Wartburg 353 Turbine, NDR 1979

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 01.12.2004 do 03.12.2004, založil/a kirri - zrušená registrace
řadit dle data
12:19:51
03.12.2004
VeTeV
-> kirri: jeste ty meč ser
12:19:17
03.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> VeTëV: radsi si precti prispevek s nazvem crash test at vis co te dneska ceka1
12:18:35
03.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> VeTëV: uz sem napsal i basen........
a sem tady, uz to nehul
11:41:53
03.12.2004
anthoan
Hodně zajímavá varianta Warťase3
11:38:24
03.12.2004
VeTeV
-> kirri: nazdar woe
kde si?
11:37:33
03.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> VeTëV: dyt jeto pravda40
09:44:23
03.12.2004
VeTeV
-> kirri: teda fuj styd se!9
21:02:13
02.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> VeTëV: když to žere blondýnky, tak snad celý, takže jejich piču taky
20:57:00
02.12.2004
VeTeV
-> kirri: ale picu...to je photoshop kirri
13:28:42
02.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> cici: 4 umely blondynky na 100km
13:20:50
02.12.2004
cici - zrušená registrace
tak by mě zajímalo, kolik tak ten motor může koštovat???
13:17:23
02.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> VeTëV: jo ty muj chlapce mily, ja ti ukazu vymyslel!!!
10:27:04
02.12.2004
VeTeV
to si stejne kirri vymyslel 2
20:16:54
01.12.2004
Labros
-> Milošek: Taky me to napadlo, asi se to neujalo kvuli tem otackam (nez by se to roztocilo...) Ale projet kolem me takovej Wartas, asi bych to jeste dlouho rozdejchaval!!
A nikdo by mu nekradl benzin z nadrze, leda tak ty falesny bloncky...
19:22:14
01.12.2004
Boss
Turbína takovýho výkonu je hrozně nehospodárná,navrch má dlouhou reakční dobu..Byla s ní poháněná i jedna F1,na tým si nevzpomenu..A tam teda zapracovali a snížili tu dobu na 3 vteřiny 1
18:00:19
01.12.2004
Simi
Tohle je jeste slaby odvar :-D
Kdysi jsem nekde nasel wartburga s turbinou a ten mel 220kw... jestli se mi bude chtit, zkusim to nekde najit ;-)
17:19:56
01.12.2004
Eidy
-> VeTëV: Já vim, a proto jsem nepromarnil možnost být tím prvním muhehe3 3 3
17:08:29
01.12.2004
VeTeV
-> eidy: tak sem čekal kdo ro vznese první a de to dat do škodovky :-) jak by pravil saky všechno de :-)
16:23:15
01.12.2004
Eidy
Tak to je nášup.9 A dal by se ten motor dát do škodovky? Určitě jo.4
15:24:25
01.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> VeTëV:
KIRRI PRÁCE VŠEHO DRUHU
15:23:45
01.12.2004
Martin
-> Radůz: Houby ty to nepotřebuješ, ale mě by se to hodilo do Barkase 3
15:16:57
01.12.2004
Radůz
-> kirri: mno ja ted 353kou jezdim tak Ti ji dovezu a koukej mi z toho todle udělat a esi neee tak uvidíš. :-)) Tak si tam nedam ani ty Cečka 1
14:18:26
01.12.2004
VeTeV
-> kirri: ty vole priznej se zes to to vykoumal na zahrade?
14:13:06
01.12.2004
Milošek
ty kravoa proc to nevyrabeten motor kdyz tak pekne fungoval?uz vim zadnej peroxid by nezbyl na umely bloncky:))))16t rpm to je huuukot:)))
12:12:46
01.12.2004
kirri - zrušená registrace
12:12:29
01.12.2004
kirri - zrušená registrace
12:12:14
01.12.2004
kirri - zrušená registrace
12:11:56
01.12.2004
kirri - zrušená registrace
jo je to pravda!
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Pohon turbínou, výkon 88 kW (120 koní) při 16000 ot/min. Rozvor 2450 mm, hmotnost 900 kg, maximální rychlost asi 175 km/h.
Pokusný vůz s turbínovým pohonem postavil v roce 1979 Dr. Glaubrecht z Torgau. Jako palivo se používal peroxid vodíku. Tlak uvolněný jeho rozkládáním poháněl turbínu. Výfukovými plyny byla vodní pára a kyslík, vůz měl tedy ekologický pohon.
Extreme Tyres