STK co a jak??

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 29.12.2004 do 02.01.2005, založil/a Crack
řadit dle data
01:09:21
02.01.2005
Gryzly
-> Crack: Tak já byl na STK hned po vánocích. měl jsem to domluvený že když přijedu s protokolem z emisí kde bude jako typ motoru napsáno 742.12M II tak mi projde favo motor STKčkem. Ale byl problém sehnat emise. Mám totiž LPG a tady u nás dělal emise na LPG jen dvě firmy jedna kde to montují a pak ještě oficiální servis jedné automobilky. tak sem si říkal že v aut. servisu mi to určitě neudělaj, tak jsem zajel k tomu soukromníkovy a to bylo něco.
Začal vymrčovat že to neudělá že on je majitel a né nějakej zapráskanej zaměstnanec.Tak jsem u říkal že mu za dva dny nikdo nedokáže že tam ten původní motor opravdu nebyl. A on že proč by to měl riskovat a že má v té mašině na měření půl mega a nenechá si tu kvuli mojemu motoru vzít koncesi na měření emisí. Ale pak obrátil a řekl že když si na vodní pumpu vyrazím číslo z původního motoru tak že mi to změří a napíše. Ale to sem zase nechtěl já. Podle mě je furt lepší tam mýt ilegální motor s číslem od výrobce, než ilegální motor s podomácku naraženým číslem z uplně jinýho motoru. Eště si pamatuju jak tu měl někdo opletačky s STK kvuli udajně přeraženýmu číslu motoru. Ale začal jsem zhánět raznice. A místo raznic jsem sehnal kolegu kterej chodil na průmyslovku se spolužákem kterej v tom aut. servisu měří emise. Takže mi tam ty emise změřil. A nechtěl za to ani žádnej příplatek.
A STK šla pak v pohodě. Auto tam bylo, brzdy brzdí dobře, souměrně. A řízení prej taky OK.
Ten na STK si taky nic neřekl tak než jsem odjel tak jsem mu strčil pětikilo.
18:05:27
30.12.2004
Crack
3 3 3 tak tak
17:03:43
30.12.2004
Milošek
-> Luděk: tu nemusim mam znamy na dilne kde se delaj emise takze tam projdu i se sade ktera vrci na dva a zere 2l na tkm:))))ale kdyz mi ji nejaka kurva sloupne kdo vi....treba pribyde:))))))))))-> Crack: 3 3 3 171
16:16:05
30.12.2004
Luděk
-> Crack: no fotku aršíku šlohnutejch zelenejch známek Milošek přidá za pár okamžiků4
16:11:09
30.12.2004
Crack
-> Milošek:no jo přece nebudeš jezdit jenom se zelenou3
11:39:51
30.12.2004
Milošek
-> **R@ZOR**: oni si zacaly nemely my seskrabavat tu moji:)4 3
11:39:25
30.12.2004
Milošek
-> Boss: jo nebo mene movitej na jeji uplaceni že.....
11:28:11
30.12.2004
R@ZOR
-> Milošek: Ty seš kousek! :-) Šlohnout jim ty známky....
21:55:47
29.12.2004
Martin
-> Boss: No kdo jezdi s ni, je na tom jeste hur. Kdyz se neco stane, tak ma o pruser vic...
21:48:32
29.12.2004
Boss
-> Milošek: No to jestli se to řešilo,nebo ne je jedno..Jistý je,že jenom nálepka je k ničemu a kdo jezdí jenom s tím je hňup..
21:05:11
29.12.2004
Milošek
-> Boss: uz se to tu resilo takto nebudem resit....4
20:42:32
29.12.2004
Martin
-> Honza "Bobr": Stopro stav znamená mít všechno co kontrolují v pořádku. Tzn. aby to brzdilo, svítilo, aby nebyly vůle na nápravě a v řízení. Někde dokonce kontrolují i geometrii nápravy. Pak samozřejmě žádné ostré hrany (tzn. hliníková křídla alá F&F dolů), kola aby tam byla, jaká tam patří s dobrým obutím.
20:27:25
29.12.2004
Boss
No nálepka je ten nejmenší problém,tu si klidně můžeš sloupnout někde na parkovišti z jinýho auta...Ale pokud budeš účastníkem bouračky bez technické,tak jsi pěkně v prdeli..A to si piš,že jim nebude stačit jenom kontrola nálepky na autě..
20:07:19
29.12.2004
Milošek
-> Crack: ja jim to tam puvodne slohnout nechtel ale kdyz oni my slouply i tu starou a to me dozralo:)))30
20:06:27
29.12.2004
Milošek
-> Martin: no ty moje okapnicky neprehledl ze tam nemam ty listicky:(jezdim stim uz pres rok a vzdycky kontrolujou jenom osobu jestly neni hledana na stk kouknou a kdyz tam je tak to vubec neresej:)
ale uz se to tu dlouze resilo a jednima jsem byl pomalu lynčovanej:)))ja stim mam zatim zkusenosti v poho i s kamosema co na ty moje taky jezdej:))))4
20:02:27
29.12.2004
Honza "Bobr"
-> Martin: Definuj 100% technický stav. To jako že nic ještě nic neupadlo, nebo co?
19:10:42
29.12.2004
Martin
-> Crack: Hodně vážný problém máš s tím zavařováním klik a čela. Jediný nápad, jak to vrátit zpět je vyměnit na tu chvíli za původní (okapničky snad vadit nebudou).
Ale je ještě jedna možnost. Když je to opravdu precizně udělané a narazíš na dobrého člověka, tak je jistá naděje, že přivře oko. Hlavní je mít 100% technický stav !
19:01:55
29.12.2004
Crack
-> Martin:No nevím,koukni na moje auto a uvidíš že do originálu se to bude dávat špatně:(
-> Milošek:To je věc:)) to si tam fakt šlohnul??Ale co když mě zastavěj policajti a kouknou do pc,to přece někde musí bejt někde zapsaný,néé??Jinak auto propadne a odhlásej ho,nebo jak???
18:58:25
29.12.2004
Martin
-> Milošek: teda ty si ale grázl 3, že se nestydíš 11
18:56:40
29.12.2004
Martin
Je to o štěstí a trochu taky o drzosti. Já bych se snažil auto uvést co neblíže originálnímu stavu. Prostě neprovokovat.
A nebo je tu pak druhej extrém, nechat tam úplně všechno a oni toho pak při psaní do portokolu polovičku zapomenou a na opravné kontrole již kontrolují jen nedostatky, zapsané v protokolu...
18:54:32
29.12.2004
Milošek
kus za 200kč4 pro zoufale tunery3
18:53:55
29.12.2004
Milošek
kuk toto...
zvětšit STK co a jak?? - obrázek od Milošek vložen 29.12.2004 18:53:55
18:49:43
29.12.2004
Milošek
no na STK s byt lehce upravenou skadli zapomen me prcal za zavareny zadni celo,clonitko na prednim okne-s atestaci!!!!! ale folie na celem aute uz miu nevadily???!!!.nadech na zadni haupne,za trojrameny volant,za "neseriovy vyfuk" a co me dostalo nejvc za SPZ uprostred zad.narazniku a(ted to pride)za dodatecne osvetleni SPZ ze jsem tim prodlouzil "delku"auta!!!! tak sem to vyresil takhle-kdyz mi rekly at vyjedu s autem ze skusebny zustal jsem tam sam a slohnul jim toto...:))))))
17:43:51
29.12.2004
Crack
Zajímalo by mě co vám na technický řeknou na upravy atd.nebo jak technickou děláte když máte upravený auto,jestli to děláte nák načerno,co to stojí atd.dík za připomínky!!
Extreme Tyres