skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
19:29:16
16.06.2018
16.06.2018

venni
U nás v práci když zůstal snad 54t mobilní lis nebo kolik ta souprava má,taky jsem jim sehnal NH T8 ,ale 500kč za vycuknutí (který bylo tak tak :D ) si platili ty socky z recavie sami :D
18:34:36
16.06.2018
16.06.2018

Luky
-> Antony: takže on ti proti tvojí radě rozhrabal zahradu a pak ty jsi mu platil vyproštění? To je asi něco špatně, ne? 

15:39:39
16.06.2018
16.06.2018

Antony - zrušená registrace
-> David29: ta technika okolo je vyhoda no, ona by s nim cukla i pumpa, jenže se kolem něj neprotahla a hlavně, než se složí, umyje, tak bylo rychlejší zavolat pro traktor.
15:33:41
16.06.2018
16.06.2018

David29
-> Antony: Tak tohle je velká stavba u Krušovice, takže techniky habaděj okolo
Furt lepší, než když jsme jeli na betonáž, kde jsme zůstali tři
2mixy a pumpa 
Furt lepší, než když jsme jeli na betonáž, kde jsme zůstali tři


15:31:34
16.06.2018
16.06.2018

Antony - zrušená registrace
-> David29: u nás si ty dulky vyhrabal a konečná no
jsme si říkali, že to prázdnej vyjede, nevyjel. Akorát mě to stálo o 5-ti kilo navíc, pač musel přijet Johny a cuknout s ním.

15:22:59
16.06.2018
16.06.2018

David29
-> Antony: To je slušný.
Tady byl sjíždák dolu. Ono by to i vyjelo, ale během vykládky se tam vystáli ďůlky přes který to prostě nepřejelo. A couvnout nebylo kam - do betonu nepojedu
Tady byl sjíždák dolu. Ono by to i vyjelo, ale během vykládky se tam vystáli ďůlky přes který to prostě nepřejelo. A couvnout nebylo kam - do betonu nepojedu
15:20:25
16.06.2018
16.06.2018

Antony - zrušená registrace
-> David29 16.06.18 07:42:19: neboj, nejsi sám. U nás i přes mou radu místo po cestě to vzal travou, diky tomu nedosáhl k pumpě a ještě tam zůstal, že se ani prázdnej nevyhrabal.
09:47:25
16.06.2018
16.06.2018

Petrson
-> David29: NJ stane se, hlavně, že byl kdo tě výtáhne. Já jsem tenhle tejden tahal 2x, nejdřív kolegu se se pod ním propadla hliněná cesta, a podruhý avii ze zahrady kam vezl štěrk.
07:42:19
16.06.2018
16.06.2018

David29
... pak mi flusli pod kola, a musel mě vytáhnout dozer 

22:43:59
27.05.2018
27.05.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Aha, jasan. Tak to jsem viděl kolegu :-)
22:43:46
27.05.2018
27.05.2018

David29
Fotečka pouhá z lázeňské oblasti Lány
22:42:55
27.05.2018
27.05.2018

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V Praze jsou tři. Stejnej není ani jeden, jen maj stejný zbarvení.
U nás na firmě jsou dva, třetí jezdí u soukromníka pro TBG
U nás na firmě jsou dva, třetí jezdí u soukromníka pro TBG
10:27:40
27.05.2018
27.05.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 27.05.18 10:09:26: No jasny :-)
Jinak nepujcil si mix nejakymu kolegovi? Minulej tejden sem videl tvy auto, ale jmenovku tam mel nekdo jinej mi prislo... Nebo jich uz je vic stribrnych?
Jinak nepujcil si mix nejakymu kolegovi? Minulej tejden sem videl tvy auto, ale jmenovku tam mel nekdo jinej mi prislo... Nebo jich uz je vic stribrnych?
10:09:26
27.05.2018
27.05.2018

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je slušný. AKorát tady by tě první Oktávkář nepustil a brzdil by tě místo toho písku 

21:48:47
26.05.2018
26.05.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
20:32:32
10.02.2018
10.02.2018

David29
Po roce upocenejch nohou mám konečně kryt na schody 

09:23:09
17.11.2017
17.11.2017

David29
-> Bukaj: A jak se dostanu do Nedvězí? Přes zákaz, nebo přes Prahu...
A v Nedvězí tuším zákaz je už dávno (nevím, nejezdím tam). A zase - proč má kamion jezdit úzkejma silnicema, což je proti bezpečnosti, když tam může jet po sil. druhé třídy...?
Že o tom vím neznamená, že je to tak správně.
Jak bych měl dle logiky MÚ postupovat...?
-> vhml: Nemám telefon s navigací - mám navi v autě a tam nastavenou hmotnost mám. Jenže to bere akorát mosty apod. - nikoliv podobné zákazy
A pořád mi uniká smysl, proč místo 10km cesty mimo dálnici jet 60km přes Prahu, a jet mimo dánici podstatně delší trasu...?

Že o tom vím neznamená, že je to tak správně.
Jak bych měl dle logiky MÚ postupovat...?
-> vhml: Nemám telefon s navigací - mám navi v autě a tam nastavenou hmotnost mám. Jenže to bere akorát mosty apod. - nikoliv podobné zákazy

A pořád mi uniká smysl, proč místo 10km cesty mimo dálnici jet 60km přes Prahu, a jet mimo dánici podstatně delší trasu...?
09:06:53
17.11.2017
17.11.2017

vhml
-> David29 17.11.17 08:55:53: jestli není jednodussi mít v telefonu navigaci a v ní nastavenou váhu auta...
09:00:54
17.11.2017
17.11.2017

Bukaj
-> David29: Tak hlavně, že o tom víš, jak se rozhodneš (zda tu blbost ignorovat a vystavit se postihu, nebo sklopit uši a objet to), je na tobě
A nevidím důvod, proč do Křenic jet přes Prahu, když můžeš jet přes Nedvězí, ne?

A nevidím důvod, proč do Křenic jet přes Prahu, když můžeš jet přes Nedvězí, ne?
08:55:53
17.11.2017
17.11.2017

David29
-> Bukaj: Jenže zákon nezná "částečně také".. Bude záležet na přesném místě dodání - jakmile to je za zónou, tak tam prostě nemám co dělat.
To samý, když pojede kamion ze Slovenska a u D1 na něj bafne značka - jak má vědět, jestli jsou Křenice v zóně, nebo za zónou? Stejně, jako ten šikanovanej řidič, co jel do Kozojed.
A jakou má logiku jet až do Prahy, a pak se vracet? Což je hodina minimálně a 50km? Nehledě o bezdůvodném zatížení dopravy v Praze, protože nemůže jet normálně?
To je to samý, jako kdyby si Barrandov dal zákaz tranzitu osobáků. Si představ že jedeš osobákem po okruhu do Hlubočep - a kudy bys jel, kdyby na sjezdu na Barrandov na tebe vybafla značka zákazu? Taky bys věděl 3,14ču, jestli tam teda můžeš, nebo jestli musíš zpátky na jižní spojku a jet spodem. Nemáš tušení, odkud kam ten zákaz sahá...
Kolega na jiném foru vyprávěl, jak jel do Chvaletic. Místo dodání dle DL: Chvaletice. Takže jel do Chvaletic, fabrika ale byla ZA - dostal pokutu, protože fabrika je ZA a neměl ve městě co dělat. Jak to má asi vědět, jestli fabrika leží před/za/v?
Tohle je prostě postavený na hlavu. Chápu tranzit jako takovej, co si to zkracuje na Prahu nebo z Prahy, co tam tudy jezdí až za Prahu na druhou stranu. Ale nutit řidiče, aby jezdili přes Prahu, když jedou někam za zónu (třeba ty Kozojedy) a jedou po dálnici do Brna - to prostě nemá hlavu ani patu
To samý, když pojede kamion ze Slovenska a u D1 na něj bafne značka - jak má vědět, jestli jsou Křenice v zóně, nebo za zónou? Stejně, jako ten šikanovanej řidič, co jel do Kozojed.
A jakou má logiku jet až do Prahy, a pak se vracet? Což je hodina minimálně a 50km? Nehledě o bezdůvodném zatížení dopravy v Praze, protože nemůže jet normálně?
To je to samý, jako kdyby si Barrandov dal zákaz tranzitu osobáků. Si představ že jedeš osobákem po okruhu do Hlubočep - a kudy bys jel, kdyby na sjezdu na Barrandov na tebe vybafla značka zákazu? Taky bys věděl 3,14ču, jestli tam teda můžeš, nebo jestli musíš zpátky na jižní spojku a jet spodem. Nemáš tušení, odkud kam ten zákaz sahá...
Kolega na jiném foru vyprávěl, jak jel do Chvaletic. Místo dodání dle DL: Chvaletice. Takže jel do Chvaletic, fabrika ale byla ZA - dostal pokutu, protože fabrika je ZA a neměl ve městě co dělat. Jak to má asi vědět, jestli fabrika leží před/za/v?
Tohle je prostě postavený na hlavu. Chápu tranzit jako takovej, co si to zkracuje na Prahu nebo z Prahy, co tam tudy jezdí až za Prahu na druhou stranu. Ale nutit řidiče, aby jezdili přes Prahu, když jedou někam za zónu (třeba ty Kozojedy) a jedou po dálnici do Brna - to prostě nemá hlavu ani patu
08:47:41
17.11.2017
17.11.2017

David29
-> bouchy: Dobře, místní to většinou ví, ale už se mi tak stalo, že to nikdo nevěděl. A ted si představ, že tam jede kamion ze Slovenska
Pořád jsou jen tři možnosti - a je jedno, jestli tam jede kamion ze Slovenska nebo já, z 20km vzdálenosti
Pořád jsou jen tři možnosti - a je jedno, jestli tam jede kamion ze Slovenska nebo já, z 20km vzdálenosti
08:36:52
17.11.2017
17.11.2017

bouchy
-> David29: 4) Mít na depu, centrále neofiko "seznam hlášení" od řidičů stylem: tady v tý obci je tahle past, tudy ne atp. jako maj např. taxikáři a zásilkový služby, pošty (jakože tam jde o velký prachy za čas a palivo). To by snad pro 50 okolních vesnic šlo...
08:07:20
17.11.2017
17.11.2017

Bukaj
-> David29: Nicméně tvůj uvedený příklad - nakládka v betonárně v Říčanech a vykládka v Křenicích není tranzit, neboť betonárka je v té zóně a Křenice částečně také...
08:06:41
17.11.2017
17.11.2017

David29
To je to samý, že přijedu na betonárnu, naložej mě, na mapě mi ukáže kde to je a jedu..
Blížím se k vesnici a tam značka "zákaz nákladních vozidel - mimo povolení MÚ"
Takže co mám dělat?
1) Zastavit, a jít na MÚ, doufat že tam jsou, a vyřídit si povolení....?
2) Pánovi zavolat, že 8m3 betonu mu vyleju u značky, at si to tam nakolečkuje...?
3) Odvézt to zpět na betonárnu a materiál za 20tkč jen tak zlikvidovat...? Kdo by to měl platit? Já?
Blížím se k vesnici a tam značka "zákaz nákladních vozidel - mimo povolení MÚ"
Takže co mám dělat?
1) Zastavit, a jít na MÚ, doufat že tam jsou, a vyřídit si povolení....?
2) Pánovi zavolat, že 8m3 betonu mu vyleju u značky, at si to tam nakolečkuje...?
3) Odvézt to zpět na betonárnu a materiál za 20tkč jen tak zlikvidovat...? Kdo by to měl platit? Já?
08:02:36
17.11.2017
17.11.2017

David29
-> Bukaj, bouchy: Jenže tou oblastí je myšleno to, co je v tý zóně - nikoliv co je za ní
Jako jsou například ty Křenice 
Prostě pokud pojedu z tý dolní zóny do Křenic, druhou (ta co je na mapě výš) pouze TRANZITUJU, protože Křenice jsou ZA ní. V tu chvíli tam nemám co dělat...
A většina řidičů moc navigace nepoužívá, včetně mě (mám origo Mercedes, maximálně ji použiju jako mapu).
Kdysi mě ve vesnici chytili MP, kde byl zákaz nad 6t mimo dopravní obsluhu. Jel jsem do vesnice za tou, kde mě chytili. A říká mi - víte že jste projel značku 6t? Říkám že vím a ukazál jsem mu lejstro, kam jedu. A říká mi: No, tam máte jet z druhe strany, přes Kotěhůlky.
Řikám aha - a jak mám vědět, že tam není třeba úplný zákaz nad 3,5t? To to mám jako objet, a když zjistím že tam je 3,5t, tak se eventuelně vrátit sem a jet tudy...?


Prostě pokud pojedu z tý dolní zóny do Křenic, druhou (ta co je na mapě výš) pouze TRANZITUJU, protože Křenice jsou ZA ní. V tu chvíli tam nemám co dělat...
A většina řidičů moc navigace nepoužívá, včetně mě (mám origo Mercedes, maximálně ji použiju jako mapu).
Kdysi mě ve vesnici chytili MP, kde byl zákaz nad 6t mimo dopravní obsluhu. Jel jsem do vesnice za tou, kde mě chytili. A říká mi - víte že jste projel značku 6t? Říkám že vím a ukazál jsem mu lejstro, kam jedu. A říká mi: No, tam máte jet z druhe strany, přes Kotěhůlky.
Řikám aha - a jak mám vědět, že tam není třeba úplný zákaz nad 3,5t? To to mám jako objet, a když zjistím že tam je 3,5t, tak se eventuelně vrátit sem a jet tudy...?
07:52:35
17.11.2017
17.11.2017

bouchy
-> David29: Netýká se aut, kdo mají ve vyšrafovaných oblastech nakládku nebo vykládku. Krom toho, zrovna vození betonu není klasickej "tranzit" ale lokálně omezená "služba" (a je jedno, jak na to nahlíží předpisy, i když doufám, že tam něco o tom je.) Nebo ten příměr s betonem nechápu....
Řidiči TIR to vědět můžou, V. Meziřící je důkazem - na D1 jsou trvale značky B04-12t tranzit... jinak dneska už snad používaj GPS? V truck verzích váhy a profily jsou...
Kamiony budou snad v budoucnu mít svoje silnice (jinak to stejně nepude, jak psáno v "polemice" jinde), takže průjezdy nebudou řešit, ovšem teď už je jen málo krajských měst, který nemaj okruh, obchvat s vyšší propustností. A to je pak peklo, to nějaká neexistují radiála není nic... holt je na bazén, hokej, cyklostezky, městský byty a jiný závavy pro selektovanou část měšťanů, tak logicky nemůže bejt na dopravu, MHD atd.
Řidiči TIR to vědět můžou, V. Meziřící je důkazem - na D1 jsou trvale značky B04-12t tranzit... jinak dneska už snad používaj GPS? V truck verzích váhy a profily jsou...
Kamiony budou snad v budoucnu mít svoje silnice (jinak to stejně nepude, jak psáno v "polemice" jinde), takže průjezdy nebudou řešit, ovšem teď už je jen málo krajských měst, který nemaj okruh, obchvat s vyšší propustností. A to je pak peklo, to nějaká neexistují radiála není nic... holt je na bazén, hokej, cyklostezky, městský byty a jiný závavy pro selektovanou část měšťanů, tak logicky nemůže bejt na dopravu, MHD atd.
07:44:38
17.11.2017
17.11.2017

Bukaj
-> David29: Asi neumíš číst - jasně je tam psáno TRANZIT - tzn pokud v té oblasti máš nakládku, nebo vykládku, tak tam samozřejmě jet můžeš...
...a toto opatření by částečně mohlo zmírnit i dopravní situaci na sjezdu z D0 (pražský okruh) na Modletice, kdy kvůli logistickému centru a mostu s kruháčema na každé straně vznikají kolony, zasahující až na D0...
...a toto opatření by částečně mohlo zmírnit i dopravní situaci na sjezdu z D0 (pražský okruh) na Modletice, kdy kvůli logistickému centru a mostu s kruháčema na každé straně vznikají kolony, zasahující až na D0...
22:03:20
16.11.2017
16.11.2017

David29
V čem je to nesmyslný? V Říčanech naložím a pojedu do Křenic (ty jsou na tý mapě).
Což znamená, že bych projel zakázanou zónou (jsou to dvě a betonárna je v tý bližší k dálnici). Dle jejich nápadu bych měl z těchhle Říčan do Křenic jet přes Prahu - tzn. z 10min jízdy je rázem hodina a z cca 5km je 50km.
Včera byl na Novinkách řidič s kamionem, co jel ze Slovenska do Kozojed - což znamená na D1 sjet, projet Říčany a je tam (je to vesnice hned vedle). Dle jejich nápadu má jet přes Prahu. Jako fakt má jezdit sem a tam?
Nehledě na to, že když sjíždí z dálnice - opravdu ten řidič nemá tušení, jakou oblastí je ten tranzit zakázanej. Jestli tam může když jede do vesnice za Říčanama nebo ne, to prostě neví a z tý značky to nevyčte, kam ta zóna sahá...
To mi logický nepřijde. Chápu tranzitující kamiony, který si zkracují cestu na Hradec, Mladou Boleslav... Ale když tam někam jedu, pár metrů za zónu - tak kvůli tomu jet do Prahy a zase zpátky mi nepřijde logický. Nemluvě o tom, že o to víc to vzroste i v Praze - a nejen ty tranzitující doslova, ale i ty co jedou někam okolo těch Říčan a nyní musejí do Prahy a pak zpět...
Takže můžem takovýdle zóny dát vlastně všude a pak je budou ty kamiony co - přeskakovat? Nebo když pojede ze slovenska do Mělníka, tak pojede přes Polsko a Německo...?
Což znamená, že bych projel zakázanou zónou (jsou to dvě a betonárna je v tý bližší k dálnici). Dle jejich nápadu bych měl z těchhle Říčan do Křenic jet přes Prahu - tzn. z 10min jízdy je rázem hodina a z cca 5km je 50km.
Včera byl na Novinkách řidič s kamionem, co jel ze Slovenska do Kozojed - což znamená na D1 sjet, projet Říčany a je tam (je to vesnice hned vedle). Dle jejich nápadu má jet přes Prahu. Jako fakt má jezdit sem a tam?
Nehledě na to, že když sjíždí z dálnice - opravdu ten řidič nemá tušení, jakou oblastí je ten tranzit zakázanej. Jestli tam může když jede do vesnice za Říčanama nebo ne, to prostě neví a z tý značky to nevyčte, kam ta zóna sahá...
To mi logický nepřijde. Chápu tranzitující kamiony, který si zkracují cestu na Hradec, Mladou Boleslav... Ale když tam někam jedu, pár metrů za zónu - tak kvůli tomu jet do Prahy a zase zpátky mi nepřijde logický. Nemluvě o tom, že o to víc to vzroste i v Praze - a nejen ty tranzitující doslova, ale i ty co jedou někam okolo těch Říčan a nyní musejí do Prahy a pak zpět...
Takže můžem takovýdle zóny dát vlastně všude a pak je budou ty kamiony co - přeskakovat? Nebo když pojede ze slovenska do Mělníka, tak pojede přes Polsko a Německo...?
07:51:54
16.11.2017
16.11.2017

darklord
-> David29: v com konkretne je to nezmyselne? Ze ludia nechcu aby im popod domy po 3 triednych cestach chodili nakladaky?
07:42:55
16.11.2017
16.11.2017

bouchy
-> David29: Což ovšem není vina Říčan u Prahy, že neexistuje něco, o čem se 20 let diskutuje a doteď tomu bránila skupina (dle netu) míň jak 20 lidí, to jest celé 0,00019% obyvatelstva ČR.
05:37:12
16.11.2017
16.11.2017

David29
Někomu by se mohlo hodit, ale mohl bych to dát i do "Nesmyslné dopravníznačení" 
Aneb Říčany u Prahy udělali optaření, za chybějící pražský okruh...

Aneb Říčany u Prahy udělali optaření, za chybějící pražský okruh...
21:20:48
22.09.2017
22.09.2017

Kocvin
-> Antony: -> Jarda/felda: Aha :) Díky chlapci, já jezdím občas jen ČR jako záskok, nikdy jsem to moc nezkoumal..
20:46:26
22.09.2017
22.09.2017

bouchy
-> David29 22.09.17 04:44:13: Jinak jedině tak:
www.vrtulnik.cz/civil4/he
lo6541.jpg (z jednoho z filmů s 'Vaškem' T. Holým)

18:50:53
22.09.2017
22.09.2017

David29
-> Mr._Nosferatu: A k čemu ti to bude?
Podle našich zákonů tam je max. konstrukční rychlost. Ale když dojedu traktor, co tam má 40 a jede 30 - tak těch 30 prostě jede dál a je mi houby platný, že konstrukční má 40, když mu to tolik nejede
To samý já - já tam taky mám 80, a jezdím 90. Takže tak
Podle našich zákonů tam je max. konstrukční rychlost. Ale když dojedu traktor, co tam má 40 a jede 30 - tak těch 30 prostě jede dál a je mi houby platný, že konstrukční má 40, když mu to tolik nejede
To samý já - já tam taky mám 80, a jezdím 90. Takže tak
16:47:30
22.09.2017
22.09.2017

Antony - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: nn. ze zakona musíš mít označený vozidlo max. povolenou rychlostí. A to splňuješ. Že jich tam máš vic, to se nevylučuje.
15:28:41
22.09.2017
22.09.2017

Mr._Nosferatu
-> Antony: -> Jarda/felda: Jak teda poznám aktuální ? neměli by být výměnný jako ADR cedule a měnit je na hranicích ?
13:50:12
22.09.2017
22.09.2017

Jarda/felda
-> Kocvin 22.09.17 10:40:28: různý státy maji povolený různý rychlosti 

11:31:09
22.09.2017
22.09.2017

Antony - zrušená registrace
-> Kocvin: max povolená rychlost v jednotlivých zemích 

10:40:28
22.09.2017
22.09.2017

Kocvin
Dělám si tak přestávku u čendy a přemýšlím proč mají ty návěsy vždycky čtyři nebo více těch koleček s max rychlostí
Neví někdo?

04:44:13
22.09.2017
22.09.2017

David29
Ty vole, přesně tohle bych potřeboval... Protože to co po mě chtěj "domkaři" při vylejvání základů/desky, kdy si myslí, že to auto přenesu... 
www.auto.cz/tatra-phoenix -euro-6-krab-osmikolovy-ri ditelna-kola-110033

www.auto.cz/tatra-phoenix -euro-6-krab-osmikolovy-ri ditelna-kola-110033
18:19:33
31.08.2017
31.08.2017

Jarda/felda
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.08.17 15:10:45: ještě je "zvláští užívání komunikace" kde máš vypsanej úsek kde můžeš jezdit strojem klidně bez značek
10:22:30
31.08.2017
31.08.2017

bouchy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To nevím, já psal o fotce.
22:30:55
30.08.2017
30.08.2017

StepaNoFUN
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pokud máš povolení (stojí celkem balík a trvá dlouho), tak smíš za Tatrou táhnout i 28t nebržděnej jeřáb naprosto bez značek. A klidně i po silnici 1. třídy. Máš tam akorát napsanou přesnou tasu a přesnej datum (například rozmezí 5ti dnů), + podmínky (doprovod atd.).
15:10:45
30.08.2017
30.08.2017

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> bouchy: A ve kterém kraji se vydávají červené tabulky se žlutým písmem?
12:16:37
30.08.2017
30.08.2017

bouchy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ty cirkusový maj a dnešní "vlečky" většinou taky...
12:08:14
30.08.2017
30.08.2017

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> bouchy: Zajímalo by mě, jak mohou mít zapsané něco v TP něčeho, co nemá ani registrační značky? Předpokládám, že kdyby to mělo TP, bude to mít i registrační značku. 

07:19:08
30.08.2017
30.08.2017

bouchy
-> Pavel P@nkáč: Existuje, za předpokladu, že traktory to mají podobně (musí být povoleno v TP taktoru i 1. vleku). Právě světský, i včetně tý jedný menšiny chtěj mít problémů co nejmíň, takže snad mívaj vše (to povinný) v pořádku snad až takovým tím patolízalským způsobem. No, je to jejich živobytí. Na některejch větších poutích jsem viděl, jak dobře udržovaný (aspoň zvenku; např brzdy neumím posoudit) maj auta, velmi často starý Liazy a věkem odpovídající vleky atd. Teď nedávno jsem ovšem z hrůzou zjistil (po reportáži o úrazu na atrakci, jak atrakce spadla z podpěr a lidi si polámali nohy), že "technický" kontroly atrakcí jsou dobrovolný!! A teď myslím kontrolu zařízení, nikoli podvozku, na kterým to přivezou, tam platí samozřejmě to obvyklé.
Jinak pro traktory je to prý hmotnost traktoru * 2.5
Jinak pro traktory je to prý hmotnost traktoru * 2.5
20:54:15
28.08.2017
28.08.2017

Pavel P@nkáč
-> Mr._Nosferatu: dle me vyjímka neexistuje, prostě stím jezděj neřešej prostě světský mají trochu jinou mentalitu...
12:57:08
28.08.2017
28.08.2017

bouchy
-> Nwkt: Tak tak a nejen cirkusy. Občas vidím, že se "vrátilo do módy" tahání dvou vleků za traktorem - je to legální, vše musí být odbržděno, osvětleno a ten první musí mít logicky oko i vzadu (což není až tak běžné). Jednu dobu to legální nebylo. Jinak, nechtěl bych se pouštět do diskuse, jestli součet max/okamžitých hmotností těch dvou přívěsů musí být takový nebo makový. U traktoru to asi splnit nejde (dvě desetituny za určitě nebude míň jak koef. * xy tun traktoru, jestli tam teda platí odbobné koeficienty na spojování). Jak čtu jinde na foru, musí to být povoleno v TP traktoru. Takže u konkrétního náklaďáku (jeho spojovacího z.) asi taky. Hustý, jak to táhne za dumperem i s bagříkem
12:51:12
28.08.2017
28.08.2017

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt: Alespoň na to mají světla a značky, já potkal kolotočářskou Liazku se třemi vleky a světla a značku měl snad jen ten karavan, ostatní měli červenožlutou značku s názvem atrakce. 
