ktore auto na vas zaposobilo

prohledat
4139 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.06.2009 do 12.02.2024, založil/a Staf1221
řadit dle data
10:48:09
01.02.2021
David29
-> palinator: No vážně, já mu to radši ani nerozmlouval - protože ten si byl tím tak jistej... Ještě mi řekl, že jako profesionální řidič bych to měl vědět. A to pěkně prosím měl referenty - což je aspon důkaz, jak k hovnu to je

Tady se sice udělal nějakej systém školení pro řidiče z povolání... Ovšem je to tam blbě pojatý, že je to taky k ničemu. Teda asi jak kde - záleží na tom, kdo školí.


Jenže většina řidičů údělala autoškolu... A od tý doby nějakej silniční zákon neviděli. A to je třeba 10, 15,20let... Já vzhledem k práci ohledně toho řeším každou chvíli něco
10:42:32
01.02.2021
palinator
10:41:23
01.02.2021
David29
-> dragon_cb_cz: Tady vůbec nejde o to, jak kdo jezdí.
Ale o to, že lidi prostě neznají zákon a koluje mezi řidiči spousta nepravd a nesmyslů, a schopnosti ovládat vozidlo jsou mizivé

A obojímu by právě pomohlo jakási povinná škola smyku a pravidelné přezkušování s testama
upraveno 1x, naposled 01.02.2021 10:42:10
10:40:20
01.02.2021
David29
-> palinator: Já vím.
Ale viz vedlejší téma, kdy jeden nechápe že se auto dá zabrzdit aniž by ho chcípal.

Nebo kdysi mi bylo tvrzeno u šipkového semaforu, že musím dát přednost protijedoucím - protože já tam mám značku dej přednost v jízdě
10:22:11
01.02.2021
dragon_cb_cz
No já bych hlavně řekl, že jedna věc jsou arbitrární měřítka na to, jak by lidi měli umět řídit, druhá věc je objektivní realita, kdy množství úmrtí na silnicicích dlouhodobě klesá i přes setrvale rostoucí intenzitu.

A kdyby měli řídit jen ti "vybraní", tak by nakonec neřídil nikdo, protože by ty silnice nikdo nezaplatil...

Nehledě na to, že kde kdo by chtěl ostatní školit, jak mají řídit a pak sám dělá neskutečné prasárny...
10:03:57
01.02.2021
palinator
-> David29:
Ono vlastnění ŘP je bohužel taky dost sociální problém, neb na mnoha místech se bez řidičáku neobejdeš a mnoho profesí ho vyžaduje, i kdybys měl jet jednou za půl roku.
10:02:50
01.02.2021
David29
-> palinator: Bohužel nemám strach, že by se autoškoly u nás změnily.

Kdybych měl tohle já pod palcem, tak bych zavedl takový pravidla - že ten kdo by prošel autoškolou, tak by za něco stál a spousty současných rádoby řidičů by o papíry přišlo

Jenže do tohodle nikdo nepude, pač by byl neoblíbenej a po dalších volbách by si neškrt
09:18:42
01.02.2021
palinator
-> King:
Ale tak furt tam jde cvakat kvalty ručně ne?
09:17:55
01.02.2021
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Ale minimálně 95% žáků autoškol se na ničem kluzkým nikdy nesveze takže je úplně jedno jestli má auto ESP nebo ne. A stejně jezděj tak zoufale pomalu i na suchu, že kdyby bylo -5°C a pršelo, tak se stejně nesmeknou. 47
20:57:15
31.01.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983: Myslim, ze tohle jankovity chovani mi popisoval muj bejvalej kolega, kterej v sobe objevil manazerske schopnosti a odesel ke konkurenci, kde nafasoval tuhle konfiguraci. Prej ho to vylecilo z DSG okouzleni a ted sel radsi do Kokodaka v manualu.
20:15:48
31.01.2021
Mr._Nosferatu
-> palinator: V tom že před 25lety nebylo ESP, ale vycházím z místní autoškoly, co nabízí kurzy jízdy na sněhu, samozřejmě v novém autě.
18:43:15
31.01.2021
palinator
-> Mr._Nosferatu:
A jakej je to rozdíl oproti autoškole před 25 lety? Kolikrát se ti v autoškole stane, že se ti smekne auto? Vždyť teď je kluzko maximálně několik dní v roce, někdy vůbec.
15:21:43
31.01.2021
Mr._Nosferatu
-> King: To sice ano, ale právě když ta situace nastane v autoškole s ESP, stačí jen blbý led v zatáčce, tak se auto samo srovná, potom když sedne od fabie 1, tak nechápe proč auto nejede kam má (zrovna případ kolegyně, co na sněhu nedokázala zatočit, naštěstí na poloprázdném parkovišti).
15:09:52
31.01.2021
Jirik_Tuňák1983
-> King 31.01.21 14:48:10: Tady nejde o parádu, ono ve čtyřech lidech se o ní nedalo ani moc mluvit, ale ta převodovka mi projevem prostě nesedí. Takový uskákaný a krom toho každou chvíli šup nahoru a šup dva kvalty dolů, ale neumím to moc popsat.
14:48:10
31.01.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983: Tak v relativne lehky kokte to udela dost parady i s DSG a s tim benzinem se v tom asi da i konverzovat. Ale po 3tkm v O3 v "deaselu " mam vydunenou palici, na levym lokti mozol od partanskyho dverniho tapecirunku a i 15letej chrochtavej baworak mi v interiru zni jako elektromobil :-)
14:29:28
31.01.2021
Jirik_Tuňák1983
Já už mám převahu dnů, kdy se rád přesunu z A do B pohodlně bez nějakého bláznění. Jel jsem tento týden s O III konby 1.5 TSi a DSG. Nelíbí se mi plastové dveřní výplně, ale už vím, proč na DSG Nwkt tolik pyskuje. Asi jsem staromilec, ale když už AT, tak klasickou měničovku. Moc se mi nelíbilo chování té převodovky. Jinak mi to bylo fuk, odjelo se tam a zpět a doma jsem mohl po návratu upadnout po kávě do komatu. 1 Co musím říct, je skutečnost, že mi to auto přišlo podstatně pohodlnější, než OII, hlavně vzadu.
upraveno 1x, naposled 31.01.2021 15:07:13
14:04:11
31.01.2021
King
-> Mr._Nosferatu: Tak jasne, ale cilem autoskoly je pripravit uchazece na uspokojeni zkusebniho komisare - zadny krizovky a tak. A o pribramsky zime a se sluzebni feldou na sjetejch letnakach vime vse :-)
12:29:44
31.01.2021
Mr._Nosferatu
-> King 31.01.21 11:06:28: Záleží kde a kdy se dělá autoškola, když vezmu že v Příbrami nejsou schopný uklidit břečku ze silnice, jen nasypat sůl do čersvého sněhu a potom další sůl do břečky, to potom není problém jet s felicii křižovatku bokem ...
11:35:19
31.01.2021
dragon_cb_cz
-> vhml 31.01.21 11:17:36: Já jsem na ní koukal když jsme zvažovali nový auto a žádná láce to není. V kombinaci s dost problematickou pověstí spousty dealerů/autorizáků a spornou trvanlivostí těch aut to moc lákavá nabídka nebyla. Ale design krásnej, to se musí nechat.
11:17:36
31.01.2021
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.01.21 11:06:14: koukal jsem kdysi na Scalu vs Mazda 3 a vycházelo to úplně nesmyslně.
11:16:50
31.01.2021
King
-> saskyn2 31.01.21 10:36:14: To by tak hralo, aby ceskej kral z boje utikal!1 Potlacil jsem v sobe prirozenost tj. napsat na plnou hubu, co si o tom myslime, a napsal jsem relativne zdvorilej, konstruktivni a vecnejma argumentama podporenej mail na zdejsi velkomanazerku, ktera uz kvuli tomu par lidi vyfakovala. Ale asi byla v tom predvanocnim case drobatko zjihlá, tak prislibila, ze kdo chce, dostane manual, a nez se to zprocesuje, tak aspon budu moct dojezdit fofrklackovyho supa s dvoulitrovou turbošpínou a nebudu muset trpet v benzinovy malorazce v automatu pro šampónky :-)
upraveno 1x, naposled 31.01.2021 11:17:18
11:08:41
31.01.2021
Jozka
-> kury 31.01.21 05:33:58: Byl to sice Ferdinand Porsche, ale Henry F. měl laťku možná ještě výš (nebo níž?) když: "model T můžete mít v jakékoliv barvě, kterou si přejete, pokud je to černá" (nebo tak nějak).

S tou bezpečností se neumím rozhodnout.. pro mladší ročníky, co displeje ocucávali ještě v plenách, je jejich neustálý obscénní osahávání sice věc přirozená - ovšem zas těch "mombies" končí dost přejetejch mezi chodcema.. a i dle mýho přímýho pozorování matláním po infujtajmentu plynulost a bezpečnost trpí.

-> King 31.01.21 10:08:59: Ideální stav..3
11:06:28
31.01.2021
King
-> Mr._Nosferatu 31.01.21 10:17:12: Kolikrat za autoskolu clovek vyuzije ABS? (kdyz pominu pripady, kdy instruktor zakovi zahmstne brzdu kvuli prehlidnuty stopce :-)
11:06:14
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 31.01.21 11:00:34: zrovna tady spíše o 100 a víc méně ne, když Karoq 4x4 je za 900 nebo kolik tam včera říkal? Koukal jsi vůbec na to?

-> saskyn2 31.01.21 10:36:14: není to špatný směr jen za mě, jak vidíš jeden z nejlepších motoristických novinářů to vidí úplně stejně.
11:00:34
31.01.2021
vhml
-> saskyn2 31.01.21 09:16:31: když ono je to s Mazdou těžký, když za "stejný" auto chce třeba o 200 víc než konkurence. 8
10:36:14
31.01.2021
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.01.21 09:44:41: Tak jasně že to je o pohodlnosti, ale to je v podstatě auto od základu-kdyby jsme nebyli pohodlný chodíme pěšky. To že za Tebe je to špatný směr neznamená že je to špatný i za ostatní a myslím že je na každém co si koupí. Kdyby ta ručka byla špatný směr, tak si ji znovu zákazník nekoupí, ale jak vidíš já nebo nwkt s ní nejsme nespokojený. Jo jasně že 2x za rok by se mi hodila klasická ručka, nicméně tahle to bohatě vyváží po zbytek roku.
-> King 31.01.21 10:08:59: Tak jestli tě to tak sere tak dej výpověd ne? A do požadavků na novou práci dej auto s manuálem3
10:24:39
31.01.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Je to tak, ale zatim me to nikde nenechalo, tak na to zatim nenadavam 3 Jinak jsem premyslel, ze bych s sebou vozil sadu inbusovejch klicu. Pak by stacilo zvednout auto, sundat kolo, odsroubovat motorek a rucne tim inbusem odbrzit brzdic. Idealne nekde v mrazu a snehu :-D

Hyundai i40 rear brake pad change with electronic parking brake (EPB) no diagnostic tools required!
10:18:47
31.01.2021
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Proto bych starý auta zakázal aby neumětelové mohli jezdit jen s kompatibilními vozidly 3
10:17:12
31.01.2021
Mr._Nosferatu
Tak ona ta nutnost systému v autě je taky daná autoškolami, ono když Tě učí řídit ve 3 roky starém auto plném systému, tak potom ve 20ti letém autě co má jen ABS neumí řídit...
10:15:32
31.01.2021
King
-> Tuner#2: Já bych z toho nevinil jenom automotive manažery - nová "mladá krev " v našem servisu se samozřejmě tváří jako znalci aut a až na drobný výjimky jsou s DSG (momentálně povinným) naprosto happy. My dinosauři (40+) naopak iniciujeme změnu v car policy, aby si člověk moh vybrat i manuál a za ušetřenej peníz dovybavit "holobyt ", protože příplatek za automat je docela raketa (a pro mnohé zbytečně).
10:12:29
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 31.01.21 10:09:35: Takže je špatně, mechanika maximálně časem zatuhne, ale poznáš to a máš čas na řešení. Tady jak se něco pokazí, tak odtah. Nehledě na uživatelské funkce, jako že si chci rychlým trhnutim poslat auto kam chci.
10:11:59
31.01.2021
palinator
-> Tuner#2:
Nekoukal, sorry. Řešil jsem to teď jak jsem v práci málem utopil Rapida v bahně, tak jaký jsou možnosti aut s 4x4.
10:10:35
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 31.01.21 10:06:41: Ty jsi asi na video nekoukal viď?Právě to 4x4 jen s DSG tam taky padne. 1
10:09:35
31.01.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Jinak ta el. rucka spatna neni, ale stejne musim rict, ze mi v hlave obcas vrta takovej ten cervik nejistoty a rikam si treba v Ostrave tyjo, snad se jeden z tech motorku neposere a odbrzdi se to :-D
10:08:59
31.01.2021
King
-> saskyn2 31.01.21 09:16:31: Tak si představ korporát o desítkách tisíc duší, kde o služebních autech pro český blbečky rozhoduje nějaká řecká píča, která auta rozlišuje podle barvy a při skákání v aténskejch zácpách si roní do kalhotek z úžasnýho DSG.
10:08:28
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 31.01.21 09:50:27: kdyby takových bylo více? Proč tomu u Mazdy jde? Protože má ve vedení člověka co je tak nějak i proti EV? Nevím, jen nahlas vyjadřuji svůj nesouhlas kam to spěje... Ale já vím, dneska je lepší být za ovci a jít s davem. 8
upraveno 2x, naposled 31.01.2021 10:08:54
10:06:41
31.01.2021
palinator
No hlavně já jsem dost nasranej z toho, jak mizerná nabídka pohonnejch jednotek a obecně konfigurovatelnost dneska napříč koncernem je.
Dojalo mně teď naposled, že jakýkoliv 4x4 od Škodovky (a patrně i od ostatních značek v koncernu) jde sehnat pouze v DSG a ještě vždycky v nějaký nesmyslný výbavě, takže první použitelný auto zn. Škoda je od 780 000,-. Přitom posraná Dacie umí to samý za polovinu a dá ti možnost nakonfigurovat téměř cokoliv s téměř čímkoliv.

Na druhou stranu musim složit škodovce poklonu, že to 4x4 je aspoň s 2,0 TDI a ne s nějakým posraným TSIčkem, se kterým si teda nedovedu představit jet v těžkejch podmínkách bláta nebo sněhu.
10:05:10
31.01.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Kdyz jsem hledal moznosti jak trvale vypnout stopstart u Kundaje, tak jsem na forech nasel par kretenu, kterym z nejakyho duvodu SS nefungoval a oni kvuli tomu jezdili do servisu za tezky prachy a pak meli radost, ze jim to funguje 9

A predpredminulej sef (totalni technickej neznalec) mel bawo trojkovy se stopstartem. To bylo prvni auto, kde jsem se s tim setkal... Samozrejme jsem o tom nevedel, dojel jsem na rusnou krizovatku v Praze kde se napicu pripojuje na hlavni a ono mi to zdechlo, tak jsem zacal panikarit co se deje a sefko no to nastartuje. Tak rikam tyjo vypni to, me to sere... A on proc? No jednak se bojim ze to nechytne kdyz se budu chtit rozjet a druhak si kurvis motor. Jeho odpoved byla, proc si kurvi motor, kdyz je na to uzpusobenej a ma vetsi baterku. To byl argument, na kterej jsem uz nemel co rict.
09:50:27
31.01.2021
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.01.21 09:31:29: Myslíš, že někdo dá na Nwkt a změní koncepci v celým koncernu?
09:44:41
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 31.01.21 09:37:16: a to je právě ten nesmysl. Lidi jsou tak zblby, že když přijdou k novému autu (typicky teď šéf dostal Supa Laurin a Klement), tak říkají jak velký displej to už dneska má, že to má už to DSGcko apod. slova některých kolegů. To, že to hlavně musí mít dobré jízdní vlastnosti a odezvu pro řidiče už nikoho nezajímá, protože měřítkem je pohodlnost 9 Ale tohke je stejný jako s tou nesmyslnou elektrickou ruckou, my se na tom neshodneme. Za mě je to špatný směr...
upraveno 1x, naposled 31.01.2021 09:45:33
09:37:16
31.01.2021
saskyn2
-> Tuner#2: Tak slepý cesty byly u vývoje všude a vždycky4 A pokud trh nezdeformuješ dotacema(viz třeba eletromobilita) tak ty slepý cesty umřou sami, protože si je zákazník nekoupí.
09:31:29
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
Jasný my tady nic nevyřešíme a ani debata s příznivci tabletů, turba a automatů nikam nepovede, ale už dlouho se mě nestalo, abych si u videa co má půl hodiny od začátku do konce říkal má pravdu...

-> saskyn2 31.01.21 09:16:31: tady vůbec nejde o Mazdu, ale o to, aby to tak dělali i ostatní... Pak by se dalo lépe vybírat. Viděl jsi to vůbec celý? On tam třeba chválí i novou Octavii, ale jsou pak bugy kvůli kterým by ji nekoupil. Možná k zamyšlení Nwkt aby něco změnil, ale to je taky spíš takový novator, že se to asi nestane. 8 A to jen možná ten kámen úrazu, ty mladý, ambiciózní lidi ve vývoji co se snaží za každou cenu přinést něco "nového" (myšleno obecně, ne přímo na Toma).
upraveno 1x, naposled 31.01.2021 09:32:35
09:16:31
31.01.2021
saskyn2
Mě teda hlava nebere, proč si teda všichni tihle uplakánci tu Mazdu nekoupěj když je tak úžasná3
Tím neříkám že některý věci jako uživatelský mazání servisu, vypínatelný asistenty, nebo vše přímo na čudlík ne schovaný v menu nejsou správný, ale co mám info od kámoše co se zabývá japoncema, tak prý tyhle úžasný motory teda nic moc 8
07:20:10
31.01.2021
King
-> kury: Ona je takova mantra, ze mechanickej cudlik je dneska drahej jak pes, takze vsechno musi bejt schovany v buhvikolikatym levelu infotaimentu. Bacuv kokot - kdyz bych ozelel "mechanickou " signalizaci polohou tlacitka, tak mikrospinac s LEDkou musi ve velkym vyjit na par centu. At mi nikdo netvrdi, ze u Fordu presunuli zapinani vyhrivani volantu do infotaimentu na natlak uzivatelu. V zime to clovek zapina pri kazdym startu, tak proc mu to nezkomplikovat. Ale zase kdyz tam halt musi bejt tlacitko na deaktivaci Autostopu, protoze kdyby to slo deaktivovat jednou a provzdy, nebyly bychom dostatecne "eko " (neznam nikoho pri smyslech, kdo by ho hned po startu nedeaktivovak v zajmu zachovani dusevniho zdravi, potazmo z lasky k motoru a baterce) . Ale kdo dneska da na narky "dinosauru ", ze?1
05:33:58
31.01.2021
kury
-> Jozka: Tipoval bych H.Ford. A mimo automotive S.Jobs. Ale v dost věcech má pravdu a to není vůbec sám. Pokrok dobře, ale někdy už to hraničí z bezpečností. Spousta lidí má stejný názor jako ten ve videu. Jako nastavovat něco během jízdy na dotykovém displeji? To už si rovnou můžu hrát s mobilem. Druhá věc, když pak auto nacpou hromadou SW a IT systémů, které pak pořádně nefungují.
Dovolil bych si jen něco citovat, na jednu stranu je to vtipné, na druhou je na tom něco pravdy:
"Když byl technický svět a byly jen čudlíky. Tak když si zmáčkl na čudlík, něco se stalo. A když se nestalo, tak jsi šel a dal jeho autorovi na držku. Ale od doby Microsoftu jsme si zvykli na to, že chyba je přirozená věc. A to je největší dáběl, protože tyhle systémy se nám dostávají do aut. Takže z doby, kdy auta byly technicky precizní a jakákoliv chyba se jim neodpouštěla, tak mají v sobě teď něco, co má chybu jako standart3 Já jsem teď jezdil několika autama, která měla jakoby nejlepší it systémy, tak tam nefungovala klimatizace. Tam jsem bloudil v menu palubního systému3 "

Ale ono o tomhle nemá cenu diskutovat. Debaty příznívců spalovacích motoru vs. elektro, vegani vs. masožravsi. To nikdy nemá vítěze3
01:07:04
31.01.2021
Jozka
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 23:53:27: 47 "Lidi nevědí, co chtějí, dokud jim to neřekneme".. se sice opakuju, ale tehdy se nikdo nepokusit tipnout, kterej chlapík z "automotive" tohle kdysi pravil..
00:33:16
31.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik 31.01.21 00:26:04: AHC umřelo a tak jsi se vrátil prudit na virt? 21
00:26:04
31.01.2021
Crestik
úplný prorok...a časem třeba i mučedník
23:53:27
30.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
Ani ne tak auto, ale to jak je test pojatý a že patřím mezi normální a ne blbece... Potvrzuje tam většinu toho, na co jsem tady už poukazoval a vždy jsem byl odbytý tím, jak to "jde dopředu" ...

- vše ovládané přímo, ideálně otočným voličem
- vypínatelné asistenty natrvalo a ne po každám startu
- krásně tam popisuje zrovna line asist, který tahá do pangejtu (už se mě to taky stalo, nikdy více)
- možnost uživatelsky smazat výměny oleje
- stažení jasu displeje napřímo
- atmosérický motor s kterým se osobně svezu podstaně lépe jak s firemníma naftama

a řada dalšího... Škodovka by se měla začít učit jak to dělat správně, bohužel už i tady jsou lidi co tvrdí, že trh to "takhle chce"... Prd, lidi blbnou a tohle všechno je jim jen podsouváno 8

Martin Vaculík: Toto je poslední normální auto!
upraveno 6x, naposled 31.01.2021 00:46:58
20:42:39
30.01.2021
MVM
-> Eidy: 2018 jsem mohl letět do Indianapolis na 500 5 Ale dopadlo to jinak...

Zamítnuté přispívání mají:

  • Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod:
Extreme Tyres