skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid MTX Cabrio
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 25.11.2004 do 26.11.2004, založil/a kirri - zrušená registrace
12:36:37
26.11.2004
26.11.2004

U-Geen
ja bych rek ze ma, je tam videt kus toho zvedlyho zadku
12:21:46
26.11.2004
26.11.2004

PepaS
-> Adam Radimovič: Je to mozne ono to jde blbe poznat. Me se zda ze nema.
11:59:40
26.11.2004
26.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> PepaS: myslím, že sou fakt stejný
11:57:21
26.11.2004
26.11.2004

aDAm
-> PepaS: mno řekl bych že i to prvni od MTX ma zvedly zadek když se dobře podíváš....
11:54:29
26.11.2004
26.11.2004

kirri - zrušená registrace
ty zrcátka na blatníkách vypadaj fakt dost blbě, ale jinak se mi túze líííbííí
10:05:42
26.11.2004
26.11.2004

Jirik - zrušená registrace
2 U-geen: mňo štelujou se v pohodě.
Musíš bejt ale invalida a mít dlouhou berli.
Berli vystrčíš z okna a opatrným šťoucháním zrcátka pošteluješ.
Musíš bejt ale invalida a mít dlouhou berli.
Berli vystrčíš z okna a opatrným šťoucháním zrcátka pošteluješ.

09:44:27
26.11.2004
26.11.2004

PepaS
Na te prvni fotce se mi nezda ze by to bylo od Hainzinger. Mozna MTX to nedelali uplne stejne jako nemci. Ty od Hanzingeru mely predelany zadek tak jako je na tech 2 dalsich fotkach. Maji vlastne zvysene zadni celo a zadni haubnu. Nemaji to jako anglicke kupe ktere tuto zadni cast maji puvodni.
Jinak jeden starsi pan tady u nas toho Hainzingera ma. Ma i facko kabrio od Metalexu. A nechce toho rapida prodat. Jinak bych ho snad od nej i koupil.
Jinak jeden starsi pan tady u nas toho Hainzingera ma. Ma i facko kabrio od Metalexu. A nechce toho rapida prodat. Jinak bych ho snad od nej i koupil.
09:43:10
26.11.2004
26.11.2004

U-Geen
-> Jirik: jj. a hlavne by me zajimalo jak se nastavujou :-))
09:36:29
26.11.2004
26.11.2004

Jirik - zrušená registrace
Ony se dávaly takhle blbě i na felicie a MBčka.
Já bych v tom stejně píču viděl, neboť bych do těch zrcátek se svejma 850ti dioptriema nedohlídnul.
Já bych v tom stejně píču viděl, neboť bych do těch zrcátek se svejma 850ti dioptriema nedohlídnul.

09:27:04
26.11.2004
26.11.2004

U-Geen
-> eidy: no to je zdi do Besin ten manik s zrcadlama na blatniku. vypada to desne.
09:26:01
26.11.2004
26.11.2004

Jirik - zrušená registrace
Čím víc zrcátko tím víc tuning, ne ?
Jako Adidas.
Jako Adidas.

09:23:01
26.11.2004
26.11.2004

Eidy
-> Boris S: Řekl bych, že ta fotka je z Táborskýho srazu škodovek. proto má bílý blinkry.
A tafotka uplně dole je dobrý až na ty 3(možná i 4) vnejší zrcátka. 2 na blatníkách a další na dveřích.
A tafotka uplně dole je dobrý až na ty 3(možná i 4) vnejší zrcátka. 2 na blatníkách a další na dveřích.
18:19:25
25.11.2004
25.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> Sid Vacant: no jo to mě ani neříkej........
17:51:10
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
Kirri: no já sem je koupil před 2ma lety eště když sem měl rapida, jel sem pro ně do jíčína a stály me pouhých 1000 korun
17:40:23
25.11.2004
25.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> Sid Vacant: já je měl taky, takovou sbírku, táta to schovával a už nejsou bé bé bé, při předělávání bytu si je nějakej dobrák vzal, nebo se někam založily, ale to by se už našli, do p**i
17:37:14
25.11.2004
25.11.2004

sep
sakra chlapi když to teda máte zkuste to aspon jeden naskenovat...
17:32:25
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
boris s:bílí blikače v tý době? no tak to asi těžko....
17:31:22
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
Jiřík: no a co já ten svět motorů mám taky, a vůbec mám kompletní sbírku všech Světů Motorů od r.79 do r.91 je toho pěknej sloupec, zabírá mi to celou skříň....heč!
15:22:02
25.11.2004
25.11.2004

U-Geen
-> Boris S: jak to víš?
15:19:05
25.11.2004
25.11.2004

Boris S
Ten červený Rapouš mal už v tej dobe biele zadné sklíčka na blinkre namiesto oranžových.
U nás nehrozilo niečo také zohnať,možno len cez Tuzex.
U nás nehrozilo niečo také zohnať,možno len cez Tuzex.
15:07:37
25.11.2004
25.11.2004

wekky
Dostane se koupit sada čtyř bílých nebo bíločerných mezikruží a ty se nasadí, když se montují pneu. Stojí asi 1500.
15:02:45
25.11.2004
25.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> Jižíku: jééé to vydání nemám, dej dej dej dej
15:01:14
25.11.2004
25.11.2004

sep
Jiříku nebyl bys té lásky a nenaskenoval ty SM?Já je měl taky a jsou fuč..................tuší
m že latexem se to dělávalo....
14:59:32
25.11.2004
25.11.2004

Jirik - zrušená registrace
Mě se vždycky hrozně líbily ty bílý boky pneušek. Jinak já mám s těmahle Rapidkama, považte, ORIGINÁLNÍ VYDÁNÍ SVĚTU MOTORŮ. Heč 
Nevíte čím by šly ty boky pneumatik napatlat aby byly tak nynaně bílý. ? Spáchali bysme to na naší Octávce 1963. Viděl jsem to jednou i jako bílej gumovej kruh.

Nevíte čím by šly ty boky pneumatik napatlat aby byly tak nynaně bílý. ? Spáchali bysme to na naší Octávce 1963. Viděl jsem to jednou i jako bílej gumovej kruh.

14:55:07
25.11.2004
25.11.2004

kirri - zrušená registrace
Metalex postavil v letech 1989 až 1990 sérii 12 vozů, byly určeny výhradně pro německý trh
14:53:12
25.11.2004
25.11.2004

kirri - zrušená registrace
tenhle je z knihy: "Škoda - let okřídleného šípu"
14:52:12
25.11.2004
25.11.2004

kirri - zrušená registrace
aneb CHCETE MĚ??? 

jasně!!!
................
Škoda Rapid MTX Cabrio, Československo 1989
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, komprese 9,7, dvojitý karburátor Jikov, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4200x1610x1380 mm, hmotnost asi 900 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 15 s.
V roce 1987 provedla západoněmecká firma Hainzinger přestavbu kupé Škoda Rapid na kabriolet, který představila na několika výstavách. Protože nenašla v Německu vhodného výrobce, byla uzavřena smlouva s firmou Metalex Praha. Metalex postavil v letech 1989 až 1990 sérii 12 vozů, byly určeny výhradně pro německý trh. Některé, tehdy v Československu nedostupné komponenty byly pro montáž kabrioletů dovezeny z Německa. Dalších šest vozů postavila sama firma Hainzinger.
Snímek vozu byl převzat z oficiální firemní publikace MTX. Je na něm kabriolet v nejluxusnějším provedení s plastovými spojlery a prahy, ty byly namontovány pouze na část vyrobených vozů.


jasně!!!................
Škoda Rapid MTX Cabrio, Československo 1989
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, komprese 9,7, dvojitý karburátor Jikov, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4200x1610x1380 mm, hmotnost asi 900 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 15 s.
V roce 1987 provedla západoněmecká firma Hainzinger přestavbu kupé Škoda Rapid na kabriolet, který představila na několika výstavách. Protože nenašla v Německu vhodného výrobce, byla uzavřena smlouva s firmou Metalex Praha. Metalex postavil v letech 1989 až 1990 sérii 12 vozů, byly určeny výhradně pro německý trh. Některé, tehdy v Československu nedostupné komponenty byly pro montáž kabrioletů dovezeny z Německa. Dalších šest vozů postavila sama firma Hainzinger.
Snímek vozu byl převzat z oficiální firemní publikace MTX. Je na něm kabriolet v nejluxusnějším provedení s plastovými spojlery a prahy, ty byly namontovány pouze na část vyrobených vozů.
