že si nejsem jistý, tak tě nebudu posílat do píči.

-> Jirik_Tuňák1983: rozebirat si to budes sam. Takze klidne dej pastu. :-D
Tak vejfuk dorazil. Dali byste tam jen to těsnění (takovej ten píčičkovej tvar na dva šrouby) a nebo toto těsnění a máznuté pastou na výfuke?
-> charon: Dovozová STK .. + kompletní zahraniční papíry.
Kolegové, jak je to vlastně s přihlášením motorky ze zahraničí? STačí jen dovozová STK a pak na ouřad?
Vylouplo se teď na západě čech jedno rozumně vypadající Virago do kterýho bych asi i šel, ale je to dovoz a navíc je 320 km ode mě (v okolí Děčína)
Vylouplo se teď na západě čech jedno rozumně vypadající Virago do kterýho bych asi i šel, ale je to dovoz a navíc je 320 km ode mě (v okolí Děčína)
-> michael: j ze tvoja foto