V tý 40 minutový variantě máš asi 15km po dálnici, nějakých 20km po okresce a pak sprint na letišti. Jako těch 280 tam bylo hned, pak jsem musel brzdit. Slušnej mazec.
Samozřejmě dodržuješ pravidla, takže opruz, ale jinde si to člověk nezkusí.
-> Eidy 07.10.18 22:30:45: No právě, že jde narazit na špatné i dobré. Někde je jen jedno svezení na letišti, někde Tě vezmou do provozu a pak letiště, tak mě zajímá co tohle a kde konkrétně na to
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.09.18 18:48:54: Tak tohle je spíše opačný příklad. To, že zadek bude vypadat jak Panamera se ví dlouho, ale nechápu ty obrovský kola, celkově se to zase nafouklo/zvětšilo (alespoň to tak působí) a díky turbům i u základních modelů se úplně vytratil zvuk
Na mě dnes tohle. Loni jsem řídil Ferrari 458 a z něj jsem byl zklamaný. Když pominu zvuk, tak to bylo jako moderní tuctový auto. Celkový dojem asi jako z automatický pračky. Ale dnešní svezeni v McLarenu 570S bylo úžasným zážitkem. Podvozek příjemně drncá, perfektně je cítit silnice, volant neustále mluví a hlavně to auto se musí opravdu řídit. Přišlo mi to (s nadsázkou samozřejmě) jako Kóča na steroidech. Člověk musí držet volant obouma rukama, brzda je příjemně tuhá a je potřeba se do ní opřít. Zvuk parádní a turba jsou slyšet příjemně lehce, neruší a netlumí zvuk motoru. Jedinou výtku mám k sedačkám, kde jsem cítil jednotlivé polštáře pod čalouněním. Ale jinak pecka. Tohle auto mě nadchlo. I ta převodovka je tak nějak líp odladěná k potřebám řidiče, co se týká aktuání potřeby řazení. Pokud si někdo vybírá, v čem se svézt, tak jednoznačně tohle. Takže díky za doporučení od MVM.
-> Eidy 29.09.18 22:58:08: JJ, tak ale jede tam nadrsno přes obrubník a když si pak člověk projde trať pomalu jak vlastně ten obrubník vypadá, tak jsou to pěkný schody. Co to dělá u nás raději ani nepomýšlet
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.09.18 21:39:07: Mám hrozně rád zpomalený záběry na auta a především na kola. Vždycky koukám, co to dělá. A třeba v čase 4:06 je vidět, jak se klepe zadní kolo. A to je prosím moderní, výborně navržený auto. A stejně se to kolo klepe jak ratlík. Co to musí dělat na našich autech?
-> Tuner#2: Ano GT2 bylo vždy top,jel jsem jen v minulým modelu 997 a neumím si představit zevnitř ten rozdíl 991v současný verzi. Trochu tomu chybí ale zvuk díky turbům. Pro mě je vrchol kariéry to,že jsem měl možnost pracovat sedm let na 997RSR.
-> Tuner#2: No ale prostě je vidět z videa že to prostě je ta GT2, možná to má zlepšený jízdní vlastnosti - ale spíš sázím na ten předraženej bodykit pro sběratele .. Ono už to seriový auto je neuvěřitelný a obyč. zákazník to není schpnej uřídit a naplno využívat.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.09.18 12:55:24: V podstatě je takhle tvarovaný volant proto,že máš pevně daný "pádla" ovádání voliče převodovky,dolní půloblouk chybí většinou kvůli prostoru nejen na kolena,nohy,břicho.. Přehmatávat není důvod. Je pravda že se s tim blbě parkuje, ono je to obecně celkem nepraktický
-> Jirik_Tuňák1983 29.09.18 11:41:18: Takhle podobně tvarovaný volant mají GTcka už hodně dlouho. Taky mám raději klasiku i když tady to stačí díky strmosti řízení. Kde to vůbec nechápu jsou supersporty, kde se pak hodně blbě prehmatava. Někde to myslím kritizoval i opicak u LaFerrari, které má taky čtvercový /kulatý volant.
-> Jarda - zrušená registrace 29.09.18 07:25:20: Někdejší kolega dovezl v první půli 90. let Opel Omega "2000" (alespoň to měl na víku kufru, ročník už nevím, ale konec 80.) takhle divně digitální - a všichni na to koukali jak zjara. Později jsem viděl i v nějaký Calibře asi skoro to samý..
-> Eidy: Ajaj ,, no už to čtu . Převlečená GT2RS 700PS ,, ještě to trochu odlehčili.. to je masakr i tak když vidim na okruhu ten projev sériové GT2RS. No není to homologovaný na součsnýkategorie závodů .. takže taková hračka pro bohatý. Škoda
-> Tuner#2: JJ . To jsou kolegové z německýho týmu, měli tady v Brně soukromý testování - tak jsem pro ně zajišťoval přezouvání pneu. Ano bylo tady i modrý A4 DTM