
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
"Nepochopitelný tuning"
18:53:42
08.12.2004
08.12.2004

Boss
Článek o hovnu..

10:18:15
08.12.2004
08.12.2004

kirri - zrušená registrace
tenhle článek sem četl už hodně dávno, no a nějak sem mu nedával vážnost, nevím kdo to psal, ale je to tak pro zasmání no článek o ničem ne? je to jedno

10:14:04
08.12.2004
08.12.2004

Petr Šťastný
-> kirri: souhlas, stačí se podívat a skoro v každým vydání jsou nějaký inzeráty špatně zařazený

10:12:34
08.12.2004
08.12.2004

King
Me jenom zaujalo, ze autor clanku se tvari jako znalec aut s vytribenym slohem, ale uvahou: "...Při minimální váze Škody 110 R lze totiž se 130kovým motorem z Rapida hranice 200 km/h dosáhnout. ...." nam nechtene naznacuje, ze fyzikarka i jeji ucivo byly uz na zakladce jeho nepritelem No.1 :)
09:48:55
08.12.2004
08.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Crisp: to já nemůžu posoudit, já netuním, já udržuju v co možná originálním stavu + malilinečká vylepšení

09:39:42
08.12.2004
08.12.2004

Sušenka
-> kirri: Trochu???? Upravy skodovek jsou naprosto nejsilenejsi a nejkatastrofalnejsi investice hned po zakladani pozaru za pomoci bankovek vyssich hodnot 







09:20:40
08.12.2004
08.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Majkl:
já nevím ono tunit jakýkoli auto se nevyplatí, jen pro mě jako majitele, nebo pro firmu, která dělá úpravy (BRABUS, ALPINA? MILOTEC...) u kterých si takto upravený auti (MB, BMW, ŠKODA...) koupěj lidi co se chtěj lišit ať už po vzhledové stránce tak výkonostní a někdo si to u starších aut dělá doma, já myslím, že každej ví že je to tak trochu černá díra a počítá (musí) s tím počítat, to je všechno
já nevím ono tunit jakýkoli auto se nevyplatí, jen pro mě jako majitele, nebo pro firmu, která dělá úpravy (BRABUS, ALPINA? MILOTEC...) u kterých si takto upravený auti (MB, BMW, ŠKODA...) koupěj lidi co se chtěj lišit ať už po vzhledové stránce tak výkonostní a někdo si to u starších aut dělá doma, já myslím, že každej ví že je to tak trochu černá díra a počítá (musí) s tím počítat, to je všechno
09:11:44
08.12.2004
08.12.2004

Majkl
-> kirri: jo, souhlasim, anebo proste chtel ukazat na to ze TůNIT škodofky se proste nevyplati a ze to neni bezpecny... jabo by to kazdej uz nevedel :-)
09:04:39
08.12.2004
08.12.2004

kirri - zrušená registrace
2all:
já vím, kde to bylo, v jakým časáku, bylo to v AutoAnonci - ty velký noviny, vycházej po-st nebo tak nějak stojej 12,-.
Já jen můžu říct svoje, prostě to byla chyba v zařazení, strýc tam prodával Feldu a taky mu to hodily do týhle rubryky a přitom stála 105000,-
Takže tenhle článek se odvíjí od cíle autora, zesměšnit toho co ten inzerát podal, je v klidu možný, že on prostě za to nemůže, tolik chyb co je v těch novinách, tohle se může klidně stát, takže není co řešit, další řiťopich, kterej si napsal svůj článek
já vím, kde to bylo, v jakým časáku, bylo to v AutoAnonci - ty velký noviny, vycházej po-st nebo tak nějak stojej 12,-.
Já jen můžu říct svoje, prostě to byla chyba v zařazení, strýc tam prodával Feldu a taky mu to hodily do týhle rubryky a přitom stála 105000,-
Takže tenhle článek se odvíjí od cíle autora, zesměšnit toho co ten inzerát podal, je v klidu možný, že on prostě za to nemůže, tolik chyb co je v těch novinách, tohle se může klidně stát, takže není co řešit, další řiťopich, kterej si napsal svůj článek

08:40:44
08.12.2004
08.12.2004

Majkl
Clanek z www.autodoplnky.cz
08:40:25
08.12.2004
08.12.2004

Majkl
„Nepochopitelný“ tuning
Důvodem, proč se dnes opět setkáváme s jiným psaným útvarem než je článek, je naprosto stupidní inzerát nalezený v Annonci ze dne 17. září 2004. Člověk si vždycky myslí, že už viděl mnoho, zvláště pak v české zemi, kde svá naprosto neuvěřitelná auta dovolí na srazech představit lidé se slabším vnímáním vkusu a ještě s podivnějším vnímáním času a místa. Už jsme dokázali odpustit hliníková křídla na obyčejných sto dvacítkách, dokonce zvládneme pochopit i stromečkovou úrodu na kolikrát i vydařených a drahých automobilech. Nechť mi majitel tmavě modré polepené Barchetty promine. Ovšem s tímhle inzerátem se však dostáváme do nových dimenzí, zvláště pak uvědomíme-li si, že je tento inzerát poptávkou a nikoliv nabídkou, kdy se majitel snaží prodat svůj vůz se lží.
Přesné znění inzerátu:
17.9. v 10:43 Rubrika: Na rozebrání a do 10.000 - poptávka
škoda 110 r nebo skoda rapid v tuningove uprave, ktere jede min. 200 km/hod. super stav-platim ihned. diky. praha.
A teď bez legrace. Naprosto nepochybuji, že se tento poptávající dočká se svým inzerátem úspěchu. Při minimální váze Škody 110 R lze totiž se 130kovým motorem z Rapida hranice 200 km/h dosáhnout. Důležitá je však další otázka, a to velice zásadní: Proč???
Maximální rychlost na českých dálnicích je 130 km za hodinu. Samozřejmě, že jízda směr Rozvadov – Plzeň je díky dobrému stavu dálnice naprostou lahůdkou ve vysokých rychlostech, ale to pravděpodobně nebude důvodem shánění takového vozu. Škoda 110 R, ač na české poměry fantastické coupé, si bezesporu ve své době vyšší výkon zasloužila, jenomže společně s ním by si také zasloužila nekroutící se karoserii a širší nápravy.
Tuning je přece o zvyšování výkonu a změny sériového vozu na individuálně ceněný kousek, namítnete. A naprosto s vámi souhlasím. Ovšem pokud někdo zkouší nalézt na českém internetu jakékoliv auto v rubrice: Na rozebrání a do 10 000 Kč dosahující rychlosti 200 km/h, je důvod se začít obávat na silnicích o svou bezpečnost. I lajcká veřejnost souhlasí kolikrát s tím, že „někteří“ tuneři jezdí mnohem opatrněji než ostatní řidiči. Ovšem pak se objeví řada těch, kteří s horkým řidičákem v kapse zkouší zdolávat rekordy ve vozech, které nikdy na tak obrovský výkon nebyly stavěny.
Nemůžeme výkonově srovnat VW Golf GTI z konce sedmdesátých let a Škodu 120 z roku 1989. Bezednou propast nepřekročí ani výměna motoru. Škodovky jsou našim citům blízké a finančně velice dostupné a nakonec je na nás, abychom na ně byli pyšní, když už jsme nic jiného neměli. Ovšem hledat škodovku, která jede dvě stě a chtít za ni zaplatit jen 10 000 korun je prostě dle mého subjektivního názoru obrovská pošetilost.
Tuning prožívá v současné době boom, ale je nutné se zamyslet, jestli investovat peníze do vozu, který v životě neměl hranici dvě stě kilometrů bez zpevňujícího rámu přesáhnout, nebo koupit raději vůz, který je k takovým rychlostem určen.
Důvodem, proč se dnes opět setkáváme s jiným psaným útvarem než je článek, je naprosto stupidní inzerát nalezený v Annonci ze dne 17. září 2004. Člověk si vždycky myslí, že už viděl mnoho, zvláště pak v české zemi, kde svá naprosto neuvěřitelná auta dovolí na srazech představit lidé se slabším vnímáním vkusu a ještě s podivnějším vnímáním času a místa. Už jsme dokázali odpustit hliníková křídla na obyčejných sto dvacítkách, dokonce zvládneme pochopit i stromečkovou úrodu na kolikrát i vydařených a drahých automobilech. Nechť mi majitel tmavě modré polepené Barchetty promine. Ovšem s tímhle inzerátem se však dostáváme do nových dimenzí, zvláště pak uvědomíme-li si, že je tento inzerát poptávkou a nikoliv nabídkou, kdy se majitel snaží prodat svůj vůz se lží.
Přesné znění inzerátu:
17.9. v 10:43 Rubrika: Na rozebrání a do 10.000 - poptávka
škoda 110 r nebo skoda rapid v tuningove uprave, ktere jede min. 200 km/hod. super stav-platim ihned. diky. praha.
A teď bez legrace. Naprosto nepochybuji, že se tento poptávající dočká se svým inzerátem úspěchu. Při minimální váze Škody 110 R lze totiž se 130kovým motorem z Rapida hranice 200 km/h dosáhnout. Důležitá je však další otázka, a to velice zásadní: Proč???
Maximální rychlost na českých dálnicích je 130 km za hodinu. Samozřejmě, že jízda směr Rozvadov – Plzeň je díky dobrému stavu dálnice naprostou lahůdkou ve vysokých rychlostech, ale to pravděpodobně nebude důvodem shánění takového vozu. Škoda 110 R, ač na české poměry fantastické coupé, si bezesporu ve své době vyšší výkon zasloužila, jenomže společně s ním by si také zasloužila nekroutící se karoserii a širší nápravy.
Tuning je přece o zvyšování výkonu a změny sériového vozu na individuálně ceněný kousek, namítnete. A naprosto s vámi souhlasím. Ovšem pokud někdo zkouší nalézt na českém internetu jakékoliv auto v rubrice: Na rozebrání a do 10 000 Kč dosahující rychlosti 200 km/h, je důvod se začít obávat na silnicích o svou bezpečnost. I lajcká veřejnost souhlasí kolikrát s tím, že „někteří“ tuneři jezdí mnohem opatrněji než ostatní řidiči. Ovšem pak se objeví řada těch, kteří s horkým řidičákem v kapse zkouší zdolávat rekordy ve vozech, které nikdy na tak obrovský výkon nebyly stavěny.
Nemůžeme výkonově srovnat VW Golf GTI z konce sedmdesátých let a Škodu 120 z roku 1989. Bezednou propast nepřekročí ani výměna motoru. Škodovky jsou našim citům blízké a finančně velice dostupné a nakonec je na nás, abychom na ně byli pyšní, když už jsme nic jiného neměli. Ovšem hledat škodovku, která jede dvě stě a chtít za ni zaplatit jen 10 000 korun je prostě dle mého subjektivního názoru obrovská pošetilost.
Tuning prožívá v současné době boom, ale je nutné se zamyslet, jestli investovat peníze do vozu, který v životě neměl hranici dvě stě kilometrů bez zpevňujícího rámu přesáhnout, nebo koupit raději vůz, který je k takovým rychlostem určen.
